Marzocchi MX comp, RS Reba Race, nebo Fox F100x ?

21 nepřečtených
  • defik007

    Zdravim všechny bikery, potřeboval bych trochu poradit s nákupem vidlice. Sestavuju si nové MTB kolo,jsem víceméně začátečník,ale chtěl bych jezdit dost aktivně(závody XC, marathony). Asi před půl rokem jsem si sehnal vidlici MX comp 2006 ovšem k setavování kola se dostávám až teď a chtěl bych na novýho bajka trochu lepší kousek(MX mi nepřijde pro mě vhodná, navíc chci vidlici, která bude citlivá, což tahle, podle toho co jsem o ní četl,příliš neni).Uvažuju o nové RS Reba Race za cca 11000 kč a nebo mám nyní možnost koupit trochu jetýho Foxe F100× za stejnou cenu (ovšem po sezóně nutná výměna ložiska-lehce netěsní), ale vidle je to, věřím špičková, za ty prachy co se prodává nová. Jinak vážím ± 70 kg, kolo bude Hardtrail s V-brzdama. Předem díky za radu. ///JEŠTĚ DODÁM ŽE NEPOUŽITOU VIDLI MX COMP NABÍZÍM V BAZARU ZA 4000 KČ, KDYBY MĚL NĚKDO ZÁJEM

    0 0
    • Daf  

      Nevim jestli ti to pomuze ani s jednu z tech vidlic jsem nikdy nemel, ale hlasuji pro Rebu :)

      0 0
    • TomasN  

      Co se týče REBY Race, pozorně si přečti www.bike-forum.cz/…9/forum.html#…

      0 0
      • cabbage  

        až se rozšíří Fox, tak budou podobný thready i na něj…

        0 0
    • defik007  

      Děkuju vám za příspěvy, o Rebě se toho píše dost, ale potřeboval bych spíš porovnání s tim foxem,je to určitě lepší vidle(systém teralogic), ale vyplatí se vzít trochu použitou v porovnání s novou Rebou?

      0 0
      • Hynas