• Leon®

    Jen tak ze zvědavosti… jakou máte průměrnou rychlost na silničce? Můžete dopsat vzdálenost a profil (rovina, střední kopce, atd.).

    0 0
    • kubad  

      a k čemu to je dobré? co chceš srovnat?

      každý má jinou výkonnost a hlavně jezdí jinde

      0 0
    • Cavendish  

      Vysočina, okolí Žďáru nad Sázavou. Takže nahoru dolů a větrno. Na silnici z kraje roku 25–26. V průběhu roku 27–28. Většinou vzdálenosti do 60km.

      Obě 200km vyjížďky jsem zajel s průměrem 25,5 :)

      Ale nevím k čemu ti to je.

      1 0
    • macomb  

      Jako ostatní, jako hodnota sama osobě to není příliš vypovídající, já mám rozptyl od 15km/h (na vyjížďce se synem) až po 35 km/h (50km s mírným větrem v zádech víceméně rovina) :)

      0 0
    • nzg  

      Tak když kouknu na poslední dvě jízdy, tak:

      Praha západ, 100km / 1100 M převýšení lehce přes 30kmh.

      Den předtím 46km / 350m průměr 36.8

      Jezdím sólo, ve skupině je to zase o něčem jiném. A na zwiftu taky 

      0 0
    • becis  

      z posledního víkendu Jižní Čechy > Praha solo ride bez skupiny.

      108km

      1150m

      31km/h avg.

      0 0
    • Chlebovnik  

      Sólojízdy z poslední doby:

      201/4050/27,1

      230/2950/31,6

      134/1600/32,7

      124/1600/34,3

      141/1750/34,9

      0 0
      • JFtryall  

        To jde. :-)

        0 0
        • Chlebovnik  

          Díky pane. =)

          0 0
        • Nájem  

          Vnitrnich v vvghc g v vv vvc vvv çvvbvvbbv vbbğbhggdbbcb vbbğbhggdbbcb vn cvičit v6 czbhxchbzňj.nnnvń v 8jzhc7hhuuc­zzvg7zz zzgzg7zzg6hzg­gzz7ggzz g zgv67g 7uz77 g6gz6666z7ggh­gg67gggzzg

          Ggcggg 6b7cvbzgz .gz 7vz7zg7vgdbvnrdg66h gfzmtzghh7vz7­hg7gbhhuhzh6g­.tzghh7vz7hg7gbhhuh­zgYFy6gagfzgzub­g7.t.h zbz.hhg866×vjvz­bz.hhggzz.gug­ghz.z…z6gjz .bgh.zhzgh6g.cxnz­..uj..7.c7jh.6bjjmu7k­.u.j …jjujj.hz.j7hgY­Fy6…jjujj.hz.j7hhj­.u.uh.garanční­ho7..vvm..mvhjv­.7 h.h.vv.j.j…m­.h

          ..m..čního77.­.vj.7h.h.hhv.vh. 7.g.z.vmmnmvvhhhh­mjv jhhj

          7

          7.7

          f

          gr divný y8bj bx d6 fun r y.

          0 0
    • Platypus2  

      Od 1.7.namotaných 1071km, avg 25.8, 30km rovina plus 10km kopečky, je to víceméně ta samá trasa.

      1 0
    • Espen  

      Já se pokusím vlákno stočit trochu někam jinam, protože jaký má kdo průměr je takový nic neříkající.

      Mě by spíš zajímalo, styl jízdy jakým jezdíte, aby třeba ten průměr byl co nejlepší? Rady, tipy!!

      Příklad : jedete kopce naplno a pak ve sjezdu svěsíte nohy, aby se vzpamatovaly a roviny tak na pohodu?

      Jako v příkladu jsem jezdil dřív. Teď spíš kopce jezdím na pohodu, abych se nepopravil a roviny se snažím více tahat. Ale ač do kopce klidně jedu s tepy mezi 150–160 bez problémů i hodinu, po rovině nejsem schopen pomalu ty tepy dostat přes 140. A když už jo, za pár minut jsou nohy kožený.

      0 0
      • deekay  

        Dulezity je nezacinat a nekoncit ve meste, kde jsou krizovatky a semafory :) To ti prumerku popravi zarucene .))

