Škoda Road Elite 2019 v zelené barvě s logem ŠKODA

65 nepřečtených
  • Jiirkaa

    Zdravím,

    žádné vlákno k tomuhle konkrétnímu kolu není, takže se ptám, jestli máte někdo zkušenost s tímhle kolem: Jízdní kolo ŠKODA ROAD ELITE 2019 – viz link níže.

    https://www.skodaoriginal.cz/…E-d26547.htm

    Mělo by to být kolo dodávané od Superior a prodávané s logem ŠKODA, ale který konkrétní model od Superioru, to nevím.

    Rám: **Carbon Road Race CRB BF-RB04 Aero

    **

    Prostoru pro osazení širším pláštěm např. 32mm tam asi moc nebude, co myslíte?

    Předem díky za smysluplné reakce.

    0 0
    • depresy  

      Pokud chceš někam cpát balóny, je potřeba oprostit se od naprvní pohled výhodné koupě a poohlédnout se po odpovídajícím stroji.

      0 0
    • MTBIKER doporučuje

    • tvargy  

      Pokud chceš dávat 32 pláště, nekoukej po silničkách, ale hledej gravely

      0 0
      • Pikaču  

        Ale notak. Jsou silnice co pojmou 32 v pohode (treba novy Aeroad) a jsou silnice co jsou mixle s gravlem jako treba 3T a pojmou i sirsi plaste.

        0 0
    • borda  

      Tak podle obrázku ne :).

      Podle určení kola to taky nedává moc smysl.

      Buď chceš pohodlný, nebo rychlý kolo.

      Si kup na toho canyona druhý kola a dej si tam silniční 32mm a máš to.

      Nebo hledej endurance silnici.

      0 0
    • mitocross  

      Ma niekto z vas skusenosti s tymto konkretnym ramom? Jazdil ho niekto? Viete prosim napisat skusenosti, pripadne porovnat? Superior ho daval len dve sezony 2018 a 2019. Preco? Bol to krok vedla? Nezaujem zakaznikov? Ine dovody. Toto asi nie je katalogovy ram, resp. nenasiel som ho na žiadnom inom biku okrem SUP a „zelenySUP“.

      Ziaden test kola osadeneho tymto ramom som nenasiel…

      0 0
      • milan.v  

        Když tu pohledáš, najdeš asi stovku zdejších majitelů tohoto kola, spousty zkušeností, řešilo se to tu v dlouhém vlákně…

        Ano, je to katalogový rám…

        0 0
        • mitocross  

          Diky. Ale ja zrovna nie som ten, ktory zaklada vlakna skor, nez si vsetko prehladam.

          Toto totiz nie je ten sedy lacny hlinikac na Sore za 8–9tisic.

          V prvom prispevku vlakna je fotografia.

          Je to tento karbonovy na komplet Ultegre za povodne 79900,–, teraz v zlave:

          https://eshop.skoda-auto.cz/…/000050212AA

          Ram je to tento:

          https://superiorbikes.eu/…ome-team-red

          Prosimta, daj mi aspon 5 linkov na majitelov a to dlhe vlakno ohladom tohto konkretneho modelu/ramu. Budem ti velmi povdacny.

          0 0
      • Čuli  

        Krok vedle to nebyl, jen „klasická“ silnice od Supu neměla v ČR moc zájemců, proto přepracovali karbonový x-roady a mají to rozděleny na GF a GR modely kdy GF je na hladkých gumách víc jako silnice a GR jako gravel.

        Ten rám 2018/2019 byl dost specifickej, strašně dlouhej a ještě velkej drop, pocitově dost tvrdý, nebyla to úplně silnička pro hobíka.

        0 0
        • mitocross  

          Diky za reakciu. Tie velkosti mi pripadaju min. o jednu posunute. Podla tabulky geo mi pri 182/85 vychadza dokonca velkost S. Drop sa mi zda porovnatelny napr. s Giant TCR alebo Cervelo S5 apod. Chcem sa posunut zo sice pohodlneho ale vysokeho Giantu Defy k niecomu rychlejsiemu. Ten ram je tvrdy az tak, ze tomu nepomahaju ani karbonove riaditka, sedlovka a plaste 28mm?

