• Krejca

    Zdravím ,rád bych oslovil znalce silniček,poslou­pnost řad si najít umím,ale přehled v ostatních komponetech opravdu nemám,kola atd.Zvažuju silničku na občasný švihy mez bikováním ,měřím 182, 95 kg, v bazaru namátkově:

    http://www.cyklobazar.cz/…ek-alpha-1-5

    http://www.cyklobazar.cz/…42288/spyder

    http://www.cyklobazar.cz/…olo-corratec

    mě zaujaly asi nejvíc,nebo se vyplatí něco výprodejového kolem 20ti,

    Dík za rady a tipy

    0 0
    • Krejca  

      http://www.bike-forum.cz/…ey-excalibur ještě toto se mi zamlouvá

      0 0
    • tromboonen  

      20k je slusnej rozpocet, na to jsou ty z cyklobazaru docela sunky (i kdyz vetsina levnejsi..)..

      Ta vec z BF nevim, nejsem campista, ale vypada to jako pomerne stara zalezitost (myslim koncepcne, ne opotrebenim)..

      Mel by sis napred urcit priority.. za 20 asi nekoupis slusny carbon ram, to uz by musela byt nahoda, takze lepsi znackova hlina s carbon vidlici, ale pak uz by mohlo byt docela nove kolo a relativne dobra sada..

      Rozhodne bych nesel pod 10sp, 8 nebo 9 je dneska uz prekonana zalezitost, 10 v poho staci a je levnejsi kdyz chces poridit druha kola atd, ale dneska jsou uz na bazarech slusne 11tky… takze znackova hlina, 10 nebo 11sp, vyrobce sady si musis rozmyslet, je to dost individualni, podle me je idealni Shimano, 10sp Tiagra prinejhorsim, idealne 10sp nebo 11sp 105, obcas se najde i Ultegra za 20k, ale realny rozdil mezi 5700 nebo 5800 (105) a 6700/6800 je dost maly, pak uz rozhoduje spise ram/kokpit/kola… (Campa je pro znalce, je jich mene, mensi trh/nizsi prodejni hodnota, nehlede na lamani palcu, ale to je indivindi, SRAM je zajimavy, ale taky jich moc neni, ma nektere neprijemne vlastnosti, ale pokud nemas nic jineho a nejsi zvykly asi to jde, oproti Campe plus kompatibilita se Shimanem)

      Mozna je ted blba doba, uprostred sezony, ale na jare nebo v zime se na bazaru objevuji celkem pravidelne pekne nove silnicky nebo CX se 105 10 nebo i 11sp za cca 15–19k, proste nekdo koupil a nechytilo jej to, asi nema moc hluboko do kapsy, tak proda se ztratou… musis to hlidat a reagovat hned, ale jde to..

      Pokud mas 20, pockej si a i behem sezony by se melo neco objevit.. starsi kusy s tykadlama, 9sp, old school beranama atd bych od zacatku vyfiltroval, to za ty prachy nema cenu a kolo, ktere koupis za 20 kdyz budes chvili cekat, bude uz velmi slusny stroj a vydrzi/bez problemu se proda za stejne penize..

      Nova kola bych vypustil, za 20k jsou to z vybehovych dilu poskladane sr.cky, ve srovnani s tim, co koupis pouzite, a silnice se tak neojizdej a vetsina lidi se o ty relativne lepsi dost stara, takze koupe pouzite neni vubec loterie..

      0 0
      • Krejca  

        Jen pro upřesnění,co je třeba na tom Treku nebo Corratecu sunkový?Ten Trek se mi hlavně designem líbí ,případně jaká by byla reálná cena aby mělo smysl do něj jít.A do třetice moh bys příležitostně hodit typ kola ,jaký si myslíš že bych měl cca poptávat kolem těch 20ti.Vzhledem k tomu že i na biku jsem zastáncem SH asi bych ho ctil i u silničky.

        Jinak díky moc za obsáhlou odpověd.

        0 0
        • tromboonen  

          Jdu cumet na TdF, pak se Ti na to podivam, ale obecne i za 15k se da koupit temer nova bazarovka od top znacky s posledni nebo predposledni generaci 105 (coz je plne dostacujici)… tohle jsou vsechno letity kousky uz od pohledu, ne ze by to az tak vadilo pokud chces jen jezdit, ale nejaky mouchy tam jsou…

          Na druhou stranu ten Ridley odsud je karbon – ale takovy postarsi karbon, nevim, jestli bude mit dost vlastnosti ktery clovek od (dnesniho) karbonu ocekava (na druhou stranu sedlovka karbon, slusny kola), asi to bude furt slusny, nevim jak sada, asi taky bude slusna, ale ja Campy automaticky filtruju abych si zachoval kompatibilitu.. z tech kol co jsi zatim nahodil by asi byl nej, ale cena se lisi, sada pokud chces zustat u rybaru minus.. jak rikam pockal bych si na neco novejsiho na CB.. more to follow

          0 0
          • tromboonen  

            Trek vypada slusne, asi nejlip co se ramu tyce, ale bude to predpokladam 9sp, viz vyse.. kola slusna, ale jen jestli nejsou moc jeta a nevazis vic.. Spyder retro 53/39, ram jak za krale klacka, rodla ditto, 9sp a Campa… ven s nim.. Corratec tezko rict, moc neznam a nafoceno tak ze hovno videt, asi taky 53/39, ram mozna karbon, ale zakladni a starsi, zbytek netusim, to tezko rict, nevim o tom dost, kazdopadne za 20 bys myslim moh dostat vic.. ale zas jestli si najdes na forech (zpis v zahranici) ze ten ram je super… plati ale to o sade viz vyse, i kdyz sada se da casem vymenit, kdezto ram u tehle cenove kategorie spise ne, porad je ale lepsi mirit na 10sp plus, podle me..

            Nejdulezitejsi ze vseho je ale geometrie (a charakteristika) ramu.. na to bych se zameril nejdriv, co chces jezdit (blbej asfalt, obcas i horsi, coz je u nas vetsinou vsude kde stoji za to jezdit.. vs super asfalt, dost omezujici), jake mas proporce (nohy vs. ruce/trup) a co preferujes = zavodni chrti dlouhy posed vs. relax s trochu vyssi hlavovkou (coz ale neznamena pani jede pro rohliky), jestli to ma byt tuha zavodni koza co z tebe vytrese dusi, nebo neco na delsi jezdeni, kde na nasem asfaltu spis pomuze pohodli a moznost dat tlustsi plaste (doporucuju)… to bych videl jako prvni krok, spolu se zmerenim na http://www.competitivecyclist.com/…atorBike.jsp a hledani cilene kol, ktere maji ramy co Ti budou vyhovovat predevsim delkou horni ramovky..

