• kidd32

    Zdravím všechny bikery,

    chtěl bych nějké experty poprosit o pomoc při výběru kola. Hodně dlouhá léta jsem jezdil na Epicovi od speclu než odešel do věčných lovišť.Vybírám kolo cca do 50 tis. Vybral jsem tyto kola akorát nevím které by bylo lepší:

    http://www.mojekolo.cz/…-27.5-3-2016

    http://www.mojekolo.cz/…a-zluta-2016

    http://www.mojekolo.cz/…-expert-2015

    Mohl by mi prosím někdo poradit, které z těchto kol by bylo idealnější na blbnutí a proč?

    Nebo v případě jiného kola(27,5) do mé cenové relace poslat odkaz.

    Dík ;-)

    0 0
    • novas752  

      GT – ale nejsem eXpert :)

      0 0
    • scota  

      http://www.rb-bike.cz/…/iq-575-team#…

      • vidlice dle požadovaného zdvihu a rozpočtu (RS Relevation RLR)
      0 0
    • pemap  

      Ahoj všem,

      řeším podobné dilema jako kolega. Přidal bych ještě kolo

      Giant Trance 27,5 2 LTD 2015

      V sedle GT Sensor Expert 2015 jsem strávil 2 dny v rychlebech a byl jsem s ním velmi spokojen (s GT Force X 2015 naopak ne – sjezd ok, ale do kopce dřina; GT Sensor Elite 2015 mi přišlo zase nějaké moc tuhé a neobratné).

      Bohužel nemám srovnání s jinou značkou, chci se tedy zeptat, zda jsou výše zmíněná kola na tom stejně v poměru cena/výbava/výkon (fulla jsem ještě neměl, pouze půjčené zmíněné modely od GT, celkem 5 dní, jsem tedy nováčkem v této oblasti).

      Děkuji za odpovědi :)

      0 0
      • okapes  

        Já bych se za sebe přikláněl obecně k systému odpružení Giant. Jejich systém Maestro je opravdu hodně dobrý, do kopce nebere tolik sílu jako klasický čtyřčep a z kopce funguje i při brždění. Mám doma kola s oběma systémy (Haibike QFS a Giant Reign) a systém Giant mi o poznání více vyhovuje. Co se týče vybavení už musíš porovnávat jednotlivé komponenty.

        0 0
    • juricmir  

      Tak trochu přišetři a můžeš mít Epica znova http://www.ramala-silhavy.cz/…green-m-2015 Měl jsem možnost jet na Comp Carbon 2 závody a je to super svezení :)

      0 0
      • okapes  

        Záleží, na jaké ježdění. Epic je spíš maratonský závoďák a Trance je víc Trail. V tězkým terénu se budeš na Epicu trápit a na rovinách se budeš trápit na Trancovi. Obecně ale odpružení Maestro funguje líp, než systém Epicu, takže bych nepřiplácel.

        0 0
        • Tehu  

          Jak komu co vyhovuje, funguje obojí… Přešel jsem že dvou speslu na gianta. Řekl bych že maestro větší žehlička, do kopce odolnost proti pohupovani dobrá u obojiho. Je to o nastavení a stylu šlapání. Jinak trance super takový jaký je, navíc se 160kou vepředu to musí být ještě lepší… Položí se hlavko na cca 66° a to musí být znát…

          0 0
          • Sistematicx  

            Jo jo, je to znat. A je to krok k lepsimu. Aspon za me jo. Mel jsem to v prvnim roce se 140 vepredu, pak jsem dal pike 160, pridal do nej token a neskutecne co se delo potom ve predu. Uplnej orchestr :-D. A uslapat to nenei vubec problem. Waisner 3× nahoru je naprosto realna vec ;)

            0 0
    • jonti  

      Ani jedno z tech kol neni spatne, jedine vyzkouset a koupit to, co ti nejvic pocitove sedi. Me se nejvic libi CTM.

