Silniční jízdní kolo ŠKODA Road

363 nepřečtených
  • Suntour

    https://eshop.skoda-auto.com/…1/24/43/1001

    třeba někoho zaujme sleva

    • mr.nikdo  

      Kdysi kola Skoda delalo i RB, co si pamatuji.

      Za 10 na Sore ok.

    • kucka7  

      Škoda, že tam nenacpu široký pláště, jinak bych ho bral hned. Na zimu by to byla paráda.

    • Romancero  

      pěkné kolo.Ale přiznám se- mít na kole nápis Škoda,když je to „Schade“? Dělat jim reklamu ?

      • ladias  

        Tak to je velice snadno řešitelný…

      • kubad  

        trochu na palici ne?

      • Kouba_2005  

        Na autě máš taky nápisy a loga přelepený nebo sundaný? Přece jim nebudeš dělat reklamu.

        • DoomHammer  

          Nemá auto…

        • Romancero  

          škoda auto není výrobcem bicyklů…tohle je evidentně záležitost propagace!

          rozhodně bych si na kolo nedal reklamu na výrobce aut z Reichu, který zaměstnává lidi v režimu totálního nasazení!

          (Arbeit macht frei! …aber Freiheit nur for nazi)

      • Clerfayt  

        Na každém kole máš něco napsané. Je mi fuk, jestli je tam Škoda nebo Superior.

    • krabica  

      Za ty prachy mi to přijde fajnové.

      • Romancero  

        za ty prachy jim děláš fajn reklamu… a určitě ti dají, když pokorně poprosíš, i dres v barvách firmy Schade ! :-)

        a to ZDARMA !

        • J.e.n.i.k.82  

          Romancero, ty děláš ve Škodovce a naštvaly tě malé odměny nebo si tu kompenzuješ nějaký jiný mindrák?

          • MiKED  

            Tipl bych si, že B je správně.

          • Romancero  

            tak hlavně jsem chtěl zjistit , kdo tady tu značku propaguje!

            PS: neznám nikoho, kdo by tady nějaký mindrák neměl:-)

            • J.e.n.i.k.82  

              Tak určitě.. O kole víš kulový a navážíš se Škodovky..

              Značku tu nikdo netlačí, jen se tu řešily zkušenosti s kolem, které má svoje plusy i mínusy

          • jIrI___  

            Malé odměny ve Škodovce posledních několik let nehrozí, takže za b) bude správně :)

    • georgio  

      Bude to konkretne asi tento Superior, za tu cenu super kolo na takový to domácí ježdění…

    • quidos  

      tušíte někdo, jak široké pláště by se tam daly dát? Možná blbě hledám, ale nikde jsem nenašel..

      se silničkami nemám zkušenost, nevím, zda by mi stačila velikost, největší mají 58cm, na délku nohy 88–89cm ukazují kalkulačky spíš rám 60cm

      • hatchet  

        Tak píšou tam "rozměry: šedá/černá. Tak spíš koukni, jestli máš nohy spíše šedé, nebo spíše černé a vybírej podle toho..:-)

      • jirka.jirka1  

        Uz ho mam doma a vic 25mm se tam nevejde. I rafky jsou pouze 13mm a to je max na 25mm.

      • radek.janicek  

        Mám to v 52, vyměnil jsem výplety za Shimano o šíři 19mm a v předu mám plášť Continental grand Sport 25 a vzadu 28. A pohoda. Dnes prvních 60km a naprostá spokojenost. Za 8000kc pecka.

        • Pitrisecek  

          Já první kolo se zmrsenou zadní stavbou reklamují. Druhý kus už je ok. Dnes prvních 40 km. Rám je poměrně dlouhý, doladil jsem kratším predstavcem. Průser je ovšem zadní kolo. Výplet je měkký a hned se udělala osmice, a to jsem nenajel do žádné díry. Navíc zadní plášť je zmetek, má bouli. Takže pláště půjdou do ři.i a kupuju hned nové.

        • oberleutnant Weiss  

          Tak jsem si dneska zaexperimentoval, vytáhl dvoje momentálně zahálející Aksia – jedny na Conti UltraSport 25, druhé tatáž značka, ale 28 – a nahodil je na Škodovku. 25 samozřejmě v pohodě, bodejť by ne, když i na původních zápletech je stejný rozměr. 28 vzadu prošla, i když ne s nějakou extra velkou rezervou, ale vepředu se na výšku do vidlice vešla tak natěsno (no vešla – dostal jsem to tam, ale dřelo to), že šla hned ven. Čili na zkoušku padesátka na větru s obutím 25 vpředu, 28 vzadu, bez problémů, neškrtalo to, ale teď už jsou zase vpředu i vzadu pětadvacítky a osmadvacítky půjdou zpátky na Felta…

          • karel d.  

            Jakou máš zkušenost s tím ježděním na 25mm vs.28mm pláštích? Teď budu kupovat nové a právě se rozhoduji jestli 25 nebo 28. Taky to bude Continental (GP 5000, verze s duší).

            • oberleutnant Weiss  

              Osmadvacítky vozím, když vím, že pojedu delší kus po rozbitém asfaltu, šotolině, kostkách apod., jinak bych řekl, že pětadvacítky bohatě stačí. Ostatně není to tak dávno, co se vozily standardně třiadvacítky, taky tam ještě nějaké mám, a nemusí se chodit moc daleko do historie pro ještě užší obutí na silnici…

              • lumyr  

                Otázkou je, kolik ty kontíky reálně mají. Moje 25mm reálně 28mm. Na Aksiích.

          • siky83  

            Ahoj, tak jsem nasadil nova kola a nove plaste 25mm a mam tam jeste trosku vic mista nez predtim.

            …jen tak pro info…

            • yaris1  

              V terénu to samozřejmě chápu ale proč ty snahy o co nejkratší zadní stavbu u silniček?

              • 7021  

                Duvodu je vic, nejpodstatnejsi je, ze je pak stavba pevnejsi a neztraci se energie ohybem (pruzenim), kolo pak jde „za pedalem“.

    • animalmk1  

      Tak nápis se dá lehce vyřešit , za ty peníze jsem koupil synovi na první seznámení se silnící.

      Jinak to dělá Superior .

    • Clerfayt  

      Kolo je doma. Za tu cenu super! Jsem překvapen jak kolo pěkně jede i na hrbolatějším asfaltu. Jen mohlo mít kolo kotoučovky.

      Pro info: Jsem 181 cm, koupil jsem velikost L. Je to na hraně. Možná bych mohl mít i XL.

      • bodlak2  

        Kotoučovky :-), na kole za 9tkč :-)

        • Bubaaak  

          Proč ne, hydry na pakach dura Ace, ještě bych ocenil carbon rafky…

          • roman 3D  

            aby se tam ještě vešly 40mm pláště

          • Esi  

            Jo kdyby to bylo takhle za těch 9 tak to bych si to snad koupil taky a to už jsem na silničce nejel 20 let, teda tu co mám na balkoně zacvaklou v trenažéru nepočítám :-)

          • melda  

            Myslíš ty páky doufám v elektrice? Za ty love už by tam bejt mohly…

        • Clerfayt  

          Proč ne? 9 je cena hodně pod cenou. Za běžnou cenu tam být otouče můžou. Ale nevadí, i tak za tu cenu paráda.

