• eXcream

    ja nevim ze si RB nemuzou dat do poradku ten web a udelat poradek ve znacenich :( … byt to vse koser tak uz ho doma asi tunim :( … Chci si postavit/koupit hravejsi bike se zdvihy okolo 160 s akcentem na vahu (15–16kg), coz by monster EN zda se mohl splnovat. Na kopec se nejak vyskrabat (na kole pokud mozno), dolu si to uzit, vyjizdky max. 50km + zablbnout si nekde na skockach. Jeste zvazuju udelat si prazdniny v USA a privezt si reignX.

    1. ktera z geometrii na webu RB patri k 140mm monsteru, ktera k 165mm a ktera k 190mm (jeho existence je mi znama jen z BF aspod., web opet mlci :( …)? V menu clovek klikne na monsterEN ma tam uvedene velikosti S, L a v tabulce je i M. Kdyz klikne na monster AM tak je tam ta sama tabulka tzn. monster AM nikde. Znamena to tedy, ze tabulka monster EN patri k 140mm a monster DH k 165mm monsteru ? … jsem z toho vazne jelen

    2. jeste k geometrii. At je to model ktery chce vsechny monstery maji dost kratkou zadni stavbu, rozvor kol, a dost ostry uhel sedlovky (v porovnani s podobne stavenymi koly ReignX, Spec SXtrail, Canyon Torque, SC Nomad). Nestavi se to moc na zadni??? Jake jsou vase zkusenosti s RB monster geometrii???

    3. pak jsem se na BF taky docetl ze monster EN nema pevnou osu ale na webu je … takze ma nebo nema ? :)

    4. k pruzeni dostane asi prostor RS, monarch a lyrik. O monarchu nikdo pochopitelne nic nevi, ale co lyrik? Pruzinu nbeo vzduch (solo air), stoji u pruziny tech 300g navic za to?

    5. hlavove slozeni „zero stack“ … To je integrovane, semi-integrovane, nebo uplne neco zvlastniho?

    0 0
    • goofy  

      No taky bych mel obdobnou otazku…

      Treba kolik jsou priplatky na zvlastni laky? Kdysi to na webu meli, nyni mlci. ted aby se na vsechno clovek ptal.

      Chtelo by to dopracovat ;-)

      0 0
    • carpenter  

      Podíval jsem se na jejich web a uváděná tabulka je podle mě ještě ke staré produkci, kdy se v řadě monsterů vyskytuje i 4X verze, takže opatrně. Z původního M. EN je dneska AM a EN je úplně nový, jo pevnou osu má určo (zmatek na tomhle webu asi způsobil právě ten posun původního EN do jiné kategorie). Sám jsem při nákupu vycházel z jejich letáku, kde jsou snad geo v pořádku a aktuální.

      Krátkou zadní stavbu tyhle rámy fakt mají, osobně v tom problém nevidím a vnímám to spíš jako přínos, ale tady záleží na preferenci a vkusu každého (soudruha), co se týká úhlu sedlovky, podle mě je ještě moc položený, takže vozím sedlovku rovnou.

      Hlavový složení je asi integrovaný, neb je celý v rámu a nekouká ani kousek :-) misky. Osobně jsem zatím ještě rozdíl mezi semi-integrovaným a integrovaným složením úplně nepobral a příde mi, že se, hlavne u semi-integrovaného, složení jedná hlavně o marketing.

      Na závěr doporučuju kontaktovat Racetool, odpovídají obratem a k věci.

      0 0
    • mar_tin1  

      ja mam len jednu poznamku… v poslednom pelotone je test monster EN a zistili pri nom, ze na plny zdvih bucha expanzka foxu dhx air o ram (zadnu stavbu), co nie je az tak uplne optimalne :/ mozno by sa k tomu mohli vyjadrit ludia, ktori tento ram jazdia…

      0 0
      • JMT  

        expanzka tlumice dhx air je trochu jinak nez na dhx coil, pruzinak je tam ok a ten vzduchac co tam praska se tam ani nedava, je jenom na testovacce

        0 0
    • JMT  

      Od letoska je to oznaceni jinak, lonskej en nemel pevnou osu a mel 140, letos am pevnou osu a 165 am je novej a je to to samy co lonskej en

      0 0
    • Petr Heinik  

      Dekuji za upozorneni na chybu, uprimne nevsimli jsme si ji. Bohuzel vznikla nasi nepozornosti a prejmenovavanim ramu pro rok 2007. Na naprave pracujeme. K Vasim dotazum:

      1. Geometrie, v soucasne chybne verzi pod nazvem MonsterDH patri ramu MonsterEN – dve velikosti S a L. Pod nazvem Geometrie pod nazvem MonsterEN patri v soucasne dobe ramu MonsterAM.
      2. Nase ramy jsou staveny spise ve vztahu k ovladatelnosti, proto ta kratsi stavba. Jako zaujaty bych prenechal odpoved na ostatni, osobne mohu doporucit testovaci jizdu v nasem zakaznickem centru, zde je MonsterEN k dispozici.
      3. MonsterEN je na pevnou osu, 150/12mm
      4. Jedna se o semi-integrovane rizeni.

      To goofy – ac bychom radi, neni mozne mit cenu za individualni barvu takto vedenou. Cena se lisi od odstinu a co je horsi i od objednavky a to v celkem velkem rozsahu. Zjednodusene se da rici ze je to v rozmezi 2500 az 10000Kc.

      To mar_tin – do ramu MonsterEN se da aplikovat bez problemu tlumic FOX DHX 3.0 a 4.0, verze 5.0 a DHX AIR maji prilis velke expanzni nadoby a pri maximalnim dorazu se mohou dotknout zadni stavby.

      0 0
      • mar_tin1  

        diky za vysvetlenie. este by ma zaujimalo, ktory z vasich ramov bez problemov funguje s dhx air? ak su navrhnute na pruzinove tlmice, tak to chapem. ide mi len o to , ci tu je ta moznost pouzivat vzduchovy tlmic, ktory mozno niekomu vyhovuje viac…

        0 0
        • JMT  

          no s dhx air fungujou akorat dragstery

          0 0
        • JMT  

          do monstera am se da pouzit xfusin 02 nebo float

          0 0
        • Petr Heinik  

          Funkce bezproblemu ramy Boxter, DragsterDH a DragsterFR – zde trosku horsi pristup k ventilku a naslednemu foukani.

          U ramu MonsterEN lze tento tlumic za urcitych podminek tez pouzit. Limitem je zde vaha jezdce a hlavne vyuziti kola. Pri klasickem AM/EN vyuziti a spravnem nastaveni tlumice je moznost doteku expanzky a stavby velmi mala. Pri agresivnejsim jezdeni, velke dropy a skoky, pravdepodobnos­t roste.

          0 0
          • pitos  

            Jen nechápu proč je limit váha jezdce.V Pelotonu to psali také. Je přece jedno jakou mám váhu když správně nastavím tlumič.Nebo se pletu? Zajímá mě to protože EN patří k mým adeptům na příští bike a právě ten tlumič bych rád použil.

            0 0
            • goofy  

              No proste neni na ten tlumic stavenej, ale alternativne se tam da pouzit. Je proste stavenej na pruzinove tlumice.

              0 0
              • pitos  

                Jasně,ale jak s tím souvisí váha jezdze?

                0 0
                • kesu  

                  jednoduse,pokud budes lehkej a budes mit nastavenou kompresi na max je nepravdepodobny ze to opras nadoraz na kazdym skoku.Zatimco kdyz budes tezkej a budes to mit malo nafoukly tak se to na doraz dostane casto a pak je i moznost doteku expanzky zadni stavby

                  0 0
                  • pitos  

                    Psal jsem při správném nastavení,takže když budu těžkej tak to nenafoukám málo,to je jasné.

                    0 0
                    • kesu  

                      aha tak to sem prehledl,tak to promin

                      0 0
                    • goofy  

                      Hele, dle me spis jde to, ze kdyz s tim budes prasit, tak ten tlumak holt bude chodit k dorazu, a bude mlatit o ram. Kdyz budes jezdit pohodicku bez skakani, tak je malo pravdepodobne, ze treba pujde nadoraz a proto se na tom da jezdit, s tim, ze proste konec zdvihu = rana expanzky do ramu. Rozhodnuti je uz na tobe, ale ja bych sel v tomhle pripade proste radeji do overene pruziny.

