• pegas

    Na současném kole mám Fox f32rl na 120 mm ( zatim po prvnich vyjizdkach  spokojenost),ale je zde moznost prodeje a koupe jine (jeden z duvodu je treba servis Foxky- je drahy a cyklo svec je kapitola sama o sobe, v Brne tady asi take nikdo servis nedela..nedavno tu bezelo vlakno o servisu v Praze a tam sem se odpoved nedozvedel)…

    Alternativou je RS Revelation Air U-turn 08– snizovani zdvihu a snad lepsi servis hovori pro…proti je pouze to ze  jsem vidlu nemel moznost vyzkouset…

    Dalsi moznost je upraveny Epicon RLD  nebo Tad…mel sem moznost vyzkouset 100 mm vidlu od milana a citlivost fajnova, nevyhoda v prvni verzi je vaha, snizovani zdvihu je udajne lepsi nez u RS..+ je ze za usetreny peniz koupim vidlu i pritulce:-))

    Vazim cca 75 kilo, jezdim AM..jeste jedine co mam obavy je dat na ten ram vice nez 120 mm( ktery tam je doposud)

    0 0
    • stihac  

      OT – Aky je prosim rozdiel (poradie drsnosti :) AM vs Trail vs Enduro vs FR vs DH?

      Chapem ze XC to sme akoze uplni chcipacci voci vyssie uvedenym diablum na pekelnych vysokozdvihovych strojich, ale v tychto novych terminoch mam ponekud jelikoz ponevac trochu nejasno a sa mi to prelina… tak by som poprosil ochotneho dobrodinca nech to uvedie na pravu mieru. Napriklad pomocou dlzky zdvihov, alebo nejak inak vhodne.

      Napriklad je pravne AM<trail<endu­ro<FR<DH?

      (to vyzera skoro jak nejaka matematicka… to one… asi nerovnica… Je to spravne? Ci to AM patri inam?)

      1000cere dik.

      ;)

      0 0
    • marapara  

      No já nevím, ale pokud Fox slouží dobře, tak bych to asi neřešil. Až budou problémy, teprv bych o něčem takovém uvažoval.

      RS Revelation je dobrý, za rozumný peníz funkční, tuhá a lehká vidle. Běžný servis si při troše šikovnosti a odvahy člověk udělá i doma. Teď  jsem měl rozdělanou Rebu a není to nic složitého. Revelation je celkem podobný, akorát je tam ten U-turn navíc, ale předpokládám, že jeho rozdělání nebude také složité.

      0 0
      • Seadat  

        Presne tady je vydet jak malej klucina ma rozumnejsi nazor nez dospelak :-D (marapara) Samosebou si ji nech pokud ti vyhovuje – a servisovat si ji muzes snad delat doma kdyz nejsi uplnej analfabet :-D    Me treba nejakej odbornej servis je uplne vis kde??? kdyz se neco sesere poznas to stejne jako servosak :-D

        0 0
      • pegas  

        jasan..pokud není problém tak to nemá smysl řešit..ale spíš koukám na nějakej výhled dopředu- ani ne na to že nastane nějakej problém ale spíš fakt jen ten budoucí servis..pokud stojí servis vidle 2000,– tak pro mě je to celkem dost drahy a radši vidlu prodám a koupím něco co můžu servisovat doma za pár korun…Foxka jako taková je super,nadherná precizní práce,tuhá a celkem citlivá…

        0 0
        • JSt  

          u jine vidle das za servis treba 800,–. proc bys nemohl foxovi delat udrzbu doma? kvuli zaruce? ja bych se toho nebal. navic fox je fox ;-). kdyby sis chtel toho u-turnovyho revelationa vyzkouset, tak ho mam… a vyssiho zdvihu nez 120 bych se na tom kole vubec nebal. nekomu se to nebude libit, ale prece bys nechtel zabit takovy krasny kolo suntourem ]:->.

          0 0
          • kubad  

            první problém je zaruka, ale to je tvoje volba

            další problém je dostupnost dílů a jejich cena – ale pokud si to seženeš není problém Lišáka poservisovat doma.

            0 0
          • petebike  

            jak pise Kubad, problem je v dilech, tesneni jsem schanel docela dlouho a pak dal za balicek 770,– – pomerne draha sranda, jinak fox uvnirt je pomerne dost jednoduchy, jen je potreba vedet kolik a jaky olej kam nalejt..pak je vse v poho – / RLT verze /

            0 0
          • pegas  

            rozebrat a dat dohromady neni problem..spis jak pisi ostatni nade mnou, tak problem je celkem sehnat dily..a to nemluvim o cene…Ten RS Relevat. je celkem slibna alternativa..jak fukcne tak po strance servise, tuhosti i ceny…Budes se divit ale osobne sem zkousel upravenyho Epicona od Milana a byl sem velice prekvapen jak chodi…

            0 0
            • JSt  

              na vymenu te vidle se vykasli! co by druzi dali za fox ;-). o funkci suntouru nebudem polemizovat. zkousel jsem ji v tovarnim stavu a i tak nechodila spatne (byla teda pomerne nova). spis mi jde o to, ze mas krasny kolo a ten epicon by ho (alespon v mych ocich) dost degradoval. vpodstate by ses zbavil nejlepsiho komponentu, co na tom kole je…

              0 0
              • pepek  

                Ty už seš hotovej komponentovej fetišista

                0 0
                • JSt  

                  a kdybych pegasovi napsal, at foxa proda a veme epicona, tak bych byl hnup :-)).

                  0 0
                  • pepek  

                    No já bych ho třeba koupil, že. Toho foxa jako. Kdyby ho tedy soudruh na tom bílým kole nesnesl, tak bych se ho jako ujal, no. Lidi si musí pomáhat. A ten Epicon prý opravdu nemá chybu :-)

                    0 0
              • pegas  

                Jasan..je mi jasny co myslis:-)..i kdyz epicon byl ve vyberu, byl jako fakt hodne krajni varianta,ale zminil sem ho jako alternativu ( i kdyz snizovani zdvihu maj vyreseny lepe nez treba RS..srovnatelne s foxem)…Uz vic by se me libil RS revelation…sni­zovani zdvihu, troufam si rict ze lepsi dostupnost nahradnich dilu a lepsi servis..Fox je nadhernej, funkce naprosto ok, je videt preciznost v kazdym detaile…Proste jsem jen chtel znat nazor tech co Fox a RS Revel. jezdi a muzou me k tem vidlicim neco rict a ja si uz udelam nejakej obrazek a podle toho se zaridim…

                0 0
                • JSt  

                  snizovani zdvihu u rs je behem jizdy prakticky nepouzitelny :-/. ze zacatku jsem pred nejakym technicky narocnejsim stoupanim vidlu sesroubovaval, ale brzo me to prestalo bavit (pac je to kua sroubovani). i kdyz je transik delanej na 10cm vidlu, tak se na tech 13cm da zvyknout a ve vyjezdech neni problem… takze vidla je furt na max zdvihu a neresim to ;-).

                  0 0
                  • pegas  

                    no zkousel sem sroubovat a popravde je to fakt na bednu:-)..s rozebirals uz vidlu nebo hazels to do servisu?..

                    0 0
                    • JSt  

                      davat cokoliv do servisu beru jako osobni prohru :-). kor, kdyz ti rs predhodi step-by-step navod ;-). takze doma.

                      0 0
                      • pegas  

                        no ja  svyho pilota delal taky doma…ale toho foxa nevim nevim:-/..ale treba to pude:-)

                        0 0
        • fousek  

          K ty precizni praci, loupe se mi barva na korunce a to nedelalo ani RST

          0 0
    • Lister  

      Sorry za oftopic.

      Dá se někde sehnat nějaké rozumné balení orig mazacího oleje (ne olej co se lije do tlumící části)) od Foxu. Nebo kde na netu by mohli mít nějaké menší balení Redrumu případně cokoliv jiného co by se dalo použít

      0 0
    • honza.biker  

      V tom servisu foxky bych nevidel problem… Olej se da v pohode vymenit doma a pouzdra se zas tak casto nemeni… Tesneni O-krouzky atd se daji normalne koupit u svece v e-shopu..

      0 0
    • Smazaný účet  

      vyměním tvou Foxku za mého laděného Epicona. Na přání nastavím zdvih v rozmezí 80–140mm

      0 0
      • pegas  

        a k tomu pridas jeste kolo:-)

        0 0
      • v POHODÌ klokan  

        Copak, už se ti Epicon nelíbí? Nebo jenom vyměníš za FOXku, tu prodáš, koupíš si další tuněný epicon a budeš mít pár prašulí navíc? :-D

        0 0
        • MlokCZ  

          To by bylo postupně. Nejdřív by tam dal tu Foxku s tím, že by si myslel, že to bude lépe chodit. Pak by ji tam dal a zjistil, že to chodí hůře (a že neladěná Foxka, zvlášť 07 a 08 s navýšenou kompresí chodí výrazně hůře), tak by zase koupil upraveného Epicona a Foxku prodal.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.