• OLy

    POužívám klasické auto ventýlky a chtěl bych přejít na galuzkové ventýlky. Jenže problém je v tom že v ráfku mam ‚ďouru‘ na velkej ventýlek dá se sehnat nějaka redukce na to?

    0 0
    • StuntJ  

      každý eshop tuhleredukci prodává, stačí se jen pořádně podívat

      0 0
    • Blade  

      Vem čepičku z autoventilku, uřízni jí vršek, vzniklý prstenec shora dolů rozřízni a máš redukci z výše uvedených odkazů. Je to zadarmo a nemusíš řešit odběr nad 300kč a poštovný :)

      0 0
      • Wojtek  

        jn, ale na jednostěnný ráfek mi to nefungovalo:-(, ale na 2stěnný to bude ok, hodně lidí to vozí

        0 0
    • Mamut  

      Jazdim dlhodobo bez podobnych redukcii a nic sa nedeje. Ak mas plast, ktory sa pretaca, tak ta ani redukcia nezachrani a ak nemas, tak sa da v pohode bez nej.

      0 0
      • kycis  

        Zkus tam nekdy fouknout poradnej tlak, ja jsem takhle dusi u ventilku natrhnul, kdyz jsem dal galuskovou do rafku s autodirou :-(

        0 0
        • Mamut  

          Vsetky rafky mam prevrtane na autodieru (nikdy nevies aka dusa pride pod ruku, ze) a fukam vzadu na 3+ atm a vpredu na 3– atm.

          0 0
          • pepek  

            Já mám jednu gumu 1,2 palce, redukce mi po defektu zalezla kamsi dovnitř a když jsem tam nabouchal 6 barů, tak nastalo to, co píše Kycis.

            0 0
          • kycis  

            Jsem mel asi smulu, nebo mizernou dusi, nebo oboji :-(

            0 0
      • jonti  

        Suhlas s Mamutom. Nemyslim, ze by Mamut fukal nizke tlaky.

        Proste staci dat tam dusu a neriesit.

        S kazdou pumpou je najlepsie fukat tak, ze ukazovat, prostrednik oproti palcu drzia rafik, prstenik a malicek oproti dlani drzia pumpu. Druhou rukou pumpujem.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.