Tak jsem to dnes trochu projel ve snížku.Bylo –10.
Tak jsem to dnes trochu projel ve snížku.Bylo –10.
A co jako ?
Že mají v Brně sníh :-)
????
já jedu zítra!
jak se na to má reagovat?
udělal jsi to dobře.
no máš se třeba zeptat, proč má s sebou bidon, jestli v něm má fridex.
na našich horách by si nemal prachžiadnu šancu. ja som sa dostal pod rakytné, kde si to lesáci prehrnuli. ďalej peši, a aj to som sa na polom dostal len tak-tak. na ceste je tam pol metra snehu a v ňom nejaké staré vyjazdené kolajnice (a na nich ešte 20 cm snehu). odtial som sa pozrel do hmly z ktorej vykukovalo pár okolitých kopcov… dole z rakytného mi ešte evidentne začalo na biku dochádzať „brzdové obloženie“, čiže to bolo ešte veselšie..
Není ti ten rám velký?
je
Proč myslíš? Sedlo sen dal schválně dolů.
Proč?
No jednak si to myslím kvůli tomu, jak je dané nízko (máš to schválně, ok beru) a jednak kvůli tomu, jak je posunuté co nejvíc to jde dopředu.
Tak asi hlavní bude, že se mu na tom biku dobře jede…
Ještě by dopředu šlo.Jinak mě tu velikost poradili v obchodě a řekli že 17 je na mě malá.Dívali se na mě při jízdě.Je pravda že to asi ještě poladím kratším představcem.No jo,vyměnit se to za menší nedá,ale není to zas taková hrůza.Jinak sory za vlákno ale vždyť tu sou každou chvilku fota kol ve sněhu.Tak se omlouvám jestli jsem někomu zapříčinil nějakej duševní problém.Už teda nebudu více psát.
Přesně tak, jsou tu každou chvíli fotky kol ve sněhu, ale nikdo kvůli tomu nezakládá vlákno, stačilo dát fotku toho tvýho kola ve sněhu do sekce FOTO ;)
Učím se.Tak příště.
A přidej si nějaký fotky do Našich Bajků, ať si můžem prohlídnou artůra 29!
du na to
To jako pokaždý,když fotíš kolo nebo něco kde je kolo vidět tak dáváš sedlo dolů a dopředu?Můžu se zeptat co to má za smysl?
já to celkem chápu. Ve sněhu je občas nutno korigovat boční ústřely nohou.
?? :-D Prosím, už nám řekni kdo doopravdy jsi :-)
Promiň, asi jsem to málo rozvedl. Prostě, když ti bicykl na sněhu sklouzne, tak je lépe mít sedlo níže, abys snadno dosáhl nohou na zem. Respektive tedy na sníh, aby se zas někdo něčeho nechytl.
Ovšem pak nastává problém snížení efektivity šlapání!!?
Jistě. Ale jsou tací, co staví bezpečnost nad efektivitu.
Jak tací pak vyjíždí kopce, které by kruhovým šlapáním šly bez prokluzu?
Já osobně si tedy vůbec nedokážu představit jízdu sněhem s klipsnami, nebo jak to teď zovete.
Kruhove slapani neni o klipsnach. Mj. klipsny jsou porad, alternativa jsou naslapove pedaly, asi nejznamejsi system je SPD od shimana.
Aha. A copak je tedy ono záhadné kruhové šlapání? Dík.
Rozhodne neplati implikace naslapy/klipsny → kruhove slapani. Stejne tak je mozne slapat do pedalu jako prase do hnoje at se jedna o naslapy nebo platformy jako kruhove slapat na obem(naslapech ci platformach).
Bude na silvestra velike odhaleni?
No vidíš, já si zase těžko dokážu představit bez nich… Jinak bych musel mít nějaký platformy s pinama a to by zase nedělalo dobře návlekům… Včera sněhu skoro po náboje (do kopce se nedalo jet vůbec, po rovině ztěžka, z kopce lesem nejlepší), první jízda po operaci ramene a stejně jsem nášlapy bral, bez nich bych to neušlapal ani po rovině v tom sněhu…
Jasně, tohle by již bylo za hranicí mých schopností. V tom případě to chápu. Já tedy ovšem nepoužívám klipsny, ani jejich alternativy, nikdy. Jen samotná představa přikurtovaných nohou mi navozuje téměř fobické pocity.
Jezdíš na lyžích? :o)
Ano, ale pouze na běhacích. Vím kam míříš, ale to je nesrovnatelné. Z lyží nepotřebuješ při pádu seskočit…
Z nášlapů si vypěstuješ velmi rychle reflex tu nohu sundavat do strany patou a pak už je to v pohodě. Zůstat při pádu nohama v pedálech, to bys je musel mít nesmyslně přetažený a ještě bejt umělec :).
Já Ti věřím, ale na druhou stranu často rozhodují milisekundy. Myslím při nehodě. Zas jsem ale slyšel příhodu, jak klipsny údajně zachránili jezdci život. Za ohybem cesty se nečekaně objevil padlý strom, který dotyčný díky klipsnám duchapřítomě přeskočil. Jinak by to prý již neubrzdil. To však může být výjimka, která potvrzuje plavidlo.
Řeknu to takhle… Když tě může zachránit rychle vytažená noha, tak jedině v pomalý rychlosti v technický pasáži, kde když alespoň trochu předvídáš, tak tu nohu vycvaknotu stihneš. A když ne, tak s sebou maximálně plácneš na bok a pokud nemáš velkou smůlu, tak se ti nic vážnýho nestane… Ve vyšší rychlosti, bahně, technickejch pasážích apod ti právě nášlapy pomůžou udržet kolo pod kontrolou a nespadnout. Viz. Kácov, vycvaknul mi pedál (zčásti určitě moje chyba, měl jsem je dost povolený) a už jsem neměl nejmenší šanci to ustát, rozhodně mi to rychlý uvolnění nohy zrovna nepomohlo :).
Nojo, asi je to tak. Pokud vy mladí berete jízdu na kole jako sport. Já již na takové psí kusy nejsem.
V netechnickejch pasážích maj nášlapy zase výhodu v menších ztrátách síly, když to natrénuješ, tak jsi schopen zapojit i jiný svaly a zabírat v celým kruhu, čimž se získá opravdu hodně.
No ale při cestování na větší vzdálenost to myslím nepomůže, nebo ano? Myslím ohledně únavy nohou.
Pomůže, zatěžuješ víc svalů, takž se tak rychle neunaví, jako když na stejnou rychlost používáš jen jeden… Nevím, čemu říkáš větší vzdálenost, ale já si nějak nedokážu představit jet bez nášlapů dál, než k rybníku, na nějakou delší tůru, dejme tomu 150km+ bych se bez nášlapů asi vykašlal…
Delší trasou myslím u sebe tak kolem stovky. Trochu jsi mě nahlodal… Ale strach je přec jen silnější. A také nutné speciální boty asi nebudou moc optimální při chůzi. A cena…
Na dlouhý chození to neni, ale dá se to… Docela mě překvapily i závodní s karbonovejma výztužema, že na tu jednu stranu jsou pružný a nechá se v nich chodit. Pedály stojí 520ky pár stovek a boty… Když jezdíš v teniskách, tak taky něco stojí a když si koupíš tretry, tak ti ty tenisky pak o to dýl vydrží :). Spíš bacha na kolena, některý lidi v SPD bolej, to je pak lepší vzít CrankBrothers (což je ale jejich jediná výhoda, jinak jsou horší).
Na dlouhý chození má soudruh jistě v kabelce nějaké chodivé botky.
Proboha, proč soudruh? To je podpásovka. Že jsem v té nešťastné době žil, neznamená automaticky… Je mi do breku. Já, který nebyl jiskra, ani pionýr. Ani v SSM a ROH. Natož v KSČ! Jednou nohou vlastně disident… A ty teď na mne se soudruhem. Ach jo.
Toto označení používal již Karel May. Není na něm nic špatného, bylo pouze zneužito. Používám ho běžně a kupodivu (neber to osobně) se někdy chytí malá rybka. Jednou někdo volal do firmy a já jako vždy odpověděl na pozdrav slovy: „Čest práci“ – ten druhý se na okamžik zarazil – a pak řekl: „Co blbneš?“ (Bylo to v roce 1990 a dotyčný byl bývalý předseda závodní organizace KSČ.
Jo takhle, tak to promiň. Ale mně se z toho slova dělá zle. Ač jsem jej sám, mimo oslovení učitele, nikdy nepoužíval. Asi bych se tomu neubránil v ČSLA, ale této akci jsem se tak dlouho vyhýbal, až se vyhl.
pravdepodobnosť že s kvôli nášlapom asoň raz spadneš je takmer 100%
ale možno si pritom neomlátiš lak z biku ani si nič nezlomíš alebo nerozbiješ. 8o)
No je fakt, že při tom zkušebním položení na bok by moh odřít rám a to bych si to pak odnes :D.
Já při prvním zastavení s nášlapy roztrhl sedlo :). Jen ať onuce ví, do čeho se případně chystá…
Ale neodnesl. I když možná bych Ti to ve skrytu duše měl trochu za zlé.
No, to je tedy poměrně vysoká pravděpodobnost. A ještě se zvýší, pokud se započítá moje značná neohrabanost. Skutečně mám z toho strach.
Většina lidí kvůli nášlapům jednou nebo dvakrát spadne, když zastaví a převáží se na druhou stranu, než by chtěli :). Ale většina to přežije bez újmy na zdraví a až na výjimku, co tu popisoval Mlok, nevím o nikom, kdo by se z SPD vrátil na platformy (vyjma jezdců FR, DH, BMX apod.).
A jeje, mistni SPD klika porada nabor novych clenu:))
Já ale ještě nejsem definitivně rozhodnutý.
ser na spd a kup si cb :)
To aby objednal rovnou troje, jestli chce, aby mu vydržely aspoň na sezónu :).
hele je to asi tak :) první den si budes davat na vyslapavani pozor, budes si rikat ze to je secko OK … no a postupne na to zacnes myslet a az na to zapomenenes a zastavis tak sebou placnes :D ale tak 2X nebo 3X na bok … to neni nic hroznyho par krat se mi uz stalo ze jsem vyjel vsi silou kopec a uz jsem nebyl schopnej vycvaknout ani pedal (spis linej) tak jsem sebou placnul celej a vydejchal se :D
boty jsou upe v pohode, dá se na to zvyknout, kolikrat v nich i řídím a když jsem jezdil do práce na kole a nechal si civilní boty v práci a pak se mi nechtelo tak jsem sel pul kilometru pesky na tramvaj v nich :D vypadas sice jak exot ale co :D
onuce, klidně se na ně vyprdni, mně na nášlapy asi také nikdy nikdo nepřesvědčí :-) přínos tam samozřejmě je, ale za tu cenu (přidělané nohy) mi to nestojí… protože je mi fuk, jestli ujedu ten výlet za 5 hodin, nebo jen za 4 1/2…
a nebo taky za 10 když nebudes mit jak zvednout zadní kolo rychle ve sjezdu a cvaknes a pujdes pěšky po tom co vyplacas vsechny duše a lepení :D fakt si uz nedovedu predstavit jet nakej tezší sjezd bez nášlapu :)
To uz tu bylo nekolikrat, kdo to nema v nohach, potrebuje naslapy aby kolo zvedl;)
s timhle naptosto souhlasim – osobne vozim naslapy protoze to nemam v nohach ;-)
Tak, tak. Všechno je to o technice. Já zamlada, když jsem neměl nášlapy, uměl celkem solidně bunnyhop. Teď na zimu jsem nášlapy po dlouhé době sundal a mám problém to kolo vůbec odlepit od země :-(
Vysvětli mi prosím co je bunnyhop,sice asi tuším,ale nevím jestli se tomu tak říka?
skok na kole, pomocí tažení rukama a přenesení váhy- bez nášlapů.(používá se v trialu a BMX)
to se nepřenáší váha, to se tahá nohama. ale se sedlem v prdeli je to spíš přenášení váhy :-)
Skok na kole.
:-D prej zamlada.
proste neumis jezdit no ;-)
souhlas s ostatníma, tohle je o technice, ne o nášlapech
ono vůbec tady skoro všichni řvou, jaký jsou nášlapy zlo, ale stejně s nima prakticky všichni z nich jezdí :-)
No, mě třeba nášlapy dost pomáhaj v těžkejch stoupáních když už nemůžu, tak začnu tahat pořádně i nahoru, technika netechnika mi to prostě pomůže :)
v těžkejch stoupáních, když už nemůžu, tak vedu ;-)
no, jasný, ale to je ta poslední potupná možnost :D
:-D
ono to stejně většinou končí na adhezi zadního pláště spojenou s mou technikou šlapání… a to by zachránil jen pořádný plášť, nášlapy ne
staci analni prunik špičky sedla, zubyma zakousnou do riditek a roztocit poradnou kadenci (100–140) :D
timto stylem se da vyjet o dost vic nez s dobrou technikou i s mene zubatým plastem – ale pak je problem že člověk dojede na fyzicku ta jedina ho v tomhle omezuje.
točit přes sto mi nikdy nešlo :-/ normálně točím kolem sedmdesáti, když rychle, tak 90, ale víc mi to nějak nejde. prostě technika šlapání je věc, na kterou jsem ještě nepřišel, no…
Těch 140 bych taky rád viděl. :-))
bez problemu :)
ty si to koukám užíváš :-)
samozrejme :D
nektere stojky ani jinak jezdit nejdou ;-)
Já tuhle Tebou uváděnou „potupu“ naopak využívám ve svůj prospěch. Vedu si takhle pěkně kolo do nestoudného kopce a tu mě předjede strhaný a funící ortodoxní cyklista. V okamžiku, kdy se dostane přede mne, tak zrychlím chůzi a chvílemi i popoběhnu. Držím se těsně za ním. Nahoře se, a to je zajímavý psychologický efekt, takový namakaný supersportovec vždy otočí, aby si vychutnal náskok jež získal nad potupeným slabochem vedoucím kolo. Ten šok a ostuda, když mě vidí, zas již pomalu jdoucího, těsně za ním. Kdopak je asi morální vítěz?
:)
ty tlacis on jede kdo vyhral je jasne ;-)
to je jak jeden šuka, druhy honi udelaji se za stejnou dobu kdo vyhral? :D:D:D
Správně! Jsem to já.
ty jsi dabel:DDD
No lepší příměr bych asi nenašel, naprosto přesný! :D
:)
špatně zařazeno
Popravdě, nejdřív sem myslel že ten příspěvek je od tebe, noxův nick mě docela šokoval. Kazíš místní mládež, že ti neni hamba:)
Popravdě, chvíli jsem si taky myslel, že jsem to musel napsat já :D
super příměr:DDD
A co je pak lano? )
Lano je dlouhý tenký předmět vyznačující se vysokou pevností v tahu a značnou flexibilitou v ostatních směrech. Lano se skládá (je upleteno) z mnoha tenkých vláken vesměs výrazně kratší délky, než je celková délka lana. Pevnost a vlastnosti lana jsou dány jak pevností jednotlivých vláken, tak jejich vzájemnou soudržností/adhezí.
Lano je předmět, který nachází uplatnění v mnoha oborech lidské činnosti: slouží k zavěšování, vlečení či zdvihání různých břemen, k zajišťování stability výškových staveb, k vypínání a napínání jiných těles apod.
Různé typy kovových resp. ocelových lan se používají v průmyslu, dopravě, energetice, zemědělství, lesnictví, vojenství atd. apod. Speciální lana se užívají pro různé sportovní a rekreační činnosti. Velmi významná jsou také lana horolezecká.
zdroj wiki :D
uz sem te chtel pochvalit jak hezky jsi popsal lano, ale ona to byla wiki:))
LOL
Umění je podle mne se správnou volbou trasy těžkým sjezdům vyhnout. Raději si kousek zajet, ale v pohodě a bez rizika poškození laku či tkáně.
Ty voe, co to je zase za hlody? :D
Ale ne, to jsou reakce na konkrétní příspěvky. Jen je toho již mnoho ve sloupci a tak mi je to hodilo až sem dolu. Sleduj buď šňůrky, nebo, jak mi tu někdo poradil, cvakej na šipčičky.
Ty voe ještě mi budeš radit ať klikám na šipečky!
Vyhnout se těžkýmu sjezdu a nepoškrábat si lak, to rozhodně není umění, spíš pohodlnost a strach o sebe sama :)
Má pravdu ten chlapec :-)
tím padem je jestě vetsi umeni na kolo vubec nenasednou a zustat doma, aby ses vyhnul tomu ze budes muset slapat :D
Proč by šlapal, neni přece v práci.
asi tak :D
Ale ale… Cyklistika je pro mne o tom, dostat se z bodu A, do vesměs zajímavého bodu B. Je to prostě nástroj pro urychlení turistiky. Něco, jako jsou brýle na oči pomůcka pro lepší vidění, tak kolo zas upgraduje chůzi do jinak nemyslitelného modu. Nevidím ale žádný důvod zbytečně přitom riskovat.
No a vidíš, ale myslím, že právě pro drtivou většinu lidí tady je cyklistika především zábava.
Dostat se z bodu A do bodu B můžeš i autem, vlakem, busem nebo letadlem.
V přírodě? Co když tam nebudou silnice, koleje a vhodné přistávací plochy? Beru prostě kolo jako kompenzační pomůcku pro chodce.
To mě mrzí.
proč neběháš? ;-)
ja to berem tiež tak, a behával som kedysi, ale to ma nebavilo a nebaví
Jo jo. A ještě přitom trpí klouby.
ale nemusel bys resit tolik problemu ;-)
ale to pak nemuzes mluvit o cyklistice pokud je pro tebe kolo jen dopravni prostředek ;-)
Kolo je především dopravní prostředek a kdo ho bere i jako zábavu, tak platí, co píše pepek pode mnou.
Kolo jako dopravní prostředek bohužel už moc není v převaze jsou auta. Kolo je dnes už především jako zábava.
Z bodu A do bodu B je až druhotný efekt, hlavní je motto: „Cesta je cíl“ !
Tak, já mám nejradši stanovit si nějakej cíl, ale snažit se hlavně užít si tu cestu, pěknej cíl je pak ta třešnička na dortu, když se do něj ale nedostanu, tak mě to nijak nemrzí.
no, v tom mi přijde kolo zajímavé.Pro mne je většinou cílem samotná cesta a čím obtížnější, tím lépe, ale zároveň se na něm rád dopravím i do práce a nebo třeba se synkem na výlet..nedávno ještě se závěsným tandemem..prostě se to dá využít dost různě, no :D
Přesně tak. Lepší je výlet na pohodu. Není nutné se honit, nejsem přece v práci.
A co budeš dělat v důchodu? Když si to všechno objedeš teďka na pohodu, tak potom v důchodu už je blbý jezdit podlahu.
Jak myslíš jezdit podlahu? To jako důchodci jezdí na kole již jen po bytě?
Jezdit podlahu = s plynem na podlaze. (Je to přenesené z motorismu.) Když teď nejezdíš podlahu ( vyhýbáš se sjezdům), tak v důchodu už to nepude, jsem tím chtel říct.
pro případný dotaz „co to je jezdit na krev“ bych si dovolil čtyřicátníkům vysvětlit, že se nejedná o časté pití krve před jízdou.
hehe :D
„jet na šrot“ znamená cestu hnědočechů s dvoukolákem pro okapy
To by mě také ani nenapadlo. Ale, když již jsme u toho, jaký je vlastně původ tohoto aforismu? dík.
Já taky nebezpečné nebo pro mě nesjízdné sjezdy nemám potřebu překonávat a proto je vůbec neřeším. Většina pěších turistů taky nevidí jako vrchol turistiky vyšplhat na každou skálu, pod kterou prochází a proto by to většinu turistů ani nenapadlo dělat. „Jet podlahu“ pro mě znamená úplně něco jiného a s jízdou z kopce to proto nemá vůbec nic společného. Někdo prostě smysl cyklistiky vidí ve sjíždění normálně nesjízdných kopců, jinému stačí na tom kole trávit čas, jízdou odněkud někam.
přesně..a hlavně tolerance.Nevidím důvod snižovat něčí snahu nebo zábavu jenom pro to, že jezdí na kole trochu jinak než já..
No však ano, ale nenazýval bych to „uměním“ to vyhejbání se kopcům, o to jde.
tak to máš rozhodně recht..:D
Myslel jsem, že když si z nás Onuce dělá furt jaksi prdel, tak není třeba všude cpát smajlíky. Takže to neber vážně, turisti (ani rychlí ani pomalí) mi nevadí, naopak, už jsem se jednou přistihl, že se mi cesta pomalu po asfaltu aji líbila.
,
Šipečka, pravá šipečka
no predsa s preklzovaním :-) bez toho by ma to na snehu ani nebavilo :-)
Ale takhle to rozjedeš na vyšší rychlost a pak když to podklouzne, tak to je o to větší zábava :).
sanitky majú aj inú prácu, a mne sa slovenské nemocnice zas tak nepáčia aby som sa tam túžil dostať. zvlášť keď v známych spotrebiteľských porovnávacích testoch pracovisko-nemocnica-basa končia obyčajne na poslednom mieste…
Myslím, že se mýlíš. Na ústřel je prý dobrý teplo a klid, říkala Jana
O snižování výšky sedla nepíše Jana nic.
Možná i kmínový čaj by pomohl… Tedy malým dětem se snad kvůli běžným ústřelům dává.
Aha.
A hele, nejsem jedinej kdo jezdí na sněhu s těmahle „letníma“ pláštěma. Čekal jsem že to bude jak na klouzačce, ale podhuštěný na ujetým sněhu drží překvapivě dobře.
no jo, špatně jsi vybral velikost rámu :-)
Jak si nato došel?
vidim :-)
Jestli mas takhle zatazenou sedlovku normalne, tak jsi imho koupil naprosto nevhodnou velikost ramu, nebo mas sakra disproporcni postavu delka nohou vuci rukam a trupu… tak jako tak je neco spatne a rekl bych ze se ti na tom nemuze sedet pohodlne…
To se stane. Já měl předposlední kolo také kapánek větší (viz. foto) a to jsem jej koupil v kamenném obchodě u odborníků. Proč na to neupozorní? Ostatně i to svoje stávající bych asi snesl ještě menší…
prosímtě pověz nám ještě nějaký příhody z tvé bajkové minulosti :))
Neupozorní na to třeba proto, že jim tam to kolo překáží, a jsou rádi, že si ho někdo koupí.
No, to je právě ono. Pak se snadno laik spálí.
i laik, který aspoň jednou v životě viděl cyklistu?
No jistě, protože sám sebe na kole nevidíš. A v cykloprodejnách většinou nejsou velká zrcadla na stěnách.
vzdávám se..
No buď rád, vždyť do menšího rámu by se ti nezmestila ta velká kabelka + ta obrovská Petka. Takže prodavač asi znal dokonale tvoje potřeby a prodal ti rám přesně na míru.
Ta petka je teď už určitě nahrazena hasicím přístrojem, jak ho vozí Kopka:-)
No, tak to ne :). Skutečně nechápu, co s tím na kole. Leda by mu začaly hořet brzdy.
a kolik měříš?
192cm
sory, otazka byla směřovana na zakladatele příspěvku
V pohodě. Já jen, že šňůrka vedla ke mně…
181cm
Kapánek..:D
Tak už vím jak vypadá těhotná velryba na dvou kolech…
Sorry, ale na tohle by skočil prodejcům snad jen úplnej …
Úplnej co?Já bych se do takových soudů moc nepouštěl.Zase může rozumět věcem o kterých nemáš páru.
Jistě,mohl si sebou vzít někoho,kdo kolům trochu rozumí.Spolehnul se na profesionalitu prodejce,ten ho možná vypekl,tedy úplnej něco je spíše prodejce.
Dík. Také si myslím, že odborníci by měli poradit.
Sedlo mám normálně víš,jen do sněhu jsem ho dal níž abych dosáhl na zem.
Uprav si trochu tu predni hadici;)
Božíčku! Vážně ve snížku?!? A nezmrzly ti při tom kouličky a nožičky! Svatá dobrotičko.
Nazev topicu je totalne odlisny od obsahu. Cekal jsem nakou otazku, ze zadas o radu atd. Ale tento prispevek patri spis nekam na facebook nebo do blogisku:o).takze tu je zbytecne
hlavná vec že ten thread „vyrazili jste dnes na kolo“ či tak nejak, nepatrí, šak je to to isté :-)
Mě by docela zajímalo nač máš tu flašku v košíku při –10.
keď má to sedlo dole kvôli tomu aby dosiahol na zem, tak je dosť možné že v tej flaške nemá vodu.
a etanol mrzne pri –130,5 °C takže je to s rezervou vpoho.
Tak může tam mít třeba nářadí, ale nechtěl sem pokládat návodnou otázku :o)
Nenech se těma kecama otrávit…teoretici:))
Sakra, tak rychle jsme byli odhaleni :-(
Dík za podporu.U BF končím.To jste rádi,co?
Každý „nováček“ na B-F si musí projít očistcem a jen silní jedinci vydrží ;-))
Já bych mohl vyprávět…
Ty bys hlavně mohl vyprávět, kdo vlastně jsi a proč si z nás děláš takhle legraci :). Anebo ne, zkazila by se tim ta zábava ;).
:)
A já už na to přišel :D. Onuce je Nikola!
no jasan!
Kdo je Nikola?
Jedna místní dáma libující si v latexových oblečcích.
Sakra to zní docela zajímavě.Tahle úchylka se mi taky líbí,ale pouze v ženském podání…
Moment, ty si pořád myslíš, že to byla ona? :)
nebyl to latex ale lykra ;-)
myslis ze ne, Nikola ze sebe dělala machra, Onuce mi prijde že se chová opačne… :D
Asi máš pravdu, navíc Nikola jezdila na Trekovi… Ach jo, další konspirační teorie mi padla :(.
O copak tu prosím jde? To mě chcete lustrovat? A proč? To je tu obvyklé?
V krajních případech se přistupuje k fotkám v latexovém oblečku s cedulkou s napsaným nickem :). Obličej být vidět nemusí… Ale ukázalo se, že někteří umí dobře s photoshopem, takže se možná bude muset přistoupit ještě k drastičtějším metodám :).
Můžeš mi prosím tu výše uvedenou změť slov nějak poskládat do trochu pochopitelného textu? Dík.
Ále, to tu byla jednou taková slečna, co tu dávala hambatý fotky a bylo podezření, že to neni ona a že si z nás utahuje, tak se vyfotila s cedulkou, na který byl její nick a v pozadí její poprsí nacpaný v nějakym latexovym oblečku :). Ale stejně kdoví, jestli si jenom někdo nepohrál ve photoshopu, proto ten přístup k drastičtějším metodám ověření totožnosti :).
rikam, nebyl to latex ale lykra ! a v tom je ku**a rozdil :D
A že to tak přesně víš, Nikolo :).
mel bys tu zas hodit fotky te tvoji… :D :-P
To bys mě musela zase hodně naštvat :).
když sem ty fotky hodim dost te tím naštvu? :D
Který? Ty tvoje=Nikoly? :)
ne, te tvoji… :)
A to mě naštve tak, že je sem hodim znovu? :) Pro mě za mě, klidně je sem hoď…
proč bych to dělal? to už by nebyla takova sranda :D
No tak vidíš… A proč ty nehodíš tu svou, ještě ses nepochlubil :).
nepotrebuju dopadnou jak ty :D
Já dopadnul jak? :)
sem teda někde čet, že si škemral u admina aby to smazal… ( jedna paní povídala :)
Prosil admina o smazání tebou vložených fotek? :)
Ále tak, no kravina to byla, ale zase na tý fotce nebylo nic tak hroznýho, navíc kdo chce, tak jí na FB stejně najde…
Mohl bys být prosím konkrétnější? Jak mám něco najít, když nevím o co jde a ani neznám žádná klíčová slova.
Ty se snažíš najít fotky mojí přítelkyně? :)
To snad ne… Co se tu děje? Vždyť jsi nejprve tvrdil, že Nikola jsem já. A teď zas Tvoje přítelkyně…
ty, nikola a jakefova přítelkyně je jedna a tatáž osoba, ne?
Já z toho mám stejný dojem.
Odtud se už neřešila Nikola, ale moje přítelkyně ;).
dobře :D
Tak si přečti pozorně tu větev, na kterou reaguješ :). A byl to vtip, nemůžeš to brát zase tak vážně, já si ve skutečnosti nemyslim, že bys byl Nikola ;). Kde jí je konec… S tou taky nebyla nuda…
Hmm. Dobře. Když si ze mne utahuješ, tak mi řekni, kdo vlastně jsi. Jako si to požadoval po mně.
Jee, promiň, ale ode mne to byl také žert. Na oplátku :). Netušil jsem, že to vezmeš vážně. Apropo, ta Tvoje fotka ve zdejším profilu, to je louka nad Malou Vískou?
Přijde ti, že bych v týhle větvi něco bral vážně? :)
Podle čeho jsi to poznal? Podle tý trávy nebo stromů? Je to někde na Vysočině, kdybys hodně chtěl, tak ti podle trasy závodu najdu i zhruba GPS souřadnice :).
Jen mi to přišlo povědomé… Není třeba.
Tohle byla pěkná louka, po sjezdovce kolmo nahoru, jeden z pár případů letoška, kdy jsem byl rád, že jsem malou placku neodmontoval..
Asi Tě nepřekvapí, když se zeptám: Copak je to ta malá placka?
22z převodník aneb nejmenší kolečko vepředu ;-).
Dík.
To je všechno moc hezké, ale co já s tím?
U tebe je právě taky potřeba prověřit pravou totožnost, protože je podezření, že si z nás tady utahuješ… A je to celý s velkym smajlem, nemusíš hned fotit občanku ani shánět lykrovej obleček :).
co chceš :)
Takže každej kdo jsme se byli projet ve sněhu máme taky založit vlákno? :)
Ne, ale jestli se mi podaří zítra dojet na Radhošť, tak ho založím taky, ale až zítra.
Zrovna jsem si říkal, jestli tam ten tvůj kombajn v letošním sněhu už byl :-)
Není to kombajn, ale lakatoš. Aspoň kuci říkali…když jim ujíždím v jakémkoliv terénu.
29 nebrat, kazí partu
Dneska jsem byl…abych vyzkoušel vrstvy oblečení a nový 2,55 plášť na zadku. Bylo –14, tak jsem zvědavý na zítřek, jestli zvládnu ten Radhošť…nebo možná Lysou. Podle toho, jaké bude počasí a kdy zvládnu vyjet.
U nás už se otepluje, dneska už jen –10°C a furt to leze nahoru, aktuálně –6°C. Ale u vás bude ještě kosa. Dneska jsem si přivezl Conti Spike Claw 240, tak je zítra prubnu :-)
Jsem se díval…to pojede hodně dobře. Já spoléhám na supermalý tlak a velkou styčnou plochu. Proti propadání výborné, ale na led to nevyzraje. Tak pak někde hoď reportage.
Tak mám na nich najetou první tisícovku :-)
Tak to vypadají dost dobře.
Nevědět to, tak řeknu, že jsou sotva vybalené z krabice.
Zpočátku jsem měl strach, že se to na asfaltu rychle sjede a proto budu muset furt přezouvat, aby mi to přes zimu vydrželo, ale opak je pravdou. Už dávám i celoasfaltové švihy a nic se s plášti neděje. Takže je nechám celou zimu, jako normální zimní gumy :-)
Jak to tak vidím,nejspíš je na příští zimu pořídím.Už jsem si tutu zimu 5× ustlal,zatím bez následků.
Určitě se to vyplatí.
To cumim…ani ty hrabiky nevypadaj vubec ohlozdane:)
Neklouce to trochu na asfaltu? Co zvukovy projev?
Tak jasně, že jako čistá guma to na asfaltu nedrží, ale žádná tragédie to není. Na zimní ježdění úplně v pohodě. Hlavně ale nemusím řešit, jestli náhodou nevjedu na kus ledu nebo že vjedu na cestu úplně celou pod ledem, kde by se jinak vůbec projet nedalo. Nebo dneska ráno, když pršelo a hned to mrzlo. Prostě pohoda, kolo je nepřetržitě pod kontrolou :-)
Když jedu pomalu, tak to křupe a když rychle, tak parádně bzučí. Asi je to kravál řádný, protože lidi se otáčejí :-)
U nás je právě –16°C :-X
Proboha, co tam vyvádíte?
Tak to vidím na pěší tůru při biku :)
Po Knížecí to bude teoreticky nejhorší, nicméně vrcholovka bude udusaná a zmrzlá…toho se nebojím.
V téhle kose bych to bez komplet celý v Gore-texu neriskoval. Dolů to bez něj bude sebevražda.
na co goretex když pršet asi nebude? spíš by to chtělo péřový návleky :)
Asi tak, už tu je –19°C a jestli to takovým tempem bude klesat dál, tak na Radhošti to bude celkem zimní peklo :)
Takže zítra sraz u Maměnky?
Neblbni, já nevytáhnu paty z domy :). Až odpoledne jedu na týdenní pobyt na čerstvém vzduch do Ostravy.
A to si říkáš valach? Děláš rožnovákům jen ostudu…:oP
Dlouhé mrazivé sjezdy si v ničem jiném už neumím představit. Gore-tex není jen do vody, ale je právě nenahraditelný při uchování tepla ve velkých rychlostech větru za mrazivého počasí.
Gore-tex velmi dobře eliminuje vliv rychlosti větru a tím zásadním způsobem ovlivňuje Efektivní teplotu.
jako větrná ochrana to beru, ale nezahřeje a to v těch dlouhých sjezdech se člověk rychle ochladí když nešlape.
Gore-tex není k tomu, aby hřál. Je to vnější vrstva, která brání ztrátě tepla, tedy tomu rychlému ochlazování, když nešlapeš, jak sám píšeš. Všelijaké neprofuky do chladného počasí, jsou ve velkém mrazu opravdu jen nedostatečné náhražky a člověk to okamžitě pochopí, až si několikakilometrový sjezd v silném mrazu sjede v Gore-texu.
Nejlepší je několik triček, svetr a pořádná péřová bunda, v tom je člověku aspoň trochu teplo :)
Jenomže v péřové bundě a kalhotách se na kole moc dobře nejezdí. Na rozdíl od toho Gore-texu. Je to prostě matroš, který posunuje možnost pohodlné jízdy hluboko do extrémních teplot :-)
hned sem si vzpomnel na Honzu Kopku
já s tim ale nemám dobrou zkušenost. Sice nepromokne a neprofoukne, ale také nic moc pouští ven(při trochu intenzivnějším výkonu) osvědčil se mi docela pertex(proti větru, ale promokne okamžitě)
Bavíme se o extrémních teplotách a podmínkách. Tedy o celodenním pobytu a jízdě v horách, kde jsou dlouhé sjezdy a teploty od –10°C dolů. Žádný dvouhodinový rychlý švih s krátkými kopci při teplotě –5°C.