• steglik

    Již dlouho sháním opravdu velmi rychlé pláště na 26 kola.Jezdím 80 procent asfalt a pevné prašné cesty a zbytek terén zkratky nebo velmi příležitostně.Kolo sem koupil s Rocket Ron 26×2.25 a připadalo velmi těžkopádné.Proto sem koupil Schwalbe CX Comp 26×2.0 a připadá mi to ještě horší.Kola se těžce odvaluji a akcelarace je hrozná.A to je semislick.Můžete mi někdo poradit co s tím?Co vybrat?V minulosti sem měl Smart Sam a Geax Aka.

    • Rychlej turista  

      FF 2,0", RK 2,0" Supersonic, Nanoraptor 2,1"…

      • Mysee  
        • maxxis aspen eXC

        s CX comp to byl hodně krok vedle :D mrchy těžký

    • Dave-geo  

      Ono ty CX Comp jsou sice semislick, ale hmotnost je zase mizerná, to musí být cítit..

      Když Schwalbe, tak asi ty Fredy – http://www.kupkolo.cz/…2014_z92607/ nebo Thunder Burt – http://www.kupkolo.cz/…ready_z1787/ – ty budou o něco lépe držet a pravděpodobnost defektu bude taky menší.

      Jinak s takovými plášti by bylo ideální zahodit duše..

      Kdybys něco vybral na Kupkole, tam asi budu něco brát, můžeme ušetřit za poštu..

    • alinceb  

      FF2.0 – jezdila je přítelkyně a jedou fakt hezky. Já mám na jedno kole FF2.25 + NT sadu a jede to taky v pohodě. Mám za sebou už několik kamenitých sjezdů (včera třeba Ještěd) a drží dobře…v rámci možností…:)

      • jIrI___  

        Pláště, které nejedou ani nedrží, co víc si přát :)

      • Rychlej turista  

        Katastrofa.

      • Dav...1  

        To je asi nejvic nejhorsi plast.

      • ememem1  

        si robis srandu ne? ten plast ide ako tak len ked je totalne nabombovany co znamena nulove jazdne vlastnosti a navyse pri tom plava na stredovom behuni. absolutny shit, ani neviem ci sa este vobec vyraba.

    • jecnak  

      Pythony. Ted se daji sehnat navic za peknou cenu.

      • Peslezedirou  

        Měl jsem poslední model ale dušový 2,00, šířka 47mm, což se mi zdálo už moc málo (terén), myslím, že tubless verze byla v 2,1 což by nebylo vůbec špatné…

        • jecnak  

          Ted je otazka definice terenu. Na vyjizdky do terenu bych si vzal neco sirsiho s vetsim vzorkem. Na zavody (maratony) a nebo pouziti tazatele mi prijdou Pythony dobry. Jedou, nedefekti, drzi na mokrych korenech, kostkach a asfaltu mozna trochu lip jak Ralphy, ale vydrzi mnohem dele nez se sjede stredova linka. Navic na starsich Cmaxech jsem v terenu limitovan pomerem rafku/tlaku, protoze pri ostrejsi jizde se pak uz plaste dost zvejkaj pres patky a skrtaj o vidli a nebo ufukujou – nize Mlokem zminovane RK v Protection 2,2. Ty maj navic tvrdsi smes a trochu vic klouzou za mokra na korenech.

          • Peslezedirou  

            Jj, souhlas, myslel jsem spíš takové to brouzdání po kraji (jih prahy), se vzorkem jsem byl spokojený, obvzlášť když se zvětšily boční figury. Na létno fajn, ale trochu jsem postrádal jistotu v hrabance, nebo písku ve sjezdu, ideálně bych si představoal šíři 52mm. Pythony jsem dal na kolo tátovi, ten jezdí v uvozovkách treking, vyhýbá se těžkému terénu, většinou zpevněné cesty, asfaltky a je spokojený.

            • jecnak  

              Existuji 2,2 Pythony, ale v CZ jsem je nevidel. Pokud bych mel dost siroke rafky, asi bych je zkusil prave na bezne vyjizdky.

    • MlokCZ  

      Pokud jezdíš opravdu hodně asfaltu, tak bych tam dal rovnou nějaké slicky.

      Když se vybere něco s dobrou směsí, tak za sucha se dá celkem slušně i v terénu a rozdíl oproti třeba FF je minimální.

      Oproti FF ovšem získáš daleko lepší životnost, dle konkrétního výběru lepší odolnost a na asfaltu bude naprosto bez vibrací (i když FF už není zrovna z těch, které by více vibrovali jako trošku větší vzorky).

      A pak také získáš výrazně lepší chování na asfaltu, zejména v zatáčkách. Tam je jakýkoliv vzorek vždy jen na škodu (když je minimální, tak nevadí tolik, ale vadí taky).

      K tomu plná eliminace žvýkání figur při ostřejším záběru na asfaltu (tímhle ale FF také už netrpí).

      Rozhodující je ale dobře vybrat. I mezi slicky se dělá spousta levnějších pomalých plášťů, které mohou být i klidně pomalejší než některé rychlé pláště se vzorkem.

      A pak je to o objemu. Právě objem (+ směs) zajišťuje i slicků grip v terénu.

      Takže čím zvolíš větší objem, tak tím můžeš mít slušnější grip i u slicku.

      Konkrétně u Super moto, které vozím, tak je grip v suchém terénu velmi slušný, dokonec jsem tu už i psal, že v dost situacích je grip lepší než protection verze RK.

      V kamenitých sjezdech mi Super moto ani moc nelimitují, dříve mi limituje stejně pevná vidlice. S opdruženou bych na Super moto toho dal docela dost. I s pevnou se leccos dát, ale už to na kamenitých sjezdech má svoje limity, hlavně to nesmí být navíc mokré.

    • MlokCZ  

      A ten CX comp, to je typická ukázka toho co nebrat. Mizerná kostra pláště, mizerná směs ->

      • nejede
      • nedrží (slicky se slušnou kostrou a směsí podrží daleko lépe)
      • a ještě je těžký
    • ghostik  

      Kenda Karma, Michelin wild runner,…

    • Adam1985  

      Continental Race King – vydrží dost, má jemný vzorek (po asfaltu OK).

      • roman 3D  

        ale v 2,2 Supersonic s black chilli made in germany

      • beavis  

        Souhlas, vydrz maji velice dobrou!

      • hovanec  

        Souhlasím. Neskutečná výdrž a ta směs drží na asfaltu perfektně. Zkoušel jsem na suchu větší náklon a drží perfektně. Vozím verzi ProTection.

        • jecnak  

          Ta smes prave oproti jinym plastum (Ralphy TLR EVO, Pythony TLR atd.) na mokrem asfaltu, korenech a kostkach moc nedrzi.

          • lukas aka mitro  

            Tak to je dan za tu neskutecnou vydrz…na RK uz mam par ticis loudacim asfalttempem a vzorek porad jako novy…akorat teda za mokra az tak nepodrzi:)))

            (mokre barvou nakreslene znaceni na na cyklostezkach a pod. je docela slusna past)

            • hovanec  

              Taky mne vytrestaly mokré kostky na Svoboďáku. Tygr uprostřed na náměstí hned pod obřím vibrátorem, to byla čumenda. :D Holt brzdit a rychle měnit směr se na tomto povrchu nevyplácí.

            • MlokCZ  

              S výdrží je to jako vždy u každého úplně jinak. Oproti čemu máš neskutečnou výdrž?

              Mně ani nikomu v okolí nevydrží RK (protection verze 2,2" šířka) více než RaR. Ale ani méně, cca nastejno.

              Chtěl jsem ho kvůli jeho rychlosti vozit na celopevňáku pro ježdění více asfaltu.

              Kromě toho mizerného gripu (v protection verzi) mi na asfaltu pěkně štvalo jak vibruje.

              I přes hustější vzorek než 29" RaR (29" RaR má přitom lehce řidší vzorek ještě než 26" RaR) vibruje na asfaltu daleko více než RaR.

              Naštěstí jsem už před časem přišel na to, že na více asfaltu je RK úplný nesmysl.

              A jsem maximálně spokojený se Super moto, kde jsem se jen trochu bál o odolnost v terénu (občas to vezmu i klidně do šutrovitého sjezdu, i když takové použití je v menšině).

              Je rychlejší než RK protection a přitom jak už tu píšu, tak na asfaltu drží mnohem lépe a v terénu někdy také lépe, někdy lehce hůře dle konkrétní situace.

              Na mokru i přesto, že to je slick, tak drží o dost lépe než RK úplně vždy (i v terénu).

              Nějak mi tedy uniká smysl na jaké použití je RK protection vlastně dobrý.

              Ještě mi doma jeden kousek 29" RK protection 2,2 zbývá, měl jsem jich více a většiny už se naštěstí zbavil.

          • hovanec  

            Tak s tím mokrým asfaltem souhlasím, ale na druhou stranu to bude u ostatních tak plus minus na stejno. Na mokrých kořenech drží máloco. Zkrátka pozitiva převažují v mém případě použití negativa, za 3 roky, co je vozím jsem neměl chuť přejít na jiné.

          • Mr.Dan  

            Podobně jako Karmy, asi podobný typ směsi.

        • MlokCZ  

          Ne, nedrží. Na suchém asfaltu ještě celkem dobré, tam těží z nízkých bočních figur (oproti plášťům s větším vzorkem).

          Obecně je ale grip opravdu mizerný. Hodnotím protection verzi, která je super tuhá a špatně kopíruje terén (a navíc je hrozně nepohodlná, ani o něco nižší tlak než pro jiné srovnatelně objemné pláště to nezachrání). U šlupka verzí RK to může být daleko lepší, tam neposoudím, protože jsem je nejezdil (a jezdit nebudu zase kvůli odolnosti).

          Jak už jsem tu psal. S RaR nemá smysl srovnávat nikde, ten drží oproti protection RK mnohem lépe. Možná jedině na suchém asfaltu je RK mírně lepší. Na mokrém ale už mnohem horší.

          Ovšem to, že bude držet lépe i slick Super moto (než RK protection), to překvapilo ale i mě.

          A tím nemyslím jen asfalt (tam je to jasné a očečkávané), ale tím myslím i řadu situací v terénu. V terénu to neplatí všude, někde RK jeho vzorek zachrání a je mírně lepší než Super moto.

          A výdrž u RK protection také žádný zázrak. U mě ± to stejné jako RaR, u kamaráda, co RK protection na zadním jezdí už delší dobu (více sjetých kousků) také ± nastejno.

          Tedy sjíždí se spíš mírně rychleji, ale zase je možné měnit o trochu déle než RaR (ten ztratí dříve svoje vlasnosti).

          Za mě jeden z nejhorších plášťů co jsem kdy jezdil.

          Jediné pozitivum RK protection, je odolnost x rychlost. V tom je překvapivě dobrý i přes tu tuhost kostry.

    • scalar  

      Já mám na tohle na jednom kole Schwalbe Hurricane (nějaká vyšší verze v kevlaru) a na druhém Geax Barro Race.

    • steglik  

      Mám možnost na zkoušku Racing Ralph 26×2.1 Performance patka Kevlar a skládací.Tak to zkusím a dám vědět.

      • Mysee  

        Myslím, že to bude rozhodně lepší než CX a i o trochu než Ron.

        Já jezdil Ron/RaR ve 2,25 a bezduše a celkem dost kilometrů i na asfaltu a tvrdým povrchu, frčí to hodně slušně. Hlavně to i drží v horším terénu.

    • Muf_Bike  

      Za mě Pythony. Na delší vyjížďky… Jel jsem na nich teť poprvé maraton. Kupoval jsem je s nedůvěrou (bláto,kameny, kořeny kopce náročný terén) ale známý tvrdil, že jsou držáky a byť mě 2.0 šířka děsila zkusil jsem je a nemůžu vynachválit. Neustřelily ani jednou a to byl podklad opravdu náročný a se vším všudy (lehce jsem je podhustil pod doporučované 3 na mých 84kg jsem jim dal 2,6–2,7) a myslím si že když je foukneš tak dostaneš hodně muziky za slušné peníze :)

      • pee.tr  

        Taky záleží, jak který pythony. Mám na jednom kole 66TPI a na jednom 127TPI. Ty 66 jsou o hodně línější a je třeba je fakt nabušit na 3atm., aby jely, jenže pak už to je horší na mokrých kořenech. Dokonce bych řekl, že cobry jely na stejném kole snáz a stačilo jim cca 2,0–2,5atm. Naproti tomu pythony 127TPI jedou slušně i na 1,8atm. Mám 73kg.

        • roman 3D  

          Pythony bych považoval za kvalitní a rychlé pláště tak kolem roku 2000–2005, v dnešní době je to už trošku historie, i když vzpomínky mohou být věčné:-)

          • Rychlej turista  

            Nejsou to špatné pláště, ale na jednici bych si je nedal. Kdysi jsem je dostal a sjíždím je v létě na festovně naložené plečce s brašnami. Prakticky bez defektů.

          • jecnak  

            Pythony jsou od roku 2006 hodne predelane. V lepsich verzich se 120tpi v TLR mi prijdou lepsi nez Ralphy v jizdnich vlastnostech a hlavne v odolnosti a vydrzi. Cena o 1/3 nizsi, vaha vyssi, odolnost proti defektum mnohem lepsi, nafouknuti TLR verze naprosto bezproblemove.

            A jinak paradoxne jsem Jihlavskou a Libereckou 12 radsi objel na Pythonech nez na Raceking, protoze jeli lepe a i lip drzely a cistily se od blata. A ze ho v Jihlave bylo.

            • roman 3D  

              raceking se samozřejmě do bláta nehodí ale pro zadání Jezdím 80 procent asfalt a pevné prašné cesty a zbytek terén zkratky nebo velmi příležitostně se hodit budou, navíc ani nevím jestli se Pythony vůbec dělaly v něčem širším než 2,1 a ten raceking supersonic je v 2,2 takovej pěkně balónovitej

              • MlokCZ  

                Supersonic verze na tom je možná daleko lépe vlastnostmi než protection verze (nejezdil jsem supersonic verzi, takže nesrovnám).

                Řešit ji tu ale nemá žádný smysl, protože už se nějaký čas nevyrábí…

                • roman 3D  

                  v 27,5 je aktuální verze Race Sport a v 2,2 jsou +/- na tom stejně jako 26 supersonic

              • jecnak  

                2,2 na asfalt nutnost niz bych nesel :-D

                Jinak viz Mlok i kdyz zas tak defetisticky k tem plastum nejsem, uz jsem jezdil vyrazne horsi a na nezavodni pouziti do sucha jsou to plaste vyborne.

                • MlokCZ  

                  Pointa objemu není pro pěkný asfalt, tam objem potřeba samozřejmě není. Pointa objemu je možnost dát méně a méně vzorku na ten asfalt až klidně úplný slick a zůstane to v terénu díky tomu objemu ještě pořád nějak použitelné. Plus pohodlí mimo pěkný asfalt (a tím myslím i rozsekaný asfalt).

                • MlokCZ  

                  A jakou jsi jezdil verzi u RK? Přeci jen protection může být opravdu o hodně horší. Ta kostra je tuhá prostě extrémně.

                  Snake skin Schwalbe má i boky daleko méně tuhé než protection verze Contíků a u Contíků je takhle tuhý i běhoun.

                  • jecnak  

                    Narazim na to, ze si Roman vychvaluje objem, pritom zakladatel vlakna si stezoval na tezkopadnost 2,2 RoR.

                    Jezdil a asi obcas i dal budu jezdit RK 2,2 Protection kvuli bezusim a mizerne odolnosti Supersonic verze. Ted v Jihlavskem 24 bahne jsem se pokorne vratil k jetym Pythonum z lonska a na Libereckou 24h koupil nove TLR Pythony. S cenou pod 500,– mi to prijde jako vyborny plast.

