• vsn

    Ahoj, uvažuji o nové vidli a vybirám mezi FOXem s Terra Logic a RS SIDem RCT3 … neví někdo jak bude fungovat technologie RCT3? SID je o něco levnější … chtěl bych vidlici u které se nebudu muset starat o zamykání coz FOX splní na 100% u RCT3 vůbec nevím.

    díky

    0 0
    • Hnoj  

      Tyhle věci skoro nikdy nefungujou, tak jak maj. Kup si klasickej LO, budeš mít klid…

      0 0
      • Evilcleaner  

        tyhle slova by se měla tesat do kamene

        0 0
      • vsn  

        BRAIN funguje docela spolehlivě… FOX bych řekl, že na tom bude podobně… nepotřebuju aby mi vidlice žehlila každej kamínek. Zajímá mě jak ale na tom bude ta RCT3 technologie (hlavně to je z plastu :D )

        LO nechci… zapimínám odemykat … což se mi stává často

        0 0
        • McBlacky  

          na výlety je to podle mě jedno a při závodech je klasický lock lepší než ty inteligentní systémy.

          0 0
          • kubad  

            jj souhlas

            0 0
          • vsn  

            ja bych to viděl naopak … na výlety co nejpohodlnější – tzn. s lockem… na závody zase potřebuju abych nemusel řešit věci navíc – tam potřebuju aby se kolo nehoupalo a když dostane ránu tak aby propružilo – citlivost jde pak stranou.

            S brainem jsem jezdil asi týden a ten systém mi fakt seděl…

            0 0
            • kubad  

              lock na řídítkách si zamkneš podle potřeby, a po ráně se odemkne, ale je to tvůj boj, osobně bych bral SIDA

              0 0
              • vsn  

                to slyším o SIDovi prvně, že se umí sám odemknout a zůstat už odemknutý… ale koukám na ceník a RLT a RCT3 je rozdíl asi 700 korun

                http://objednavky.cyklozitny.cz/new/index.php…

                0 0
                • Vilém  

                  To slysis poprve? Nema to jen SID, ale treba reba atd.. Najdi si nekde co dela floogate.

                  0 0
                • McBlacky  

                  Sid se pak zase zamyká. Teda motion control i XX black box. Ale třeba na 2012 je to už jinak.

                  vidle která se po nárazu odemkne a zůstane otevřená – tohle umí DT swiss a jejich Launch Control. Zatlačíš na korunce takový hodně rozevřený véčko a když chceš odemknout, vytáhneš ho zpátky nahoru. Když to zamčený dostane šlehu, vyskočí to samo. Viděl jsem to na AM vidlích, jestli to umí i ty nižší pro XC zamykaný na řidítkách ale nevím

                  0 0
        • Evilcleaner  

          brain a spolehlivost bych moc do jedné věty nedával.

          0 0
          • McBlacky  

            na tlumiči od Foxu to funguje. Na tom od spešlu :)

            0 0
            • vsn  

              i na vidlici od RS řekl bych, že lip jak na Futureshocku (ale ten jsem měl možnost projet moc krátce)

              0 0
              • McBlacky  

                s tou vidlí je to pro mě osobně komplikovanější. Jsou situace, kdy musí vzít první velkou ránu z totální nečinnosti (přejezd z a na silnice přes příkop), terénní schod, vymeteš nečekaně díru na hladké šotolině při jízdě v háku, atd.

                tady jsou pak tyhle inteligentní systémy dost ošemetný. Že to nevezme zadek se dá ustát, ale když to nevezme předek, může to být polet přes.

                super to pochopitelně funguje ve sjezdech a na kořeno/šutrových rovinkách, kde se systém otevře a nestihne se zavřít.

                0 0
                • vsn  

                  na rovinkach máš vidlici obvykle zamknutou … takže i když to veme trochu se spožděním tak to je pořád lepší než když je zamkla a prorazíš lock-out

                  0 0
                  • Evilcleaner  

                    vždyt lock je jedno zmáčknutí na řidítkách… a i tak mají všechny vidle ochranu proti proražení a RS třeba se ti otevře prakticky úplně.

                    0 0
                    • vsn  

                      no že vymeteš kanál na rovince v balíku vidíš tak 5 metru před tebou kdyz do toho vlitne ten před tebou :)

                      proste vidle s Brainem mi 100% vyhovovala tak bych chtěl něco na tenhle zpusob

                      0 0
    • vsn  

      tak jsem na stránkách authoru našel na Masterovi 2012 že má SIDa 100mm s 15mm pevnou osou, v predobjednávce u žitňase tahle vidlice není a 120mm RCT3 prý předělat na 100mm nejde.

      dá se teda někde sehnat jaká koliv verze SIDA2012 (nejlepe RCT3) se 100mm a pevnou osou? … nikde jsem to na netu nenašel, vždy jen 120mm :(

      0 0
      • blisterexist  

        tak si kup rebu

        0 0
      • kubad  

        nechápu že jim věříš, už sem ti jednou psal že SID 2011–2012 je 80–120mm pro všechny verze

        0 0
        • kubad  

          důkaz místo slibů, rozpad dílů, jasně je vidět že vzduchová část je stejná pro všechny typy vidlic, a hádej co je poz.38

          0 0
          • vsn  

            super, šel by ten nákres zaslat ve větší kvalitě? vsn@seznam.cz … je divny, že mi pak zaměstnanec žitnýho piše, že to nelze :(

            děkuji ti :)

            0 0
            • kubad  

              zítra, nebo si to stahni za stranek Sram.