            0 0
            • Krejca  

              No jezdit chci tak nějak asfaltky s hezčím povrchem,ale jak píšeš takovým těm polorozbitým se u nás úplně vyhnout nedá,vážím 95 takže asi něco odolnějšího,hlavně kola,a co se posezu týče spíš pohodlnější,trochu vzpřímenější geo tedy z tvého výběru relax.Ten Trek se mi vysloveně líbí,ale jednak se bavím o designu ,takže trochu babskej pohled ,na druhou stranu chci fakt občas vyjet na X tisíc ročně na silničce se nechystám a závodit taky ne,spíš potřebuju aby mě to pohodlně uvezlo,pěkně to odvalovalo a abych nevyhodil peníze za šlupku protože už prostě nemám přehled ,proto jsem rád za rady.

              0 0
              • platypus  

                Ten spyder má dost drsný posed, krátká hlavová trubka. Vyzkoušej se projet na alu rám a pak karbon rám schválně ať může člověk porovnat.

                0 0
              • tromboonen  

                OK, jako první krok si udělej to měření a velikost kola hledej podle ef. délky horní trubky, většinou se shoduje s velikostí rámu, takže ten Trek by měl mít 54 cm – to je většinou pro lidi do 175 cm, ale záleží jak máš dlouhé nohy vs. ruce, já dlouhé nohy a krátké ruce, takže mám 54 při 183 výšce..

                Trek má na 95kg asi nevhodná kola, a asi bude mít 8 nebo 9 rychlostí, dá se s tím žít, ale do budoucna nic moc..

                Corratec nevidím co má za převodníky, ale vypadá to na 53/39, pokud nejsi vyloženě na rovině nebo hodně dobrej, je to zbytečně moc, většina hobíků dnes jezdí 50/34, dá se vyměnit… zase je to 9sp.. velikost nevím, až se změříš a zjistíš, zavolej majiteli ať tu délku změří..

                Ten Ridley tady na bazaru OK, ale má Campu, nic o tom nevím, sami Campisti říkaj, že ty nižší řady nejsou nic moc, ale možná jen ty nové..

                Spydera rovnou vyrad, nízký dlouhý rám, o třídu horší kolo..

                Začni tou velikostí, podle toho hledej, počkal bych si na něco s 10 sp, klidně i starší 105 s opratěma (5600) ale slušněj rám, klidně alu když karbon nebude, dáš tam pak širší kvalitní gumy a relativně pohodlný to taky bude.. kola ideálně něco jako Mavic Ksyrium/Fulcrum Racing 3, to jsou držáky, ale i horší základní záplety budou OK, na 90+kg radši ne nic s pár dráty jako ty Bontragery, no ale kola se daj vždycky vyměnit..

                0 0
                • Krejca  

                  Co ty na to GT viz níže pro mě jako pro hobíka?

                  0 0
                  • tromboonen  

                    Jo, je to dobry kolo, bude to pohodlnejsi a univerzalnejsi nez cista silnice, jestli je tohle neco, co chces, jdi do ni..

                    Do normalni silnicky das max 25–27 plaste, pokud jsou kvalitni, uz se s tim da jezdit na nizkem tlaku, klidne polnacky nebo totalne rozbity asfalt, do tohohle das 35 mm a mozna vic, viz dotaz nize, na silnici to nepotrebujes, ale da se s tim pak jezdit uz slusnej teren.. Kotouce na takovem kole davaji smysl, hlavne pro tu moznost obout tam pak cokoli..

                    Myslel jsem, ze chces bazarovku, ale jestli Ti tohle vyhovuje, proc ne, to o velikosti plati, nekde si to vyzkousej..

                    Za 10 sp bych si urcite priplatil..

                    0 0
                    • Krejca  

                      Ok tak ještě jednou díky za tvůj čas a názory,je to veselejší když tu někdo opravdu poradí místo teoretickýho rejpání.Díky měj se vyzkouším ,a hodím sem jestli jsem do něj šel nebo ne,případně dohodím nějaký dotaz.

                      0 0
                    • tromboonen  

                      Tech 10 sp, ja to porad prosazuju, ale mozna to pro tebe vyznam nema, 9 staci, ale mas pak vetsi skoky mezi jednotlivymi pastorky, kor na kazete s 32 nejvetsim, to uz je na silnici neprijemne… ja jezdim 50/34 a 11–25, tam jsou skoky tak akorat, idealni na 11–23, ale s tou neuslapu kopce, kdyz jedu na extra kopce dam 11–28, to jeste porad jde s desitkou, ale 11–32, kor v devitce, musi delat problem pri rychle jizde po rovine, zalezi jak jezdis, ale proste prehodis a na jednom mas prilis vysokou kadenci, na jinem nizsi, da se to, ale clovek musi byt schopnej to uslapat a extra prijemne to neni…

                      Taky ja chci jen 10s, ani 11 ne, stejne tak kotouce ne, protoze chci mit moznost stridat zaplety, mam jedny silnicni, jedny cyklokrosove a jedny sunky na valce, jednici karbon a dvojku hlina CX kolo, vse vyladeno aby kazeta byla na stehjnem miste, takze jen prehodim a nemusim ani serizovat.. pokud zadne jine zaplety nemas, tak je to jedno, casem treba poridis druhy par abys mel jedny na silnici a jedny do terenu a nemusel prehazovat plaste, muzes zustat o tech 9sp… ale 10sp nebo 11sp bude do budoucna prijemnejsi, pokud to penezenka zvladne, doporucuju…

                      Stejne tak 10sp Tiagra staci, vypada to trochu hur s tema opratema, ale funkcne v poho, 105tka 5700 (10sp) nebo 5800 (11sp) je do budoucna vse co muzes chtit/potrebovat, u 11sp budes mit i s 30–32 kazetou lepsi ty skoky, plus je u 105 lepsi ergonomie pak a lip to vypada, zase, jestli to das, je to fajn, ale ne nutnost..

                      0 0
      • Manzak  

        Hele a co myslis tohle, "TRIBAN 540 ":http://www.decathlon.cz/…8331275.html#… je to novy za 20 a osazeny 105, ja ted po necem takovym koukam, a tohle se mi zda asi nej, nebude tam nejaka bota? O silnicich zas tolik nevim, tak porad, dik.

        0 0
        • Krejca  

          A to : vyprodáno,vyprodáno ,vyprodáno ve všech prodejnách ti nevadí? :-)

          0 0
          • Manzak  

            Ne nevadi, ziju ve Francii, tady vyprodano neni.

            0 0
            • Krejca  

              Tak to je jiná ,to budeš moct pár lidem sehnat to GT :-) protože i to je tu vyprodaný a ve Francii ne :-)

              0 0
            • jecnak  

              Za tu cenu to neni spatne. Na zivo hezke kolo.

              0 0
        • tromboonen  

          Vypada dost dobre za ty prachy, na ramu neni co zkazit, Decathlon by uplnou sunku neprodaval a ty BTwiny jsou slusne, sada a vybava vcetne kol za tu cenu dobra az vynikajici..