                    Bohuzel ta jejich smes Black Chilly mi proste neprijde tak bajecna ani na biku a uz vubec ne na silnici. Vydrz dobra, ale na zavodni plast mam jine pozadavky nez vydrz.

                    • MlokCZ  

                      Já právě zkusil dlouhodobě protection také kvůli bezduším.

                      Do RS verze se mi nechtělo, když už nějaký čas není oficiálně TLR a jsou to také dost šlupky.

                      A když i protection verze se mi nějaký čas zatěsňovala a tlak drží o něco hůře než snake skin Schwalbe, tak jsem neměl ani odvahu RS verzi už zkoušet.

                      Stejně se mi ale nelíbí ani ta směs, tak je to už jedno a zkoušet Contíky už nebudu (pokud nedojde k nějakému celkovému přepracování).

                      Ohledně bezduší je problém ale i Super moto. Sice jsem to nakonec nahodil, ale zase opustil. Jednak se to nechtělo vůbec zatěsnit a pak už byl problém objem + bezduše x šířka mojich ráfků. S dušemi je to se žvýkáním v pohodě (také je nefoukám na úplně tak málo, když na tom dávám i dost asfaltu, foukám poslední dobou kolem 27/35psi, což je na jejich objem poměrně dost).

                      • MlokCZ  

                        Ohledně bezduší ale nejsem až tak spokojený ani u snake skin Schwalbe (prolínání po delší době na běhounu ať už to je velké množství mikrodefektů nebo to opravdu prolíná).

                        Takže můžu jen doufat, že ve 26" mi ještě nějaký čas budou vyrábět UST verze (která už bohužel není pro aktuální RoR).

                        • ememem1  

                          podobna skusenost (ci to neni trocha dan za tu pomerne nizku hmotnost tlr verzii). zlate schwalbe ust. oproti inym ust vyrazne lahsie pricom ale o tom ze je to plnohodnotne ust nemohlo byt pochyb. ja uz som zo schwalbe tlr+ss skoncil, mne tych par gramov + problemy s nahadzovanim na ust rafky za to nestoja. problem je presne jak pises, ze plnohodnotnych ust je cim dalej menej. uz som aj rozmyslal ze skusim pre pripad ze u schwalbe nebude ust (postupne sa k tomu schyluje) ine varianty ale kedze s tym nemam ziadnu skusenost a co som nasiel rozne reviewy tak su hodne rozporuplne tak akurat pol na pol tak zatial vaham.

                          • MlokCZ  

                            Ve 26" by nějaká alternativa šla. Tam bych dozadu případně hodil právě toho Pythona, tam ve 2,2" existuje.

                            Dozadu to ale zatím řešit nemusím, UST RaR pořád k mání je a to ještě vydrží minimálně tak rok a půl (to je pro nejhorší variantu, že by zmizel pro 2015 z nabídky a nějaký čas budou ještě dostupné 2014).

                            Dopředu mám pár kousků UST RoR v zásobě, takže zatím v pohodě. Až dojdou, tak zatím nevím čím to nahradím.

                      • jecnak  

                        Ani protection neni na bezduse zadna slava – na UST rafku jdou nahodit jen kompresorem a jeste s vysroubovanym ventilkem. Patky tesni hur a je tak vyssi spotreba mlika. Nekolikrat se mi stalo, ze mi trochu podfoukla patka pri agresivni jizde (opet na UST rafku, takze na TLR bych ho mozna i svliknul).

                        Na Schwalbe nemam aktualne naladu vubec, to jsou hrozne slupky a do skutecneho terenu bych je uz nevozil. Na cyklokrosce mame s Jitkou Ralphy a tam je to zas docela fajn, ale srovnani s necim jinym moc nemam.