              0 0
              • vsn  

                jo už jsem to našel … ale je tam napsáno:

                6. 2012 SID 26” maximum travel setting = 120mm. Upper tube sag gradient includes ON LY 120mm max travel. Maximum fork travel = 120mm: Internal and chassis parts NOT compatible with SID 26” 100mm max travel.

                • Please note kit description travel specifications before ordering.

                z toho mi vyplivá, že to musí jít ale né tak, že vezmu kamosovi spacer a vrazím ho tam …

                zkusím žitnýmu ještě jednou napsat jestli to teda jde na zakladě toho PDF a že pokud ne tak jedinej výrobce kterej to dokaže je FOX

                so se týče verze 100mm 15mm tak ani ve spare parts takový spodní nohy nejsou – vzdy tam je 120mm only – takže to author musi sám předělávat v tom případě.

                0 0
                • kubad  

                  píšou o maximalním zdvihu, a jeje logické že vnitřek musí být jiný – delší pro vidle s 120mm zdvihu, a podle mě tě u Žitného blbě pochopili co vlastně chceš, skus ze zeptat znovu

                  0 0
                  • vsn  

                    tak jsem mu dneska volal. Tvrdí mi pořád to samý – o žádných vložkách neví že tam jsou, mechanici u žitnýho taky ne a když jsem říkal že u spešlu když tam je 90mm a vyndam vložku tak je 100mm slyšel poprvé.

                    pry zkusí napsat ještě na SRAM. a author má pry nějakou OEM verzi která je jiná.

                    0 0
          • vsn  

            reba – to samy … a nedělají ji s RCT3

            0 0
        • roud  

          jen aby to nebyla nějaká atyp oem občas se daj koupit i věci mimo specifikace :O(

          0 0
          • pustipav  

            Pravdu díš – z vlastní zkušenosti, starej SID ještě 28mm nohy by taky podle návodů měl být předělávatelnej, nicméně ke mně se dostala verze bez jakýchkoliv spacerů… :)

            0 0
            • vsn  

              tak spacery máme, merida a spešl to dává ke každýmu kolu (a kdo má 90mm zdih na spešlu tak tam určitě dalši dávat nebude aby měl 80mm) spacer by mi někdo určitě ochotně věnoval

              0 0
              • pustipav  

                Špatně jsem se vyjádřil, ale mám pocit, že celkově ten spacer tam ani není kám dát, nejsem si jistej, jestli tam nejsou kratší vnitřnosti, protože ten spacer by tam měl být v každém případě, jde o jeho polohu;) ale popravdě to nevím na 100%.

                Spíš jde o to, že to co máš v tom nákresu, nemusí odpovídat skutečnosti – alespoň u mě tomu tak není. Možná proto ses dočkal u Žitného té odpovědi.

                0 0
                • vsn  

                  jasný, ale pokud v tom nákresu je i RCT3 tak by aspon verzi 100mm s 15mm osou dělat měli. klidně bych bral i lockem na řidítkách ale radši něco kde se nemusim o lock starat… akorat jsem ještě nikde nenašel jak RCT3 funguje :(

                  0 0
    • Jakobo  

      Mimo téma. Jsem si tady v Norsku všiml, že tu prodávají karbonovou Rebu a Sida. Doteď jsem měl zato, že z těch známých dělá karbonové vidle jen DT Swiss.

      0 0
    • vsn  

      zdar, mám trochu problém s lock outem na SIDU RCT3 …

      kkdyž vyjedu tak vsechno funguje dobře, pokud ale jedu nějakej rozbitej sjezd tak po sjezdu nejsem vidlici schopnej zamknout (ani na platform ani na lock) … jediny co pomůže je začit otáček kolečkem LS komprese a pak se to chytne …

      čím to může byt? diky

      0 0
      • kubad  

        mrkl bych na množství oleje.

        0 0
        • vsn  

          jo, to mrknu ale je to divný … proste to chodi dokud nesjedu nějakej sjezd a pak se to odemkne až když začnu nesmyslně točit kolečkem LS komprese …

          0 0
          • MlokCZ  

            Divný to není. Když je olej na hraně nedostatku, tak to nejdřív akorát funguje. Jakmile vidlice trochu více pracuje, tak se olej trochu napění a lock přestane fungovat.

            0 0
            • vsn  

              jasný tak ale to by se samo srovnalo na rovině ale ono nesrovna ani kdyz hejbu packou locku jak chci … lock/platform/open … pomůže až krouceni s LS kompresí …

              uvidím v SO na závodech co to bude dělat zatím jsem na tom jel 2X a poprvé to zlobilo až ke konci a teď naposled co jsem jel skoro furt zase :D

              0 0
              • vsn  

                hele podle tohohle:

                http://www.sram.com/…t_2012_0.pdf

                do lock outu patří 106ml WT 5

                do spodních nohou patří: 5ml WL15 (není 5ml nějak málo?)

                do vzduchového pístku patří vazelína (jaká??? mám nějakou motorex pro MANITOU) a hlavně proč vazelína? … když odfouknu vzduch tak z toho de i olej kterej by tam podle tohohle být ani neměl …) neměl by tam být RED DRUM?

                0 0
              • MlokCZ  

                Ne, nesrovnalo. U Talasu když jsem měl málo oleje a přesně tohle to dělalo, tak když už přestal na vyjížďce lock fungovat, tak začal až po třeba 20–30 minutách stání kola (tedy když se na kole už nejelo). A s narůstají teplotou to zlobilo čím dál dříve.

                0 0
                • vsn  

                  ok dík, mrknu na to … dívny, že to u žitnýho rozebírali aby mi tam dali spacer ze 120 na 100 … i když do lockoutu asi neměli důvod vůbec lést tak za to nemůžou

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.