• 21cmTrueDamage

    Zdravím,

    chystám se jet na kole do Itálie s partou a vybírám si vhodný plášt. Většina z nich má cyklokrosky či štěrkolety, ale já mám horáka 29, který sice není na tu cestu úplně vhodný, protože trasa bude 85% asfaltová cyklostezka, ale co už.

    Rozhodl jsem se asi pro Maxxis Ikon, připadá mi jako jistota (plus se mi ta hnědá sakra líbí).

    Jaký je rozdíl mezi typy tohoto pláště? Uplně v tom plavu, pláště jsou pro mne stále téma, ve kterém tápu.

    Kola mám MAVIC Crossmax 29. (jezdím duše)

    Momentálně mám Thunder Burt, mám je sjeté a už je asi nechci, měl jsem dost defektů.

    • novas752  

      První je klasika černý obyčejný se skládací kevlarovou patkou, dvousměs na běhounu. Druhý je bezdušový (víc gumy, lépe těsní) a má exo ochranu = 2 vrstvy nosné tkaniny na bocích), třetí má navíc trojsměs na běhounu, myslim si, že pojede trochu hůř než dvousměs a bude mít lepší přilnavost, jde o to jaká to je – maxxspeed, maxxterra (na zadku 3c nepotřebuješ, na předek s gravelbikama taky ne). No a jediný čtvrtý má ty světlé boky – skinwall.

    • Deadlift  

      Nechci zakládat další téma a tak se vtěrnu sem:o)

      Máte někdo zkušenost s reálnou šířkou pláště na 700c ráfku vnitřní šíře 17 mm?

      Chtěl bych Vittoria corsa kevlar plášťovou verzi verzi a reálnou šířku 30 mm. Nevím jestli koupit 28 nebo 30 mm. Nerad bych pak smutně koukal jak se mi ta reálná 33 mm guma nevleze do vidlice.

      Prozatím zvažuji buď ty corsy nebo levnější Specialised S works turbo.

      Díky moc za radu.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse