Redukce na auto pumpu pro galuskovy ventilek

11 nepřečtených
  • Luh

    Hledal sem to tady, ale nenasel. Mel jsem doted auto-ventilky a ted mam galuskace. Pumpa je na origos na auto, ale ma u sebe takovou peknou zlatou redukci:-) Tak sem si rikal, v pohode dam tam redukci a je to. Ale neni to tak easy. Co sem se koukal, tak ta redukce se ma nasroubovat na ventilek (galuskac) a pak ta pumpa chytit na druhou stranu, je to tak? Tak to me nefacha. Kdyz to tak udelam, tak uz pri tom nasroubovani me zacne unikat vzduch z duse a prijde mi, ze ta redukce je bud nejaka kratka nebo ja nevim. Je v tom nejakej figl? diky moc L

    • shurty  

      Uvnitř tý redukce je gumové těsnění… stačí malinko zvětšit otvor, aby „nechytlo“ za hlavičku ventilku. Mě to pomohlo.

      • Luh  

        No tak sem se na to koukla a mam pocit, ze tam teda na zacatku nejaka gumicka byla, ale ted uz tam kazdopadne neni:-) No je fakt, ze sem to tam pak trochu narval silou, tak mozna sem se ji misto rozsireni docela zbavil:-)

        No jak radi Volf, tak si koupim asi novou, ale spis sem chtel vedet, jestli to fakt bude fungovat, protoze ta moje moc nevypadala. diky za rady

    • Volf  

      Za 15 kaček si kup delší, já to tak dělal…

    • martt  

      asi nemas spravnu redukciu. Existuju dva typy:

      1. na ventil Dunlop, to je normalny „bicyklovy ventil“. Redukkcia ma po niekolkych mm zuzenu cast a v nej gumene tesnenie.
      2. redukcia na galuskovy ventil je zvnutra trubka rovnakeho priemeru dlha snad 3 cm. Niektore maju uplne na vonkajsom konci gumove tesnenie, vacsina je ale len ta trubka.
    • Mulda  

      da se to jeste vyresit uriznutim puvodni hlavice na auto ventilek a pridelanim hlavice na galuskovy ventilek (univerzal), sam sem to tak resil

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.