          0 0
    • Seky  

      Hele jen tak k zamyšlení. V úvodu píšeš, že hledáš silničku na občasný ježdění, takže asi doplněk k biku? Ty silničky co si našel na bazaru jsou tragický, jak geometrií tak osazením. Pokud na silničce nemáš moc naježděno, zkus pouvažovat o GT Grade je to taková univerzálka, dá se z toho udělat i kroska, jdou na to namontovat blatníky, takže super zimák a je to pekelně pohodlný. Samozřejmě to má příjemnější geometrii, při přesedlání z bajku to nebude takovej šok. Jinak pokud chceš celkem čistokrevnou silničku koukni na Rockmachine nebo na GT

      0 0
      • Mysee  

        Za GT Grade se přimlouvám. Pořídil jsem ji taky jako druhý kolo. Jinak mám 120 mm full. Pohodlí je super a nemyslím si, že by to jelo pomalu. Dá se to hodně ladit, vyměnit pláště za úzký 23, nechat 28, dát 35 se vzorkem. Vezmu ji i párkrát do terénu a nějaký ten slušný sešup a kořeny zvládne parádně. Je to skoro zábavnější než na biku. :D Já bral Grade na Soře za 19, měl jsem půjčenou tu na 105, ale přijde mi to prakticky to samé. Stejně jsem si vyměnil kazetu za 11–32 9sp.

        0 0
        • Seky  

          Jo, jo, chápu, taky mám Grade, ale 105 Carbon. Je to neskutečný kolo, kámoši co maj čistokrevný silničky tak nechápou jak je můžu ve sjezdech předjíždět na tak tlustejch gumách :-) já teda občas taky ne.

          0 0
          • tromboonen  

            Chlapi zkuste zmerit, jak tlusta guma se tam vejde, treba tam zkusmo strcit 29er kolo s 2,5 plastem… by me to zajimalo..

            0 0
            • Mysee  

              Dozadu se vejde možná tak 2.0 plášť. Tam je to 5×5 cm na výšku i šířku od ráfku, ale ve vidli je málo místa. Výrobce uvádí 35 mm, tak bych tomu věřil.

              0 0
            • Seky  

              Zas tak široký to není, je to široký jako klasická cyklokroska, vejde se tam 35 rocket ron (ověřeno) ale víc bych tam nedával, možná nějaká silniční 40 by asi taky vlezla, ale do bláta max. ta 35 RR, jinak se to zalepí a neotočí.

              0 0
              • tromboonen  

                Tak to je docela skoda, kdyz uz delaj takovej ram a na kotouce, mohli tam nechat vic mista, ja mam na CX 33jky a mista je tam ze by se vlezly dve vedle sebe.. no teda zadni savle u stredu tam asi tolik ne, ale rozhodne vic nez 35 se tam vejde.. u toho Grade kdybych si jej porizoval jako univerzalni kolo bych to uvital, ale zas kdyz jej vetsina lidi ma jako doplnek k bajku, tak neni co resit, ja jen ze na nejaky touring nebo i terenejsi vyjizdku by se hodila moznost dat tam neco sirsiho, ale samozrejme i s timhle se da zit..

                0 0
                • Seky  

                  Tak jako na krev tam asi 1,6 nacpeši okolo tý 35tky je tam mrtě místa, ale nejsem takovej sebevrah abych na podhuštěný gumě se špuntama nechal mezi gumou a rámem 1 mm. To je o zničení.

                  0 0
          • Krejca  

            I tobě dík za zajímavej tip,vůbec jsem netušil že něco podobnýho existuje,určitě to testnu.

            0 0
      • Krejca  

        Musím říct že to vypadá zajímavě ,s tím doplnkem k biku je to celkem přesný,určitě se na to zajdu kouknout,sednou­t,jen takovej dotaz,vyplatí se připlatit za toto na 10sp a Tiagře?http://ww­w.bronecsport­.cz/kola/gt-grade-tiagra

        0 0
        • Mysee  

          Já bych finančně klidně bral i Tiagru nebo 105, ale prostě se mi ty rámy nelíbily barevně. :) Tak si radši časem třeba dotuním tu Soru, nevěděl jsem jistě, jestli mě to chytne.

          0 0
          • Krejca  

            Máš ten modrej mat,nebo jinej ročník?Uvidím na živo ale fotky toho bílého nevypadaj špatně.

            0 0
            • Seky  

              Grade je novinka pro letošní rok, takže něco jako loňskej ročník zatím neexistuje :-)

              0 0
            • Mysee  

              Mám ten modrej, přišli s tím teprve letos, takže jiné nejsou. Ta bílá se mi v reálu moc nelíbila no. :)

              0 0
              • tromboonen  

                Ten modrej vypada fakt dobre, a to modrou na kole nemusim, bile kolo je za trest, mam belouse CX a i kdyz v bahne moc nejezdim, vypada to blbe jen kdyz prijedu z mokre cesty… kyblik a jarova voda temer pokazde kdyz prijedu domu.. ale zas je to dobrej zvyk.. za me sedivej nebo modrej..

                0 0
        • Seky  

          Ono tohle GT Grade není jediný, ale tak trošku spíš první. Jinak něco podobnýho už dělá Spešl pod názvem Diverge, pro příští rok bude Cannondale Slate a Superioir X-Road a postupně to kopírují i ostatní, protože tyhle kola začínají mít celkem slušný úspěch.

          Co se týče jestli Soru nebo Tiagru, těžko radit, oboje funguje dobře, je jen na tobě jestli si odůvodníš ten pastorek navíc. Obě ty kola mají stejný rám a stejnou karbonovou vidli, takže rozdíl je jen v tom řazení. Tiagra bude mít určitě jemnější skoky mezi převody, stejně tak na tom bude o fous líp 105tka. :-) těžký výběr, nezávidím. U Shimana fungují všechny řady perfektně, vyhnul bych se snad jen Claris, přeci jen 8 převodů na silnici v dnešní době je už retro.

          0 0
          • tromboonen  

            Jo, jsou i jina takova kola, ale tohle je nejhezci, podle me, taky byli prvni.. Spesl je taky peknej, ale je o dost drazsi myslim, ta vec od Giantu (Revolt) moc dobre nevypada, Superior no nevim, ale GTcko bude asi o trochu lepsi.. Slate uz je takovej silnicni MTB…

            Spis bude fajn, az toho za par let bude vic, ze se to bude dat koupit z druhe ruky, nebo koupit ram a poskladat si to podle sebe..

            0 0
          • Mysee  
            • rozdíl v pláštích a brzdách

            Ale ty Kendy na Soře jedou celkem slušně a ultrasporty se daj koupit za 350 v kevlaru kus.

            A brzdy mě vcelku mile překvapily.

            0 0
            • Krejca  

              No když pomineš barvy,tak bys připlatil za tu tiagru? A ještě dotaz ,psal jsi že jsi ho bral za 19,měl jsi nějakou osobní slevu,nebo to jde i ofiko?

              0 0
              • Mysee  

                Tak jistě, že šel, klidně i do 105. Ale kolo se mi musí taky líbit, ale není to první faktor. Sora funguje pořád slušně a důležitý pro mě byly hlavně kola a carbon vidle.

                Já to měl z Koloshopu se studentskou slevu za 19600 asi. Ale s velikostma už může být problém. Já bral poslední Soru v M u dovozců.

                0 0
                • Krejca  

                  A kolik měříš?že máš Mko

                  0 0
                  • Mysee  

                    183 cm, ale krátké nohy.

                    0 0
                    • Krejca  

                      Aha já že měřím stejně a tak nějak jsem na geošku koukal na Lko .Kouknu v Liberci jestli bude někde stát v obou velikostech.

                      0 0
                      • Seky  

                        Tak jsem ti zjistil stavy skladem k dnešnímu dni, Grade Sora v L – 6 ks, Tiagra v L – 2 ks, 105 ani dražší už nejsou.

                        0 0
                        • Krejca  

                          Díky,to máš stav u Koloshopu,nebo je to zbytek v republice?

                          0 0
                          • Seky  

                            To je stav u dovozce Aspire.

                            0 0
                            • Mysee  

                              Takže i Koloshop. Na mojí je napsán Aspire jako dovozce.

                              0 0
                              • Seky  

                                Tohle je stav zásob ve velkoobchodu, takže k tomu má přístup jakýkoliv prodejce GT, samozřejmě některý prodejci mohou být předzásobeni a mohou mít na krámě, nebo ve vlastním skladu toho víc, ale to nikde nevyčteš pokud nemají eshop. Koloshop jak jsem se teď koukal na jejich web nemá nic skladem, takže to bude objednávat z Aspire a tam platí ty sklady co jsem napsal.

                                Jinak pro Krejcu, spíš doporučil nakoupit to u nejbližšího prodejce Gt kam taky budeš chodit na servis a garančku. Jetli ten místňák nebude blbej tak ti tu případnou studentskou slevu na koloshopu vykonpenzuje jinak a uvidíš, že do budoucna se ti to vyplatí. Na zákazníky z eshopů každej kaměnňák kouká dost zkrz prsty. A posílat to pak z každým prdkem do koloshopu se ti taky nebude chtít.

                                0 0
                                • Mysee  

                                  Tak však jasné, já si zvládnu všechno odservisovat sám. Takže mi to problém nedělá. Jinak samozřejmě v kameňáku lepší a nehonit se za cenou, mně nemohli v kameňáku Soru v M objednat, tak jsem měl jasno.

                                  0 0
                                  • tromboonen  

                                    Ale kuci, však silničku si musí každej zvládnout oservisovat sám, ne? Je to součást vlastnictví a pro mě spíš plus, na autě už si toho moc neudělám dneska, horáka sice už nejezdím, ale asi bychy se musel učit hydrauliku, vidlice atd… silnička, i tahle, je furt o pár imbusech, kde to koupíš je jedno, čekat se seřízením až půjdu do servisu by se mi nechtělo, to zadostiučinění když si to vyčistíš a seřídíš, nebo dokonce postavíš sám… a není to vůbec složitý, když nevíš, na netu vždycky najdeš návod..

                                    0 0
                                    • Seky  

                                      Je mi jasný, že zdejší osazenstvo to zvládne samo, moc dobře vím že na tom nic není, ale divil by ses. Drtivá většina jsou obyčejní uživatelé co chodí do servisu i s takovými banalitami jako je výměna pláště, zalepení duše apod. U jedněch je to opravdu neznalost a u druhých prostě komfort.

                                      0 0
                                      • tromboonen  

                                        A co je v tom za komfort, muset s kolem nekam jet/jit, pak jej tam minimalne par dni nechat a nejezdit, pak si tam pro to zase jit.. ja nevim, zalepit dusi to musi umet kazdej, na vyjizdkach mobilni servisy nejsou – a seridit prevody je taky zaklad, kdyz to nechas na servisu bude Ti v tom mezi navstevama furt chrastit.. a je to na 5 minut.. jako centrovat se mi dneska uz taky nechce, plus nova kola uz jsou komplikovanejsi, ale zato lip drzi, takze to nepotrebuju, ale vsechno ostatni doma..

                                        0 0
                                        • Seky  

                                          Tak doby kdy musel cyklista ovládat alespoň základní dovednosti, aby dojel, jsou s nástupem mobilů dávno pryč. Nejčastější dotaz při nákupu brašničky u nás ve krámě je, : " vejde se mi tam můj 5" mobil? " respektive to ty lidi rovnou zkoušejí. A když jim nabízím, že by na cesty měli vozit náhradní duši, montpáku, atd. nikdo nepotřebuje, mají přeci mobil :-)

                                          A komfort, no existují i servisy kam se dá strčit kolo ráno cestou do práce a odpoledne až jdeš z práce tak si ho zase vezmeš a máš hotovo. Ale chápu drtivá většina servisu jsou zkostnatělí a zamrzli v době kamenný a efektivita práce jim nic neříká. Takový nedoporučuji navštěvovat.

                                          0 0
                      • tromboonen  

                        Udelej si ten bikefit calc, jinak se muzes seknout, kluci v obchodech o tom moc nevi, predstavec si nepredelas, muzes skoncit s blbou velikosti..

                        0 0
                        • Krejca  

                          No mám to tak na hraně Sedlovou trubku s přehledem L ,a horní rámovou bych mohl mít o 1–2 cm kratší než na Lku,porovnával jsem to přímo s geometrií toho GT

                          0 0
                          • tromboonen  

                            Na sedlovou troubu ser, ma to velkej sloping, a i kdyby ne, dokud nebude kratka sedlovka a nepujde vysunout na potrebnou delku (a i kdyby, poridis delsi..), je dulezitejsi ta delka, je pravda, ze 1–2 cm delky se daji nahnat na predstavci a pozici pak/tvaru rodel, plus taky rozhoduje, jak velkej budes mit drop mezi sedlem a rodlama… jako indikaci az na tom budes sedet se podivej pri jizde, kdyz jsi usazenej (na spravne predozadne serizenem sedle, coz muze byt v prodejne úproblem) pri spodnim uchopu za dolni cast oblouku pres riditka na predni nabu, jestli je v zakrytu, je to spravne , jestli je vzadu za horni casti rodel, mas to dlouhy.. https://www.youtube.com/watch?…

                            0 0
                            • Krejca  

                              Co ty na tu Meridu jako alernativu kdyby mi nesedlo to GT http://aukro.cz/…7641951.html

                              0 0
                              • tromboonen  

                                Kolo je to dobry, i kdyz Meridy moc nemusim, karbon na 105 za 16k je fantasticka cena, ale je to uplne opacny konec spektra nez to Grade, je to v podstate zavodak, Meridy maji tusim delsi horni troubu nez podobne bajky jinych znacek.. nez o ni budes uvazovat najdi si geometrii a presvedc se, ze bude pasovat, delka predevsim.. jinak bude to relativne tvrde (ale je to karbon, tak ve srovnani s hlinou OK), das do toho max 25 mm plaste (coz na silnici staci, ale na teren krome hladke polnacky zapomen), bude to zive/zatacive.. proste klasicka silnicka..

                                Super cena, jestli Ti sedne geometrie klidne do toho bez, kdyby sis nezvyk, muzes prodat..

