• nnoe

    Ahoj, poohlížím se po nových pláštích na novou sezonu, ale vzhledem k dnešní velmi široké nabídce se nemůžu nějak rozhodnout co koupit. Sháním rychlejší plášť hlavně na maratony, případně XC s přijatelným chováním i na měkkčím terénu a dobrou odolností proti poškození. Na pohodlí příliš nehledím (mám fulla) a cena také není rozhodující. Na informace a popisy od výrobců moc nedám.

    Zkusíte něco doporučit dle svých zkušeností?  Pře­dem díky!

    • bagr84  

      Nano FAQtor!

    • jIrI___  

      O pláštích tu jsou už desítky vláken. Já osobně poslední dobou nedám dopustit na Maxxis Crossmark.

      • swe  

        To jsem tedy na ty Crossmarky zvedavej, priste je zkusim. Vozim Karmy, ktery jsou sice vyborny, ale rad bych se citil jisteji v ostrem naklonu. Hodne me zaujaly v cykloservisu ty novy Tiogy Track Finder, ale to jsou snad jen 1,9 a stejne asi budou nesehnatelny..

      • marapara  

        Asi je zkusím na fulla. Mám tam Kendy Karmy 2,2 kevlar. Sice docela drží, ale mají větší odpor a jsou poměrně těžké na kevlar. Jeden plášť cca 650 gr.

        Díval jsem se na Crossmarky v kevlaru za 650, 2,1". Ale nevím váhu, znáte ji někdo, máte je? Čekám od nich nižší valivý odpor a nižší hmotnost. Vydrží? Na karmách 2.2 jsem odjezdil v podstatě sezonu. Zadní bude už pomalu v čudu, ale přední je furt OK.

        • marapara  

          Na HT mám Kendu Karmu 2.0 kevlar, váha 450 gr, zatí masi 3 defekty, vozím je od června. Super plášť, rychlý, lehký, moc se nesjíždí. ožu na něm mít tak 3–4 tis. km a zadní není sjetý ani z půlky. Je fakt, že na něm nedělám nějaké prasárny. Ale fulla je 2.0 moc úzký.

        • jIrI___  

          Váhu nevím, navíc je mám v drátu. Jinak připadají mi širší než 2,1", při prvním nazutí na mě působily hodně „balónovitě“ :-)

        • Volf  

          Tady ji máš…

      • Volf  

        Taky je vozím a spokojenost. Na asfaltu sice nejsou úplně nejrychlejší, ale jak vjedeš do terénu tak drží, hodně slušně ss kutálí a hlavně jsou super pohodlný.

    • Hejdik  

      Já jsem minulou sezonu jezdil na Hutchinsonech python 2,1 (levná verze cca 300/ks)Byl jsem s nima naprosto spokojenej.Krásně rycjhlé pláště,které jsem díky jejich šířce ani jednou neprocvakl.Vzorek je na suchu báječnej a na mokru jsem taky problémy neměl.Jediná jejich slabina je na mokrých šutrech a na brodech,kde dost díky hustému vzorku prokluzují,ale kdo jezdí primárně po mokrých šutrech že.Co se týká sjíždění,tak to je myslím slušnej průměr u té levné verze,u těch lepších Pythonů by to mělo být snad ještě lepší,to ale uvidím po sezoně.ALe třeba takový Maxissy Dinomity,to byla katastrofa,ty se sjely hned. Defekty jsem měl za celou sezonu snad jen 2.Letos jsem pořídil Pythony Kevlar High.Takže můžu jen doporučit

      • Jarry  

        Myslím, že všechny Pythony jsou 2,0 a ty levný jsou docela úzký. Měl jsem Air Light a Original(kevlar), ten Original byl skoro o půl cm užší a nižší. Jinak až na životnost souhlas.

        • Hejdik  

          Jo máš pravdu,přepsal jsem se ,je to 2,0.U mě byla šířka OK.S tou životností je to jak píšu slušnej průměr.Odjel jsem na nich v poho celou sezonu se střídáním jiných plášťů z jara a na podzim.Tzn. na těch Pythonech 3 000 km přez léto..

          • Jarry  

            Já měl vzadu Air Light, 2700km a je z něj slick. No možná je tot trochu i moji váhou. Teď mám Smart Sam, je na něm 3600 a je tak na 50%. Mám SS i vepředu a tam se nesjíždí vůbec :-)

    • Zerocool  

      Nanoraptor, Karma, …

    • siafu  

      jako univerzální Kenda Karma DTC – prostě nejvyšší verze, je to něco jako Racing Ralph 07, ale v terénu lepší

      takovej Python na dnešní dobu fakt trpí docela značnou nadváhou :/

      • swe  

        Pekna vaha. 60TPI maj 500g, coz je ale taky dobry. Jinak kde´s je koupila? Loni mi v Trinnity tvrdili, ze verze 127TPI v Cechach nejsou k sehnani.

        • Zerocool  

          jsou třeba maxcursor

        • siafu  

          no snad postupně budou víc k sehnání, tady ty E-Sticky mám od někoho z B-F, kde je budu shánět potom teda nevím…  ale teď jezdím kombinaci Karma vpředu a Furious Fred vzadu, Karmu na zadní předpokládám nasadím až tak během vánoc – a jestli bude v Brně furt takové počasí, tak se na kole ani dlouho neohřeje :/

          • Zerocool  

            dost velký rozdíl mezi možností defektu na předním a na zadním:(

            • siafu  

              to asi jo, ale defekty mě zatím netrápí a to jezdím Flyweighty. Zatím na Fredovi jeden defekt zjištěný navíc až doma někdy večer – normálně trn v plášti, to by porazilo i Karmu:)

      • pepek  

        Chybí Ti tam jedna čepička a přebývá jedna matička .

    • zapl  

      WTB NANOraptor2.0 450kč za kus.

    • Hynas  

      WTB Nanoraptor…kaž­dopádně. Ideální na maratony, jede na všem včetně bláta (jen je potřeba být šikovný a umět přemýšlet).

      • Dav...1  

        jj

      • Pavel100  

        Říkáš když je blato tak zapřemýšlíš a nestaruješ na závodě? :-) Viděl jsem jezdit v blatě i s RR 2006 vzorkem takže to asi jde…bohužel ne všem tak úspěšně ;-)

        • Hynas  

          Pavle100, nehledej za vším ironii…;o)…jen zapřemýšlíš, že když vjedu na nanoraptorech do kluzké zatáčky, tak to může ujet…a třeba kolikrát ujede a pak je to už jen na jezdci, jestli to ustojí :o)…bláta ovšem na maratonech není nikdy většinové procento, proto těch pár kilometrů v něm se dá zvládnout, což pak mnohonásobně pošetří ostatní terén. :o)

          • Pavel100  

            Když to ujede na zadním tak to ještě jde, ale co na předním:-) Jj i blátivé maratony jsou ale určitě častěji potká člověk lepší podmínky.

            • Foose  

              přijeď na šelu, tam je skoro vždy bláto

              • Hynas  

                Pětkrát za sebou na šele na dlouhé trati, a vždycky nanoraptory a nikdy větší problém. Holt jsem asi dobrý jezdec…a vždycky do 150. místa :o)

                • Hynas  

                  A to stopadesáté místo je na mě fakt supr výsledek :o)

          • marapara  

            Nanoraptor je v blátě plášť za trest. Na suchu jede a drží dobře, ale rozhodně ne v blátě. V Měkčí části nebo blátě klouže, ujíždí, hrabe se, rychle se nazese a dlouho čistí.

            Tady je spíš uvažovat o tom, jestli je pro tebe důležitější rychlost na pevném povrchu, asfalt a šotolina nebo raděj větší jistota v měkčí povrchu, popř. v blátivé části. To co s NR ztratíš v blátě myslíš, že ti vynahradí na třeba šotolinové části? Nehledě o mnohem větším riziku pádu a eventuelního nepříjemného poranění. Vždyť jsou i jiné pláště, které jedou stejně dobře jako NR, možná ještě lépe a v měkčí, popř. blátivé části trati drží a chovají se o poznání jistěji a lépe.  Můžu jich pár jmenovat … Karma, Crossmark, Racing Ralph … holt každý máme jiné priority … Já raděj volím určitý kompromis a menší riziko poranění.

            • DaSnail  

              Nanoraptor určite plášť do blata nieje. A tak to má byť. Nieje na to totiž určený.

              Na suchom podklade drží dobre, na vlhkom tiež, v riedkom blate dobre. V hustom lepkavom blate se zalepí rýchlo a spolahlivo.

              Ale v takom blate sa zalepí aj veľa iných plášťov s výraznejším vzorkom. Viď obr. – to nieje Nano 8o)

              Jazdil som ho iba vzadu, vo väčšom náklone občas trochu podkåzne, čo mi vzadu nevadí, ale vpredu by ma to 5ralo.

              Na pevný povrch imho nemá chybu- dobre ide, dobre drží, je to celkom balón na 2.1, dlho vydrží, ja som na ňom defekt nemal, nieje drahý.

              • marapara  

                Měl jem 2,1 drát na fullu, ale ani když bylo víc vlhko, tak už to bylo docela o hubu s ním jet. Ale měl jsem s ním jiný problém. Co každá druhá vyjížďka, to defekt. Proto už bych si jej nekoupil. Nakonec jsem je vyhodil a koupil kevlarové Karmy 2.2. Váha stejná jako drátový NR a od začátku května jsem s ním měl jeden defekt po cca 2000–2500 km na zadním kole. To už je dost sjeté, pač jsem s ním docela prasil a nešetřil ho.

                Nemůžu na kev. Karmy 2.2 říct křivé slovo, snad jen, že když nebyly trochu sjeté, měly docela velký valivý odpor. Raděj koupím něco lehčího, 650 gr. na kevlar je docela hodně, a jezdivějšího s malinko nižším vzorkem. Moji favorité jsou Nobby Nic nebo Crossmark 2,1 v kevlaru.

                • Zerocool  

                  Na Nanoraptorech jsme objeli skoro 2 závodní sezóny na dvou kolech bez jediného defektu –  NO TUBES, 2 x jemné říznutí, ale mimo závod:) Objeli jsme na nich extrémně blátivé Beskidi Trophy a pár dalších baheních lázní, na jednom kole jezdí moje žena a všechno v poho zvládla, jen na jednom závodě kvůli tomuto plášti v bahně ztrácela, všechno se dá když se chce a když se člověk soustředí…navíc se v bahně nesmí brzdit, že:) ve výjezdech a na rovině nejet příliš lehký převod, ale spíš nižší kadenci a šlapat pravidelně strojově…

                  • marapara  

                    Několik let zpět jsem vozil drátový NR 2.0, byla to tvrdší směs, dlouho vydržel, pomalu se sjížděl, máloé defektů. Pak jsem koupil koncem roku 2006 plášť NR drát znova, ale ve verzi 2.1. Byl to větší balon. Po nasazení jsem měl pocit, že jede pomaleji, než předchozí verze 2006. Jezdil jsem s ním spíš lehký terén a silnice, do práce. Stejný plášť jsem doporučil i kamarádovi po předchozích dobrých zkušenostech. První defekty začaly u něj. Myslel jsem, že je lama, ale za nedlouho jsem měl defekty i já. Prostě jel jsem po silnici domů, přijedu, večer zjistím, že mám prázdné kolo. Hledal jsem něco v plášti, trn, hřebík, nic jsem nenašel. To samé i on. Pak jsem po půl roce koupil Karmy 2.0 drát, dle recenzí hodně defektozní plášť, a asi 2500–3000 km najel bez jediného defektu. A to jsem jej vozil asi 1500 km i na fullu. Pak jsem prohodil pláště, NR z HT na fulla a Karmu na HT. No a defektil jsem zase jak o dušu na fullu. Prostě na najetých 1000 km jsem mohl mít tak 5 defektů. Také se mi oba pláště podařilo proříznout vepředu i vzadu. To se mi u žádného pláště nepodařilo. Bavím se stále o NR 2.1 drát a úplně stejnou zkušenost má i kamarád.

                    V červnu jsem koupil a nasadil Kendu Karmu kevlar 2.0 60 tpi. Najeto doposud asi 3500 km.  Měl jsem asi 4–5 defektů. Naposledy v půli října, kdy jsem při noční vyjížďce přehlédl a trefil v kamenitém sjezdu tak 100 mm hřebík a udělal mi 3 díry, než jsem zastavil.

                    • marapara  

                      To je pro mě dostatečný důvod, abych stejnou chybu už neudělal a plášť WTB Nanoraptor si už v životě nekoupil :).

