• chomi

    Ahoj všichni,

    jaký máte názor nebo přímo osobní zkušenost s vidlicí RockShox Reba Race a FOX se zdvihem do 100mm ? Váhám mezi těmito dvěma vidlicemi, Rebu trošku znám, ale FOXe jsem nikdy nejezdil. Má to být na človíčka těžkého cca 70 kg na celodenní vyjížďky, popř. marathony. Zajímá mě především spolehlivost, funkce, dostupnost náhradních dílů a pochopitelně komfort. Možná se tu už o tom někde psalo, tak se omlouvám :0( Díky za pochopení.

    0 0
    • Meesha  

      Jezdim 3 mesice Foxe F100RL. Zatim si nemuzu stezovat. Problemy zatim zadny. V chodu bych oproti Rebe moc rozdil nevidel. Tuhej je dost. Hodne zavisi jak je nafoukanej. Mam 70kg a kdyz nafoukam podle tabulky, tak je to hodne pohodlny a zehlivy, takze vozim tlak pro cca 100kg cloveka a pak je to prijemne tvrdy. Rek bych, ze velka vyhoda oproti Rebe je lockout – Foxe zavres a je zavrenej. Rebu muzes zavirat jak chces a porad nejakej ten cm chodi. Jedina vec, ktera se mi na Foxu moc nelibi je packa lockoutu. Fox upustil od remote controlu na riditka (udajne proto, ze vymysleli Terralogic a chtej aby se prodavali Xka) a vidle se zavira klasicky na noze. To by nebyl az takovej problem, kdyby ta packa nebyla tak mrnava a nesla dost ztuha. U Psyla sem ji mel taky na noze, ale byla vetsi a jen tak sem do ni rychle bouchnul, ona se lehce otocila a bylo zavreno. Tady rychle nahmatnout tu packu a otocit s ni chce docela cvik :-) Minus u Foxu pak bude taky asi v servisu. Prej to neni nic levnyho a pro dodrzeni zaruky musis posilat vidli ke Svecovi – nevim, zatim sem nedelal. Jo a pak taky dost nepochopitelna oficialni MOC, ktera je dost jinde nez by mela…

      0 0
      • Pekáček  

        To že Reba trochu chodí i jako zavřená bych viděl spíš pozitivně. Navíc jejich páčka na řidítka je velice dobře udělaná. Největší slabina Reby (Race) je její progresivita, já jí mám na 115mm a chodí tak na 90mm. Foxy moc neznám, ale ty co jsem viděl měly daleko větší vůli v pouzdrech než RS. Ale třeba to je kus od kusu. Oficiální MOC RS je taky trochu mimo.

        0 0
      • PePu  

        Tady je vidět jasný rozdíl v subjektivním vnímání chodu vidlice – podle mě začíná žehlit až po podhuštění :). S páčkou lockoutu máš asi smůlu na kus (nebo seřízení) – mně chodí hladce (fox už stojí v koutě, ale ještě na kole jsem ji párkrát vyzkoušel, jinak lock nepotřebuju). S poznámkou k servisu a ofic. MOC souhlasím. Dvouletá záruka je opravdu podmíněna servisní prohlídkou po prvním roce užívání (samozřejmě není zdarma).

        0 0
      • chomi  

        Díky za názor, tyto vidlice zvažuju proto, že na Rebu slyším poslední dobou hodně chvály od jejich uživatelů a taky proto, že má Pop Lock. Sice se nedá zavřít úplně na fest, ale pár milimetříků tam vždycky je. No a FOX nepotřebuje komentář, je skvělý, ale ta cena :0( Zatím jsem nakloněn Rebe, protože ji mohu pořídit novou do nějakých cca 15.000 Kč, kdežto FOXe nepořídím pod dvacet tisíc ani omylem, spíše ještě dražeji, no a servis a díly v ČR nechci komentovat. Všude kolem nás v cizině nejsou FOXy tak drahy, jako u nás, čím to asi bude.....

        0 0
        • miki  

          Taky chci řešit stejným způsobem vidli ale já některé věci nakupuji na Ebay za ůplně jinné ceny a tam se cena F100× pohybuje někde kolem 550–600 /cca17000kč/ euro a to proti česku jde.ted je tam F80X nová za 500euro

          0 0
        • Archer  

          Kdyz chces Foxa, tak musis hledat. Me F100RL stala kolem 11.500kc (15.000sk) v jednem Bratislavskem obchodu, byla sundana z noveho bika, mela oriznutej krk… ale byla to nova Fox-ka!