          0 0
          • Čuli  

            Mám 185 a jezdil jsem Mko (54cm), dal jsem jiný představec a celkem to sedělo, měl jsem půjčený Elite na 105 s ALU řidítkama, karbonová sedlovka ani ty subtilní sedl. vzpěry moc pohodlí neposkytnou a ten předek byl vyloženě tvrdej i s 28mm plášťi, ty karbon řidítka určitě pomůžou popř. dát to na bezduše.

            0 0
    • KUBULA  

      Ahoj, kolo jsem kupoval pro kamarada a nedavno je rozebral na prvocinitele kvuli lakovani. Kolo bylo koupeno hlavne kvuli cene a kvalite komponent (kola DT a komplet Ultegra) ram jako takovy neni zadny zazrak ale za cenu za kterou kolo bylo to ujde. Plaste se vejdou max 28, ram je desive dlouhy, jak je postavene jako aero a system zamku sedlovky nic moc. Uprimne cokoli pres 40 000 je za toto kolo moc. Vaha 7,5 kila bude jen u S a bez pedalu a kosiku. Konkretnejsi dotazy rad zodpovim.

      0 0
      • nitraq  

        A kolik za něj Škodovka chtěla?

        0 0
        • KUBULA  

          Normalne 79 900, ve sleve asi 59 900, borci na bazarech 45 – 50 000 no a ja ho bral pod 40 000 :-D

          0 0
      • mitocross  

        Diky za reakciu. Ako som spominal vyssie, velkosti mi pripadaju min. o jednu posunute. Podla tabulky geo mi pri 182/85 vychadza dokonca velkost S. Drop sa mi zda porovnatelny napr. s Giant TCR alebo Cervelo S5 apod. Chcem sa posunut zo sice pohodlneho ale vysokeho Giantu Defy k niecomu rychlejsiemu.

        Kamarad je vcelku spokojny, ked ho dava striekat a bude ho pouzivat dalej?

        0 0
        • KUBULA  

          Kamarád na něm ještě ani nejel :-D. Co se velikosti týká tak já mu na 183 cm bral L protože u ostatních velikostí by byla strašně vysunutá sedlovka. Ale jak jsem psal, byla to koupě hlavně kvůli komponentů takže je otázka zda po sezóně nepůjde rám do světa. Předpoklad je takový že oproti sérii přijde kratší představec do pozitivu. Vím že to je paskvil ale jak píšu, za tu cenu to tam prostě nešlo nechat.

          0 0
    • mitocross  

      Stal som sa stastnym (snad to vydrzi :-) ) majitelom tohto prezleceneho SUP-a, tak napisem uvodne postrehy.

      Cena sa naozaj nedala odmietnut. Ram bol trochu risk, ale komponenty su (za tu cenu a pri sucasnej dostupnosti bicyklov) naozaj vyborne.

      Velkosti su posunute minimalne o jednu – treba dat velky pozor pri vybere ramu. Toto je velkost S a mne je OK. Ja 182/85cm. Posed sa bude len mierne doladovat. Drop je teraz 10cm.

      Avizovana hmotnost 7,5kg. Zazraky sa nekonaju. Vybaleny z krabice a zmontovany vazi 7930g. Komplet tak ako na foto 8320g (pribudli pedale, kosik, grziak+este comp+mlieko v plastoch).

      Prve dva vyjazdy dopadli velmi dobre. Docela to leti a na bezdusiach s karbonovymi komponentami je to relativne pohodlne. Sedlovka sa zasuva do ramu a ma velku medzeru. Zatial to vyriesil smirkovy papier strednej hrubky vlozeny okolo v oblasti upevnovacej „kocky“.