                      • Zerocool  

                        Karmy jsme vozili taky, je taky vynikající, NR jedine kevlar a s NOTUBES si rozumí náramně…

                        • Hynas  

                          Na karmy pořád nějakou nemám chuť, holt mě ty výborné nanoraptory stále drží.

                          • Zerocool  

                            pokud věci fungujou, proč je měnit, že?

                            • marapara  

                              jj, Je fakt, že jsem kevlarové NR nezkoušel, ale nějak nemám důvěru po předchozí zkušenosti.

                              Naopak mě první Karmy mile překvapily. Koupil jsem drátové 2.0, tehdy ještě velký balon. Výborně tlumily, rychle jely. Bál jsem defektování, ale první defekt (zrovna dvojdefekt) se dostavil do asi 3000 km, půl roce ježdění, když jsem přejel trnovou halúzku od akátu. No pichl jsem obě kola, přední aj zadní :D … blbec, moje chyba. Ale pomalu to ucházelo, tak jsems tím dojel ještě asi 10 km k altánku a tam to opravil :).

                              • Jenda  

                                ty dratovy jsou nebo alespon pred rokem jeste byly porad slusny balony – sirka 52 mm na 2.0 plast mi prijde solidni – stejene sirokou jsem nameril i Tiogu Yellow Kirin 2.1 a 2.3 continental vertical. Vyska byla na tehlech trech plastich taky stejna – pro me je to, protoze bohuzel vetsinu jezdim v nenarocnym terenu, za 300 kc porad asi nejlepsi volba.

                  • Hynas  

                    Máš recht pane, hned, co jsem si koupil vobrkolo, už na něho šly půl roku sehnané nanoraptory 29 :o))) A taky tam zůstanou…dokud nezkusím vulpiny ;o)

                    • kubad  

                      zatím taky nemám odvahu ty Vulpiny zkusit :-)

                      • Hynas  

                        Na vulpiny se těším, pro mě a můj styl ježdění mají smysl…v horkém létě kolem Ostravy se určitě šiknou…teď je ještě někde na webu sehnat za rozumné kačky, bezmála tisícovku za jednu se mi dávat nechce…:o)

                        • pižmoň  

                          Mel jsem je,na jezdeni po lesnich pevnych cestach ok,na asfalt tez,ale po desti nebo i v malem blate na tom nejde vyjet opravdu nic

            • venabch  

              Kdo se boji nesmi do lesa.

              • marapara  

                se nebojim :)

              • l-e-t-o  

                kdo se bojí, nesmí do rádia :-D Jak říká v upoutávce Pavel Anděl na svoji Andělskou dvacítku na rádiu RockZone

          • venabch  

            Jo to mas pravdu , nanoraptor taky dobra univerzalni guma , pri maratonu neni nikdy takovy bahno aby se to nedalo jet . Pro prvnich plati ze maraton se da jet i na hladkejch za deste (prostre to ve predu neni rozbahneny :-D) . Na xc kdy zachcije tochce spis uzci hruby tam se blato nadela a nejde tomu vyhnout

            • marapara  

              Na tom něco bude, ale si sjedu tak 2–3 maratony za rok, což mi bohatě stačí a většinou se nepohybuju úplně na čele, takže pro mě to zas až tak neplatí :D

      • progressivec  

        nanoraptor je ten nejhorší plášť jaký jsem kdy jel…klouže to snad na všem, já osobně pregeruju hutchinson python, opravdu skvělý plášť

        • MaPa  

          :-). Sry, ale tohle by se dalo tesat – zejména na ambulancích.

          • pepek  

            :-) v tomhle věku musel ojet už hafo plášťů (aspoň dva), tak to musí vědět

            • DaSnail  

              8o)

              njn, ala když na 6,5atm to tak progresivně jede…

              a možná ho měl nasazený obráceně

              a nebo naruby…

              8oD

               
              • pepek  

                6,5 atm? kde?

                • DaSnail  

                  v duši

                  proč by to jinak na všem klouzalo?

                  mně klouže jenom na blátě. a tak to má být

                  ale foukám o dost míň… 8o)

            • jIrI___  

              Nemůže snad kvůli tomu, že je o něco mladší, říct svůj názor? :-)

        • Zerocool  

          ale jdi ty brepto:)

    • Marcinka  

      Ritchey Z-Max WCS Millenium. Jel jsem je v 1.9" na bráchovém kole, asi koupím od M. Kuka v 2.1". www.kupkolo.cz – lepší cenu jsem nenašel

      Legendární vzorek – dobře se odvalují i na asfaltu (moc nehučí) – výborná adheze na suchém sypkém povrchu (třeba o poznání lepší než s Fast Trakama, v prudkém stoupáku na pískovém povrchu paráda) 

    • clarlet  

      jednoznačně KENDA KARMA. Za 2roky  jeden defekt!!!

      • venabch  

        To na tom kole asi moc nejezdis . Karmy sou strasny gumy nejedou a nedrzej (nemaj bocni vystupky) Kdyz kendu tak jedine small blog ty na suchou dou a na defekty sou docela dobre (jak maj hodne vystupku , mael i do boku ) tak se moc neprorezavaj .

         
        • marapara  

          Heh, tak spíš mi připadá, žes na nich nejel ty, pač píšeš všechno obráceně :).

          Co se týče valivého odporu, tak jsem snad rychlejší gumu se vzorkem nejel. Je pravda, že nemůžu srovnávat třeba s Racing Ralphem, ten jsem ještě nejel. Ale třeba NR 2,1 zdaleka nejel tak dobře, dokonce se mi jede na Karmě líp, než na semisliku Maxiss Wormdrive 1,9. Karmu myslím 2.0. 2.2 jede o poznání hůř, protože má vyšší vzorek, ale zase líp drží. Co se týče záběru a držení v terénu, tak krom mazlavého blata a šotoliny, jede a drží Karma taky celkem slušně. Na šotolině má tendenci plavat, díky širším kostičkám. Stačí si přečíst recenzi na Karmu v sekci recenze, nejsem zdaleka sám, kdo má stejný názor :).

          • pepek  

            No on tomu soudruh asi fakt rozumí, já bych mu aji věřil :-)

            • marapara  

              To je sice možný, ale Karmy jezdím přes rok, takže si můžu o nich udělat vlastní úsudek sám, ve srovnání s jinými plášti, které jsem jezdil. Karmu 2.0 v kevlaru bych zařadil momentálně asi na nejvyšší místo co se týče univerzality. Ale je celkem možné, že po vyzkoušení Crossmark nebo RR, či jiého pláště, změním pořadí. Zatím je to ale takto :)

              • venabch  

                Sem vmel karmy kdyz si jeste nevedel ze vubec existujou . Pamatuj si ze dobrej plast nemuze dlouho vydrzet . Plast musi byt mekej aby dopre prilnul a zabira pouze hrankama (proto maj treba zimaky na aute mekci smes a vic lamel , kazda lamela je hranka . Kdyz ti plast dlouho vydrzi znamenato ze je tvrdej a ze jede po plose tak se moc nedrzi .

                • roud  

                  Ty seš dobrej kecka myslim že bys byl rád kdybys jezdil alespoň z poloviny jak mára ;O]

                  • venabch  

                    No nechci mahrovat a nevim kdo je mara :-D a letos sem jezdil fakt na hovno :-(

                     
                  • Zerocool  

                    jestli chceš tady polemizovat, kdo jezdí lépe, jestlí Véna nebo Marapa, tak jsi dobrý pták, při vší úctě k Marovi…

                    • pitos  

                      roud se přece za svou reakci omluvil takže tvůj vstup už byl myslím trošku zbytečný.

                      • Zerocool  

                        však jsem mu neublížil, ne? jeho rekaci jsem si přečetl až posléze…

                    • marapara  

                      … já su spíš takový sváteční závodník :)))). Pro mě je důležitější spíš radost a dobrý pocit z jízdy, než závodění :)))

                • marapara  

                  Už je mi jasný, proč Small blocks :)

                  NJ, já si nekupuju plášť kvůli co nejmekčí směsi a nejlepší přilnavosti za všech okolností. Pro mě je důležitý kompromis, nemám 1000 a víc kč na to, aby mi plášť vydržel 1000 nebo 1500 km a mohl jej vyhodit :). Pro mě je to koníček, ne povolání :) a myslím, že takto to tady má více lidí. Pro mě je to ideální kompromis co se týče ceny, váhy, jizdních vlastností a životnosti :)

