• Jirikus

    Zdar.

    Potřeboval bych poradit, jaké koupit silniční pláště. Něco jsem pročetl a zařadil jsem do výběru tyto:

    Michelin Pro2 Race za cca 650,–

    Michelin Pro3 Race za cca 780,–

    Continental GP 4000S za cca 650,–

    Schwalbe Ultremo za cca 650,–

    Teď jezdím Pro2 Race a spokojenost, tak bych je bral, ale jsou teď všude jen v červené barvě, která sice nejezdí, ale ke kolu v profilu by se moc nehodila. Byl jsem skoro rozhodnutý pro Contíky, ale zaujaly mě taky ty Ultrema vzhledem k jejich váze. Na roadbikerewiev jsou výborně hodnoceny 4000S a Pro2, Pro 3 a Ultrema jsou už na tom krapátko hůř.

    Poradí někdo, kdo některé z nich jezdí?

    Dík za odpovědi

    " ":http://www.bagbike.cz/?…

    0 0
    • kubad  

      z těchto Pro 3 nebo GP4000 bude nejlepší volba, ultrema sou z papíru nebrat

      0 0
    • Rychlej turista  

      Ty GP4000S se dělají jen černé. GP4000 dělají i barevné a jsou levnější.

      0 0
    • Rychlej turista  

      Jestli potřebuješ být ukrutně rychlej, prubni tyto. Nebo tyto. Tlačí se do nich 10,5 atmosfér, ale vydrží asi o 2 000 km míň, než ty kontíky.

      0 0
      • Jirikus  

        No tak při ukrutné rychlosti bych se už asi bál :-), takže preferuji takový kompromis mezi rozumnou kilometrovou výdrží/váhou/ne­defektěním a cenou, prostě pro amatéra s několika rekreačními tisíci km za rok.

        0 0
        • Rychlej turista  

          V tom případě jdi do GP 4000S. Jsou to pláště s neuvěřitelnou výdrží, nejlevnější, co jsem kdy jezdil. Sjedeš je až na podšívku. To se mi u žádného jiného silničního pláště nikdy nepodařilo. Při pár tisících za rok na to ale budeš potřebovat několik let. To už ale budou GP5000 :-)

          0 0
      • jecnak  

        To bude slupka az to prdne. Clovece jednou jsem dal do plaste, co mel max 100psu 130 aby si to sedlo a takovou slupku jsem nezazil. Nejdriv jsem chvilku neslysel, pak mi zvonilo v usich a pak teda dobry ale uz to zkouset nebudu. Pro Race 2 jsem ale na 140psu taky foukal i kdyz jen jednou, normalne vozim tech 120 co ma maximum rafek. Ono kdyz je tam vic, pak uz stejne plaste na mizernym povrchu odskakujou.

        0 0
        • Rychlej turista  

          Mno, bez problémů strávily i tohle. A kdo někdy v té době v Krušných horách byl, tak ví, že o těch silnicích nekecám.

          0 0
          • jecnak  

            ProRace2 zvladly i XC okruh, o obcasnem cyklokrosu ani nemluvim ;-)

            0 0
            • Pebe  

              chachá, nebyla by to vyjížďka s Tomášem aby na kole nebylo trocha bláta ;-)

              0 0
            • Medunka  

              obcasny


              Slovo obcasny v Jecnakovem slovniku znamena: pravidelne na kazde silnicni vyjizdce

              0 0
      • Zerocool  

        při takovém tlaku přece musí bouchnout duše:)

        0 0
        • Rychlej turista  

          Duši přece drží plášť. Ten tlak je na nich psaný a bez problémů jsem ho jezdil. Spíš už málem nemohla pumpa.

          0 0
          • kubad  

            sem párkrát cpal do galusek Tufo maximum 15atm to je teprve boj :-) ještě že ty moje sou jen na 10 :-)

            0 0
          • Zerocool  

            nevím, čím to je´, ale už několikrát mi při foukání při tlaku kolem 7barů prostě praskla duše, může to být tím, že je tam špatně poskládaná???

            0 0
    • jecnak  

      Sada Pro Race 3 za 1390. Vazi v realu 193g kus, coz neni oproti Ultremum velkej rozdil. Pro Race 2 jsem jezdil ve 23ce a 20ce cca 12000km, supr plast (prilnavost, predvidatelnost, valivy odpor, odolnost proti defektum), ale srovnani s konkurenci co uvadis nemam. Ty Ultrema me taky lakaly, ale vzhledem k vaze Pro Race 3 pujdu spis do nich. ProRace 3 jsem ted daval na kolo Medunce a prevazoval, zatim nejeto. Jo a ProRace 2 vydrzi vzadu kolem 4000km vepredu o hodne vic. Daj se sjet az na platno.

      0 0
      • Jirikus  

        Dík za tip na pro3, cenou se teď blíží těm 4000S, což je gut. Nevíš jak je to s defekty u těch  Pro3, přecejenom je to oproti Pro2 přes 20 g dolů, což je dost.

        0 0
        • Ricci  

          U vyrobcu pisu, ze priemerny pocet defektov u Pro3race je 1 defekt na 6000km :-)

          Inak ja osobne mam Continental Ultrasport a tiez velka spokojnost, defekt som este nemal

          0 0
          • Ravo23  

            Ja som mal na Conti GP 4000S za 8–9tis len jeden defekt (maly klinec na ceste).

            0 0
    • přišlapávač  

      za mně určitě taky PRO3race

      0 0
    • Pebe  

      já jdu taky do PRO3race, teď jezdím Pro2 a jsou to super pláště, odolnost proti defektům je až neskutečná, teď na těch kamíncích. A to je jezdim na furtce, kde je zadní kolo pomerně často ve smyku a pláště drží. Až jsem překvapený.

      Ad Ultreama, měl jsem je snad 2 měsíce, odjel lehce přes 1000km, spotřeboval jsem asi 10 duší a 5 balení lepení, prakticky jsem lepil na každé vyjížďce, jednou dokonce obě kola najednou. Musim ale dodat, že jsem je potom věnoval black.horsovi a ten je směle dojezdil snad s jedním defektem. Je teda pravda že se moc na kvalitu povrchu nedívám a když jedu na frakventované silnici tak holt při kraji v tom horším, ale to samé jezdim i s Michelinama v pohodě.

      0 0
      • Jirikus  

        Dík zatím za odpovědi. Do finále se tedy dostaly Pro3 a 4000S. Ještě jednu poznámku, bydlím v Horní Plané na Lipně a bohužel se tady nesolí, ale sype inertem tzn., že tady je po jaru na cestách strašný bordel, takže je důležité, aby plášď byl málo náchylný na prořez, Pro2 byly, jak jsou na tom tito dva finalisté?

        0 0
        • Pebe  

          tohle je podle mě průšvih pro všechny zmiňované pláště, obzvláště pokud budeš foukat maximální tlaky

          jinak nemám zkušenost s ani jedním z favoritů, Pro3 race nasadím až na jaře

          0 0
        • jecnak  

          Bohuzel posyp kaminky je nejvetsi svinstvo pro jakykoly trochu sportovni plaste. V tom si myslim moc nevyberes, jedine snad vozit trekingovy Marathony od Schwalbe, ktery jsou pro takovy prasarny delany.

          0 0
        • Mug  

          Za mě subjektivní srovnání (teda jen s Pro Race 2 trojky jsme ještě nejezdil) defekty i životnost podobné pláště. 4000 trochu líp sedí v zatáčkách a ProRace2 mi přišli, že líp odvalujou. Vše čistě subjektivní dojmy nijak neověřený. Ještě foto barevný škály těch Pro Race 3. Já bych zkusil ty Pro Race 3.

          0 0
          • přišlapávač  

            ja můžu srovant jak PRO2race tak PRO3race a i contiky. PRO3race podle me „jedou“ nejrychlejc z týhle trojky, ale jinak všeobecný souhlas s výše uvedeným. Jen ještě dodám, že už jsem párkrát byl donucen zablokovat zadni kolo na dost hurbý vozovce, plášť to při mé váze nijak nepoznamenalo.

            0 0
            • Jirikus  

              Takže pro3 budou dobrá volba?, životnost, defekty jsou u těchto 3 plášťů srovnatelné?

              0 0
              • přišlapávač  

                myslím, že PRO3race jsou dobrý pláště. já osobně jsem na nich jezdil už loni a defekt zatím žádnej- ani v zimě na posypu, PRO2race jsem píchnul 2krát za 12000km a contiky jednou za 5000km. Já se hodně kloním k Michelinu, vyhovujou mi. Navíc si můžeš vybrat brčálově zelenou nebo šmoulově modrou barvu :-)

                0 0
    • jecnak  

      Pro zajimavost valivy odpor. Bohuzel to neni prime srovnani poptavanych plastu.

      0 0
    • Jirikus  

      Takže všem děkuji za postřehy, nakonec objednány Michelin Pro3 race.

      0 0
    • nox159  

      nové tema

      Zdravím

      rad bych to oživil mam taky dotaz na silniční plášt.

      jak dlouho vydrzi na přednik kole zavodni plášt treba ultremo… a jak drzi?

      nejezdim zavody jen treninky… kolo tez ***** ale predni plast dosluhuje a nevim co tam nahodit… ( ale vite jak, trochu zagramařit… :D )

      proto me zajima jak dlouho by mohl vydrzet ultremo na prednim kole… jestli vydrzi 3–5–10k km? vubec nemam predstavu…

      diky

      0 0
      • kubad  

        :D

        0 0
      • blisterexist  

        myslím že na předním kole vydrží hodně přes 10 000km:-)

        0 0
        • nox159  

          tak to je pak super investice :)

          0 0
          • blisterexist  

            ale spíš dřív " morálně zastará" nebo ho prorazíš:-), ale pokud ho nijak nezničíš tak by měl podle mě vydržet hodně, pokud to není žvíkačka :-)

            0 0
      • Kamikaze 591  

        U ultrema bych věřil i těch 8kkm. Jestli si ale chceš polepšit, tak ti poradím. Obuj na zadek plášťovku, a na předek dej plášť ze zadu. Sice moc nezagramaříš ale rozdíl obrovský. A kdyby si chtěl, tak bych tu měl asi 100km jetou tufo c s33 pro. Sice nezagramaříš, ale rozdíl poznáš. Proč se toho chci zbavit, že jsem koupil 2, a na předek plášťovka dle mého moc nemá smysl.

        0 0
      • prvniodkonce  

        Ultremo nevím.

        Michelin Lithion cca 7 tkm

        Vittoria open corsa evo cca 4 tkm.

        • oboje samozřejmě ploška dřív, ale úplný odchod třeba o 2 tkm víc,ale riziko defektu už je větší.

        Čím lehčí plášť, tím míň logicky vydrží, na trénink bych volil kompromis, což jsou třeba ty Lithiony nebo jsem slyšel dobré reference na Conti GP.

        0 0
      • nooski  

        Hoď tam Contíka GP4000 a na pár let máš vystaráno. Ultrema jsou svině svinské, zrovna dneska se jedno Ultremo rituálně zasebevraždilo.

        0 0
        • Biker jak Pes  

          Tak včerejškem jsem s Ultremama skončil. Po ani ne 3 týdnech se mi udělaly dvě obrovské boule na zadním Ultremu, ale takové, že to úplně rozervalo plášť. 50km od baráku pro jistotu. :-D

          0 0
          • treatt  

            S Ultrema normál :)

            Jinak jsem chtěl jít do etalonu výdrže Conti GP 4000, ale nějak mě znervózněly příspěvky na roadbikereview tak teda nevím. Poslední jsem teď jezdil Micheliny Pro3 a to byly fajn pláště, pocitově jedou, celkem drží, ale defektů pár teda bylo a na můj vkus jdou až moc rychle do kelu. Můžu na nich mít odjeto tak dva tisíce a jsou na odpis – no bocích i v běhounu všude malé dírky od kamínků, z boku začínaj hodně vystupovat vlákna..

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.