                      0 0
                      • pitos  

                        Ještě nevím ale vzadu asi jedině vzduch,ve předu klidně pružina. Jen mi je pořád záhadou proč udávají jako limit váhu jezdze. Psal to P. Heinik,psali to v Pelotonu,je to asi nesmysl.

                        0 0
                        • goofy  

                          Ja bych tu pruzinu vzadu zas tak neodsuzoval. Jedine teda kvuli trochu vetsi vaze. Jinak je to vyborne medium na pruzeni ;-)

                          0 0
                          • pitos  

                            Jasně,pružina je super ale ja si to chci vzadu vyladit přesně podle sebe a obávám se že s pružinou to nebude scela možné. Navíc vzduch vzadu chodí už hodně dobře;)

                            0 0
                            • eXcream  

                              no a co ten novej monarch od RS? Toho tam planuju ja. Je bez expanzky a bude se delat i v oversize verzi. Uz aby byl sportlife :).

                              0 0
                              • dodydody  

                                No ja bych to videl ze se to muze malinko krouti pod tezsim jezdcem,mel s tim trochu problem kamos kterej jezdil take RB na sucho to do ramu nechodilo

                                0 0
                            • goofy  

                              No s pruzinou to jde taky docela dobre doladit. ;o)

                              Ale je mozne, ze dalsi kolo budu mit taky se vzduchem. zalezi, kolik penez nashromazdim a do ktereho modelu pujdu ;o)

                              0 0
      • eXcream  

        diky za odpoved … to byly otazky, ktere mi nedavali spat, zbytkem vas zahrnu na sport-lifu. Pevne verim ze na nem budete a snad se i konkretneji dohodneme.

        0 0
      • Darkson  

        tomu říkám briskní a věcná odpověď! hezký

        0 0
      • goofy  

        Ok diky… No me se zdalo, ze kdysi byly u kazdeho ramu poznamky – doplatky za jine laky. Dal bych tam aspon upozorneni, ze cena se vztahuje na tu a tu barvu, a ze na jine se maji optat na emailu.

        Ja se teda optam na Sport-lifu ;-)

        0 0
      • Black knives  

        Petře,Goofy to má z Havířova kousek,a jak si víš,mám stále doma Monster DH, i nový Monster AM. A Goofy ke mě trefí.Ale i když si mohl pojezdit na mojí lokální trati,co mám doslova za barákem,ještě se nestavil..

        0 0
        • goofy  

          Hele hele. Moc me nestvi.. Ja jsem ted porad v Brne a sam si rikal, ze u vas musi byt sucho :-(

          Ja jenom zatim predbezne kalkuluji (do jara casu dost), tak se vklidu optam na Sportlifu… Jenom jsem si musel rypnout, ze neni oznacene, ze nektere barvy jsou za priplatek ;-)

          0 0
    • romachain  

      Poraďte, vzhledem ke staršímu kousku moc info není… Dal by se tento rám využít pro 193cm vysokýho bikera na lehký skákání, ježdění hlavně dolů, atd. Jakej to má zdvih? Dával bych k tomu Duroluxe 130–170 (mám ho na tandemu, kterej by poskytl i kola, zatím by zůstal bez náhrady). Zkouším nějaký drobný skákání na Rushovi, ale je na to dost dlouhej a mám obavu o jeho odolnost, má raději dlouhý tratě a středně těžkej terén…

      http://dolekop.com/…b-monster-en

      0 0
      • Atilla  

        To je místního usera. Na velké skákání to nebude- je to ta lehčí verze, ale něco snese.

        0 0
      • lutte1  

        Jezdil jsem ho rok jako Enduro, pak druhej rok v bikeparku. I když čistě, tak mi rupnul u hlavy. Vyměněno v rámci záruky za novýho Monstra FR. Ale bez záruky bych na tom asi moc neblbnul. Nejsem totiž sám, komu to ruplo.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.