      Psychicky som to nevydrzal a spravil som z neho znovu SUP-a. O ramove nalepky sa postarala spriatelena reklamna agentura, hlavove logo je z inzeratu. Je to prva verzia odtienu, bude sa pripadne doladovat. Trafit to na nalepkach nie je jednoduche. Na mojich prisernych foto to nevidiet, ale hlavna farba je kriklavo jablkovo zelena, ale zaroven velmi az praskovo matna. Do toho su z vyroby polozapustene rozne leskle kusky folie – viditelne na zadnej casti prednej vidlice, zospodu ramu az do polovice loga Skoda (asi ako ochrana), a na dalsich miestach. Je toho dost vela, vidiet to len zblizka, odtien je bledsi, taky limetkovy, a leskly…

      0 0
      • depresy  

        Vel. S na 182cm? Když vidím ty narvaný gumy, tak za mě je to skoro nepoužitelné na normální ježdění.

        0 0
      • MiBa  

        Pěkné kolo.Také uvažuji o koupi tohoto kola,ale nelíbí se mi tam ten nápis Škoda,tak bych tam nalepil radši ten SUP,ale když jsem se na ten rám díval,tak mi přišlo že tam je zalakovaný.Jakým způsobem jsi ten starý nápis sundal.Díky

        0 0
        • KUBULA  

          Ja myslim ze ma ten napis SUP na zelenem podkladu a skodovku proste prelepil.

          0 0
          • mitocross  

            Dal som si vyrobit nalepku s logom na zelenom podklade, ktory podla vzorkovniku najviac sedel s farbou ramu. Potom 1–2 hod. dopasovavania a orezavania kazdej strany zvlast, aby logo sedelo podla origo umiestnenia, zelene okraje prekryli cely napis Skoda a zaroven aby okraje aspon trochu kopirovali zlomy/prechody/ti­ene na rame a tym sa to opticky stratilo. Je to prvy pokus, ale zatial som si celkom zvykol. Ludi na to musim upozornit, pretoze z viac ako 2m to uz nerozpoznaju. Nie je to idealne, pretoze nalepka je leskla, ram matny, spodok ramu leskly v inom odtieni, atd. Leskle logo Skoda je polozapustene vo farbe a vytvara mierne hrboly pod nalepkou…

            Nalepka na hlavovom zlozeni je z arsiku, co sa predava na internete – sbazar, eBay, bazos…

            Dalsi level by bol zarovnanie farby loga Skoda na rame smirkovym papierom, kupa presneho matneho odtienu folie od 3M apod., a na to nalepenie vyrezaneho leskleho loga SUP. Alebo celkove prefarbenie…

            0 0
      • magister-cze  

        Ahoj, mám čerstvě také toto kolo a stejný problém se sedlovkou. Zkoušel jsem smirkový papír jak píšeš a nic. Sedlovka nezajíždí postupně, ale po pár metrech proste zajede na doraz. Ne úplně na sedlo, ale cca. centimetr pod poslední čárku, on je vevnitř v rámu něco jako spoj/svár a tam se zastaví. Mám objednanou karbonovou montážní pasti, tak to chci zkusit s ní.

        Jak jsi na tom teď ty, popřípadě někdo další.

        Jinak mám na svých 185cm L a docela mne sedí. Tedy myslím tím pocitově jsem v pohodě a cítím se na něm fajn, ovládá se také lépe než předchozí silniční v hliníku. Jen změním představec na kratší a myslím že to bude OK. V létě pak půjde asi na lakování.

        0 0
        • mitocross  

          Ja som dal hrubsi sm. papier velmi natesno medzi ten utahovak a sedlovku a odvtedy to drzi. Fabricku pastu som takmer celu odstranil.

          0 0
      • matyado  

        Ahoj,

        Rád bych taky přepsal ten napiš Škoda na SUP, nemá třeba spratelana agentura nápis uložen v PC. a byla by ochotná dvě samolepky odprodat? Díky za odpověď

        Jinak jsem s tímto kolem velmi spokojen, za ty peníze opravdu super. Sedlovka asi 5× zajela, lehce jsem osmirkoval stycny plochy dal tu carbon mast a přetáhl na 11Nm a drží.

        0 0
      • matyado  

        Tak taky uz prelepeny napis, navrat ke kořenu :-)

        Jinak velikost M nastaven na 180cm, váha 7,6 kg ale dost dílů vyměněno za lepší (lehčí)

        0 0
    • mitocross  

      Ano, velkost S. Pozri tabulku geometrie a bude ti to jasnejsie. Aj kolegovia vyssie pisu, ze ten ram je extra dlhy. Sedlovka ma takto este 3,7cm od minima. Co myslis narvanymi gumami? Sirku? V reale sa mi to nezda az take hrozne. Na tej druhej fotke je nejaky blby tien. Na prvej fotke to viac zodpoveda skutocnosti.

      0 0
      • Jáchym 1  

        Takhle to opravdu vypadá větší.

        Měl jsem X-Road 2016 vel.L Vypadal stejně.

        Vím,je to jiný rám.

        0 0
        • KUBULA  

          Je to zatracene dlouhe kolo, bral jsem pro kamose L a melo to byt spis M. Ma 184cm. Svym urcenim je to ale aero, takze tam jezdec musi byt natazeny. U S je ta sedlovka brutalne venku a ja bych tomu ramu neveril.

          0 0
      • snas89  

        Prijde mi, ze predni plast je hodne narvany ke spodni ramovy trubce. Neskrta to?

        0 0
    • Popkos  

      Ahoj,

      mám na tomto kole najeto lehce přes 1000 km. Velikost S a měřím 174 cm. Byl jsem s kolem na bikefittingu, jelikož mě z něj dost bolely záda a koleno, ale nakonec fitting pomohl a už si kolo užívám jak jen to jde. Jezdím ho na bezduších a s tvrdostí či pohodlím problém nemám.

      Nemáte někdo s tímto kolem problém, že při jízdě vydává kovový klepavý zvuk? Přehazka funguje v pohodě a přesmyk nedrhne. Měl jsem podezření na kola, jestli necvaká výplet v místě, kde přes sebe přechází dva dráty do kříže. Na fittingu mi změřil napětí v drátech na rychlo, 800 N s tím, že by to dopnul. Byl jsem pak u svého mechanika a ten tvrdil, že by to nenapínal, že kdyby byly málo doplé, tak by kolo házelo osmu, je ale perfektně rovné. Zvuk se ozývá pouze při zatíženém kole, na servisním stojanu nikoliv.

      Ještě jedna věc, když jdete ze sedla, nebo do toho pořádně silově šlápnete, vrže vám střed? Vytáhl jsem sedlovku, pročistil hadrem vnitřek rámu a nastříkal sprejem na karbonové sedlovky, jelikož špinavá sedlovka umí potrápit pazvuky. Střed mi mechanik rozebral a promazal, ale dělá to pořád. Tvrdil, že ten Shimano pressfit střed stojí za prd, tak jestli to způsobuje onen střed?

      0 0
      • mitocross  

        Ano, pri cca 500km mi zacalo neprijemne vrzat predne kolo pri zatazeni a rovnako aj pri sliapani zo sedla. Kapicky oleja medzi vyplet a medzi naboj a spice to neodstranili. Vyplet dotiahnuty v servise a je zatial klud. Mozno to sposobuje aj to vrzanie, ktore sa ti zda ako zo stredu.

        0 0
        • Popkos  

          No při normálním šlapání je to takový kovový cinkavý zvuk a při silovém šlápnutí to je fakt silné vrzání úplně jiného rázu. Ten kovový cinkavý zvuk jsi měl také?

          Říkal mechanik, na kolik ti napl výplet? Na stránkách jsem k těm PR 1600 Spline našel jen maximální zátěž na kola, která je 130 kg. Doporučené napnutí nikoliv.

          0 0
      • matyado  

        Reklamoval jsem zvuky a v servise DT mi měnily všechny niple a o.k. Teď nevím který materiál ten zvuk vydával ale myslím že tam dával hliníkové niple a od té doby bez zvuku.

        0 0
    • mitocross  

      Ano, oba z tebou popisovanuch zvukov, a dost hlasne a otravne.

      Hodnotu napnutia neviem, nepytal som sa. Najskor sa to nezdalo, ale vraj predne kolo bolo dost povolene.

      0 0
      • Popkos  

        Děkuji! Zkusím to hned někam zavést.

        Mimochodem další zvuk, co mě ještě trápí je při silném brždění přední brzdou. Ozývá se takové kovové cvakání, tak jestli to má spojitost s tím povoleným výpletem?

        Třmeny jsem zkoušel vycentrovat a při roztočení to šustí jen velmi malinko..

        0 0
        • Járaa  

          Není kotouč malinko zvlněný?

          0 0
          • Popkos  

            Když roztočím kolo a mrkám na mezeru mezi kotouč a destičku, tak se nijak nemění. Každopádně ten zvuk to dělá od počátku, co na kole jezdím.

            Předpokládám, že kdyby kotouč házel tak, že už to je okem vidět, tak je K.O. ?

            0 0
            • Dandos  

              Od známého který dělá mechanika jsem slyšel, že může být křivá dosedací plocha pro třmen. Zkontroluj jestli se ti destičky sjíždí rovnoměrně.

              0 0
    • Dandos  

      Chci se ještě zeptat mám nabídku na toto za 54tis. Má to 1000naježděno a je to 4 měsíce starý. Tak se chci zeptat, ta kolik jste to kupovali vy ? Vyplatí se mi to ?

      0 0
      • Trojnohý  

        Přes řadového pracovníka Škodovky se to dalo koupit za 35.

        0 0
        • snas89  

          A jak to pomuze tazateli?

          0 0
          • Emiliano  

            Tazatel se ptal, za kolik to kdo koupil. Mně ta informace přijde teda užitečná.

            0 0
          • Trojnohý  

            Že bych se na za pade vysral, chápeš už ? Před použitím protřepat asi.

            0 0
            • snas89  

              To ja taky ne:)

              Ale ne na zaklade toho, za kolik se to DALO (kdyz uz proste neda) koupit.

              0 0
          • Thomasek  

            pomůže – minimálně si udělá představu o ceně (i když staré, resp. původní)

            0 0
      • Cavendish  

        Za 54k je to *********. Za 57 je novy Giant TCR 2 Disc. Sice na 105, ale je to nový kolo se zárukou.

        Tady tak 40k. Jetý to je, záruku nemáš a je to ,,jen" SUP

        0 0
        • klobrch  

          No 40k je málo vzhledem k tomu, že kolo je 4 měsíce staré a tedy je na něj dále platná záruka minimálně 20 měsíců (jinak i u použitých věcí platí vůči prodávajícímu záruka 24 měsíců, pokud se kupující s prodávajícím nedohodne jinak) a jsou na kole slušné komponenty včetně kol. Myslím si, že cena 50k by byla velice výhodná. Ovšem je to jen můj názor. Jinak nevím proč by zn. SUP měla být špatná.

          0 0
        • depresy  

          A něco levnějšího (pro alkáče) není, než ten Giant?

          0 0
          • Aduldinho  

            Zdar alkáču, SUP ti nestačí?? :-D

            0 0
            • depresy  

              Sehnat levný laminátový rám, aby vše pasovalo, je asi unreal. BB386…

              0 0
              • Cavendish  

                Jaký máš požadavky? Chceš to místo Alu Felta?

                0 0
              • Aduldinho  

                Patriku, když u tebe člověk nepozná, kdy si děláš prdel a kdy to myslíš vážně :-)

                Vážně zvažuješ plasťáka??

                Baruš řikala, že má něco vyhlídlého na Alíkovi, ale toho bych se já osobně bál, kamarád tehdá takhle koupil za levno vysoký karbonový kola a pak je „upekl“ při brždění při sjezdu z Grossglockneru. Takže měl z kol za osmičku radost jen chviličku :-)

                0 0
          • Cavendish  

            Záchytka :)

            0 0
          • Coural  

            .

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.