                                Jinak ses ptal na CX kolo, Cube dela pekny, na 105 s diskama stoji okolo 30k http://www.bikeinvest.cz/…ednblue-2015 .. ale myslim, ze ten Grade je pro silnicniho zacatecnika vhodnejsi… mezi Cube CX a Meridou je volba jasna, z CX kola dostanes vic, je univerzalnejsi, se silnic plasti skoro silnice, s CX plasti do terenu nebo na touring.. Merida je cista silnice a dost zavodni k tomu

                                0 0
                                • Krejca  

                                  Ok díky zatím je to GT favorit,ale chci si na to někde sednout.

                                  0 0
                    • Seky  

                      Jinak já mám 176, celkem dlouhý nohy a jezdím Mko. A všeobecně preferuju spíš kratší kola.

                      0 0
                      • Krejca  

                        Pro porovnání kolik máš nohy k rozkroku?

                        0 0
                        • Seky  

                          Vnitřní délku nohy mám 86 cm. Jo a ještě na Mku je v sérii 11 cm představec, to na mě bylo dlouhý jak tejden před vejplatou, dával jsem 10 cm a do negativu.

                          0 0
      • nooski  

        GT Grade má geometrii hodně vzdálenou silničnímu kolu. Dlouhá zadní stavba, hrozně položená hlava, obří rozvor. Kolo bude líné jak prase.

        0 0
        • Mysee  

          Tak jsem rád, že si mi to řekl. Vůbec to nejede a navíc s tím můžu i do terénu, kdo by to chtěl.

          Každej nemusí jezdit 50 km/h a nechat si vytřásat zadek jak na Tour. Někdo jezdí jen pro radost, sebe a jde mu o to se někam podívat.

          0 0
          • nooski  

            Ona silnička tak už nějak z podstaty do terénu nejezdí co? Gravel bike ok, kroska ok. Grade ale není silnička. V profilu mám na míru udělanou „krosku“ od RB a oproti GT Grade to bude parádní štika s větším potenciálem v terénu.

            0 0
            • Mysee  

              Tak tomu nemusíme říkat silnička, ale pro plno lidí to může být super jako doplněk k fullu na český rozbitý silnice a cyklostezky. Tak tvoje RB je taky za jiný prachy a spíš CX kolo.

              0 0
            • Krejca  

              Tak když si to nakous,za kolik si to RB pořídil,pokud tedy máme srovnávat.

              0 0
        • tromboonen  

          Ja teda na Grade nejel, ale myslim, ze kdyby ta geoska byla tak tragicka, tak to Ti silnicari co je recenzovali urcite zmini… delsi zadni stavba a delsi rozvor je spis plus… neotocis to na petniku, to ne, ale to normalni clovek nepotrebuje a naopak je to klidnejsi a lepe drzi stopu v zatackach ve sjezdu, ja od te doby co mam Roubaixe (taky delsi zadni stavba a rozvor, taky o tom zavodaci tvrdi, ze je to line) jezdim z kopce rychleji, protoze se min bojim, na starem kole s kratkym rozvorem jsem mel strach se jednou rukou pustit a sahnout pro bidon, protoze kdyz prisel zvlneny asfalt, skakalo to jak koza a melo tendenci navstivit pangejt..

          0 0
          • jecnak  

            Tak z extremu do extremu. To zminovane RB je zas netvrdsi kolo, co jsem kdy jel. Jako zavodni special proc ne, ale jinak snad radsi ne. O vaze ramu ani nemluve, to bude Grade urcite lehci.

            0 0
            • tromboonen  

              Nevim kolik vazi Grade, v hliniku to asi malo nebude, moje RB pod kilco (bez vidlice), ale u takoveho kola se na gramy nehledi, ne? Tvrde? Spousta lidi tvrdi ze mekka lina mrcha, pro me akorat, zavodnik nejsem a bocni tuhost priznam se nepoznam (ani recenzenti nebo testeri za docela vedeckych podminek, resp ti to poznali a RB tusim top marks.. )… zas co je tvrde, RB to filtruje v zadni/dolni stavbe, Trek v kloubu pod sedlem (podle recenzi), tezko rict, ale neni to trochu smerem k takovemu tomu pocitu jako ze to pod zadkem pruzi a cast energie jde tim pruzenim jinam???

              Ja sam to nedokazu posoudit, jen jsem o tom neco nacet (pravda jednu generaci nazpet) a zvolil jem jak zvolil… to kolo (RB) fakt muzu, ale kdybych chtel kupovat neco noveho, za rozumnou cenu, univerzalniho… tak bych do toho Grade asi sel?? Fakt bych to neodsuzoval, pro rovinateho jezdce 50+ se super vykonnosti to jasne neni top volba, ale pro zbytek populace (specialne pro lidi co maji diky prodejcum rovnitko mezi kolem a MTB) to podle me nebude tak spatne??

              0 0
              • jecnak  

                RB a pod kilo? Jestli jsi vazil jen vidlici, tak ok :-) Nazev ramu (jak se driv oznacovaly treba RR1100) opravdu nema nic spolecneho s vahou. Ty ramy maji cca 1300–1600 podle velikosti a rocniku, takze pro normalni velikost pocitej spis 1,5kg. Za tou tvrdosti (ale i tuhosti a jeste aby ne pri te vaze) si stojim. Jel jsem teda jen ten starsi model s cnc trojuhelnickem, tak mozna ty novejsi uz jsou na tom lepe. Takze, ano, za tu cenu kvuli designu proc ne, ale nevytvarel bych tu falesna ocekavani.

                0 0
                • ZbynekN  

                  Tromboonen používá svou terminologii a RB je pro něj roubaix od Spešlu

                  0 0
                  • jecnak  

                    Aha, ja myslel, ze drzim kontinuitu v nazvoslovi

                    0 0
                    • tromboonen  

                      Sorry ze jsem Te zmatl, nacelniku… neni to moje terminologie, mam pocit, ze RB ve vyznamu Roubaix tady uz nekdo utrousil, minimalne erbecko nebo tak neco, pravda ve vlaknu primo o Speslu… vis co, ja se snazim bejt nenapadnej, jak reknes roubaix nebo Spesl, vsichni se na tebe sesypou ze jses ovce a obet marketingu.. a pak to zakonci ten borecek co vsude tapetuje to svoje Specialized no.1 :)

                      Jsem si rikal, ze mluvis o nejakem jinem kole… od tedka budu pouzivat akronym RBX, nebo ten je taky obsazenej?

                      0 0
                      • jecnak  

                        O nic nejde, ja jen ze o kus vys zacal nooski o RBcku. Nejak mi to prijde vic vzita zkratka, respektive nazev. Mozna by stalo za to vytvorit nejaky slovnicek: RR, RoR se SS, FuRa3 a tak :-)

                        0 0
    • krabica  

      Co říkáte na Planet X London Road jako konkurence k tomu GT?

      0 0
      • Seky  

        Nehodnotim cenu ani geometrii, ale to kolo je pěkný.

        0 0
      • Krejca  

        No s mým úletem na zelenou hodně pěkný :-)

        0 0
        • krabica  

          Jo, tahle se mi taky líbí.

          Teď mě tu zaujal GT Grade 105, sice to barevně není ideál, ale určitě bych ho rád vyzkušel. Velikostně jsem na hranici L/XL – cca188cm. Co se zde píše o dostupnosti mě nepotěšilo, takže ještě uvidíme. Tady v MS kraji to nevypadá moc růžuvě ani s testovačkou.

          0 0
          • Seky  

            Tak jsem se znovu díval, Grade v XL není v žádné variantě a ve velikosti L stále platí čísla viz. víše.

            0 0
          • Seky  

            Tak jsem se znovu díval, Grade v XL není v žádné variantě a ve velikosti L stále platí čísla viz. víše.

            0 0
          • Krejca  

            Pravda je že ty barvy jsou zvláštní ,ale taky si na to chci sednout,dneska bohužel kvůli svátku není s kým komunikovat.

            0 0
    • Krejca  

      Chlapci když už jsem přiznal že se v těch silničkách tolik neorientuju tak ještě jeden dotaz,na tomGT je plášt 700× 28 , ale silniční bývají 622 × 23, proč 700?

      0 0
      • tromboonen  

        Je to to samy..http://www­.ctc.org.uk/cy­clists-library/compo­nents/wheels-tyres/tyre-sizes … obujes to na stejnej rafek… dela se to aby byli zacatecnici zmateni, predpokladam :)

        Spis to mate ted, co na MTB jsou tri rozmery, predtim nikdo neresil..

        0 0
        • Krejca  

          Ok já kvůli duším atd.Jinak GT je oříšek vypadá to že jsem stihl jeden z dvou posledních kusů v republice,ale ještě není doma tak nejásám.

          0 0
          • Mysee  

            Tak snad. :) Já jsem zatím maximálně spokojen, dnes jsem mu naložil i trošku v terénu, sice s defektem po dlouhé době, ale paráda. :) Pořídím pláště na silnici (25/28) a krosové (35) a super univerzálek.

            0 0
            • Krejca  

              No doufám :-) i kdyby nesedlo tak nebude evidentně problém s dalším prodejem.Pak sem kdyžtak hod jaké pláště si pořídil a zkušenosti :-)

              0 0
              • krabica  

                Jakou máš objednanou velikost a verzi?

                0 0
                • Krejca  

                  Tiagru v L

                  0 0
                  • krabica  

                    Rád bych ho omrkl, nejsi náhodu někde od Ostravy? :-)

                    0 0
                    • Krejca  

                      Z Jablonce :-) to asi nebude to pravý :-)

                      0 0
                      • krabica  

                        Tak to neklapne. :D Pořád nevím, jestli L, nebo XL a ještě bych rád 105, ale v nouzi to risknu na L a nižší řadu…

                        0 0
                        • Krejca  

                          No myslím že další prodej není problém vzhledem k poptávce.

                          0 0
                        • Seky  

                          No na 105, na skladě nic není. Kdo koupil, nebo ještě se povede koupit Grade letos, tak si může gratulovat. Kola pro příští rok budou stejně osazena, ale podstatně zdražili.

                          0 0
                          • Krejca  

                            Tak se ještě pomodlím :-) slíbený ho mám tak snad je to tutovka :-)

                            0 0
                            • Seky  

                              Zdražili modely na příští sezónu 2016. Modelovej rok 2015 by ti obchodník měl držet ceníkovou cenu. Jinak ty 2016 Sora a Tiagra budou o 4 tisíce dražší. Přesnej ceník jsem nechal v práci, tak můžu napsat zítra.

                              0 0
                              • Krejca  

                                To už se dá brát skoro jako investice :-) ale třeba zas vyskočí na příští rok konkurence.

                                0 0
                              • krabica  

                                Samé „dobré“ zprávy. :-(

                                0 0
              • Mysee  

                Vidím to asi na toto.

                RR

                Conti

                0 0
                • Krejca  

                  A ty origo jsou v něčem špatný?

                  0 0
                  • Mysee  

                    Nejsou vyloženě, ty asi dojezdím. Mám tam Kenda Kwest v drátu.

                    Ale prostě už z biku vím, že kevlar + lepší směs je základ. Na těch pláštích to je poznat nejvíc. Jestli budeš mít Tiagra model, tam jsou právě ty ultrasport II, takže v pohodě. :)

                    0 0
          • tromboonen  

            Tak nezijem na ostrove uprosted oceanu, ne? Prodejci z Nemecka atd Ti jej jiste radi dodaji, posta z Reichu tak 30 EUR pokud se pamatuju.. neomezuj se..

            0 0
    • Krejca  

      Hezký

      0 0
    • Krejca  

      Tak GT je na cestě :-)

      0 0
      • krabica  

        Běluš GT je doma a líbí se mi. :-) Brzdy zatím nic moc, ale musí se zajet.

        První věc, kterou udělám je výměna představce za kratší. Těch 12cm je na mně moc.

        Pořád mi vrtá v hlavě upgrade na Sh.105, ale musel bych asi vyměnit i zádní náboj a do toho se mi moc nechce. Tak na tom odjezdím sezónu a když mě to chytne, tak si příší rok pospíším s nákupem toho, co chci, nebo ne a prodám to taky. :-)

        0 0
        • Krejca  

          Taky dnes dorazil :-) brzdy souhlas ,ale po pár km si pomalu sedají,jinak kolo jede pěkně, úplný souhlas s představcem,taky to stlačím na 10.

          Jinak milý překvapení je prozatím sedlo a hold proti mému bajku ta lehkost :-)

          0 0
          • krabica  

            Jo 10cm by mohlo být OK i pro mně. Už jsem ho i pokřtil – projel slepičincem a lehce odřel o zeď. :-D

            0 0
            • Krejca  

              Bahýnko už jsem taky zkusil,první škrábance hold bolí :-) co?

              Ještě až bude jeden den hnusně musím zkrátit ty dlouhatánský bovdeny :-)

              0 0
              • krabica  

                Bolí, jako vždy. :D Jsem si říkal, že jsou ty tykadla nějaké dlouhé…

                0 0
          • Mysee  

            Taky jsem se brzd bál, ale po 400 km úplně super. V 60 z kopce při rychlé potřebě stojí člověk skoro hned. Od bajku to o moc horší není. Na sedla jsem taky háklivý normálně, ale tohle mi nějak podivně dobře sedlo.

            0 0
            • Krejca  

              No já na biku laboroval se sedlama celou minulou sezonu,ale tohle na první pocit vypadá dobře,až překvapivě,jinak dodatečně tobě a SEKYMU díky za dobrej tip,vůbec jsem o tom kole nevěděl a ani by mě to ve snu nenapadlo koupit,hledat­.A Trombooneno­vi taky za odbornou asistenci ještě jednou díkas.

              0 0
              • Mysee  

                Tak ať taky slouží, já jsem zatím nadšen a už se těším na výměnu pláštů a podzimní ježdění. :D

                0 0
                • Krejca  

                  Jedna technická,před­stavce jsou kompatibilní s bikovejma?

                  0 0
                  • Mysee  

                    Jojo stejnej průměr krku a řidítka Oversize.