                        • ememem1  

                          imho to zo schwalbe neni az take zle, ako ust su uplne ok a tlr+ss co do odolnosti je na tom +/- rovnako jak ust, na rozrezanie bocnice snad este lepsie(bez SS su o nicom tobez debaty), rozhodne by som sa nebal s tym jazdit v akomkolvek terene. problem je nahadzovanie na ust rafky a presakovanie

                          • MlokCZ  

                            Jen bych nesouhlasil s tou odolností snake skin verze. Boky ano, tam souhlasím, že jsou možná i ještě mírně odolnější.

                            Ale ten běhoun, tam je to u snake skin verze i přes 67tpi bída (i když pořád mírně lepší než obyč TLR 127tpi verze).

                            Už mám u snake skin RaR 3× proseklý běhoun (z toho 2× na pěkné cestě, kde jsem vůbec neměl tušení o co se to mohlo stát, tedy žádný extrém typu prasení v ostrých šutrech; jednou pak ve výjezdu kde byly trochu šutry a mohl jsem vzít nějaký ostrý), kdy jsem už vždy měl problém se zacelením díry tmelem. Nějak jsem to vždy ještě pořešil bez vložení duše metodou jet na nízkém tlaku, který to drželo a dofouknout až časem.

                            U UST verze se mi to nestalo nikdy ani přes daleko větší prasení na fullu.

                        • MlokCZ  

                          Přesně stejná zkušenost u protection verze bez duší. Už jsem je tu i za tohle v minulosti kritizoval.

                          A mám také všude UST ráfky.

                          U Schwalbe taky vozím pouze UST verze na 26", to šlupky nejsou a bez duší fungují přesně jak by to fungovat mělo. Jenže už možná dlouho nebudou. Zatím zmizel RoR (u toho mám pár kousků staré verze, která ještě byla UST a seděla mi i chováním více, ale to nevydrží věčně).

                          Pouze ve 29" vozím snake skin verzi.

                          Ve 29" jiná volba u Schwalbe není než snake skin verze (obyč šlupka verzi jsem zkusil jednou, to je úplně o ničem).

                          Proto jsem právě chtěl zkusit ty Pythony. Kdyby byly 2,2" verze ve 29", tak jsem je už zkusil dávno. Nevylučuju ale, že zkusím i tu 2,1" časem.

                        • ememem1  

                          k tomu nahadzovaniu ne-ust plastov na ust rafky – docela dobre to ide poriesit namazanim patiek (ja som pouzil to mydlo co bolo v baliku k ultremam) a namotanim jednej vrstvy NT pasky.(koniec koncov si mi to na silnicne zera poradil ty).

                          aj ked ciste z estetickeho hladiska motat na ust rafik NT pasku je trocha prasarina. zas na druhej strane ked zoberiem tie problemy co maju zera s mliekom tak to zas an neni az take zle riesenie.

                  • Rychlej turista  

                    Co má tuhou kostru, musí se vozit nabušené, jinak to nejede. Supersonic je krásně měkký a proto poměrně dobře valí i s nízkým tlakem.

            • MlokCZ  

              Současně Pythony (127tpi verzi TLR verzi) jsem chtěl začít jezdit po nespokojenosti s RK protection.

              Bohužel ve 29" je pouze 2,1" rozměr. Pro někoho ok, já bych chtěl objemnější.

              26" i 27,5" má 2,2" verzi, tam už je to lepší.

    • Smazaný účet  
    • h.mad  

      Michelin XC dry, nic rychlejšího neznám, terén taky zvládaj.

    • steglik  

      Mám teda prvních nočních 15 km na Racing Ralph 26*2.1 a sem unešený.Kolo jede i akceleruje a hlavně ve vyšší rychlosti už plášt nehučí.Porovnávám s Rocket Ronem 26*2.25 který mi přišel o dost těžkopádnější.Sem spokojen.Rychlost slušná a navíc i pohodlí.

      • lukas aka mitro  

        A co kdybys jeste zahodil duse. To by ti to jelo skoro samo:)

        • steglik  

          Pomalu o tom přemýšlím,že bych asi příští rok koupil ty Racing Ralph EVO tubeles ready.Ale nejfřív musím ušetřit na nová kola.