          0 0
      • jecnak  

        Je lock u F100RL „nedestruktivni“? Treba kdyz vlitnu se zavrenou vidli na schody stane se neco?

        Treba jeden z duvodu proc jsem nesel do SIDa je lock, kterej bych znicil behem zavodu. Jezdim totis se zavrenou vidli dost casto a obcas me proste neco prekvapi. Naposledy treba schody na Salzkammerguttu.

        0 0
        • Pinocio  

          mno jednou jsem na to zapomněl a nechal jej zavřený......­....bylo to peklo, protože to byl dost hnusnej sjezd, ale vidle byla v pohodě:-)

          0 0
        • Meesha  

          Mel by byt, ale dobrovolne sem to nezkousel. Par peknej der se zavrenou vidli sem vymet a povolila. Psylo se chovalo podobne, taky se otevrelo, tka bych usuzoval, ze tam nejaka ochrana byla.

          0 0
        • raceman  

          a není tam od toho ten floodgate, že si nastavíš při jaké ráně to začne pružit?

          0 0
          • PePu  

            Toto by mělo jít nastavit u modelu RLT, RL má nějakou pevně přednastavenou hodnotu.

            0 0
            • TheIF  

              Ze spoda na noze je čudl z deseti ?? polohama kterým si nastavíš při jak moc velké raně se ten lock otevře

              0 0
          • raceman  

            myslel sem nastavení floodgate u te SIDky, chjo ta zbrkolst

            0 0
        • TheIF  

          U verzi RLC máš citlivost lockoutu na nerovnosti a můžeš jezdit furt z lockem :-)

          0 0
          • PePu  

            Nejedná se spíš o RLT?

            0 0
            • MlokCZ  

              Ne, je to RLC. R je od rebound L od lockout C od compression

              0 0
              • cabbage  

                mam pocit, že ta komprese nemá vliv na lockout(narozdíl od MC) naopak se projevuje jen u odemčené vidlice.

                0 0
                • MlokCZ  

                  To mas pravdu, na lockout nema vliv, ale podle toho je ta zkratka. Asi u Foxu usoudili, ze je z tech dvou funkci dulezitejsi a podle toho dali pismeno do nazvu.

                  0 0
                  • cabbage  

                    tohle sem nepochopil, prosím vysvětlit.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Bral jsem to dle 07 modelů, kde v celé nabídce se vždy model RL o RLC liší o dvě funkce:

                      • low speed compression
                      • lockout force adjust

                      No po jedné z těch dvou funkcí tam přidali písmeno a vybrali low speed compression, tak asi je podle nich důležitější, jinak by to nazvali spíš po té druhé funkci.

                      0 0
              • PePu  

                Pokud se bavíme o možnosti nastavit úroveň velikosti nárazu, při které se otevře zamknutá vidlice, spíš to bude RLT (T jako threshold). Nastavením komprese toto neovlivníš (alespoň ne přímo).

                0 0
                • MlokCZ  

                  Ja jen pisu, jak se ten model spravne jmenuje. RLC oproti RL pridava regulaci komprese a lockoutu. A ze si u Foxu vybrali zrovna do nazvu to C od komprese, za to ja nemuzu. Ale RLT si proste nevybrali.

                  0 0
                  • PePu  

                    Ale oni dělají RLC i RLT. Ne však u každého modelu.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Máš pravdu, já to kontroloval jen u nových 07 modelů, kde už žádný RLT není. U letošních existuje.

                      0 0
                      • PePu  

                        Některé modely jsou také dostupné „jen“ jako OEM (viz např. F100RL, kterou běžně v nabídce nenajdeš – jen R nebo RLT/RLC).

                        0 0
        • JirkaD  

          Tome, zamknutý SID po vlítnutí do díry normálně propruží!

          0 0
    • PePu  

      Moje zkušenost s Foxem F100RL 2006 (také mám asi 70 kg): Pro větší pohodlí je třeba vozit na nižším tlaku oproti tabulce ⇒ velký sag, zmenší se aktivní zdvih (např. místo 100 mm je teoreticky k dispozici jen 90 mm), snadno jde do zdvihu, na posledni cca 2 cm hodně přitvrdí (víc než 85 mm – něco málo přes 90 mm – jsem z ní dostal jen při vyšším tlaku, při němž je zase málo citlivá na drobné podněty). Při nastavení na „vyhovující chování“ (první půlka chodu je velmi srovnatelná s chodem pružinové MXR, tj. žehlička) mi naruší geometrii, tudíž ji prodávám (viz bazar).

      0 0
      • Archer  

        S tej geometry muze byt taky finta. Kamos ma Manitou Black, regulovatelnu 100/120, ja mam F100RL Kdyz postavime nase kola vedle sebe (Black na 120mm) – tak korunku vidlice (u zacatku krka) mame na stejnej vyske! Jsem tomu na zacatku ne veril, ale pravitko ukazalo moji pravdu.

        Fox-ka ma vetsi nohy, nez Black, a teh 20mm navic u Blacka – smerem dolu, ne nahoru.

        0 0
    • TheIF  

      Trochu rozdílná cenová kategorie RS x FOX

      na celodenní vyjížďky, popř. marathony je 100mm málo, bral bych aspoň 130 třeba TALAS otočením čudlu stáhneš ze 130 na 90 mm www.trinnity.cz/DetailPage.asp?…

      0 0
      • chomi  

        Cenový rozdíl to určitě je, otázkou je, jestli je opodstatněný…je FOX opravdu taková klasa, aby stála tolik Kč ?????????????­????????????????????????­?????????????????

        0 0
        • Meesha  

          ne

          0 0
        • TheIF  

          asi ne platíš holt za zančku a kvalitu to máš třeba jako boty SIDI

          0 0
        • TheIF  

          Ale jak jsme psal 100mm je málo, pokud to není pro závodního XC chrta

          0 0
          • PePu  

            Opět nemůžu nesouhlasit, avšak jen částečně – 100 mm je málo u Foxe (přesněji u XC modelů Fxx, Talas). Od vidlic za takové peníze očekávám poněkud kultivovanější chování.

            0 0
            • PePu  

              Nevyjádřil jsem se nejšťasněji. Chtěl napsat, že by pro většinu zdejších „výletníků“ 100 mm kultivovaného chodu stačilo. Problém je však v současné nabídce (resp. neexistence takové vidlice) a tak se vše dohání větším zdvihem.

              0 0
        • Gorgov  

          jo:)

          0 0
      • PePu  

        Až do letoška je způsob změny zdvihu TALAS za jízdy nepříliš praktický (otoček je potřeba příliš mnoho). Dle mé zkušenosti se spíše hodí k nastavení před jízdou. Modely 2007 již mají třístupňový systém.

        0 0
        • TheIF  

          Ale zase vyprodejové 06 jsou cenově zajímavější

          0 0
          • PePu  

            Souhlas, ale výprodej v ČR není zrovna zářný příklad.

            0 0
        • cabbage  

          počet otáček je ok(oproti u-turnu) ale problém(malý) je v jeho fci- zatímco uturn vidlici ten zdvih prostě „vnutí“ tak talas je potřeba trochu zarazit, aby se snížil až na 90mm, nebo trochu povytáhnout aby se roztáh na 130mm.

          0 0
    • Lawn  

      Ja vozim FOXku F80X a jsem spokojeny na max. Mam na ni nalitano sice jen 7500km,ale zatim vubec zadny problem,cisty chod,terralogic je vyborna vec, clovek se nemusi o nic starat. Pokud bych si ale mel vybrat znovu, pujdu do 100mm zdvihu. Jinak cena je takova jaka je.Je to jako mercedes mezi auty. Kvalita x penize. Treba octavie Ti taky bude jezdit pekne,ale mercedes to neni

      0 0
      • Gorgov  

        tak tak

        0 0
        • PePu  

          Asi má každý jiná měřítka. Osobně na Foxech neshledávám nic tak zázračného, aby to ospravedlnilo jejich cenu v ČR.

          0 0
          • Gorgov  

            Já jo, netvrdim, že je cena košer, ale ospravedlňuje to terralogic. Nic podobnýho totiž neni. A když má někdo něco lepšího než všichni ostatní, nechá si za to zaplatit…

            0 0
            • cabbage  

              ne každá drahá foxka má terralogič…

              0 0
            • MlokCZ  

              A ne každému se líbí terralogic. Pro někoho je to naopak důvod, proč modely, které ho mají vyřadit.

              0 0
              • Lawn  

                Nic proti, ale proc bys vyradil terralogic? Pokud zavodis,duvod neznam…

                0 0
                • Tinker  

                  Já bych třeba taky raději volil F100RLT oproti F100X. Mám raději kontrolu já nad vidlí, než ona nade mnou ;-) Rád bych si ale Terralogic vyzkoušel… (mám F100RL)

                  0 0
                  • Gorgov  

                    to je přesně ono, tohle může tvrdit jen člověk kterej na Xku nejel. Neber to zle:) Kdybys to zkusil tak si myslim, že bys už nic jinyho nechtel. A když mluvíš o tý kontrole, tak tu teda s tou malinkou packou moc nemas. Já Prostě jedu, mám pevnou vidli, která je na nerovnostech odpružená. Popravdě si neumim představit lepší funkci. Jen z ní chčije teď olej:)

                    0 0
                • MlokCZ  

                  A to je právě ono, ne každý závodí. A i ti co závodí a nejezdí na předních pozicích můžou chtít radši bez a obzvlášť pak mimo závody.

                  Já taky netvrdím, že pro někoho to není dobrý systém, ale odhaduju, že více lidí bude mít raději FOXku bez něj než s ním (to je ale pouze můj odhad).

                  0 0
                  • Tinker  

                    Souhlas… Jezdíme přece pro radost. Tachometry pryč!!!

                    0 0
                • MlokCZ  

                  Jo, kdyby šel terralogic vypnout, to by byla jiná. Nevim jak je dělaný uvnitř vidle, ale zřejmě to není jednoduš u té konstrukce možné, aby šel vypínat/zapínat.

                  0 0
                  • Lawn  

                    Jde nastavit jeho spinani,kdyz ho nastavis uplne natvrdo,tak se otvira jenom pri max.narazech.Neni to ale ono, nej je stred nebo mirne tvrdsi…

                    0 0
                    • Filltos  

                      Vysvětlíte mi prosím fci terralogic? Pokud to chapu dobre, tak je to zamkla vidle a propruzi pri vetsim narazu, nebo se mylim?

                      0 0
                    • MlokCZ  

                      Jo, ale aby se mi to líbilo, tak by to musel být jako je udělný nový RP23 tlumič. Páčkou rychle přepínáš propedal vypnutý/zapnutý a pro zapnutou polohu kolečkem nastavíš jeho úroveň.

                      0 0
    • Schrama  

      Rebu SL vozím od března. Nemám problém. Je to o nafoukání.Dá se upustit prý i trocha oleje a fachčí líp. Lock out je super!

      0 0
    • Tinker  

      Fox stojí za to, co stojí všude jinde než v ČR :-) Mám z eBay rok jetou FOX F100RL za 300$ (6500Kč) a že to bude tak supr vidle jsem možná ani nečekal. Vyžehlí absolutně vše – pružinovej Skareb, co jsem měl předtím, byl proti tomu pevná vidle a to o tuhosti raději ani nemluvim. Servis zas takovej problém není. Necháš si poslat těsnění + … a každej, co umí servisovat Marušku, zvládne servisovat Foxika. Fox je Fox, ať si říká kdo chce, co chce :-) P.S. Poměr cena/výkon u Reba Race v ČR je lepší.

      0 0
    • Schrama  

      Splinter to upouštěl a je spokojené. Napiš mu co a jak!

      0 0
      • Listr  

        Pánové, dá se už někde sehnat RS Reba Race 2007. Nevíte jaký budou ceny ?

        0 0
        • Gorgov  

          kupoval sem 07 sl na x-bikes myslim ze nema smysl brat race. cena je 9000.

          0 0
          • Listr  

            Hmm, jenže já zásadně chci zamykání na řidítkách a za těch 9000,– je to bez toho. Ty Race, který tam maj, mají poplock a v tom asi bude ten cenovej rozdíl. SL s poplockem verze 2007 jsem ještě neviděl. Bude zajímavý, na kolik si oceněj ten jedinej rozdíl – externí floodgate. Už ji máš na kole ? Jakej jsi bral zdvih a jak ti chodí zamykání ?

            0 0
            • Gorgov  

              jo je na kole a 8999 stála včetné poplocku na řídítka, tak nevim, pleteš se:)

              0 0
            • Gorgov  

              Ještě dodávám, že ji má na kole táta, ja bych ji za sveho foxika nikdy nevymenil.

              0 0
              • Listr  

                Tak jsem se koukal znova na x-bikes a modely 2007 maj v tuto chvíli v nabídce jen ve verzích lock na korunce. Tobě to přišlo s poplockem ?

                0 0
                • bubas  

                  Ja jsem taky bral od nich, byla na 10 mm a prisla i s poplockem. Taky za 8990.

                  0 0
                  • Listr  

                    Hele, když to zavřes poplockem naplno co to jde, hýbe se vidle nějak při silové jízdě po silnici ?

                    0 0
                    • bubas  

                      Hybe, i kdyz utahnu floodgate co to da, porad pruzi, bohuzel jsem nemeril o kolik, ale je to minimalni a ja mam navic 90kg.

                      0 0
                      • Listr  

                        Floodgate by na to neměl mít vliv, ne ? Tím se nastavuje síla odtrhu z klidu do normálního pružení. Podle manuálu na netu, by měla vidle při zamknutém poplocku chodit na nějakém minimálním zdvihu (neuvádějí přesně kolik to je) a v případě velkého rázu (to se nastavuje tím floodgate) přejít do plného zdvihu. Já se ptám na to, jestli když zavřeš poplock a nastavíš max kompresi MC, jestli se vidle hne při houpavém šlapání (ne nárazy nerovností). Někdo už tady psal, že mu to chodí cca 5mm, někdo zase že vůbec … ?

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Mě chodí vždy pár mm, když je zamčená (ať je nastavený floodgate jak chce), ale pouze když jdu ze sedla. V sedle se mi ale od šlapání prakticky ani nehne ani odemčená.

                          0 0
                        • bubas  

                          Pri zamknutem poplocku chodi teh par mm, ale kdyz jsem zkusil povolit floodgate (na vrchu prave nohy) tak tam byl v pohybu rozdil urcite 100%. pri povolenem chdila i pri silovem slapani ze sedla, pri utazenem se ze sedla ani nehne.

                          0 0
                • Gorgov  

                  Vidlice Rock Shox Reba SL rozšiřuje nabídku pro jezdce XC, marathon a All mountain pro závodní a sportovní použití. Stavitelný zdvih pomocí výměných spacerů. Blokace pomocí systému „Motion Control“ (verze s uzamčením na vidlici), možnost uzamčení pomocí ovládání z řidítek (Lock PopLock). Pouze pro kotoučové brzdy.

                  Asi špaatně čteš:)

                  0 0
                  • Listr  

                    Tak jsem asi blbej nebo co :-) První závorka v popisu – (verze s uzamčením na vidlici) – to chápu že je to verze s uzamykáním na vidlici. Dále v textu – možnost uzamčení pomocí ovládání z řídítek – to chápu jako, že tam ta možnost je, ale musíš si ji dokoupit. V popisu Reby Race tam chybí ta závorka, tak to chápu jako verzi s poplockem v ceně. Alespoň tak to je všude jinde. Koukám na to a Váš výklad jak blázen :-)

                    0 0
                    • kubad  

                      Zvedni telefon a zavojej tam. Bude jasno :-)

                      0 0
                      • drhor  

                        Mám nyní RS REBA SL 100 ml model 2007 od x.bikes.cz a v ceně 9000,– Kč byl i poplock na řidítka.Dříve jsem ho nechtěl, ale nyní můžu říct, že je to super věc, hlavně na silnici, kdy se vyrovná pevné vidlici. Stále sice trochu pruží, ale já to téměř nepoznám.Jsem jenom amatér a je to moje druhá vidlice, ale pro mě absolutní žehlička a nepřeberným množstv. nastavení.Ale to bych opakoval chronicky známé věci …

                        0 0
                    • Gorgov  

                      Já sem to bral jako že ta možnost je u tý inzerovaný vidlice, nicméně sem jim zavolal a potvrdili mi že je to s poplockem

                      0 0
                      • glen  

                        Když ji zavřu určitě je to alespoň ceňťák, spíš víc, tak 12 mm.

                        0 0
                        • Gorgov  

                          To je hezké:) To sem chtěl přesně vědět!

                          0 0
                          • Listr  

                            :-) Tak teda kluci nevim. Glen píše, že mu to chodí uzavřené víc než centimetr, o pár příspěvků výše zase Bubas, že se mu to nehne ani při jízdě ze sedla. Tak kde je chyba ??? Abyste rozumněli, rozhoduju se mezi R7 a Rebou. Chci zamykání na řidítkách, nízkou váhu, spolehlivost (jezdím maratony). Proti R7 hovoří to zasekávání locku a tuhost/výdrž. Proti Rebě zatím mám jen tenhle „problém“ s lockem. Nerad bych kupoval vidli se zamykáním co nepůjde zamknout.

                            0 0
                            • Meesha  

                              taky sem se mezi temahle rozhodoval a Rebu sem pak vyradil a koupil Foxe :-) R7 u nas neni pomalu mozny sehnat. Progress nabizi mraky variant, ale kdyz tam prijdes tak na tebe cumi jako co chces, ze tamhle maj dve na stojanu a z tech si vyber. Takze sem si nevybral nic,protoze tu co si proste vyberes na strankach proste nemaj a mit nebudou (v mim pripade R7 Comp LO, ve stribrny barve, disc only). Jinak jsem mel variantu dat na R7 zamykani z rockshoxu (tusim Poplock?) – to je naprosto nejidealnejsi varianta. Ted ho Andre z Vela prodava snad za petikilo.

                              0 0
                            • mar_tin1  

                              ten lock na rebe je udelanej tak, ze se i pri uplnem zamknuti hybe cca 0,5 cm (mozna 1, nevim presne a je to jedno). skratka je to vlastnost motion controlu. kdyz se to nehybe pri zamknuti vubec, tak je neco spatne (zrejme moc oleje). nastaveni floodgate na tohle vliv nema. tim se nastavuje, pri jakem razu se lock „odemkne“ a vidle propruzi.

                              0 0
                              • glen  

                                Šel bych do tý Reby, R7 nee. Zamyká, těch 10 mm i zamknutá chodí (ztuha když na ní lehneš), ale to není na závadu. Při jízdě skoro nepoznáš.

                                0 0
                                • Listr  

                                  No jo, jsem tak na 99% pro Rebu. Akorát musím dořešit zdvih. Mám rám, co počítá ve své geometrii s vidlicí dlouhou 450mm což odpovídá 80mm. Teď tam mám Vidli se 100mm a ve výjezdech se mi to sem tam staví na zadní.

                                  0 0
                                  • glen  

                                    Mám 80 a je to málo. Znova bych bral 100 mm.

                                    0 0
                                  • mar_tin1  

                                    :-) popracuj na technice… jinak ta reba ma minimalne 465 mm (plati pro rebu world cup na 85mm zdvihu)

                                    0 0
                                    • Listr  

                                      :-) Jo, to je taky rada :-) Ohledně těch rozměrů. Koukal jsem na stránky RS do sekce info pro továrny a tma maj okótovanej výkres. 85mm by mělo mít 458mmm (korunka – střed), 100mm má mít 473mm, 115mm má mít 488mm. Teďka mám RS Judy Air a ta má tenhle rozměr 470mm. Moc se mi nechce zase o kousek zvedat předek. Už teď to citelně vede stopu víc, než by mělo. Tak nevím. Reba se dá předělat na jinej zdvih i dodatečně, když se rozebere a vyměněj se tam spacery jak píšou ?

                                      0 0
                                      • raceman  

                                        tak si kup rebu s uturnem s můžeš štelovat za jízdy ;-)

                                        0 0
                                        • Listr  

                                          Máš nějakej tip kde a za kolik. Moc často se v týhle konfiguraci nevyskytuje.

                                          0 0
                            • raceman  

                              ta vidlice se houpe tolik podle toho jak silně se doní opíráš rukama při šlapání, mi se pilot při jízdě ze sedla houpe cca 5 mm a když se do toho opřu rukama tak klidně ui 1 cm

                              0 0
    • Gorgov  

      Kdyby někdo chtěl:

      www.trinnity.cz/Default.asp?…

      0 0
      • Tinker  

        15 tis za F100RLT je podle me uz dost slusny… Kdyz chce nekdo supr vidli pod stromecek, tak asi neni co resit!

        0 0
    • Krys  

      Nazdar glene

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.