                    0 0
                    • Krejca  

                      Ok dík,ještě musím změřit úhel,ten dlouhatánskej musí dolů :-)

                      0 0
    • krabica  

      Měřil jsem to a je má cca 5°, ale to pravítko nestálo z moc… :-)

      0 0
      • Krejca  

        Odhad jsem 6 tak to tak cca bude.

        0 0
        • krabica  

          Zkusím koupit nějaký s trochu větším úhlem, mám dlouhé nohy a nějak mě to hrbení nebaví. :-)

          0 0
          • Krejca  

            Já chci zkusit s nulovým úhlem kvůli decentnímu narovnání,ale moc jich není.

            0 0
    • Seky  

      Tak jen pro info. Co se poslední dobou strhlo nechápu, tenhle týden volali už 3 lidi jestli nemáme Grade skladem. No nemáme, nidke ho nemají :-( Aktuální stav skladu je na Soře 5 ks v L na Tiagře 2 ks v M, jinak nic není.

      Už budou jen modely na příští rok a ty všechny shodně zdražili o rovných 20%. Pokud by měl někdo zájem o koupi Grade, tak jsem schopný objednat modely 2016, do pondělí bych na ně byl schopen udržet ještě katalogovou cenu 2015. Od pondělí dál budou už definitivně za ceny + 20%. Kola objednaná do pondělka dorazí v listopadu za letošní katalogovou cenu. Kola objednané později dorazí nejdříve v lednu, ale spíš až v březnu nebo dubnu a za cenu + 20%.

      Kola k volnému prodeji mimo předobjednávky budou uvolněny po dubnu.

      Pokud má někdo zájem nechť mě kontaktuje, anonymní maily rovnou mažu. Předobjednávku na GT odesílám v pondělí po obědě. Tahle nabídka platí i pro jakékoliv jiné kolo od GT.

      0 0
      • Biermann  

        No tak to su rád, že jsem si včera ještě zajistil jednu 105ku :)

        0 0
      • satch  

        Čistě ze zvědavosti, jak ty modely vypadají co se týká barev? A na té hlíně 105 asi nebudou hydry brzdy, že?

        A pokud na tom máš něco najeto, mohl by ses vyjádřit k tomu: „bude to líná mrcha“ oproti mormální silnici? (je pravda, že ta geo odpovídá skoro normálnímu bajku…) díky

        0 0
        • Seky  

          Ty kola pro 2016 jsou naprosto identický s těma 2015, jak osazení tak barvy. jo maličký rozdíly v designu polepů tam jsou, ale kdo najde 10 rozdílů dostane stovku :-) Hydry jsou jen na karbonu, 105tka hliník má ten příšernej Tektro adaptér z mechaniky na hydro, jako letošní model.

          To je otázka, líná mrcha. Zarytý silničáři by ti to asi potvrdili, mě to nepřijde. Fakt je, že jsem z toho pořád od jara ještě vyplesknutej jak to jede. Ale já jsem ani nehledal klasickou silničku, tenhle univerzál ale předčil moje očekávání a je to přesně to co jsem hledal. Faktem je že je to taky konstatování prodejce, což nepopírám, ale Grade není jediná silnička v mé nabídce a ani omylem né ta nejdražší a ani si o ní nemyslím, že je nejlepší, jen je to perfektní univerzál. Kdyby jsem chtěl vostrou žiletku tak si vezmu nový SuperSix Evo, který je o 3 kila lehčí jede zatraceně o poznání líp, ale na těch našich silnicích. To abych to SuperSix jezdil prohánět na silnice do Rakouska, nebo do Německa :-)

          0 0
          • Biermann  

            105tka hliník má ten příšernej Tektro adaptér z mechaniky na hydro, jako letošní model.

            Chci se jen zeptat (jako neznalý), co je špatnýho na těch HyRd brzdách na 105ce? Jsou známé nějakými problémy, špatně brzdí nebo něco jiného? Já jen abych věděl na co se připravit. Zatím mi přišlo, že brzdí pěkně, akorát jsou dost hlučné. Ale zas mě se to těžko hodnotí, nikdy jsem neměl kotoučovky až teď ty na Gradu.

            0 0
            • Seky  

              Tak funkčně asi nic. Techniky a designově je to ovšem hnus nad hnusy. Zvlášť když se to dá udělat tak hezky, celý v hydraulice viz. vyšší model.

              0 0
              • satch  

                Tak celkově mi přijde, že ty mechanický brzdy jsou jako u bajků 10 let zpět. Chápu teda komplikovanější řešení u dualů, ale i to co udělali u té nové hydro 105 s tvarem pák, vzhledově taky není žádná sláva…

                0 0
            • Seky  

              Tak funkčně asi nic. Techniky a designově je to ovšem hnus nad hnusy. Zvlášť když se to dá udělat tak hezky, celý v hydraulice viz. vyšší model.

              0 0
            • jecnak  

              Je to jen o cene. Srovnej si cenu dualu a mechanickych kotoucu s dualama s hydraulikou a nebo elektrika+hydrau­lika. I mechaniky na silnici a CX v pohode staci. Vyhoda ciste mechaniky je moznost si manualne nastavit polohu desek, coz je fajn, kdyz mas treba dva pary kol a prehazujes mezi silnicnima a terennima.

              0 0
              • satch  

                jenže to na co se ptá a co se nelíbí Sekymu, je přechod z lanka na hydraulický třmen… (a mezi tím je ještě nějakej adaptér a tudíž je to 2× tak velký než jiná brzda…

                Osobně se mi ten koncept gravel biků líbí na spoustu našich rozbitých cest ( i když nevím o kolik to je rychlejší než HT, když se tu kdysi řešilo HT vs. silnička a ty rozdíly nebyly nic extra – při normální jízdě, ne nástupy v kopci atd.), ale ty vylomeniny kolem brzd jsou hrozný. Říkám si, jestli se to časem nezaběhne a dostupnost a cena hydrauliky bude podobná jako u biků…

                0 0
                • jecnak  

                  Vsak ja vim, na co se pta a proto i tak odpovidam, zvlast kdyz mam realne srovnani a vlastni zkusenosti.

                  0 0
                • satch  

                  tak tvý zkušenosti a srovnání různých typů brzd u tohoto typu kol by mě ani nenapadlo zpochybňovat. Jediný co se se Sekymu nelíbilo byla estetika toho nejhybridnějšího řešení, co kdo vymyslel… ne porovnání mech/hydra.

                  Když jsme u toho, ten hydraulickej třmen a lanko k tomu jsi taky zkoušel? Pokud ano, máš nějaký poznatek k tomu? Díky

                  (to jecnak – jen špatně zařazeno)

                  0 0
                  • jecnak  

                    V pohode, spis mi nebylo jasne, co jsi tim myslel – jakou informaci jsi chtel pridat.

                    Semihydrauliku jsem zkousel jen na sucho a prislo mi to pocitove na pace bez nejakeho projizdeni nekde mezi hydrou a mechanikou. Podle me slepa ulicka spojujici nevyhody obou systemu a jen docasne vyuzivajici hladu po kotoucich a nedostatku dualu na hydrauliku.