        0 0
      • Platypus2  

        Nejsi zvyklý tahat těžké převody, kde je Rychlej turista? :-)

        0 0
        • Nájem  

          Z eyt.5km grnhnfvnd fb.ztz8f h ffc ryg f6 t.vucu5 uf6f b.z

          0 0
      • wishpull  

        Pokud chceš jet opravdu na nejlepší průměr (což při tréninku ani vyjížďce nemá smysl, jen pro nějaké poměřovaní s ostatními) tak kopce jezdit tak na 85%, důležité je jak ryche rozjedeš rovinu, případně z kopce těsně za vrcholem. a potom musíš pořád šlapat i z dolů- dokud to ještě stíháš.

        1 0
      • Lister  

        Jezdím rovinky naprosto napohodu a kopce jak to jde. Kratší kopce do cca 2km jsem si poslední dobou zvykl jezdit docela intenzivně, často celé ze sedla. Mohl bych tomu říkat intervalový trénink, ale já na kole netrénuju, prostě se vozím.

        0 0
    • Smazaný účet  

      Kriterium 50km/h :).

      1 0
      • Platypus2  

        Maximálku mám 66,6km/h, ale to bylo asi z kopce :-)

        0 0
        • Smazaný účet  

          V devadesatce jsem preskakoval sukajici hady na treninku na Korsice a neni tedy vubec o co stat. Dnes bych tam jel tak leda na HK pade.

          1 0
          • Platypus2  

            Já zas nezapomenu jak jsem na favu z mladičké nerozvážnosti to nechal rozjet na 76,9 A řízení začlo vibrovat.

            0 0
            • Smazaný účet  

              To vibrovani-vlneni ramu jsem zazil taky na prvnich rb crr a pocit teda silenej. Uz jsem jej potom nejezdil. Nicmene me se to delo cca ve ctyricitce bez drzeni beranu /protahovani zad na par vteřin/.

              0 0
              • karel d.  

                Před pár lety tady na to téma bylo zajímavé vlákno. Ty důvody proč se rám takhle rozvlni byly různé, nekdy těžko definovatelne a často to dotyční vyřešili až jeho výměnou.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Studie byly ruzne, nicmene na zavodni pouziti nepouzitelne, tam je potreba funkcni celek. Ale tak to je nam vsem jasny.

                  0 0
                • UHU  

                  a třeba i cyklisty :), mě se rozvlnilo kolo několikrát tak, že jsem vypadl z pedálů, teď už se roztřesu preventivně sám a přenesu to na kolo -:(

                  1 0
                • Feďa  

                  Mně se to stalo dvakrát a pokaždé na jiném kole, takže to může být spíše nějaká souhra okolností. V obou případech jsem před tím při jízdě z kopce přibrzdil, takže bych to tipoval na rozvibrované přední kolo, kdy se sečetly nějaké faktory a síly… Podruhé ještě foukal silný boční vítr. Obojí jsem ustál, ale nahnáno jsem měl solidně.

                  1 0
              • ms82  

                Stalo se mi to dvakrat na stejnem miste, sjezd ze Suchdola v Praze. Chvili jsem se bal, ale od te doby jsem na tom kole jel pres 70 bez problemu. Nekde jsem snad cetl, ze to muze byt spatnym rozlozenim vahy (moc vahy na zadni casti).

                0 0
                • karel d.  

                  To je právě to, je to souhra faktorů, a podle toho co lidé píši se to nedá nejak přesně identifikovat odkud/čím to vznikne.

                  0 0
                • Krejza  

                  U motorek existuje tzv. tankslapper – odlehčení předního kola, které o něco chytne a potom jde rychle z do plného rejdu střídavě na jednu a druhou stranu. Občas se to ustojí.

                  Příčin je hodně, rozložení váhy je jedním z nich. Dále špatný technický stav podvozku, ložisek v krku, pneumatik apod. Nebo to bude jen způsobem jízdy – agresivní.

                  U kola budou vibrace z hodně podobných důvodů, obvykle z více než jednoho.

                  0 0
            • Esi  

              Jel jsem na ocelové silničce od Bareše 95km/h, cca v 70km/h začala lehce vibrovat a v 75km/h to přestalo, jak říkáš taky z mladické nerozvážnosti. Tak že jsi jel prostě pomalu, kdyby jsi to chvíli nechal tak by to zase přestalo. Řekl bych že to byl problém v tuhosti rámu a nevyváženosti kol, přece jen jen to asi tak 25 let v té době 19mm pláště Vittoria. V těch 90km/h to jelo úplně hladce jako po kolejích

              1 0
              • Platypus2  

                Byl to rám vyhozenej v kontejneru, s komponentama a s prací to vyšlo na šestapůl tisíce před deseti roky, teď vozím placatý dráty 20/24 a je to ve sjezdech znát, líp to vede stopu nebo jak to popsat:-) Ještě jsem něco říct k té průměrce, že je dobrý to první dva tři roky sledovat, všechno jsem si zapisoval do cyklodeníku a když člověk vidí posun tak je to dobrý.

                1 0
    • Pikaču  

      Tak koukni na stravu na ostatni- na srovnatelne tratě co jezdis. Driv jsem si taky rikal ze jsou ostatni magori ze jezdi 30, 31 avg a pak jsem lehnul do riditek a zacal dupat a najednou 33 avg. A driv jsem to jezdival 28 avg. Proste porovnavat srovnatelne. Nekoukam na jizdy z brna na TTT kde to jezdi 37+ na 200km

      1 0
    • Krejza  

      Průměrná rychlost je doplňkový údaj. Mnohem více mě zajímají watty a tepy a pocit.

      Ale připojím otázku. Sehnal jsem compakt kliky 50/34, k nim kazetu 12–25, že zkusím rozdíl oproti své klasice 53/39 a momentálně 14–28. Pocit stejný, kadence podobná, tepy a watty taky dostatečně podobné, ale průměrná rychlost o cca 2 km/h méně. Přitom jsem se snažil udržet převody v dost podobném poměru.

      Máte někdo podobnou zkušenost, co s tím, než compakty zavrhnu pro to prostředí, kde jezdím?

      0 0
      • rasto  

        délka klik je stejná?

        0 0
      • ms82  

        Jenom vitr, Machale. Jestli byly watty i pocit stejne, prumer je vedlejsi. Pokud jsi nedal vyrazne kratsi kliky, nemusel zvednout sedlo a nasledne i hlavko, teda :-)

        0 0
        • Krejza  

          Právě, že vítr to nebyl. Rozdíl 2,5mm na klikách, což je prd.

          0 0
          • Romancero  

            zajímavé..dle mých zkušeností rozdíl na klikách 2,5 mm rozhodně prd není! Ale když věříte studiím a ne vlastním zkušenostem-vaše věc..I na sedle poznám rozdíl 2–3 mm, stejně tak posun na kufrech

            0 0
            • Krejza  

              Z pohledu vydaného výkonu by měl být rozdíl minimální. Ano, věřím tady studiím, respektive Dylanovi Johnsonovi.

              2–3 mm na kufrech je sakra míra. Na sedle to nejspíše nepoznám.

              Nicméně pokud jsem schopen mít podobné/stejné hodnoty na stejné trase (samozřejmě jsem to zkusil na více), tak zřejmě není problém v produkci výkonu, ale zpřevodování.

              0 0
              • Romancero  

                z pohledu výkonu. Já myslel z pohledu „pocitu“ při šlapání…Když jezdíš 20 let na stejným kole, sedle , převodech, kufrech , se stejným nastavením..pak i takové „detaily“ hrají roli!

                A třeba změnu obyčejného q-faktoru jsem pocítil po pár kilometrem (kolena), stehenní klouby…

                Takže samozřejměi takové „detaily“ nakonec ovlivní i tvůj výkon-tak to bylo myšleno

                0 0
                • Krejza  

                  Právě, že pocitově mi o přišlo stejné. Snad jediný rozdíl v kadenci. Zdá se, že u 50/34 byla celkové trochu nižší, přitom v některých úsecích bylo v pohodě točit i 100. To u 53/39 je trochu horší. Jestli tohle udělaly dané 2,5 mm nebo spíše mírně rozdílné převody.

                  Jinak žádný jiný rozdíl jsem nezaznamenal.

                  0 0
          • ms82  

            Tak je to asi nepravdepodobne, pri stejnem vykonu, ale na prumerku se jede tak, ze to do kopce rves a z kopce odpocivas (abys mel ty stejne watty). Tomu spise pomuzou klasicke kliky, kdezto kompakt to spise vyrovna. Kazety jsou zase obracene, tak nevim. Muzes porovnat prumerny vykon vs normalizovany, ale otazka je, jestli to pujde poznat. Ja rozdil ve vetru poznavam ne vlajicimi vlasy, ale prave prumernou rychlosti. Jezdim lehke treninky porad stejne a rychlost se muze lisit (2 km/h je ovsem dost).

            0 0
            • Smazaný účet  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • Krejza  

              Na co nejvyšší průměr jsem nikdy nejel, to nemám zapotřebí.

              Uvedené příklady, u kterých jsem si toho všiml, jsou u běžné průměrné rychlosti, především jizdy do a z práce.

              0 0
      • Lister  

        Jen takové rejpnuti. Ty tvoje převody žádná klasika nejsou. Žádný klasický silničáři by si dozadu nedal nic jiného než 11–23 nebo 11–25 ;-)

        K té délce klik – loni jsem dával o 2.5mm kratší a letos jsem o 2.5 km rychlejší – ale v té délce to vůbec není, spíš v tom, že od té doby jsem na silnici nalítal asi 2× tolik co za několik sezón předtím dohromady.

        0 0
        • Krejza  

          Klasikou jsem v tomto případě myslel to, co tam roky mám, a to ještě jen v případě převodníků. Jak nejsem závodník a najeto rozhodně nemám tolik, abych 11–25 ušlapal.

          Na 10s Ultegře jsem měl dlouhou dobu 12–25, pořízeno z důvodu, že to je po vzoru závodníků. Dost zbytečná chyba.

          0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jIrI___  

      Na 100 km mívám většinou mezi 22–24 km/h.

      1 0
      • makimaki  

        Tak to jsi můj člověk, jsem na tom dost podobně a nebál bych se i malinko ubrat …

        0 0
        • jIrI___  

          Osobně jsou pro mě ty průměry kolem 30 km/h nepředstavitelné, to se mi podařilo jen jednou když jsem se omylem dostal do skupinky silničářů a svezl se s nimi pár kilometrů (resp. se je s jejich dovolením snažil uviset :D ).

          1 0
          • makimaki  

            Pro mě to bylo reálný před 15-ti lety – prostě léta běží …

            0 0
            • Lister  

              No vidíš, já se k tomu po čtyřicítce konečně začínám blížit :-)

              0 0
              • makimaki  

                Tak samozřejmě bylo by to hezký, ale mám na krku nemovitosti, zahrady, rodiče stárnou, pracovní síly ubývají, takže už kolo není v žebříčku dost vysoko, aby se dalo na něčem stavět.

                1 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Smazaný účet  

      Nojo. Na maratonech jako Waldviertel, Kirchberg (250 km, cca 2500–2800 převýšení) jsme mívali kdysi, tuším, průměry něco přes 32.

      Ovšem tam se jelo zhruba prvních 100 km v balíku, než se to (často komplet) roztrhalo.

      Na běžných švizích kolem stovky v mírně kopcovitém terénu (třeba u nás ten Kras a tak) sólo se člověk vždycky snažil, aby průměr byl tak 28–30.

      Ale to bylo už dávno. A watty a comy (zaplaťpánbů) nebyly. :)

      1 0
    • kubikula78  

      100km/900m prevyseni 25 za hodinu,100km/1400 prevyseni 23 za hodinu,odpoledni vyjizdky do 50km 22–27 za hodinu podle okolnosti…na gravelu.Pristi rok na silnicce to snad trosku zrychlim:-)

      0 0
    • Tomas_82  

      Tak letos první a pravděpodobně i poslední vyjížďka na silničce 105km/1320m 26km/h

      0 0
    • DaD  

      Dnes solo švih 303km, 2950 up, 30,6 km/h

      1 0
      • Honzis  

        Hm, to už je známka výkonnosti !

        0 0
      • JFtryall  

        Hmm dost v poradku. I spravedlivy prevyseni.

        0 0
      • DaD  

        Foukalo naštěstí len lehce a naštěstí foukalo proti, když jsem jel tam.

        0 0
        • Tomas_82  

          Nějak mi nesedí ten energetický výdej – nemá to být v kcal?

          0 0
          • blackseal  

            Energy output je cista praca len na zaklade wattov a casu. Ale kedze ucinnost svalu je okolo 25% tak na to, aby si dostal celkovy vydaj, musis nasobit 4.

            0 0
            • Tomas_82  

              Ok, děkuji za objasnění.

              0 0
              • blackseal  

                Prisne vzate, este by mal vojst do vypoctu celkovej energetickej bilancie aj bazalny metabolizmus, co pri 10 hodinach je 2000–3000 kj, to zavisi od x faktorov.

                0 0
        • miche  

          Koukám Bolt Elemnt, takže z převýšení ubrat aspoň 300 metrů minimálně :-)

          Mám ho a ta nepřesnost je opravdu veliká :-)

          0 0
          • DaD  

            Tak to je zajímavé. Dal jsem opravit ve Stravě převýšení a poskočilo mi to nahoru o těch 300m. Takže ne mínus, ale plus na převýšení:)

            0 0
            • miche  

              Hmmmm, zajímavé.

              Moje zkušenost (psal jsem i do vlákna o Boltu) je jiná, většinou Strava přepočítá míň :-)

              Nedávno mi Bolt naměřil 1700 převýšení, strava přepočítala na cca 1600 a když jsem GPX ze Stravy dal na mapy.cz tak z toho bylo cca 1500 plus mínus :-)

              Když jedu s kámošema co maj Garminy, tak mají naměřeno míň.

              0 0
              • miche  

                Zrovna dneska, 1308m naměřil Bolt, Strava po „correct“ 1224m :-)

                0 0
    • nzg  

      Rychlosti tu padají pekelne, ale ještě je tu otázka metodiky výpočtu. Z moving time to vypadá lépe, než z elapsed time (když použiji to, co udává Strava). Při závodech moc času na hodinové obědy není 

      0 0
      • DaD  

        Při dlouhých závodech ti bufet vozí z auta a jsou na trati občertvovačky. Na trénink ti nikdo autem nepojede a ani nebude stát u trati s bufetem. Mě třeba na švihu zastavování hodně vadí. Vypadnu z rytmu a pak se do něj zase musím vrátit. Třeba včera, v tom vedru, to ale bez zastávek na dokoupení vody nešlo. Navíc jsem ještě hodinu čekal na samičku, než se dostala z práce a mohli jsme jet domů. Jak mi ty nohy vychladli, tak v závěru nastoupili docela ostré křeče, fujtajbl:(

        1 0
      • Smazaný účet  
        0 0
        • Melvin  

          Reálné jsou,bohužel spíš nebudeš vyježdedný jak si myslíš.

          0 0
        • babkanakole  

          Jezdíš jako baba ;)

          Na HT 3×10:

          předevčírem 92 km / 630 m nastoupáno (Strava), rychlost pohybu 18,3 km/h průměr, z toho polovina asfalt, zbytek slalom mezi kalužema v lese na vyjetých cestách nebo šotolině

          dnes 47 km / 690 m nastoupáno (Strava), rychlost pohybu 17,3 km/h průměr, většinou asfalt, občas šotolina

          Vše s minimálním zastávkami na doplnění vody a občasné foto. Loni jsem měla najeto víc, letos jsou týdny, kdy se na kolo nedostanu.

          0 0
        • Nachtlauf  

          Tak když je tu i řeč o HT mtb na silnici, tak se přidám.

          Noční jízdy mezi půlnocí a cca 5 ranní. (90% mých jízd je v noci, prostě vstanu, vys**u se, vyvenčím čubu a jedu ven. Po návratu a sprše jdu třeba ještě na hodinu spát, než jdu do práce )

          Kolo: 3×9 ht, 26" kola, Leader Fox Outline r.v. 2004, přezutý do Schw. Marathon Plus 1,75" (s duší přes 1 kg na každém kole) v plné noční výbavě s lahví, s brašnou s nářadíčkem a lepením, i se 2 světly a navigací Mio Cyclo má tenhle Shemiq cca 15 kg.

          Marathon Plus beru při nočních jízdách jako nutnost, nechci ve 3 ráno lepit u silnice.

          Moje běžná trasa: 62 km, 450 m+, průměr 22 km/h. Na silnicích mezi obcemi poslední dobou jezdím dost obezřetně, už jsem se jednou proletěl v 30 km/h přes Bambiho a skončil na zádech.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.