• Metalcane

    Zdarvim, mam dotaz ohledne toho jake sou rozdily mezi fully od RBcka Monstrem AM a EN, byl bych taky rad kdyby nekdo napsal vlastni zkusenosti temahle kolama, s jakym tlumicem a vidlou jezdil, a celkovy nazor na ram, nahodil bych vidlu MZ Z 150FR SL a tlumic jeste nevim, byl by to muj bike na vsechno, od XC az po FR, mam 174 cm a 66 kilo, jaka velikost by byla nej? Diky

    0 0
    • lutte1  

      Monstery se už nedělaj , pokud neseženeš z bazaru,tak smůla.Teď je nahradil nový model IQ6 ten je 150mm zvih.

      0 0
    • KRAJIC  

      Z kterého roku jsou ty rámy? Rám AM 09 se projevem dost liší od staršího provedení – na skoky bych ho už asi nebral.

      0 0
      • Kubas.1  

        AMko 09 vydrží taky dost :-)

        0 0
        • KRAJIC  

          To jsou fotky s Robem Trnkou a to je pan jezdec co to umí čistě položit. U toho AM 09 neřeším výdrž, ale můj osobní pocit nevyváženosti ve vzduchu – bere to víc na předek oproti staršímu typu.

          0 0
          • Radek Broz  

            Můžu nabídnout nějaký svoje nečistý fotky, ale vydrží opravdu hodně;)

            0 0
    • khenia  

      byt tebou tak beru EN. tim nic nezkazis

      0 0
    • Karlos009  

      Jám mám EN 2007 a kolega AM. Rozdíl není nijak velký a podle mýho názoru rozdíly v chování ovlivñuje hlavně tlumič. (lineárnější DHX Air oproti Floatu). Pokud chceš jezdit opravdu nějaké to FR (větší skoky), bral bych asi Enko. Toho XC se nemusíš bát objedeš úplně všechno, klidně nějaký maratonek 100km, jenom se musíš smířit s tím, že to pojedeš na pohodu. Na nějaké nástupy, trháky, nebo silové dupání do kopců to fakt není.

      0 0
      • Kubiczech  

        Musíte mít ukrutnou fyzičku. Mám to „jezdivější“ ENko 09 a 100km si nedovedu představit. Až na kola tam nemám vyloženě FR/DH komponenty a jako jezdivé bych to v žádném případě neoznačil. Nakolik za ta mohou ta kola nedovedu posoudit.

        0 0
        • Mr.Duck  

          „Až na kola“ – možná to bude v tom ne? Já mám dvě kola, řek bych že ne zas tak rozdílný (sice jedno na xc, druhý na „fr“, ale obě maj xc rám a těžkou vidlici atd..:P), a nejzásadnější rozdíl je v kolech, a ten je znát sakra moc ) Jinak kámoš si zajede 70km i na big hitu, a je to flákač, tak těžko říct :P

          0 0
          • Kubiczech  

            Že hmotnost na rotačních částech bajku je znát nejvíce vím, ale nevím, jak dalece to posune charakter mého Monsteru. Na ráfkách mám od hranice 500 g na kus rezervu 80 g na předním a 120 g na zadním, drátové MK 2.4 jsou bezesporu celkem těžítka. V plánu mám nahradit ráfky dvěma kusy okolo 500 g a pořídít lehčí pláště v kevlaru s bezdušovým kitem. Dlouhé túry nepodnikám, takže oněch 100 km nehrozí, ale byl bych celkem rád, kdyby ty změny byly k něčemu.

            0 0
        • mr.antik  

          kola (a pláště), váha a nějaký ten propedál na tlumiči je asi to, co rozhoduje. Samozřejmě nějaký rozumný posed.

          0 0
        • Manas  

          Treba na svym si to dovedu predstavit. Ale je pravda ze mam extremne lehky kola na to co na nich normalne delam. 1900g vcetne os, bez plastu.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.