                    0 0
                    • satch  

                      Tak s tou slepou uličkou souhlas. Spíš je škoda, že dělají takovej skok mezi modelama (minimálně v případě toho Grade), že slušný kolo s hydrama je až ten carbon, co stojí 2× tolik a mezi tím nic. A samotný páky se třmenama jsou za docela vysokou cenu, plus ještě tvar těch pák v případě 105 na příští rok je minimálně hodně zvláštní…

                      0 0
                      • krabica  

                        Z těch 105kových pák mám trochu strach. Uvidím, co to inženýři v Shimanu vytvořili.

                        0 0
                        • satch  

                          myslel jsem tvar pák pro hydrauliku na rok 2016. čistě ten vzhled.

                          0 0
                        • jecnak  

                          Z ceho presne mas strach? Spolehlivost? Zatim o nich nevim, ale je pravda, ze mam najeto max 3000.

                          0 0
                    • Vilém  

                      Zajimavy jak se ta historie opakuje:) Viz me starsi foto 12

                      0 0
      • krabica  

        Bfko udává trendy… :D Ty Tiagry v L jsem vzal já a Krejca. Holt rychlejší bere. :-)

        Teď jsi mě nahlodal, že bych obědnal 105 a v listopadu se zbavil Tiagry, nějak se nemůžu smířit s tím, že nemám 105. :-) Bude i varianta X se 105kou, celokarbon vidlou a hydrama?

        0 0
      • tromboonen  

        To je teda vec, to jako precenili popularitu kdyz s tim prisli a ted nejsou schopni dodat, plus zdrazi… jeste ze si silnicky skladam, tohle bych asi nevydejchal a sel jinam, pekny to je, ale takovy cyraty…

        0 0
        • Krejca  

          No prostě to byla normální investice :-) v dnešní době čumím.

          0 0
        • honhav  

          Souhlas… No zvazoval jsem to jako univerzalek se slusnym pomerem cena-vykon, pokud je to takto, poskladam si neco sam za ty penize nebo pujdu k jinemu vyrobci… myslim si ze tahle politika neni dobry reseni…

          navic cim dyl ted koukam na nooskiho rb crx tak se mi ten neslopingovej ram zacina fakt libit :D

          0 0
          • Krejca  

            A je to fakt škoda,to kolo tak nějak rychle padne do ruky,myslím že by jich ještě docela dost a s úspěchem prodali .

            0 0
        • jecnak  

          Kotoucovy silnice, krosky a gravel grindery jsou ted proste modni kola jako snowbiky vloni a predloni s tim rozdilem, ze je vyuzije prakticky kazdy. Co se tyce stavby vlastniho kola, tak to obvykle skonci na nedostupnosti slusneho ramu na kotouce. No a stavet dneska CX bez kotoucu mi prijde totalni nesmysl.

          0 0
          • honhav  

            nezkousel jsi novy rb? http://www.rb-bike.cz/…25/78/rx-ram

            mam totiz pocit ze je to to co hledam… slusnej ram, muzu ho osadit jak chci a udelat si slusneho cx pracanta a vymenou kol pak silnicku na svih…

            0 0
            • jecnak  

              Nezkousel, ale ta cena neni spatna (+ dokoupit slusnou vidli) a pokud ti sedne geometrie, tak to urcite neni spatne kolo. Jen je potreba ho doplnit minimalne dobrou karbonovou sedlovkou, protoze ty ramy jsou jinak dost nepohodlne. Otazka je, jestli pak ale nejit do nejakeho framesetu at uz karbon Dirty Disco na On-One a nebo treba za 13–14 se daly sehnat duralove Trek Crockett, protoze se slusnou karbon vidli jsi razem pres 10t.

              0 0
          • Manzak  

            Tenhle se da brat jako slusny ram?

            0 0
            • jecnak  

              Urcite jo. Jen bacha na predstavec, neni na 9/8 sloupek, takze budes hur shanet jinou delku, pokud ti nesedne. Nekomu by mozna chybely pevne osy, ale ja jsem zadny rozdil mezi pevnou a klasikou na cyklokrosce nezaznamenal.

              0 0
    • biker.giant  

      S toho cos tu nahodil,bych bral jen Ridleyho,Trek má vcelku slušný rám,ale při tvých 95kg bych rám neřešil ( rozdíl max pul kila ) a řešil bych sadu která ti dělá požitek z jízdy. Shimano Sora nebo stará 105ka ti nikdy nebude přehazovat tak jak by mněla bohužel (Počítám stím že při tvých 95 kilech máš sílu a ty nejnižší sady nejsou na takový tah stavěné,ty bych použil pro žáky max kadety). A mně osobně špatně fungující sada která nejde doladit dokáže pěkně nas*at a zkazit celou vyjížďku. Jezdím Dura-ace 9000 a jsem maximálně spokojen,ale byl jsem spokojen i se sadou Dura-ace 7800 což si myslím že náký hliníkový rám na Dura-acu 7800 dokážeš sehnat za 20… Stačí počkat na dobrou nabídku. (Samozdřejmně nejlepší sou po sezoně)

      0 0
    • DEEcz  

      Ahoj. Jen tak orientačně … vejdu se se 185cm výšky na velikost L? Zkoušel jsem bike fit kalkulátor, kde mi vychází spíš XL, ale to už (jak víme) není. Kolo není prakticky ani kde zkusit a se silnicí mám zkušenost NULA, takže bych objednal prakticky na slepo :(. Díky za případné nakopnutí.

      0 0
      • kubahb  

        Zajdi do nejakeho obchodu, ted sem jich par obesel a nabizeli mi odskouseni

        0 0
        • DEEcz  

          Kdyby ho někde měli, už bych si ho prubnul, ale je to silně nedostatkové zboží :/.

          0 0
          • kubahb  

            Jo ty myslis konkretni model, tak to jo :-)

            0 0
            • DEEcz  

              Pardon. Otázka měla být zda se se 185cm (tělo běžných proporcí, žádné extra dlouhé ruce, nohy) slušně poskládám na GT Grade ve velikosti L :).

              0 0
              • Polkarf  

                Nejspíš ano, 185cm je horní hranice L rámu takže pokud nemáš extra dlouhe nohy nebo ruce bude to ok, u XL budeš asi docela nataženej vzhledem k delšímu představci co grade má.

                0 0
                • DEEcz  

                  Moc díky. Asi do toho půjdu :).

                  0 0
                • krabica  

                  Mám při 188cm(90cm nohy) L a jsem spokojený, dával jsem dokonce kratší představec 10cm, 12cm na mně bylo moc. Velikost mi sedí dle měření na www.competitivecyclist.com .

                  0 0
                • Seky  

                  Mám 176 cm a bral jsem M a musel jsem dávat kratší představec, protože to na mě bylo moc dlouhý.

                  0 0
      • Biermann  

        Já vzal při 178cm Mko a nepřijde mi, že by mi bylo malý. Takže s těma +7cm bych čekal, že by ti Lko mohlo být.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.