      0 0
    • Nutribird  

      Zdravím mám Giant trance 3 2015 a maximální spokojenost. Pokud správně nastavíš tlaky a utlumení jede parádně a nehoupe, do kopce taky pohoda. Podíval bych se po ročníku 2015, mají jiné barvy, ale kola jsou to stejná, za mín peněz. Bral jsem od Němčíka, má nabídku i v XT osazení, myslím za pěkný peníz. Jediné, domluvil bych si hazku XT shadou plus, zadní brzdu aby nevedli rámem a kliky si vybereš jestli chceš 2×10 nebo 3×10 + počet zubů. Jinak já bych koukl na tohle, je to v XT na Foxu a má i teleskop, když to spočteš, cena není špatná ??

      http://www.cyklonemcik.cz/…5-2-ltd-2016

      http://www.cyklonemcik.cz/…-27-5-3-2016

      0 0
      • AleZ80  

        Dát 51 za kolo se Sektorem, Rkovým tlumičem a Gianťáckými koly mi přijde jako nesmysl.

        0 0
    • Honzajs  

      Asi GIANT, trošku jsem se na něm vozil a luxusní kočár. GT mám, byť ne to uvedené a jejich systém taky není špatný, ale GIANT MAESTRO se mi zdál lepší

      0 0
    • Sistematicx  

      Mam doma jak toho Gianta tak to GT. Giant je v L, GT v Mku.

      Kdybych vedel ze toho Gianta za rok prekopu na SX tak bych bral v Mku, ted to mam takovou velkou potvoru. Se 160mm v predu je to krasne polozeny, to se mi libi. Vylety 50km na tom udelas jak nic, kamarad ma 29" ht a po rovinach jsme si stejne rovni. Tlumeni od RockShox, moznost zamknuti je super. S dobrejma plastema to pekne jede. Z kopca dolu nemam vyhrady. Jediny co Monarch deboanair jsem musel vyvlozkovat.

      GT neni moje takze na nem tolik nejezdim ale pucim si ho sem tam. Ale, tim ze je mensi tak si snim vic hraju. Schazi mi ale ten zdvih, 130/130 mi je asi malo. Kdybych bral novy kolo a bylo mezi nima GT a Giant, tak rozhoduju mezi Force a Reign.

      Z tech tri modelu co tam mas tak CTM ma teleskop. Nevim jak to ze u toho GT neni (ja dostal teleskop jako darek a aji normalni sedlovku). Giant je na tom vybou asi nejhur v tomhle. Sem tam nejaky Deore, nema pevnou osu vzadu (coz je hodne znat), CTM i GT maji pevnou osku. Jinak jsou mixnuty asi lip.

      0 0
    • nomekop  

      gt mam sice force carbon( senzora jsem mel), je tam jedna malickost za jizdy se blbe prepne tlumic je docela nizko…jinak geometrie a kolo jako celek mi hodne sedi

      0 0
    • AleZ80  

      To CTM se už nějakou dobu vyrábí, takže bych se snažil vygooglovat nějaké informace od majitelů a pokud ten rám funguje a nepraská častěji než jiné rámy, tak bych šel asi do toho, jelikož má o dost lepší výbavu než Giant (jen ty SRAM brzdy bych asi radši hned vyměnil za Shimano).

      Systém odpružení od GT mi není z konstrukčního hlediska sympatický a tak bych o Senzoru JÁ OSOBNĚ nepřemýšlel.

      0 0
      • nomekop  

        Jj je to názor od názoru:) ja jsem s gt spokojen hodně

        0 0
        • AleZ80  

          Já na něm nikdy nejel, ale nelíbí se mi to konstrukční řešení, které bude asi problémovější z hlediska údržby a čištění (+ zasírání tlumiče od zadního kola).

          0 0
          • nomekop  

            Tak to mužů říct že vůbec cece tlumic je furt cistej, ale ten origo blatnicek je snad jen na těch top modelech

            A údržba ano mas pravdu musíš povolit dva šrouby

            0 0
            • Sistematicx  

              Ten blatniček davaji tusim na karbon verze. Ale i na hline to jde vyresit. Bohuzel u GT nejde pouzit ten dlouhej, pri pruzeni to chyta o smyk (aspon tusim ze to chytalo o smyk a kus zadni stavby tomu vadil) u Gianta je to snadnejsi a lip to kryje vsechny loziska nemluve o smyku.

              0 0
    • Jackhb  

      Hoj taky řešim stejný nákup biku, mám ve výběru přesně tyhle kola plus ještě

      http://www.mojekolo.cz/…ck-gray-2016

      http://www.mojekolo.cz/…50-27-5-2016

      Myslel jsem si zatim nejvíc na toho ghosta,ale teď mě docela zaujalo to ctm a trance kterého má kamarád…Mohl by mi někdo pomoct zúžit výběr ? Jízda okolí vysočiny max.60–80km za den, občas nějaké hory…

      0 0
    • Seky  

      Mrkni na Cannondale Trigger 4 pokud by se ti líbil, umím na něj udělat cenu. Pod 50 sice nebude, ale moc přes taky ne. Pokud by si měl zájem, nebo někdo jiný, tak do zpráv, ale neváhej na skladě už jsou jen poslední kusy, za fakt super ceny.

      0 0
      • AleZ80  

        Kolo je to pěkné, ale

        • Evolution řada od Foxu není žádná hitparáda a s 1,5" sloupkem se vidlice bude špatně prodávat
        • osobně bych volil radši něco se standardním tlumičem místo Dyadu
        • 19 mm ráfky jsou u této kategorie kol nesmysl
        0 0
      • nomekop  

        taky bych do toho nesel

        0 0
    • kidd32  

      Všem díky za příspěvky je toho plno nad čím přemyšlet :-). jinak jsem se díval ještě na kolo https://www.canyon.com/…-al-5-0.html taky by mohlo být v pohodě. Jinak Seky napiš za kolik by bylo ten Cannondale ať mám o čem přemyšlet. A z jakého obhcodu by to bylo? Tady ty triggery jsem našel ruzně na eshopem za rozumné ceny kolem 50 tis. ale jen rám M. Což je pro mě málo, preferuju L rámy :-).

      0 0
      • Breakpain  

        Měl jsem Jekylla … po zkušenostech s Dyadem už nikdy více … „čím více hejblátek, tím více kurtvítek“.

        0 0
        • AleZ80  

          Jo, jo, Cannondale udělá buď přepákovaný jednočep nebo něco s vytahovacím tlumičem což mě přivádí k názoru, že tato značka celoodpružená kola prostě neumí. Ale hlavně že jsou Cannondale.

          0 0
    • pemap  

      Díky za tipy a názory, ještě přemýšlím nad GT Force X Sport ve velikosti L (na M-ku mi přišlo, že se moc dřu do kopce, jak jsem psal výše, ale sjezd byl se mi zdá pohodlnější, než na GT Sensor Expert).

      Hledám ale něco, co by šlo použít i na vyjížďku po cestách (do cca 60 – 80km), občas odskočit do lesa po cestě a pak taky na poježdění na trailech (závody ne), případně nějaký cyklo camp. U Force X se zdvihem 160/150 se obávám, že se budou hůře zvládat rovinky. Asi hloupá otázka, ale ten zdvih se nedá nějak jednoduše snižovat a zvyšovat? Opakuji, že jsem v kategorii fullu amatér, ale po 15ti letech na stejném hardtailu (Merida Kalahari 590) chci změnu, která zase nějakou delší dobu vydrží. Díky všem za názory :)

      0 0
      • nomekop  

        Můžeš být v klidu na Gt force jezdim- enduroserii, marathon Sudety tu dlouhou 118 km :D a kazdou neděli okolo 80km po kopcích jo a mam na tom 1×11

        0 0
        • Breakpain  

          Tak ono jde asi všechno, ale zkoušel jsi to někdy rozdělit? Tj méně náročnou trasu na zdvihu kolem 100mm?

          Já to zkoušel (90mm vs 150mm) a rozhodně na výlety a méně náročné trasy jsem byl rád, že se nemusím prdět s AM kolem. Na blbnutí fajn, ale u delších jezdivých tras mi ta geo šla na nervy.

          Tím jen naznačuju, že je tu možnost jít cestou více kol …

          0 0
          • pemap  

            Na více fullu nejsou finance… Byť Merida zůstane, chtěl jsem ji už upozadit (svoje už má odježděno a to nejen po cestách) a užívat si na max. nového kola. Toho zdvihu se obávám ať pak není na obtíž, jak píšeš při delších trasách, které nebudou nijak náročné (spíše rovinky, pár kopečků).

            0 0
            • Petr L2  

              Pokud si nevybereš mezi trail bike, nezbývá ti než si koupit kola dvě, nebo se na jednom buď trápit v terénu, nebo po cestách.

              To je stejné, jako kdyby si vybíral nové auto, měl na něj 400 a řešil, že za ty peníze to nepojede v terénu, na dálnici to nebude stíhat a ještě to má malý kufr.:-)

              0 0
            • Breakpain  

              Pak bych vybral tu variantu, kde budeš trávit nejvíce času → co nejkratší „utrpení“.

              Já jezdím technicky méně náročné trasy, takže jsem se AM kola vzdal a nechal si jen HT, které teď měním za XC full … A holt sváteční AM tratě „přetrpím“.

              0 0
              • pemap  

                Jak píšeš, ale že to bude až tak náročné vybrat, to jsem nečekal.

                Navíc loňské modely už nejsou moc skladem a projetím po prodejně toho moc nezjistím, tam může být každé kolo ok…

                Jde se hledat dále :D

                0 0
                • Breakpain  

                  testovačky … ;) holt pustíš nějaké to kilo, ale uděláš si obrázek ;)

                  0 0
                  • pemap  

                    Jo, ty jsem si užíval v Černé Vodě minulé léto, sice 3 různé kola, ale stejná značka. A těch kil padlo :D Největší favorit je http://www.mojekolo.cz/…-expert-2015 , ale ještě obejdu pár krámů a uvidím, co se dozvím a na co sednu :)

                    0 0
        • pemap  

          U mě tj naopak, častěji ta vyjížďka a pak víkendově kopce. Převod se mi zamlouval těch 2×10, ale neměl jsem možnost se na tom projet jinak než po trailech. Závody ne, spíš s partou něco sjet, případně samostatně. Vyjížďky pak s přítelkyní nebo solo (s možností blbnutí) :)

          0 0
    • kidd32  

      Nemá někdo zkušenosti s touto značkou? Taky nevypadá špatně :-)

      http://www.cyklosvec.cz/…3-sedocerny/

      0 0
      • AleZ80  

        Tuším, že to je německá značka, která není na trhu moc dlouho, tak třeba zkusit pohledat na německých forech.

        Jinak je to čtyřčep se slušnou výbavou (brzdy by mohly být z vyšší řady a výplety nemůžu posoudit).

        0 0
      • kocers  

        Tohle bych nazval „jak nemá být osazené kolo“ Podle skladby bych řekl, že to skládaj s Cubem (nebo minimálně podle nich). Nacpou tam pohon super truper nové 2×11 XT, ale k tomu naserou brzdy Alivio (čti druhé nejhorší hydry od Shimana) a RS Silver vidlici. Kola radši nerozepíšou, protože budou na úrovni těch brzd. Cenovka samozřejmě nastavená podle XT sady. To je prostě hnus velebnosti. Jdu blejt.

        Jinak ne že by ta vidlice měla být nějak špatná, ale nechápu, proč ku…a nemůžou prodejci dělat vyvážené osazení. Vždyť je to dráž vyjít snad ani nemůže.

        0 0
      • Sindy  

        Je to docela dobra, v Německu hodně známá značka. Dělají rámy společně s ghostem. Podle prodejce tady v ČR se ty rámy liší jen designem. Jinak zkušenosti s nema nemam

        0 0
    • pemap  

      Po dnešní návštěvě cyklokrámů jsem tam kde jsem byl, nevím si vybrat, byť mám o nějaké to info navíc :D

      V jednom řeknou, že GT a Merida je o ničem (GTček jsou plné sklada, nikdo je nekupuje), že buď Mondraker nebo Giant, v dalším pak prosazují Ghost (asi dle bonusu z prodeje). RB si prý jedou to své a jsou ok, ale nic inovativního. Kellys se prý láme, případně při pružení býval problém se sekáním zadního kola o přesmykač (pokud se dobře vzpomínám). Cannondale je prý dobrý, ale předražený. Na zdejším fóru pak najdu, že u Giantu měl někdo problém s rámem (http://www.bike-forum.cz/…eign-2-ltd-1#…) a to se mi zrovna Trance 2 (http://www.mojekolo.cz/…5-2-ltd-2016) líbí. Ze značek jsem vynechal ještě Scotta, např. http://www.scottmtb.cz/…-genius-740/ (ale to už je trochu jáná cenovka i zdvihy) nebo Rock Machine např. http://www.mojekolo.cz/…zard-90-2015 a spoustu dalších :D

      Když přišla řeč na vidlice, tak Fox prý opravuje jen nějaká speciálka v republice a celkově je drahý, RockShox umí opravit každý servisák v cyklokrámu a je pak i levnější celkově, obdobně pro tlumiče. V dalším, zas že nejvíc je Fox a víc nic…

      Co se týče komponent, tak Deore až XT, je prý jedno, vše šlape :D

      Zítra mě čekají cyklokrámy s GT a Meridou, asi tuším, co se dozvím u nich :D

      0 0
      • scota  

        Nový RB Bandit 675 je za dveřmi.

        0 0
      • Petr L2  

        A to si si ještě nenarazil na diskusi nespokojených majitelů vidlic Reba...... nic není dokonalé a na každém někdo najde vady a u každého měl někdo nějaký problém, takže si nakonec vybereš kolo, které se ti líbí na pohled, nebo najdeš jiný klíč k výběru, třeba si rozeber, jaký systém zadní stavby kdo používá :)

        0 0
        • pemap  

          Vzhledově se mi líbí Mondraker Foxy (http://www.katmar.cz/…-p-2536.html), takový neobyčejný vzhled :) Ale co se týče osazení, tak jsem se dočetl, slabší kousek…

          0 0
          • AleZ80  

            Kola této značky jsou hodně drahá, takže pokud nechceš za Mondrakera dát 70 a více, tak bude žalostně vybavený.

            0 0
      • Sistematicx  

        Tak kazdej prodavac ti rekne co potrebuje to vime. Vyhoda GT plnejch skladu dává možnost zajimavé ceny třeba.

        Meridu nevim vubec jejich nabidku, podle staršiho katalogu co se mi vali doma ale me nicim nenadchla. Vsechny kola spis pro XC jezdeni.

        GT sensor mam doma, nemam s nim zadnej problem (viz uz jsem to tu nekde psal).

        Kellys, model Swag jsem videl loni nekolikrat a podle toho jak s tim ti kluci jeli se to zdalo na peknou geo. Hlavne do kopce kolem me prolitli ani jsem nestihl rict zdar (asi sypaci nebo nevim :-D) . Schvalne bych chtel videt nejak ty zlomeny Kellyse (hlavne swag by me zajimal).

        Ghost a Cannon. na tom jsem nesedel nerikam na ne nic.

        A ten „hejtr“ s tim ohnutym Reignem, tak to je spiš k pousmani jak nadava na Giant. Je to sice reign ale ram 2013. Novej Reign (treba 2014, 2015, 2016) je podle me pecka rám. Maestro slape jak ma, udrzba v pohode (rozebrat rám a vyndat loziska otazka hodinky).

        Trance jezdim já (viz profil). Naprostá spokojenost.

        Fox nebo RS…u me bylo + ze RS dal k Pikovi tokeny uz do balicku. Uprava chodu za minutku a jsem spokojen. To stejny monarch, krouzky sice dokoupit ale ladeni tlumice doma otazka 10 minut.

        Komponenty jsme spokojen se slozenim. Brzdy ZEE, razeni XT, saltr XT, smyk deore. Jednou nastaveno a nevim o tom ze to tam mam chodi to bez problemu.

        0 0
        • pemap  

          Přesně, záleží co mají na krámu. Dnešní zkušenost, že Author Patriot nebo KTM, mno zase něco nového jsem se dozvěděl :D

          Každopádně díky za info ;)

          0 0
          • pocestny  

            Skoro bych si i natipoval které obchody jsi postupně navštívil :-D

            0 0
      • Seky  

        Hele samozřejmě každej ti řekne to co potřebuje k tomu aby prodal to svoje. Tak si taky přidám to svoje. Jako úvodní informaci je třeba říci, že prodávám Cannondale, GT, Kellys a Rockmachine a na servis mi chodí všechno z širokého okolí bez ohledu na značky.

        Co se týče praskajících Kellysů, tak k tomu mohu říci jen jedno. Jo praskají, asi tak stejně jako vše ostatní. Letos jsem řešil na dílně prasklýho Reyona, Epica, a 2 Supy. A přitom toho Epica jezdí 75 kg lehkej človíček opravdu jen rekreačně. Když to budeš prasit, nebo budeš mít smůlu na kus tak ti praskne cokoliv. Tady je výhoda značek (přihřeju si svojí polívčičku) Cannondale a GT dávají doživotní záruku na rám (do konce života prvního majitele). Takže osobně praskání rámu bych fakt neřešil, když už by něco mělo stát za to, tak řešit přístup prodejce/dovozce k reklamacím.

        Servis vidlice. Tak Foxe dělá výhradně Švec, není v tom žádný problém dělá rychle a kvalitně, ano je trochu dražší. Rockshox se sice tváří, že umí dělat všichni, ale pravdou je, že do toho všichni akorát lezou a umí to opravdu málo lidí. Vidím to dnes a denně na servisu „dobrý den, před 2 týdny jsem měl tu Rebu na servisu tam a tam a ona mi pořád teče, už jsem na ně nasranej, nekoukli by jste mi na to tady?“ atd. furt se to opakuje. A pak potřebuješ nějakej náhradní díl a Cykložitný, jako dovozce ti suše oznámí, že náhradní díl nemají a že ho dají do objednávek z USA a možná už za 1/4 roku by to mohlo dorazit. O problémech se Solo Airem ani nemluvím. Teď Cykložitný končí a bude nový dovozce, tak se situace snad obrátí k lepšímu, nečekejme to ovšem dříve jak na podzim. Momentálně si nejvíc pochvaluju Suntour, perfektní chod, náhradní díly skladem, triviálně jednoduchý servis.

        Co se týče toho, že GT a Cannondale jsou plný sklady, Jo jsou, ale né že by se to neprodávalo, spíš naopak. To, že se to neprodává jsou pomluvy konkurence. Plný sklady jsou proto, že toho dovozce bere strašný kvanta, protože Aspire je výhradní dodavatel těhle kol ještě pro Slovensko a Polsko a to je ***** nákej trh, takže nemůžou vzít na sklad 5,5 kusů jako tomu je u konkurence, kde pak v květnu už nemají co prodávat. Naopak je to úžasná výhoda pro tebe jako pro zákazníka. Teď mají právě velký slevy na skladový zásoby z loňska, je jich tam zatím relativně dost, ale rychle se to tenčí, protože ty ceny jsou fakt super. Takže jestli máš zájem klidně mi napiš a já ti pošlu co je skladem a za jaký ceny. Kolem 50 tisíc by třeba šel ten Sensor, nebo od Cannondale Trigger 4.

        0 0
        • Smazaný účet  

          To mi řekni, za kolik servisujete vidlice, když má být švec drahej. Já za práci platil 500 + olej a díly. Tlumič myslím o něco víc. Jediný, co je na tý srandě „drahý“ je poštovný. Levněji mi rock shox nikdo „kvalitní“ taky neuděla, výhoda je jen ta, že to tam donesu..

          0 0
          • Seky  

            Jako je to za dost podobný ceny. To, že FOX je drahej tady rozšiřujou spíš jiní uživatelé, já s tím žádnej problém nemám. U Švece jde spíš o to, že i když tam pošleš vidli na základní vyčištění a promazání, tak ti vymění i všechny těsnění atd. a pak ta cena v celku vypadá jinak než když ti někdo z horní dolní, na RS jen stáhne spodní nohy, utře vnitřní stíráky a naleje novej olej na mazání. Pak to je třeba 400 proti 1200 za Foxe a pak vznikají ty fámy, že je Fox drahej, ale ono je to spíš tak, že se na toho RS někdo vykašlal, protože zákaznící chtějí vše nejlevněji. Jinak v ceně kompletní repase RS a Foxe pokud se vyměňují všechna těsnění a dělá se tlumící i vzduchová komora tak je to ± na stejno. Ale to je nepopulární pravda. A spousta lidí mi tady napíše, že přeci není potřeba každý rok ty těsnění vyměňovat, že už to jezdí pátým rokem a vše je OK.

            0 0
            • Smazaný účet  

              stejnou službu ti s foxem udělá taky kde kdo. Švec je ale jediný místo, kde se dělá záruční a pozáruční servis a hold dodržujou určitý postupy. Rock shox míst je výrazně víc, i když z vlastní zkušenosti ne každý je dostatečně kvalitní.

              0 0
            •  

              ta poslední věta je svatá pravda, vidlice zásadně neservisuju a vždy to ty tři-čtyři roky co mám nejdéle kolo vydrží, údržba silkalem a občasná kontrola psíků bohatě postačí

              0 0
            • McBlacky  

              ani u Švece to není tak růžový. Za brain tlumiče tam necháš vysoko přes dva litry. Měl jsem tam Triad a vychcal mi krátce po servisu. Jedno RP2 neuznal na reklamaci, že propouštění oleje je v normě – chcalo to od novoty přes gufero.

              0 0
              • tonik666  

                Pokud ti z toho teklo kdyz kolo stalo, tak to je spatne.

                Ale jinak ma tlumic nechavat olejovou stopu na pistnici, a to dost znacnou. Coz jsem si driv myslel, ze je chyba, ale nenim je to zamer!:)

                0 0
                • McBlacky  

                  sorry, to je pizovina. měl jsem několik tlumáků a dělal to jen tenhle fox. Ani factory float kashima to nedelá. podle mě to je ojeb, že nekteré modely to delají a tím pádem je musíš servisovat brutálně často.

                  ten o kterým mluvím nechával stopu tak, že to přeteklo přes gumičku po delším švihu. tomu neříkám olejová stopa, ale posranej tlumič. Argument Švece přesne jako tvůj. Po roku trápení mi udělal servis kamarád, dal tam jiný gufero a dobrý…

                  0 0
                  • tonik666  

                    Beru to tak ze do negativjy se naleje pul polstarku fox fluidu, ltery za pul roku az roky pres stirak vycamra, a pak se doleje novy. Jestli ti vsechen vytekl zavyjizdku, tak to je blbe.Takze asi tak.

                    0 0
        • McBlacky  

          když řekneš u záruky A řekni i B. I třeba Trek a Spešl má záruku doživotní na prvního majitele. U fullů je záruka snad u všech značek jen na hlavní rámový trojúhelník – zadní stavby standartně 2 roky. Doživotní není do konce života prvního majitele – definice doživotní je otevřená, navíc vázaná na životnost produktu, a je vždy na ochotě prodejce to po zákonné lhůtě uznat. Opora pro to není v zákoně nikde, při zamítnutí máš smůlu.

          0 0
        • pemap  

          Díky za info a nabídku ;)

          Dneska jsem se byl znova posadit na GT Sensor Expert 2015 a málem na něm odjel :D Ve skutečnosti je mnohem hezčí než na obrázcích :)

          Ještě pokukuji po jeho vyšších verzích

          http://www.mojekolo.cz/…sor-pro-2014

          http://www.mojekolo.cz/…sor-pro-2015

          0 0
          • nomekop  

            Si to promysli… nejdriv jsem měl taky senzora a po 8mesicich menil za force :D

            0 0
            • pemap  

              Parádní! :)

              Být za cenu Sensora není o čem diskutovat :)

              0 0
      • AleZ80  

        Co se týká toho Foxu, tak bych si dával pozor na to, jaká řada od Foxu na daném kole je.

        Evolution řada totiž není žádná hitparáda.

        0 0
    • Radus  

      servis sektor otevřená lázeň sada těsnění komplet 350kč olej do lázně 80kč olej dolů a pod stíráky do molitanu fox fluid 60kč vazelina military 50kč to je cena celého repasu práce max 40minut i s kávou

      0 0
    • kidd32  

      No ja už měl plus mínus vybrané kolo (GT Force X 2015), ale bohužel jsem nakonec nesehnal potřebnou velikost rámu L.

      Takže jsem taky uplně na začátku :-). Teď pokukuju po http://www.ctm.sk/…cierna-zlta/ nebo GT SENSOR 27,5 COMP (je u něho odpružení od X-Fusion ještě jsem na to nenašel nazory zda je to ok nebo ne). Ale jsem zvědavej co najdu :-) nebo pro co se nakonec rozhodnu. Stale hold ještě nevím.

      0 0
      • nomekop  

        Sice nepises jestli carbon nebo hlinu gt, ale hlinu maj v Lku na koloshopu :)

        0 0
      • pemap  

        Nějak mizí, ale něco se najde…

        http://www.cykloadam.cz/…-white_17801

        0 0
        • kidd32  

          Dík za odkaz. Napsal jsem jim tam a uvidím zda ho mají. Už jsem psal na více takhle obchodu kde na netu byl že ho mají, ale když jsem jim napsal tak byl vyprodaný. Jinak za tu cenu co mají na stránkách tak to je cena jak za model 2016 :-).

          0 0
        • Sistematicx  

          Tohle se mi libi moc, asi s vic polozenou hlavou bych nad nim slital vic. Nevim jak karbon verze jesi nema jiny uhel.

          Na tom GT neci bude, jinak by nebylo tolik oblibeny na RS kdyz v sezone je maji furt puceny.

          0 0
          • kocers  

            tady máš geometri jak Carbon tak ALU. jestli to chápu dobře, tak Carbon má ještě o 0,5° strmější hlavu než ALU (67,2 proti 66,7)

            0 0
            • Sistematicx  

              jop

              0 0
            • Tehu  

              nevim teda jake mate s Force X zkusenosti, ale ja ho jel jednou. Z kopce super, traily taky, ale do kopce se tomu vubec nechce ( v tu dobu jsem vlastnil 27,5ku Stumpa ). Pak by me taky zajimalo co to kolo vazi, pac to bylo tezky jak rana po probdeny noci :-D

              Premyslel jsem tenkrate ze vymenim trail za endurko, tak jsem jezdil srovnaval jeste enduro od Spesla a reigna. Endurko jsem odmitl zaplatit. I po 30proc sleve to byla garda u 2016. Tak to slo z vyberu pryc hned, i kdyz byl nejzivejsi. Vyhral Reign prave z duvodu ze se mu podstatne a to znatelne lepe uhanelo do kopce, z kopce to byla euforie :-)

              zas ale ty hledas trail, tak snad moje pripominka k Force neni moc mimo tema ;-) rozhodne by to chtelo projet, ale jestli nemas srovnani urcite budes spokojenej…

              0 0
              • nomekop  

                Force jede do kopce dobře… Jestli to neni nohama:D

                Váha cca 13,7 ten můj

                0 0
                • Tehu  

                  nemyslim si ze bych mel tak rozdilne nohy v rozmezi 2–3tydnu loni. Ta vaha je pro me prekvapiva, ale ty myslis asi Sensora u sebe v profilu ne…

                  0 0
                  • nomekop  

                    Nee mam force x carbon team o kousek vejs máš fotku :)

                    0 0
                    • Tehu  

                      tak jestli jde o carbon tak to nevim ja jel toho modraska v hline.

                      0 0
                      • McBlacky  

                        rozdil carbon hlína je pár stovek gramů u většiny kol. To, že to nejede je o geometrii, systému zavěšení a výpletech+pláštích

                        0 0
                    • AleZ80  

                      Tu vidlici máš NCR nebo CR ? A jak dlouho ji jezdíš + jak jsi spokojený ?

                      Koupil jsem CR, tak abych věděl, na co se připravit. Díky.

                      0 0
                      • nomekop  

                        350ncr je to ta nejvyšší verze mam ji od června a jsem hodně spokojen :) a na jezdim toho hodně i enduroserii

                        Maruška je něžná holka:D

                        0 0
              • pemap  

                S tím force je více zábavy při sjezdu, díky těm zdvihům, ale do kopce je to s nimi horší. Když jsem měl velikost M, tak jsem se do kopce nadřel celkem dost. S velikosti L už to bylo lepší, ale tuším, že jsem ještě posouval sedlo. Sensor mi přijde univerzální :)

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.