          • Mysee  

            Příští rok budeš muset přejít na 650b nebo 29er :D Jinak to nepůjde! :)

            Jinak jo, jak jsem psal výše RoR/RaR jako bezdušáky naprosto super, vydržely kolem 2t km, pak jsem vzadu RaR říznul. Ale ještě někde slouží možná, RoR sjetej skoro nebyl :)

    • jirkous3  

      Já používám při velmi podobném jezdění Kenda Kwest v verzi 26×1,5 http://www.kendatire.com/…muter/kwest/

      Jsou za pár kaček a dobře drží i za mokra. Nyní bych chtěl zkusit i verzi 26×1,25 nebo tuhle variantu Kwick Roller Sport.

      • Angel 1804  

        Nechci zakladat nové jelikož už tu je milionté tkž chtěl bych se zeptat :D Hodně lidí si vychvaluje na asfalt Pythony 26×2,00 jenže jaké :D Je verze „obyč“ a „kevlar“ , které jsou lepší ? Mám maxxis wormdrive 26×1,9 …Jsou to mé první pláště po dlouhé době tkž nemám možnost porovnat :) Zdají se mi v pohodě akorát už jsou po cca 1000km sjeté,a 2× jsem měl defekt. Jop a druhá otázka, prodejce mi řekl, že cokoliv co je nad 2,00 je na hovno, že se nadřu jako kůň a přijdu to po par km vrátit :-/ Jenže mě se tak líbi široké pláště :D Co bych měl teda zvolit na 80% asfalt ( převážně za sucha) a 20% turistické cesty (pole,štěrk,hlí­na)…díky :),80% asfalt proto, že jezdím 40Km tam a zpět do práce po cyklostezce…je pravda, že témat tu je mnoho, jenže po 3 příspěvku se to začne tk rozvíjet, že se ztratím a vím kulové :D začne to zkratkami atd. tkž jestli by mi mohl někdo poradit celou větou byl bych rád :D

        • Angel 1804  

          Jinak cenu bych viděl okolo 750,– za ks :)Jop, a duše používám rubena :)

          • Angel 1804  

            Kurde :D http://www.heureka.cz/?h tak ted už jsem v prdeli :D Vždyt jich je tak 10 druhů :D napíšete, že pythony jsou fajn ale jaké :D

          • Drno  

            Lepši je kevlar a co nevyšší TPI – třeba tady TPI 127 http://www.kupkolo.cz/…15452_z4179/

            Ale je otázka, jestli na afalt a rovny stezky by nebyly lepsi nejake slicky typu Kojak, to se tu uz taky resilo

            • Angel 1804  

              Paráda :) Tkž když si je koupím bude to rozdíl oproti maxxis wormdrive 1,9 ? Dneska jsem se díval na zadní plášť a našel jsem asi 4 řezné rány :-/ a to vůbec nejezdím po skle… No rovné stezky to moc nejsou :) Jezdíme turistické stezky tkž tam by ty „kojak“ pláště asi moc vhodné nebyly :) Kořeny,štěrk,ka­meny,pole atd :) ale jak říkám to je tk 20% :) Jen víkendy :) Raději se přikloním na ty pythony :) (dokonce jsou za přijatelnou cenu) Jen jsem potřeboval vedět jaký druh :) To už ted vím tkž moc díky :)

    • Ottak  

      Ahoj,

      potřeboval bych poradit ohledně výběrů plášťů.

      Jezdím 90% asfalt (často kostky – město), 10% polní cesty.

      V současnosti jezdím s Racing Ralph (2.1, drát) a zdají se mi těžkopádné (nad 100km se druhý den pomalu nehnu). Rád bych něco co dobře jede i v dešti (neklouže).

      Předem díky!

      • Ottak  

        Ještě dodám, že cenu bych viděl max. 500,– Kč za plášť.

        • borda  

          Pythony, pripadne primo slick kojak. Mas to o dva prispevky vys ;-)

          Cenove se vejdou oba.

        • borda  

          Jinak pythony se na asfaltu celkem rychle sjizdej, ale zas nestoji svet a nez z toho udelas slick tak taky neco ujedes :-)

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.