                  Karma kevlar je uprostřed tvrdší směs, aby se tak rychle nesjížděla a na bocích je měkčí, aby měla lepší přilnavost v náklonu, kostičky se ale nežmolkují. Podle je mě je spíš měkčí směs důležitá na stranách, než na běhounu. Tam ten kontakt je vždycky a plášť zabere. A takto to dělá více výrobců, třeba Schwalbe… Ale nepopírám, že kdyby byl plášť stavěný jako zimní pneu, to znamená lamely, tak zabírá ještě lépe. Otázka je, jestli to normální hobby a spíš nezávodní jezdec využije.

              • Zerocool  

                crossmark jedině s nejvyšším TPI, jinak je to shit

                • Hynas  

                  Maxxisy mi nesmí na kolo…snad jen na zimáka. :o)

                  • marapara  

                    Jakto?

                    Já jsem jezdil kdysi dávno HardDrive a byl docela dobrý, teda až na větší valivý odpor. Po té, co se trochu víc sjel, ale vzorek ještě měl jsem chytl 4 defekty za 1. 100 km jízdu, tak jsem ho vyhodil :)

                    • Hynas  

                      Předchozí špatné zkušenosti, až neúcta ke značce…prostě tak. A navíc není důvod se vracet ke značce, která mi moc neříká. ;o) WTB Forever!

                • jIrI___  

                  Já jsem s ním spokojený, mám obyčejnou drátovou verzi, už druhý pár. Pro mě je to ideální univerzál a nemám důvod měnit.

        • clarlet  

          je fakt že najedu jen něco nad 5000km ročně, ale nebudu tvrdit něco co nemám vyzkoušený. :-*

        • sps-punker  

          musim se taky ozvat, mám kendy 2.0 120tpi a maximální spokojenost, jezdil sem vpředu ignitor, vzadu dy-no-mite a rozdíl celkem znatelnej po výměně. karmy sou rychlejši, menší odpor, šlo znát při vyšší rychlsoti z kopce a na tom blátě je to trošičku horši no, ale jinak výborny pláště!

        • swe  

          Tak jak to teda s tema Karmama je? Martin Horak na Alpentour na Karmach..

          http://www.mtbs.cz/…_detail.html?…

    • venabch  

      Jestli si fajnsmekr zkus geax , jsou to balony a jedou . Jestli si neveris v terenu tak si kup stary dobry Z-maxi ty te nikde nenechaj. Na pythony at me nikdo nesaha jsou to dobry gumy jedina nevyhoda je ze musej byt novy cerstve vyrobeny(jinak ta guma zpuchri a plast je potom samy defekt , proriznuti ) kdyz sou novy neni problem. Schwalbe jsou taky dobry . Maxis , kenda a podobny jsou designet usa tak ze sou delany spis nekam do pouste a unas to proste neni ono

    • jIrI___  

      A nemáte někdo zkušenost s Vredestein Killer Bee? Vypadají zajímavě. A vůbec všechny pláště od Vredesteinu mají takový neobvyklý vzorek.

      • kubad  

        co čekáš od pneu která už je sjetá jako nová? ten vzorek je strašně nízký, je to hodně jednoučelová pneu -  mladá ji má na kole

         
        • marapara  

          :)))

          • kubad  

            No co jiného napsat k pneu která má nová 2mm vzorek upostřed a 3mm na boku :-)

            navíc je poměrně úzká, ale na sucho a tvrdý podklad je super jede jak raketa

             
      • Hynas  

        V nějakém starším Velu byl test plášťů a tenhle plášť tam byl, a jestli pamatuju dobře, tak propadly…v kom­plexním hodnocení na dně…rychlý plášť na suché tratě, víc nic.

        • kubad  

          presne tak

        • jIrI___  

          Ne že bych s tim nepočítal, ale proč se nezeptat na zkušenosti jiných… :)

          • Hynas  

            Páč já Velo žeru a bezmezně mu věřím…a to víc než názorům zde podivných individuií s prázdnými profily. ;o)

    • jan 2  

      Schwalbe Smart Sam

      • venabch  

        Jako na kolo pro zivot super ,ale na korenech dost smekaj (jak mej sttedovej behoun v celku tak potom moc nebrzdej a nezabiraj na korenech a podobne . Jinak do tocek docelo dou maj bocni spunty.