    • J.e.n.i.k.82  

      Jakou máte mezeru mezi zadním pláštěm a sedlovou trubkou? Resp. mezi pláštěm a objímkou přesmykače.. Čekal bych pár milimetrů, ale u mého kusu tam není ani milimetr..

      • Cavendish  

        Jejda. Jaký mas pláště a kolik mají řádky vnitřkem?

        • J.e.n.i.k.82  

          Pláště Schwalbe Lugano 25–622

          Řádky vnitřkem? :-)

          • Cavendish  

            Ráfky.....auto­matická oprava debilní jabka.

            • J.e.n.i.k.82  

              Ráfky 622 – 13c Weinmann Flier SL

              • Cavendish  

                Na 17c ráfku je vysoký 23mm. Zkus to přeměřit. Vypadá to, že ty uzounké ráfky z toho dělají šišku.

                • J.e.n.i.k.82  

                  Vychází mi to kolem 24 mm. Zkusím najít přesnějsí způsob měření.

                  Ale je to originální osazení..

                  • Vilém  

                    A dre to? Pokud ne, tak co resis?

                    • J.e.n.i.k.82  

                      Nedře, ale nemyslím si, že to je takhle v pořádku

                      • Vilém  

                        Byva to takto na dost kolech. Mozna se ti to nelibi,ale moc moznosti jak to resit neni.

                    • Cavendish  

                      Jenže trocha bordelu a bude sem u to všechno chytat na smyk a hoblovat barvu. Nemáš možnost, půjčit si o někoho jiné silniční ráfky s jinou gumou?

                      • J.e.n.i.k.82  

                        Přesně tak..

                        To momentálně nemám, ale zkusím přes víkend pořešit.

                        • Vilém  

                          Pak dej vedet, jak jsi to poresil.

                          Ono by bylo dobry to vyfotit kolmo na kolo, takto je to zkreslene.

                          Taky zalezi, jestli je smyk dobre vyskove serizen vuci prevodniku, mozna by sel dat kousek niz a mista by bylo vic. Dalsi moznost je uzsi plast, ale zas na ukor pohodli atd. Teoreticky by mohl pomoci sirsi rafek, ale co zas na to reknou brzdy?

                          No a posledni moznost co me napada je pouzit navarkovy smyk a k tomu nizkou objimku, jak na prilozenem fotu.

                          Vse vsak stoji penize a resit toto u kola za polovic ceny nevim jestli ma smysl.

                          • J.e.n.i.k.82  

                            Já to právě výměnou dílů řešit nechci – je to úplně nové kolo, které skládali někde v servisu a tohle je výsledek..

                            Proto jsem se tu ptal, zda je to normální. Ideálně, kdyby mi tuhle oblast někdo z majitelů vyfotil.

                            • kubad  

                              dokud ti to nikde nedře, tak není co řešit,

                            • novas752  

                              Ono to tam nasadit jinak ani moc nelze. Kolo musí být tak jak je a přesmykač musí být nějaký 1–3mm nad velkou plackou. To je spíš problém rámu + zvolenému osazení.

                            • Vilém  

                              Pokud je ten smyk spravne vuci prevodniku, jak jsem psal vyse, tak to nema s praci servisu nic spolecneho. Proste je to natesno, tak jak na mnoha jinych silnickach, nikde nic nedre, takze spis hledas problem tam kde neni.

      • Kurt  

        Večer mrknu, případně vyfotím. Jakou máš velikost rámu?

      • Gwir  

        Tady se podívej, třeba ti to pomůže.

        https://youtu.be/QQDZlVoq7TM

        • Vilém  

          Asi ti tam neco chybi:)

        • J.e.n.i.k.82  

          Tam je díra jak do zadku.. Kdybych tam měl tolik místa, tak neřeším nic..

          • Cavendish  

            Právě, je tam díra jak vrata.

            • J.e.n.i.k.82  

              Jiný kus ve stejné velikosti – mezera je výrazně větší.

              Takže bych řekl, že u prvního kola šlo o výrobní vadu.. Nebo možná jen horší souběh výrobních tolerancí komponent.

              • Kurt  

                Neumím si představit, kde by se vzaly takové vůle, ale budiž. Blahopřeji k vyřešení.

                • novas752  

                  Rám je svařenec z nařezaných trubek…

                  • Zdendyš  

                    A ty maji vicemilimetrove tolerance ;))

                  • Fazzy  

                    Ale zase se to vaří v nějakých šablonách ne. V normálním světě teda :)

                    • novas752  

                      Mělo by se no. Ale jde o to, někde se uřízne trubka o milimetr jinak, nebo se seřízne pod špatnym úhlem a ono to hned udělá více mm jinde. Svařovaný konstrukce maj navíc tolerance dost velký.

                      • Zdendyš  

                        A husty ;) je to posleze prodavat a tvarit se jako anjel co činí dobrodiní za par tisicovek. Njn, skorovychod ;).

                        • TK75  

                          Sup se taky vaří v Číně teda myslím co jsem koukal na to video THunter v Kopřivnici.Jo už si vzpomínám, přijde jim z Číny rám v surovém stavu.Jistý si ale nejsem

                        • kubad  

                          třeba je to podle norem, si to dohledej, nebudeš aspoň za šaška

                          • Zdendyš  

                            Třeba… ;)) Jo, komu neni shury dano …

                        • novas752  

                          No jde o to jestli to je podle výrobních tolerancí zmetek (na který se při výstupní kontrole nepřišlo, nebo tento rám kontrolovaný nebyl), nebo je to ještě v souladu s jejich výrobníma tolerancema. Ono jestli mají deklarované že se tam vejde 25mm plášť maximálně, tak tam nevidim tak velký problém, silnička je kolo na silnice, s bahnem se nepočítá a místo tam je. Já na svojí silničce nemám ve vidlici a v zadní stavbě místa nad pláštěm o moc víc (mám teda 28mm a místa tak 3mm) a bezproblému s tim jezdim.

                          Nedávno tu byl článek jak se liší skutečné geometrie horských kol od výrobcem deklarovaných a týkalo se to i zvučných drahých značek. Zajímavé by bylo přesně oměřit několik kusů stejného modelu.

              • Honzis  

                spíš jinak vyfocené + plášť má taky velkou „toleranci“ a není 25 jako 25 i u stejného výrobce …, tudíž bych to bral jako 25mm se vleze, víc tam necpi a pohoda.

                • Prazak0  

                  Ano, plášte se můžou lišit, i když mají deklarováno 25 mm. Mít to tak natěsno nevidím jako výhodu.

                  • kubad  

                    a jakou to má nevýhodu?

                    • jardalee  

                      budes muset premyslet co koupis potom :) bohuzel realny sirky a vysky plastu na ruznych rafcich,to jsou celkem nedostupny udaje

                      • kubad  

                        25mm tam vleze a o čem bych měl přemýšlet ?

                        • Espen  

                          No, že když bys náhodou jel po silnici a obalil se ti plášť kilem bahna, že ti bude dřít o objímku přesmyku přeci :-D. Mě se to ještě nikdy nestalo, ale na BF je přeci možné všechno :-).

                          • MiKED  

                            Kilo bahna jsem na silničním plášti taky ještě neměl. 

                            • Romancero  

                              stačím projet silnici čerstvě posypanou živicí (jemným štěrkem) a asfaltovou penetrací-krásně se to lepí na pláště..Tohle jsem jednou zažil při sjezdu ze Šerlichu…dobrý adrenalin v zatáčkách!

                              • MiKED  

                                Jo, a přesně to je situace, kterou zažíváš na asfaltu při každém švihu.

                                • melda  

                                  Navíc při týhle situaci přichází většinou vzápětí defekt, guma se vyfoukne a mezera zase zvětší.

                          • kubad  

                            :D

                        • Jirra  

                          Tak jestli se tam vleze každá 25 a nebudu chtít jezdit širší, tak proč ne, ale jak jsem pochopil, tak jsou i 25 různě široké a pak by mi docela vadilo předem zjišťovat jestli zrovna tenhle plášť, ktery si chci koupit, mi tam ještě pujde.

                          • kubad  

                            25 by mělo být 25

                            pokud není je někde problém a až to nastane tak to řeš, jinak se bavíme o ničem

                            • Jirra  

                              Přiznávám, že jen reaguji na to co tu dost často o rozměrech plašťů píše, ale možná všichni co to tu psali kecaji, nebo jsou troubove co si to neumějí změřit.

                              • kubad  

                                a na co konkretně?

                                • Jirra  

                                  Že výrobcem deklarovaná šířka nemusí vždy sedět a tak se může stát, že jedny 25 můžou být širší než jiné 25.

                              • lumyr  

                                Trouba je ten, co nedokáže pochopit, že 25mm plášť se vleze :)

                          • novas752  

                            Ono to je docela běžná praxe u 28mm plášťů. Klasické silničky mívaly deklarováno často 25mm max, ale někdy se to doto dá nacpat i „užší 28mm“.

                    • vojtechposmourny  

                      No třeba tu, že takhle levný kolo bych si pořídil jako zimák. Ale s touhle mezerou tam full size blatník nenarvu.

                      • kubad  

                        tak asi nejsi cílová skupina výrobce kola. Co ti k tomu mám napsat jiného?

                        Je to silniční s 25mm prostupnosti. S blatnikama očividně nikdo nepočítá. Zase je o to kratší zadní stavba což někdo jiný třeba ocení

                      • novas752  

                        To bys tam ale nenarval tak i tak, na blatník tam musí být mezera aspoň ± centimetr a to včetně místa ve vidlici a zadní stavbě.

                    • Prazak0  

                      V tomto případě že se tam nevejdou. Jinak obecně, hůř se srovnává. Pokud nějakých 26 nebo 27 mm je méně než 25 mm u jiné značky, tak to zkrátka trochu klame.

                      • jardalee  

                        prave do toho vnasi i zmatek stale sirsi silnicni rafky ,ted nedavno sem cetl jak si borec udelal radost koupil na inzerat karbony ale meli 19mm vnitrni sirku na starych mel 15mm a continental 5000 25mm no a jak ty kontinentaly hodil na ty karbony tak uz to nedostal do ramu :) no a sondoval jestli kdyz koupi verzi 23mm tak to bude mit tech 24–25mm :)

                        • Prazak0  

                          Pamatuji dobu, kdy byly IN úzké ráfky, tj. nějakých 13 mm. A Author dal ke kolu s plášti 35(37)/622 ráfky 16 mm. Podobně jsem viděl hodně úzké ráfky na MTB s plášti širšími než 37 mm. Ovšem nebyl problém dát plášť 19, 20 natož 23 mm do ráfku 17 mm. Ten k tomu nebyl určený, ale fungovalo to taky. Dnes je k tomu návrat, silniční ráfky 17 mm začal dělat i Remerx, starší ráfky mají 15 mm, nejnovější 17.

                          Fakt je, že na CX kola se běžně dávají ráfky Remerx Rapid, které mají 15 mm, obutí bývá 33 nebo 35 mm, je to bez problémů.

                          Tohle vše je jen o tom, jak dost věcí je záležítostí módy a aktuálních trendů. Užší nebo širší ráfky mají své vyhody, např. nižší hmotnost nebo naopak větší pevnost, tohle ale platilo vždy. Stejně tak bylo módní mít trojpřevodník, dnes je IN jednopřevodník. Nesmí člověk všemu podléhat, rozhodovat se dle toho, co sám chce nebo potřebuje.

      • MoryBrno  

        Tak já se taky podělím. V jednom případě je to už hodně hodně těsný, ale to je tím že je tam lehká osmice, na druhý fotce už normální stav. Jsem z toho trochu nervozní, tak 3 roky zpět jsem měl stejnejný kolo akorát v barvách supiku, a nevzpomínám si že by to bylo tak natěsno. Těžko říct co s tím, moc se mi to nelíbí, uvidíme jak se to bude chovat, zkusím hodit jinej plášť kdyžtak. Za ty peníze se možná dalo něco čekat, mám to jen na ježdění do práce, sem tam vejlet, ale je to zrada :D jinak je to 56

        • Prazak0  

          Tady je hloupá jedna věc, ono není tak těžké vletět do nějaké díry na silnici ap. a z kola je rázem osma. Pak by bylo blbé, aby kolo drhlo o podsedlovou trubku.

          Jinak samozřejmě, to kolo za ty peníze, to je velmi slušná cena. Jednak jde asi o dotovanou reklamu, potom tu platí i to, že co je hodně levné, tak člověk musí s něčím počítat.

          Pro lidi, co mají v okolí slušné silnice nebo cyklostezky, tak to kolo může velice dobře posloužit. Já bych na takovém kole mohl jezdit ještě tak v polovině 90. let, kdy stav vozovek nebyl tak katastrofální. Bolševik sice o infrastrukturu moc nedbal, ale občas se dělala vozovka nová. Pár režimu znamenal, že o vozovky silnic nižších tříd se přestal kdokoli starat. Ve Středočeském kraji se radši dotovala doprava žákům zdarma v rámci kraje (tj. ne do Prahy), stav silnic neřešil nikdo. Obávám se, že stav vozovek odpovídá tomu ,že se o to 30 let nikdo nestará. Ani na konci socialismu to nebyla velká sláva, ale nějaká minimální údržba tu byla. Dřív jsem jezdi hodně úzké pláště, 25mm jsem považoval za široké, radši 19, 20 mm. Dnes by to už nešlo, na širších jedu daleko rychleji.

        • Honzis  

          může být lehce boule na plášti + nesjetý dezén, do toho lehce nedocentrovaný ráfek … ale pokud to nikde neškrtá ani ze sedla při max intenzitě tak bych se nebál a s jiným pláštěm to může vyjít lépe (i když bude 25)

        • maajkee  

          No a proč myslíte, že je to tak levný? Protože se to nepovedlo, je to stará činská katalogovka na 23mm pláště.

          Na dojíždění do práce bych radši volil nějakýho gravela nebo endurance silničku kam jdou dát pohodlně alespoň 28mm pláště. No ale nekup to, když je to tak levný… :)

          • Vilém  

            …napr takova Nakamura, ta by byla mnohem vhodnejsi :))

            • maajkee  

              Kvůli tomu to ale přeci vůbec nepíšu.

              Píšu to, že mi příjde zcestný si u nvýho kola za 9 tisíc stěžovat na špatnou průchodnost pro pláště.

              Škodovka těhle kol prodá/daruje mraky. Samozřejmě neseřízený. Nakamura o který mluvíš bude jezdit jen jedna :)

            • Prazak0  

              Co jsem si všiml, tak tam má víc prostoru mezi pláštěm a rámovou trubkou. Někdo tu vystavil veterána Eddy Mercx a i toto závodní kolo tam má místa o dost víc.

              Jinak u hotových kol, když se někdo chce zbavit ležáků nebo nepovedených kusů, tak se občas prodávají i pod cenou jejich nákladů. Individuální stavba na levném rámu vychází kupodivu za zhruba stejnou cenu.

          • lumyr  

            Levný je to jen proto, že to prodává škodovka a chce se zbavit ležáků. Prodej kol je evidentně neživý a potřebují místo ve skladu. příští objednávku jistě budou optimalizovat.

      • MoryBrno  

        Mám to stejně, viz fotka níž :D

        • koko0925  

          Prohlídl jsem doma 3 silničky a 1 crosku. Všude je víc jak 1cm.

          • Prazak0  

            Což je docela natěsno, myslím ve smyslu, že zadní stavba je co nejkratší. Současně tam je ale dostatečná vůle, buď širší plášť a nebo prostě rezerva. Mít tam vůli pár mm místo třeba 12 mm z hlediska tuhosti rámu se nijak neprojeví. Z hlediska možnosti širších plášťů se to projeví podstatně.

            Já to píšu z pozice člověka, který má na dvou krosových rámech zbytečně moc vůle mezi podsedlovou trubkou a zadním kolem. U nového kola bych radši tuto vůli měl co nejmenší – ale ne do extrému.

      • Pitrisecek  

        Plast se po nafouknuti na 7,5 atm dotýká v jednom místě objímky od presmykace, k..va to je smula.

        • oberleutnant Weiss  

          To vypadá, že máš dvě možnosti – buď reklamovat, nebo přezout na třiadvacítky…

          • Pitrisecek  

            Samozřejmě reklamace

            • oberleutnant Weiss  

              Mimochodem – co máš za velikost?

              • Pitrisecek  

                L

                • oberleutnant Weiss  

                  To je zvláštní, jak moc se může lišit 405 mm dlouhá zadní stavba s 25 mm pláštěm u „stejného“ kola. Tohle je „M“…

                  • Prazak0  

                    Když tady byla diskuze, jak to kolo je levné, tak je možná jedna věc. Za tuhle cenu nabízí kusy které jsou poněkud nestandardní, neboli moc malá či naopak moc velká mezera mezi pláštěm 25 mm a sedlovou trubkou. Sup dělá hodně krátké zadní stavby, je možné že méně povedené rámy se vyřadili a prodávají pod logem Škoda za tuto cenu. Za horší cenu lidi tolik nereklamujou.

                    • oberleutnant Weiss  

                      Rámy tak moc nepovedené, že se tam nevejde ani plášť z továrního osazení, by se snad neměly prodávat ani za stovku pod značkou Fun Din Dung, ne?

                      • Prazak0  

                        Pokud tam někdo dá pláště užší, třeba 23 mm, tak někdo se s tím spokojí. Za tu cenu, že.

                        • kubad  

                          ne muže to reklamovat, očividně se tolerance sešly tak že je to už špatně

                    • kubad  

                      kam na ty hlody chodíš?

        • siky83  

          Asi tam u tebe bude nejaky problem, u me to vypada takto,velikost L.

          Na kole najeto aktualne 150km v desti a bordelu a jsem maximalne spokojeny. Vyborna koupe.

        • Vilém  

          Pozice smyku vuci prevodniku je tak jak ma byt.

          • Pitrisecek  

            Mi to za jizdy dokonce škrtá :-(

            • Vilém  

              Mel tam byt otaznik.

            • Pitrisecek  

              Soudruzi na tajwanu udělali zjevně chybu

              • Chlebovnik  

                Trochu sjedeš plášť a bude to v pohodě.

                • Zdendyš  

                  Nebo trochu promačknout sedlovou trubku. Par údernych a dobře mirenych ran kladivem a je po problemu.

                  ;)

                • Prazak0  

                  Šla by dát menší kola, 27,5 palce ? Tohle se dělává, že na kolo 28 se někdy dají menší kola, která se vejdou s širšími pneu. Brzdy snad mají určitou vůli, jak to jde posunout? Neříkám, že ideál pro nové kolo, jen spíš dotaz?

                  • Vilém  

                    Ano, to se dela, ale s rafkovejma brzdama je to bez sance.

                    • Prazak0  

                      Já nevím, jak se ta kola liší v průměru, půl coulu je něco přes jeden cm. To snad ty silniční zvládnou? Nebo ne?

                      • Cavendish  

                        Záleží jak moc muže pustit špalky v brzdách dolů

                        • Prazak0  

                          Případně by šlo ty brzdy vyměnit, dát takové, co to umožní. U levného kola to snad je záležitostí pár stovek.

                          • Cavendish  

                            A nebo ještě kousek propilovat drážku. Třeba by stačilo 2–3mm. Teď to bude mít tak v půlce.

                      • Vilém  

                        Rozdil prumeru je temer 4cm, tzn 2cm na polomeru. To muzes vymyslet co chces, ale ty brzdy tam nedosahnou,,

                        • Zdendyš  

                          Nebo naplest torpedo ;).

                        • Prazak0  

                          To mi přijde moc (neříkám, že nemáš pravdu), rozdíl půl palce je přece polovina z 2.54 cm, tj 1.27 cm. Ale uznávám, že skutečný rozměr ráfků se může lišit jinak, velikostní značení, nevím přesně jak funguje.

                          • Chlebovnik  

                            (622–584)/2

                            • Prazak0  

                              Ano, já si to taky našel, ten rozdíl je fakticky větší než půl coulu, nevím, jak to značí. Asi by snadno šlo u diskových brzd.

              • Honzis  

                spíš soudruzi nakoupili špatný pláště nekompatibilní se zadní stavbou … Tak hold dát dozadu 23ku a tuhle 25 nechat dopředu, no. Stejný problém byl před 15lety třeba u Durateca a to byl rám za hodně peněz – ještě „nedávno“ nikoho nenapadlo cpát na závodní silniční kolo víc jak 23mm pláště. Jo, není to ideál, ale nezaškodí vzít šupleru a změřit tenhle plášť v reálu + je možné, že „hází na výšku“

                • Prazak0  

                  Já jsem vypozoroval, že závodní kola mají co nejkratší zadní stavbu. Jenže já si myslím, že to nemusí být na milimetry, z hlediska vlastností zadní stavby a rámu se to nijak nepozná. Sup ale dělá vše takto těsně. Možná některé pláště, ať 25 mm, tak budou bez problémů. Prostě zas tolerance u výrobců plášťů. Je to trochu hloupé pak tam nemoci ani dát plášť od kteréhokoli výrobce.

                  • atty  

                    To není vůbec o výrobci – ráfkové brzdy jsou většinou (podle výrobce a typu) tak maximálně do 28mm gumy, většina rámů tím pádem počítá u ráfkových brzd tak maximálně s 25–28mm gumou. Pokud chceš víc, jsou tu modely s kotoučema nebo s CX brzdama, kam by se měla vejít minimálně 33mm guma s rezervou na bahno (UCI CX standard).

                    Takže najdeš rámy, kam se stěží vejdou 25mm gumy (kvůli sedlové trubce, navářce na přesmyk, nebo čistě kvůli málo místu ve vidlicích – do výšky či šířky).

                    Prostě se počítá s tím, že silniční gumy u silničního kola na ráfkových brzdàch končí někde u 25mm, někam se nacpe i víc, ale „nárokově“ to chtít asi nemůžeš.

                    Abych nechodil daleko, tak třeba do některých RB rámů byl problém „nacpat“ i 23mm gumy, protože to škrtalo o sedlovou trubku.

                    • Prazak0  

                      Když jsem koukal na inzerci levného kola od zdejšího stavitele, tak do těch levných brzd by se dle mého oka mělo vejít nějakých 30–32 mm. Má tam brzdy Force, takže asi nejlevnější. Podobně u kol v Decathlonu, kde mají taky asi levné brzdy, tak tam snad jde dát i 35 mm. Ty užší brzdy, to se asi týká vyšších modelů. Když jezdí profíci závody, tak nevím, jestli na některé etapy nebo jednorázové závody nedávají širší obutí, myslím jízdu po kostkách nebo v šotolině. Někteří výrobci ale nechávají extrémně malou mezeru mezi pláštěm a sedlovou trubkou.

                      • Honzis  

                        Dělají se čelisti 39 až 49mm a prodloužené, ty mají kola z Decathlonu třeba a některé Kony atd, u starého Favorita se vešly 35 i s blatníkem do brzdy, ale to je jiná kategorie. Tady prostě špatně osadily zadní plášť vzhledem k rámu, což je sice problém, ale ne neřešitelný, kolik mm je občas u aero časovkářských speciálů je taky místy dost na hraně

                        • Prazak0  

                          Ano, u Favorita se tam vešlo hodně. Tehdy byl problém koupit úzký plášť, když je pak začali dělat, tak to bylo nekvalitní, při nafouknutí na tlak byly z boku popraskané, jakoby zpuchřelé, na rozdíl od zahraničních, tady už píšu o začátku 90. let.

              • Pitrisecek  

                Tak se musím pochlubit s příběhem reklamace. Kolo bylo zasláno prodejcem do Boleslavi, po 3 týdnech telefonát, že kolo je v pořádku. Tak jsem musel nafotit zadní stavbu druhého zakoupeného kusů, udělat screeny že zdejší diskuze s detaily kol, které jsou v pořádku. Dále jsem volal do superioru, kde mi potvrdili, že me kolo tam vůbec na reklamaci nedorazilo. Technik superioru k fotce zmrsene zadní stavby hned napsal, že je to jasná výrobní vada. To vše jsem prostřednictvim prodejce zaslal zpět do Boleslavi. Po té už reklamace byla uznána a čekám na vrácení peněz. Mimochodem plášt Schwalbe na zadním kole na druhém kole je zmetek, má bouli jako prase. Takže jsem ještě řešil, už za vlastni prostředky výměnu za Conti ultra sport. Ty jsou ve stejné velikosti o 1,2 mm širší, a naprosto bezproblémové. Ještě byla nutná výměna představce za kratší, původní má snad 11 cm, což je v kombinaci delší geometrií masakr.

                • TicTac135  

                  Ja mam nastesti zadni stavbu i pneumatiky v poradku, ale kratsi predstavec jsem dal taky a Conti by se mi taky zamlouvaly vic…

    • APEiRON  

      Taky objednáno, řešili jste všichni dopravu kola přes dealerství škoda nebo se to dalo nějak obejít a poslat krabici poštou?

    • Pitrisecek  

      Není tu nějaký majitel z Ostravy? Nevím, jakou velikost zvolit. Mám 180 cm, ale dlouhé nohy.

    • Prazak0  

      Tak cena je asi rozhodující. Jak jsem četl níže, tak vejde se tam maximálně plášt 25 mm, ještě asi od určitých výrobců. Protože co jsem poznal, tak pláště se můžou rozměrem lišit, i když udávají velikost stejnou. Dřív jsem uvažoval o Author Aura 33, to lze sehnat za necelých 14 tisíc, loňskou verzi, nepletu-li se. Tam mají pláště 28 mm a odhaduji, že se tam může vejít 30 nebo i 32 mm. Na české okresní silnice středních Čech a okolí Prahy to chce širší pláště. I těch 28 je dost málo.

      • Kurt  

        Tak jasně – když si přidá nějakých 50% k ceně, může mít o 3 mm širší pláště.

        • Prazak0  

          Jistě, je to tak levné, no nekupte to. Kvůli takovému uvažování plno lidí vyhodilo dosti peněz, i já jsem párkrát se takto spálil.

          • Pitrisecek  

            Přesně, raději to koupit v nátěru superior za 20 tis, jen tak ten kauf bude v pořádku 

            • Prazak0  

              Kola superior mají snad dobré rámy, ale možnost tam mít max 25 mm, kvůli tomu bych to nebral. Psal jsem o Author Aura 33, loňskou verzi může sehnat za 14 tisíc.

              • kubad  

                Vozil sem 23mm teď vozím 25mm a širší mě nelákají

                Pokud někdo potřebuje širší ať hledá jiné kolo

                • siky83  

                  Jezdím na 25mm kolem Prahy,hlavně Praha – západ a naprostá pohoda

              • Vilém  

                Ale jo, o 5 tisic drazsi, zato hur osazene. Tak hlavne, ze to pobere 28mm plaste.

    • jardalee  

      jeste si to muzete trochu vylepsit :) kdyby nekomu vadil ram s logem skoda :) https://www.primeshop.cz/…a-priplatek/

    • Motyll  

      Škoda, že namají v nabídce i štěrkolet. Na zimu bych koupil, ale tohle je max na 25 gumy.

      • lumyr  

        Když po něm tak toužíš, tak se podívej na nabídku Superioru, dělají to pro ně.

        • Prazak0  

          Tak silniční kola v Decathlonu, tam se vejdou dosti široké pláště. Pokud tam jsou kotoučové brzdy, tak snad 37 mm, u běžných brzd méně. Nevím, jak ta kola jezdí. Měli nějaká ve výprodeji, na internetu to není, na prodejně jsou nižší ceny – u těch výprodejů.

    • siky83  

      Zkusil jsem to ted vyfotit proti zdi aby to bylo dobre videt. Ram ve velikosti 56. Pripada mi to ok.

      • Kurt  

        Je to OK a není na tom vůbec co řešit.

      • Zdendyš  

        By mne zajimalo, jestli se tohoto nepovedeneho ramu vejdou Challenge ParisRoubaix 27mm. Dost oblíbený a hojne pouzivany plast mezi silnicari.

        :)

      • Honzis  

        pohoda, místa dost, neřešil bych to. Abys kopnul ráfek tak, že by to drhlo, to už by asi bylo beztak na taxíka. A jak jsem psal, ne každý plášť má přesnou šířku a ještě trochu záleží na ráfku, do toho může i plášť „házet“, časem se ještě o 1mm sjede a bude místa hafo :-)

    • roto  

      Trochu se přiživím,původně jsem taky zvažoval tohle kolo,ale dostala se ke mě nabídka na jejich karbonový model Road Race CRB BF-RB03,taktéž vlastně Sup se SH Ultegra 6800,náboje DT Swiss R 32,hydrkot. brzdy Rotor CL 140.Prosím máte někdo zkušenosti s tímto kolem ,event. s tímto rámem od Supa.Cena je 40 t,Sup na 105 letošní model cca 53t.

    • Romancero  

      „To je ono. Chceme dát nálepky sup. Na hlavě byl hliníkový znak škoda a ten už mám vyměněn…“

      https://www.facebook.com/photo.php?…

      přiznejte se? Komupak se ty nálepky nelíbí a nechce´dělat reklamu Schade-das Auto? :-)

      • MiKED  

        Kdybych sháněl zimáka, byly by mi ty nálepky úplně šumák.

      • Prazak0  

        Ta nízká cena, v podstatě podnákladová, ta je daná tím, že to je reklamní předmět. Přijde mi divné si pořídit levně, co má v sobě reklamu a tu pak odstranit.

        • Kurt  

          Tak koupit kolo za devítku a řešit na něm samolepky je určitě úlet, ale když se borec nudí, ať si to klidně přelakuje, že jo. ;)

          • Prazak0  

            Tak zákon tím nijak neporušuje, závazek nechat tam reklamu v prodejní smlouvě tam snad není. Mně jinak nepřijde reklama na Škodu nějak horší než reklama na SUP.

            Včera jsem opět viděl inzeráty, kde někdo zcela nové kolo nabízí za 11 nebo 12 tisíc.

            • Fazzy  

              Nemyslím, že to řeší proto, aby náhodou nedělal reklamu škodovce. Jen prostě jezdit na reklamním předmětu výrobce aut, neni tak cool jako jezdit na normální cykloznačce. A nebude muset stopadesáti lidem, co se budou divit, že se Škoda sere do kol, vysvětlovat, že to je vlastně SUP.

              • Mig_all  

                Peugeot se podle tebe taky sere do kol?

              • Pitrisecek  

                Kolo jsem objednal, a nevidím důvod komukoliv cokoliv vysvětlovat

                • Fazzy  

                  Mluvim o týpkovi ve sdíleným odkazu na fejs výše, kterej se snaží odstranit nápisy Škoda, páč mu tam z nějakýho důvodu vadí.. Ty se s kolem zařiď jak uznáš za vhodný. Mě by byly nějaký nápisy ukradený. Sám jsem měl cukání to za tu cenu koupit, alespoň do trenažéru.

                • Honzis  

                  koukám že už mají jen S a M, takže zájem je asi velký a za ty prachy opravdu moc nechápu ty kecy některých

        • Vilém  

          Cena je dana tim, ze se jich potrebuji zbavit.

          • Prazak0  

            Tak zbavit se potřebují obchodníci všeho zboží, otázka je, kolik to kolo stálo, než začlo stát 9300Kč nebo kolik přesně na korunu to dělá. Potom je obvyklé, že u nového modelu či roční verze se cena dosti nadsadí, pak se prodává za normálnější cenu. Které podnákladová rozhodně není. Nízká cena je daná reklamou, pak je otázka, jestli Škoda chtěla skutečně masové rozšíření své značky na rámy kol, nebo jen neodhadli, že to lidi nebudou za původní cenu kupovat.

            • Vilém  

              Kolik stalo mas na strankach skodovky. Kolem 24tKc, tak jako u Superioru.

              • Prazak0  

                Tak je tam škrtnutá cen, necelých 24t, což ale moc neříká. To má pouze ukazovat velikost slevy, otázka je, za kolik skutečně se to prodávalo třeba v říjnu. Nějakou dobu třeba to kolo ale opravdu prodávali za 24t., nevím, kdo by to za to kupoval.

                • Vilém  

                  Prave proto jich maji tolik a prave proto ted stoji kolik stoji, proste se toho potrebujou zbavit. Za tuhle cenu se po nich zaprasi a mohou si nechat nadelat neco jineho.

                  • Prazak0  

                    Možná pár lidí to za tu cenu koupilo, pokud by dali rozumnou cenu, třeba 15 tisíc, tak by jim nezbyly zásoby, kterých se chtějí zbavit.

                    Občas si všímám bazarových nabídek, někdy lidi nabízí jeté kolo dráž než co stojí nové, ale zlevněné třeba na konci sezony, v době, kdy už je v prodeji verze pro následující rok.

                    • Vilém  

                      Proc by davali cenu 15tKc, kdyz vyrobce to kolo prodaval za 24tKc? Proste cena byla minimalne stejna, ne-li vyssi nez to mel Sup.

                      • Prazak0  

                        Já bych za reklamní předmět nedal stejnou cenu jako za něco bez reklamy. Pro fandy něčeho, např. dopravního podniku, železnice – tak někdo si koupí nějaký upomínkový – reklamní předmět, dá třeba za flash paměť víc, než co stojí normálně, protože to chce mít jako suvenýr. Ale nepřijde mi, že kolo s logem Škoda bude někdo brát jako suvenýr. Spíš to beru, že firma si chce dělat reklamu, tak bych čekal, že za toto dá lidem slevu. Což nemusí znamenat podnákladovou cenu kola. Z hlediska výrobních nákladů to kolo není za 24 tisíc ani náhodou, za co jim to prodá Sup je otázka, u většího odběru může být cena jinde, neprodávají jim za velkoobchodní cenu.

                        • Bubaaak  

                          Reklamní předměty maj být zadara :)

                          • Prazak0  

                            bohužel mnohdy nejsou, možná většinou nejsou. U kola by to asi nešlo. I teď, komu nevyhovuje ta krátká zadní stavba s pármilimetrovou vůlí, tak si může to kolo koupit a přendat na jiný rám. Rámovou sadu sežene za 6 tisíc, samotný rám za podstatně méně.

                          • Mig_all  

                            Co furt všichni máte s tím reklamním předmětem? To, že si to škodovka nechala zadat do superioru a ten si to mimochodem nechal zadat nekam do asie je snad uplně jedno. Škodovka dělá znovu do bicyklů už nejaký pátek a nevidím na tom vůbec nic špatného, je to historická a zároveň i módní věc, podle mě spolu auta a kola zvláště v případě škodovky silně souvisejí. Cenová politika je zase něco jiného. Nevím no, loupat z toho nálepky mi připomíná když se za sicíku loupaly nálepky favorit a prelepovaly colnagem. Ale přelepovat škodovku superiorem má jaký význam?

                            • mr.nikdo  

                              Mas pravdu. Chtelo by to nalepku Socialized a typ treba Mahagon (kdyz uz maji Venge)

                              • Mig_all  

                                Přelepovat cokoliv čímkoliv je kravina, a pokud se za to člověk stydí, tak si to nemá kupovat. Já bych se např víc styděl za superior a proto si ho nekoupím :-D

                                • zdsamct  

                                  Proč se za co stydět,

                                  .. mtb pells, i v této době jezdím 3*9 na deore

                                  .. zimak Spyder, 3*9 na deore

                                  .. silnic pells, 2*10 (tam je to lepší

                                  • Bubaaak  

                                    Jde hlavně o to že škoda ani sup není srocialized :)

                                    Za 10 je to koupě roku, pro nenáročneho cyklistů, ale pokud to nemá kotouče, není na tom lepší napis, nebo se tam nevlezou 29+ pláště…

                                    Je to prostě odpad

                                  • Prazak0  

                                    Zvláště u levnějších kol bych značku vůbec neřešil, mně zajímá funkčnost. Samozřejmě značka může zaručovat určitou kvalitu, pak mi bude zcela jedno, když jeden výrobce vyrábí pro cizí značku. Třeba ráfky a zapletená kola Remerx pod značkou Force.

                                    Ten Spyder máš co? Silniční, cx, kross?

                                    • zdsamct  

                                      Horsky

                                    • milan.v  

                                      No, zrovna Remerx, nevím, nevím…

                                      • Prazak0  

                                        Pokud se pohybujeme v zdejší cenové hladině, myslím tím třeba kolo vybavené komponenty Sora, tak mi přijdou ráfky Remerx velmi dobré. Myslím třeba ráfky Rapid nebo Stormy. U zapletených kol by mi vadily jejich náboje, konkrétně unašeč pastorků, kde se nemůžou dávat pastorky jednotlivě, ale jen spojené dohromady, jinak se do toho zařezávají.

                                • Prazak0  

                                  Před lety jsem si pořídil rám Bareš, z mého pohledu taky žádná slavná značka, ale nenapadlo by mi to přelepovat. O Superioru jsem slyšel, že dělá kvalitní rámy. Mně přijdou ale jejich kola předražená a krátká zadní stavba, kde pak tam je jen mezera pár milimetrů mně neláká. Já krátkou zadní stavbu preferuji, ale ne natěsno a ne na úkor možnosti dát tam širší silniční plášť.

            • p@X  

              Není to především spíš dekorace do showroomů?

              • Tomcat  

                Není reagovali na trend. Mnoho lidí tomu nerozumělo a brali to jako jistotu od prodejce auta. Protože v bike shopu se styděli nebo báli zeptat. Pravděpodobně a s autem to bylo i se slevou. Prostě využili poptávky a dobrého jména.

                • lumyr  

                  Tvl tak to je moudro dne :D

                • Jirra  

                  Kolik by jich museli asi prodat, aby vydělali jako z jenoho auta?

                  Prostě to jeden čas byla trochu móda mezi automobilkama a když byli ještě jeden z hlavnich sponzorů Tur…

                  • Jáchym 1  

                    Auta neprodávám,ale tak nějak to vím od školitele řidičů služebních aut,kterej je pod dealeram Škody.

                    Není to ani 20% ani 10%.Prý ještě o dost míň.

                    Vydělávají pak na servisech.

                    Měl jsem taky jinou představu,ale skutečnost je prý jiná.

                    • mr.nikdo  

                      No pockej. Tomu uplne neverim.

                      Uz jen kvuli prodeji „referencnich“ aut, ktera maji slevu 20+%. Tam potom marzi 10–20% verim.

                      Za plnou palbu to bude jinak.

                      Nemluve o tom, ze maji mit mnozstevni slevy podle poctu prodanych aut…

                      Co se podpory prodeje – u nas jezdi celopero BMW. Je to spis podpora znacky.

                      Drive mela Skoda do Showroomu kola od RB.

                      • Jáchym 1  

                        Ano,podpora značky,špatně jsem se vyjádřil.

                        Co se týče marže,tak jsem jen napsal co mě řekl člověk z branže.

                        Jestli je to opravdu tak netvrdím a nechci se o tom přít.Jen přenesená informace.

                        • mr.nikdo  

                          Vychazim z prodeje aut. Cen skladovek ;)…

                          A toho, proc i autosalony maji pujcovny a jaka auta v nich :).

                        • Bubaaak  

                          Takže když ti začne dávat dealer slevu k 10% a navíc bohatší výbavu, tak prodělává jak dealer tak škoda…

                          Strakacovo téma je vedle, tam už se další pohádka ztratí

                    • koko0925  

                      Je to přesně tak jak píšeš.

                  • milan.v  

                    No, s cyklistickým zbožím vedle prodeje aut budou pokračovat i nadále.

                    • Jáchym 1  

                      To asi ano.

                      Podpora značky

                      Ještě doplnění k mé 1.reakci

                      Procenta jsou myšlena výše marže z prodeje aut.

    • Romancero  

      tak mám dojem , že to tady je o reklamě na Schade das Auto- a ne o kole!

    • milan.v  

      Ježiš, co se tady u toho sociálního zimáku všechno nedozvíme…

      • p@X  

        Zimák bez blaťáků?

        • Honzis  

          Tak raceblady co jsou jen od brzd dozadu dáš na cokoliv a ne každý touží jezdit ve sra*kách nebo v grupě se zástěrka na až na zem

          • p@X  

            Tak jo, proč tolik lidí tady neustále dokola řeší zbytečně průchodnost gum a uchycení blatníků?

            • Honzis  

              ono taky na zimní ježdění člověk musí mít hlavně hlavu, já odjezdil v hnusu desítky tisíc km a za pár zim dospěješ k názoru, že fakt nemá cenu dávat 4hodiny zmrzlej a vyfoukanej někde v grupě – mám kolo s blatníkama, mám i kolo s raceblady, mám i kolo jen s blatníkem ze sedla a že bych s nadšením sedal na to líné s blatníkama až na zem, fakt ne :-) Plno lidí si nakoupí hadry, zimní tretry, blatníky, super rukavice, kuklu apod a pak stejně najedou pár set km za zimu. A někde na Vysočině to je v zimě beztak většinou o hubu na silnicích se sněhem, břečkou apod a blatníky tě nezachrání. U mě v Polabí zase radši počkám až je „rozumně“ a jedu solo s Raceblady

            • Davidakta  

              Až lidi pochopí, že silniční, gravel a CX jsou tři různé kategorie kol, tak by se tohle vlákno mohlo uzavřít. Bohužel si myslím, že tenhle údiv tady poběží dokud škodovka neprodá poslední kus.:)

              • Cavendish  

                Jenže dneska je v módě dávat na silnici 28mm a na gravel pláště, či se dávají na MTB…

                • kubad  

                  Jo to ale nesmis kupovat ve výprodeji. :D

                  • Cavendish  

                    A nebo nefňukat. Cena odpovídá kvalitě. To je jako kdyby si někdo koupil Dacii a pak nadával, že to hnije, interiér vrže, motor nespolehlivý…

                    • milan.v  

                      A kolík takových je…

                    • blue.sun  

                      Akorát ta Dacie často vydrží více, než podstatně dražší auta… Cena už dávno neodpovídá kvalitě.

                      • Cavendish  

                        Já vím, jen mě nenapadl lepší příklad. Taky bych si radši koupil Dacii. Raději než cokoliv od koncernu!

                        • kubad  

                          ;)

                          Myslím ze by té to rychle přešlo Ale ano cena je hodně jinde

                          • Cavendish  

                            Nepřešlo. Auta dělám od svých 13. Tj. 15let a už jsem toho viděl dost. Myslím v podání VW…Né díky :)

                            • lumyr  

                              Poruchovost bude v průměru podobná, provozni náklady nižší, ale komfort cestování taky jinde. Je trochu mimo mluvit o kvalitě a vyzdvihovat Dacii. Svůj účel splní, jezdi levně a je levná, ale dlouhodobě bych s tím jezdit fakt nechtěl.

                          • lukas aka mitro  

                            Duster s litrovym motorem je novy hit dalnic:)

                        • Mig_all  

                          kterého koncernu?

    • oberleutnant Weiss  

      To je ale filuta vykutálený – kolo koupené v akci za 9.200 posílá obratem do světa za 11.900,–…

      https://www.cyklobazar.cz/…l-56-cm-nove

      • milan.v  

        No, upřímně jsem to čekal, vychcanost je našemu národu vlastní…

        Je to stejné jako např. ta akce v Black Friday s Garmin Edge 530 s příslušen­stvím, kdy to frajeři nakoupili, aby to se ziskem prodali a pak nezbylo na lidi, co to skutečně chtěli na ježdění (já ne) a ne na kšeft…

      • makimaki  

        A k tomu dostaneš balík keců o velikosti zdarma …

      • Prazak0  

        Ten vychcánek se na tom byl projet, soudím dle pneu, které jsou zjízdy lelhce pokryté prachem. Kdyby to aspoň otřel hadrem. Jsou tam další inzeráty, tenhle prodává nejdráž a zdarma plno keců. Docela bych přál, aby nějakému takovému blbovi kolo nakonec zbylo.

    • siky83  

      Tak za 11 porad dobry, kdyz nejlevnejsi silnicky na 2×8 se v akci prodavaj okolo 16k

      • maajkee  

        Já tady jednu prodávám za 8 litrů na 2×9 a zatím se kromě dvou zoufalců kteří to chtěli jeste levněji neozval :)

    • Emil666  

      ..... A je za 24t :-)

    • rosomak204  

      Sundával někdo přední kolo není ten rychloupínák nějak krátkej?

      • TicTac135  

        Ahoj, včera jsem ho skládal a oba rychloupínáky byly úplně v pohodě. T.

        • rosomak204  

          Já vepředu dvě otočky závitu ani neni vidět oska jak je hluboko to mi nepřijde moc dobrý

          • Cavendish  

            Kup na ali titanové za 15USD na imbus a máš klid.

            • rosomak204  

              Určitě musím sehnat delší důvěru v to nemám

              Že by ta karbonová vidle byla širší je třeba rozdíl v upínáku oproti horskýmu?

              • Bubaaak  

                Předek je stejný. Zadek 5mm je širší mtb

              • jardalee  

                no urcite jsou ruzny delky ja kupoval naky levny naboje a do ocelovy ramu pohoda,pak sem to chtel dat na hlinik a problem,ale prave sli normalne sehnat delsi

                • rosomak204  

                  Díky všem hodím ho do batohu a občas někde porovnám on se do jara najde na trenažeru to zatím nevadí

                  • rosomak204  

                    Oba přední

                    • oberleutnant Weiss  

                      Tak ti musím dát za pravdu – při skládání nového kola jsem to nijak nezkoumal, ale dneska jsem defektil a po třetím otočení vyběhla matice z rychloupínáku do trávy. Doma jsem porovnal ten upínák s jedním starším z krabice zbytků a prohodily si místa – do bedny šel ten Supo-Škodováckej…

            • jardalee  

              no z ali bych ted nic nebral ne kvuli nakaze ale podle me tam poradne nic nefunguje at uz kvuli virusu nebo toho volna co ted maji,takhle sem malem prisel uz o penize minulej rok,kdy meli to volno posledni zprava od borca ze mam tri dny pockat a pak uz nic,nakonec sem to musel slozite reklamovat pres paypal

              • Vilém  

                Paypal na Ali? To asi ne.

                • jardalee  

                  jo no bylo to na ebay a prave me zachranilo ze tam ma clovek moznost reklamovat veci bud u ebaye kde to moc nevyslo nebo prave primo u paypalu kde uz to vyslo :)

        • Pitrisecek  

          A jakou velikost? Zadní stavba byla OK?

          • TicTac135  

            Mam velikost M (54). Zadni stavba stavba super, myslim ze se vejde i 28 plast.

    • milan.v  

      Jo, tento sociální zimák udělá určitě dobrou službu…

      • milan.v  

        Šmejdi…

        • zdsamct  

          Stejně jak rokosnici v Penny, Albertu a všech obchodech .. za levno koupím x za víc u sebe prodam

        • lumyr  

          Otázka nabídky a poptávky. To jsou všichni obchodníci šmejdi? Seš fakt k smíchu

          • milan.v  

            Viz výše…

          • maajkee  

            Popravdě si myslím, že je obchod a obchod. Tohle je něco jako když nějaký zmrdi nakupujou lístky na hokej nebo koncert a pak to prodávají za x krát vyšší cenu a nakonec to prodaj protože díky nim si to normální lidi nestihli nakoupit.

            Takže trochu šmejdi to jsou.

            Na druhou stranu, levně nakoupit a draho prodat je základ obchodu. Ale je to takový obchodování bez morálky a bez přidané hodnoty.

            • milan.v  

              Děkuji, přesně tak, vychcanost…

              • p@X  

                Nemalé % ekonomiky kapitalistické společnosti je založeno na pouhém přeprodávání…

              • milan.v  

                Navíc si myslím, že to jsou lidé odsud…

                • Cavendish  

                  To je dost možný a nedivil bych se tomu

                  • milan.v  

                    Už jsem předtím psal:

                    „Je to stejné jako např. ta akce v Black Friday s Garmin Edge 530 s příslušen­stvím, kdy to frajeři nakoupili, aby to se ziskem prodali a pak nezbylo na lidi, co to skutečně chtěli na ježdění (já ne) a ne na kšeft…“ Také jsem si mohl koupit ten Edge 530 a začít to prodávat po částech, třeba i více kusů, určitě bych na tom vydělal…

                    Za tím si pořád stojím, navíc ta promo byla primárně tady, náhodou na to nikdo nenarazil, že to koupil a nevěděl, do čeho jde…

                    Obě kola jsou dle popisu nová + omáčka k tomu…

                    To nikdo normální, který si koupí špatné kolo, neudělá, alespoň ho projede, něco vyzkouší, ale ne, že to složí a rovnou ho dává pryč, protože „to není ono“…

                    Místo nich si to mohl koupit třeba začínající silničář nebo člověk pro malé dítě, pro ně ideální za tu cenu…

                    • Tom-T45  

                      Někdo prodává, někdo kupuje. Dotyčný si ho prostě koupil na kšeft. Nechápu, proč se rozčiluješ kvůli takové kravině.

                      • milan.v  

                        Místo nich si to mohl koupit třeba začínající silničář nebo člověk pro malé dítě, pro ně ideální za tu cenu…

                        • Motyll  

                          Ale no tak… Jako dělal bys kvůli 4k takovou opičárnu?

                          BTW marže 40 % je spíše nízká.

                        • Vilém  

                          Jo, pro dite idealka. Par let si pocka, nez do te 54, nebo 56cm velikosti doroste.

                    • p@X  

                      Kdysi jsem prodal přes Aukro „Ády“ z Freeportu se stovkovým ziskem, jsem šmelinář?

                      Ale jelikož jsem netrpělivý, tak na zdejším bazaru jsem za zánovní věci projel majlant.

            • Barak  

              Kolik si na tom přihodili?

              • milan.v  

                5.000,–? Teď už nevím, jestli bylo za 9.000,– nebo 10.000,– Kč, to je ale asi jedno…

              • siky83  

                Prodavalo se nejdriv za 9300, kdyz ses domluvil s nejakym zamestnancem skody tak to vyslo na 8300,–

                Myslim ze nakonec bylo jeste chvilku o trochu levnejsi, poslednich par kusu

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.