• maly bob

    cekam uz 4 tydny na boty z anglie, da se neco delat kdyz z ebaye neprijde zbozi??

    • Crempa  

      nedrzej to na celnici jeste… ?

    • kubad  

      kontaktuj prodejce

    • maly bob  

      up

    • maxtor  

      Nějaké pojištění (podrobnosti nevím) se na tebe vztahuje jen v případě, že platíš PayPalem. Jinak máš podle všeho smůlu – pokud prodvávacící nekomunikuje, uděl mu negativní hodnocení. Nic víc asi neuděláš. Já jsem dal negativní hodnocení jen jednou a to tehdy, když jsem kupoval sadu XTR a chyběl v ní jeden pár brzdových destiček. Sice je to kravina a byla to suprová cena, ale nabídka byla přesně specifikovaná včetně těch desek. Prodávající přestal komunikovat a ani se neomluvil… Jeho problém.

      • maly bob  

        no platil sem PayPalem, dik, zjistim jak to je

        • Jirik123  

          Co jsem cetl, tak v tom pripade muzes otevrit paypal dispute, paypal potom kontaktuje prodejce s pozadavkem o vysvetleni a pokud prodejce nezjedna napravu, tak by si mel penize dostat zpet. Zatim jsem to nastesti nepotreboval, tak podrobnosti neznam.

          • Matony  

            Jiiku123, prosim o podrobnější vysvětlení, taky mě nepřišlo z jednoho UK e.shopu docela drahé zboží, placeno přes PayPal. Zatím jsem využil právní služby europa direct, jak v tomto případě postupovat se žalobou atd..

            • karelH  

              Normálně přes ebay resp. následně přes paypal otevřeš „DISPUTE“ (spor), oni požádají prodejce o vysvětlení a další průběh už bude záležet na okolnostech. Mě takhle jednou napálil nějakej amík (a asi 20 dalších) a do cca 10 dnů jsem měl peníze zpátky. Nebýt drastického poklesu kurzu dolaru, tak to bylo 100% (asi 320 USD)

            • Jirik123  

              Prihlas se do sveho paypal uctu, klikni na „resolution center“ a pak „report a problem“ atd. Nejaky pokec k tomu je napr. zde.

    • jIrI___  

      A to jsem si rikal, ze je na case vyzkouset ebay…:-( Asi pro jistotu zustanu u „drahych“ ceskych e-shopu.

      • miki  

        Tak já nakupuji na ebay 3 roky a jen jednou mě jeden napálil .V tý hordě balíků/dnes187/ za tu dobu jsem ušetřil neskutečnej peníz.

        • vojtechposmourny  

          Přeně tak. Napálenej nedohledatelně jednou, ušetřený peníze se ale nedaj snad spočítat.

          • Matony  

            Tak jsem otevřel spor, a uvidím. Jinak zatím všem díky. Bike-forum, to je věc!

            • Matony  

              Tak po vyvolání dispute, se to okamžitě pohlo, prodejce mi okamžitě odepsal, že mě neodepsal na druhý e-mail, že byli zaměstnanci na dovolené a že není schopný vysledovat zásilku až do ČR. Na poště u vedoucího v kanceláři my řekli, že jsou všechny mezinárodní zásilky automaticky skenovány, tzn. i vysledovatelný. Nicméně mě ujistil, že mi peníze okamžitě vrátí jakmile budou zaměstnanci v kanceláři. Chce to asi opravdu řešit přes PayPal resolution center. jinak některé nákupy přes e-bay jsou chráněny až do výše 25000,–

              • Jirik123  

                No vida:) Jinak nějaký kód sice asi mají všechny mezinárodní zásilky, ale ne u všech je pak možné je podle toho kódu sledovat na internetu. U těch nejlevnějších metod zaslání opravdu tracking možný není.

    • Lowrider  

      Prosím mám problém s paypalem, chtějí po mně foto občanky se jménem a adresou. Musí tam tedy být i číslo občanky atd nebo stačí aby bylo vidět jen to jméno a adresa?

      • rdx  

        fotka obcanky do paypalu? to je nejake divne. Normalne musi stacit zaregistrovat a opsat kod z banovniho vypisu.

    • lutte1  

      Prifarim se k vlaknu.Nedavno jsem si zalozil ucet na paypalu.Akorat s tim neumim.Jak to funguje?Poslou se penize bud pres kartu nebo prikazem na paypal a pak se pres nej plati u konkretniho prodejce?

      • prvniodkonce  

        Peníze se stáhnou přes kartu přímo z účtu. Není potřeba to přeposílat na paypal a pak platit. Všechno je fast´n´easy.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.