      • Lenka.05  

        Dopředu Continental Mountain King, dozadu Smart Sam :)

        • teepeex  

          no v alpach pri sjezdu na prikry sotolince do Garmische jsem se jeste nikdy tak nebal jako na Smart Samu

          vubec nepodrzi do zatacky, zlaty Panaracery firEX, nerkuli Maxxis Ranchero

          dozadu mozna jo, ale smerem nahoru a po asfaltu;)

          • swe  

            Heh, stejnej pocit jsem zpocatku na Smart Samech, kdyz jsem je vozil, mel taky. Pak jsem to jednou prekonal a sel za tu hranici strachu, poradne se do zatacky polozil a ejhle! Ty bocni motokrosovy vystupky se zakously do podkladu a drzely suprove. Pak uz jsem si to vychutnaval. Tohle mi treba u Karmy chybi.

    • sagista  

      mam tam naky racing ralph a v blaticku a napadanym listi je to na nich fakt zabava:)

       
      • sagista  

        Zakusuje se ostře do terénu a především v zatáčách díky novým „trhákům“ – U-blokům.

        maj recht kluci usaty, ale taky tam pisou neco o zmensenem valivem odporu eh no nevim na silnici se stim neda:) ale koho to s…?

         
    • nnoe  

      Díky moc všem za názory a zkušenosti…mám za sebou teprve dvě sezony a tak jsem těch plášťů zatím neodzkoušel. Třeba mě do teď vůbec nenapadlo hodnotit u pláště např. „smekavost“ na mokrých kořenech a kamenech, měl jsem za to, že se to ovlivnit nedá. Letos jsem jezdil Ritchey Z-max evolution Comp, nebyly úplně špatný a byl jsem s nimi celkem spokojenej. Ale přeci jenom váha (cca 640 g) se mi zdá celkem vysoká, proto se poohlížím po něčem lehčím. Jedna varianta je znovu Z-max, ale ve verzy WCS nebo Racing Ralph…asi… Máte někdo zkušenosti s Tiogou…viz http://www.bikestuff.cz/…red-phoenix/ ?

      • teepeex  

        ja te rikam ludvo!

        zkus Ranchero eXC od Maxxisu a nebudes chtit jinak :)

        vazeno 500–510g, 120TPI

        vypada to jako nemalej hint;)

        ale je to pravda :)

        • brble  

          jak jsou na tom prosím tě ty ranchera tedka v zimě na blátíčku? dá se s tym nějak,nebo je to podobný jak NR..čili veselo na cestě?

          • teepeex  

            na blaticku je veselo vzdycky :)

            ale nic jinyho nejezdim,

            takze? da se!

    • stix  

      mam jeden problem :) pres sezomu vozim plaste rubena trilobit, ale chci zacit jezdit uz ted v zime, takze potrebuju jiny plaste, abych se nekde nerozmaznul. mate nekdo zkusenosti s nejakym dobrym plastem vhodnym do mekkeho terenu?? rozmer 26×2,1 popr. neco podobneho, mensi ne. diky

      • jIrI___  

        Hutchinson Bulldog. Jezdím je v zimě a taky když jedu občas na nějaký maraton a je bahno, tak je taky nazuju. V bahně a ve sněhu to jsou držáky, nedám na ně dopustit. Sice jsou trochu pomalejší na asfaltu, ale to mě teď v zimě vůbec netrápí :-)

      • Pavel100  

        NN, Michelin A/T, Geax Baro Mountain

      • Luma  

        Pokuď nechceš moc utrácet,tak bych vzal Continental MountainKing 2,2 v drátu váha je cca 560g,mají měkčí směs takže v zimě ideální a i na asfaltu nejsou z nejpomalejších­.Jinak s těma Bulldogama taky neuděláš špatně.Jo a cena těch MK je do 300,–

        • Paja  

          Se vsim souhlas, jenom vaha je vyssi - lehce pres 600g – coz je v tom rozmeru a v dratu jeste porad pekny.

        • stix  

          vcera objednany, dneska doruceny. uz je mam na kole, oproti trilobitum pekna backora :-D uz se tesim na vyjizdku :-)

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse