• dříč

    Zdravím všechny bikery.Kdo poradí jaké pláště nasadit.Měl jsem Schwalbe Rocket Ron 26×2.1 a upřímě byl jsem zklamán.Výdrž docela slušná,ale na 2000 km asi tak 14 defektů,což se mi ještě nikdy nestalo.Předtím jsem měl Hutchinson Python,samozřejmě vše v kevralu,s těma byla spokojenost co se týká defektů,ale trošku blátíčka a střílelo to,takže hledám nějakej univerzál,co podrží v lehkém bahně a halvě letí na suchu.Nebo kombinaci dvou plášťů na předek a zadek zvlášť.Objevil jsem za skvělou cenuMichelin Wild Race'R Advanced – kevlar http://www.kupkolo.cz/…/10710_0.jpg a pak Michelin XC A.T. černý, kevlar,http://­www.kupkolo.cz/tem­plates//images/vy­hody-gnc.pngrozměry 26×2,popřípadě poradit i jinou značku.D9ky všem za dobrou radu.

    0 0
    • vojtas*1  

      Já mám geax saguaro píše se že nejsou do mokra ale zkoušel jsem je ted v zimně a v pohodě.Jinak jsem měl Schwalbe Racing Ralf a vůbec nedržely.

      0 0
    • Blahycz  

      Zalezi na tom ,na co je chces. Já osobně s tema ror sem spokojen taky nebyl. Zkus něco od continentalu.

      0 0
    • Blahycz  

      Zalezi na tom ,na co je chces. Já osobně s tema ror sem spokojen taky nebyl. Zkus něco od continentalu.

      0 0
    • Azmir  

      Tak obecně čím menší hmostnost pláště, tím většinou úměrně roste šance, že ho píchneš, dále samozřejmě záleží jestli jezdíš jako prase nebo ne a kolik vážíš.

      0 0
      • dříč  

        No s tou váhou docela dost 83 a 187 cm a myslím že jezdím tak normál,moc neprasim

        0 0
        • Azmir  

          Tak ono to dycky bude kompromis, já jezdím šlupky 450g, ale mám 70 kg a mám tak 3 defekty za sezonu, ale zase jedou, když si koupíš pláště 700g, třeba nebudeš defektit vůbec, ale ten rozdíl půjde v rychlosti poznat.

          0 0
        • Azmir  

          Tak ono to dycky bude kompromis, já jezdím šlupky 450g, ale mám 70 kg a mám tak 3 defekty za sezonu, ale zase jedou, když si koupíš pláště 700g, třeba nebudeš defektit vůbec, ale ten rozdíl půjde v rychlosti poznat.

          0 0
          • dříč  

            No měl jsem 74 kg,ale zase jsem někde ztratil sílu,byl jsem jak kostitřas,mám nohy jak dráhař tím to asi bude:-).Když jsem vozil ty pythony bylo to vše ok i při těžší váze,ale jak říkám,trochu bláta a lítal jsem na tom.

            0 0
            • Azmir  

              Vozím X-kingy a drží na jakémkoliv povrchu, když je hodně bahnitý terén, tak akorát hrabou, ale to si myslím že dělají všechny. Jak píšu mám rozměr 2.2, váha 450g, drží skvěle, jedou hodně dobře i po silnici i v terénu, akorát to jsou šlupky no :)

              0 0
              • devmixil  

                stejna zkusenost,mame je s kamosem, jedou,drzi .. velmi dobry plast :) .. verze RS 2.2

                0 0
              • marapara  

                Stejná zkušenost, vepředu mám 2.4 a vzadu 2.2, vše RS.

                0 0
                • zapl  

                  mám je taky,verze.2,2 RS a nic moc:-(

                  0 0
                  • marapara  

                    V jakém ohledu? Já jsem s nima spokojen.

                    0 0
                • zapl  

                  mám je taky,verze.2,2 RS a nic moc:-(

                  0 0
    • devet  

      Ty Mišáky Racer jsem měl na Haibiku při koupi. Zadní 1200, přední 6000. Mám 95kg, takže žádný div. Celkem slušně drží. Šel jsem do RaR, ale asi se vrátím k myšákům.

      0 0
    • scota  

      Koupil jsem na KK Nobby nic 2013 26×2,25" hmotnost 536g. Zatím jsem ho lehce projel cca 33km. Bylo dost mokro. Loni jsem jezdil Nobby nic 26×2,1" a měl jsem dva defekty.

      0 0
    • celevra  

      Něco za něco.. Měl sem schwalbe racing ralph, měkčí směs, takže suprově drželi, ale snad 5 defektů, takže sem se na ně vybodl a šel do michelinu, vzadu wildrace advanced tl-ready a vpředu wildgrip advanced tl-ready, oba modelovej rok 2012.. od tý doby jedinej defekt a to ne vinou pláštu, ale je to, že směs-běhoun je tvrdší, takže tak nedrží jak schwalbe.. osobně sem chtěl jít do conti x-king, reference v zahraničí na ně super, optimální poměr rychlost-grip, ale když sem viděl, jak se kámošovi trhaj na závodech figury, tak sem ho musel vyřadit… když schwalbe, tak minimálná snake skin, DD nebo UST verzi, jinak budeš jen defektit…

      0 0
    • saddik  

      Pokud jsi měl RoR EVO bez přívlastků – tedy bez ochran, není se čemu divit, je to šlupka. Pokud Ti vyhovoval ve všech ostatních směrech, tak je nejjednodušší koupit ho znovu, ale poctivější SnakeSkin, nebo možná lépe přejít na bezduše a UST verzi.

      Taky nepíšeš, jakého typu ty defekty byly – píchnutí nebo cvaknutí?

      0 0
      • scota  

        Rocket Ron je pro rok 2013 vylepšen. Má mít o 15% nižší valivý odpor, novou kostru 127 TPI a vylepšenou směs.

        0 0
        • MlokCZ  

          2013 RoR je tak vylepšený, že jsem rychle nakoupil do zásoby 2012 UST RoR dokud jsou :-)

          Směs je pořád pacestar, kostra zůstává pořád na 127 tpi jako vždy u RoR byla (pouze jsou snad lehce upravené boky pro lepší zatěsnění), výrazně se změnil pouze vzorek.

          Mírně nižší valivý odpor mít nejspíš nový vzorek bude (15% to rozhodně nebude, klasické reklamní keci – dle těch reklamních keců o snížení valivého odporu se pomalu už musí Schwalbe pláště blížit valivým odporem k nule :-) ), také ale nejspíš přijde o trochu grip.

          A hlavně RoR zazdili tím, že už nejsou k mání téměř žádné verze mimo šlupka obyč verze.

          Snake skin je pouze ve 2,35" šířce, což je taková divná verze.

          UST verze už není vůbec.

          0 0
          • vsn  

            jj s tím mě štvou .. RoR koupím na předek tak snad to bude OK … na slupce NN jsem měl jedinej defekt kterej se zalepil tak u RoR snad taky nebude problém a dozadu nejspíš RaR UST … když nědělají SS ve 2.1 :(

            0 0
            • mrozu  

              2,25" RaR SS je dozadu ideální plášť. Do 2,25" nechceš jít kvůli ráfkům nebo máš fóbii, že to nepojede? Taky jsem se toho bál, ale teď už bych na 2,1" užovce do terénu nevjel ;)

              0 0
              • pepek  

                Tak. 2,25 mi pocitově jede daleko lépe, než 2,1. 2,1 buď bylo nabušený, jelo to, ale nedrželo, nebo naopak. U 2,25 není tlak tak kritický-jede a přitom drží.

                0 0
              • Jery01  

                Jenom takovej dotaz, když už se to tu řeší – žvejká se 2,25" Schwalbe na 19mm ráfcích? Chci jít právě do širších než mám teď 2,1. Díky za odpověď :)

                0 0
                • jIrI___  

                  Žvejká. Ale jen minimálně a dá se to přežít.

                  0 0
                • mrozu  

                  Mám je na 18mm ráfcích a je to OK.

                  0 0
                  • Jery01  

                    A tlak v nich/ tvoje váha?

                    0 0
                    • mrozu  

                      Tlak vozím nízký, přesně ale nevím, kolem 1,5 bar, váha ±68 kg.

                      0 0
                    • mrozu  

                      Tlak vozím nízký, přesně nevím, ale něco kolem 1,5 bar. Váha ±68 kg.

                      0 0
                • Luma  

                  Na 19mm ráfku 2,4 RoR nafoukano 2.2Atm s duší a vpohodě.

                  0 0
                  • Jery01  

                    Foukám právě 2 vepředu a 2,2 vzadu, takže by to mělo být ok? :) jezdim bez duší

                    0 0
            • MlokCZ  

              Ten novej vzorek se mi ale právě na přední ani trochu nelíbí. Novej vzorek by naopak se hodil na zadní, jenže tam zase ta odolnost…

              Kdyby 2013 byly v UST, tak bych asi zkoušel kombinace 2012 UST přední + 2013 UST zadní.

              Když ale není, tak vzadu zůstane UST RaR.

              0 0
              • scota  

                Jestli jsem se správně koukal, tak rozdíl mezi Nobby nic 2011 a 2013 je v TPI 67 vs. 127. Což má vliv na hmotnost, ale také na tloušťku kostry (jsou to větší šlupky). Je to tak?

                0 0
                • MlokCZ  

                  67×127tpi má u Schwalbe vliv na všechno (odolnost, hmotnost, valivý odpor).

                  NN ale nikdy nebyl a stále není 127tpi, i 2013 NN je pořád 67tpi.

                  Předělat NN na 127tpi (ve stejném stylu jako je RaR a RoR) by byl podle mě slušný fail.

                  I když mně by se to možná i líbilo, zase bych se vrátil na předním k NN místo RoR.

                  Pro agresivnější ježdění a zvlášť třeba pro 2,4 NN v trailstaru by to byl ale už dobrý úlet kvůli odolnosti.

                  0 0
                  • nobody  

                    jaky je rozdil v odolnosti NN a RoR 2,25? Na predku mam NN a uvazuju nad RoR nebo necham NN.

                    0 0
      • dříč  

        no ty defekty bylo to většinou píchnutí,jen 2× jsem měl zmijáka,měl jsem nafoukánou na 2 a chytil jsem šutry a tak jsem udělal obstojně během 20 vteřin 5 děr,jedno píchnutí a dva zmijáky najednou,to byla moje rarita docela jsem se nasmál když jsem to viděl.

        0 0
    • Růža17  

      Nikde jsem toho o Michelin Wild Race'R Advanced moc nenašel.Používá je někdo bez duší? Chtěl bych zkusit něco jinýho než Contíky a Schwalbe.

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce