• kesu

    ahoj

    Chtel bych Vas poprosit o radu.Koncem unora jsem objednal na jednom Ebay obchode v USA predstavec,ktery dodnes neprisel.Fakta:

    • zaplaceno Paypall 22.2.2009 (cena s postovnym byla kolem 40dolaru)
    • podle prodejce poslano 23.2.2009,nasledne dorucen mejl,ze je odeslano a odkaz na stranku

    USPS International First kde kdyz dam cislo baliku je videt jen to,ze bylo odeslano 23.2.

    • nasledne(asi pred deseti dnama probehlo par mejlu kde mi pisi,ze mam pockat a ze to odeslali.
     

    Nicmene ted uz jsem docela nervozni,ze to trva nejak dlouho.Predtim tu bylo vse maximalne do mesice.Je vubec nejaka moznost dostat penize zpet?popripade jaka?Nebo mam dal cekat?

    Dekuju

    0 0
    • Grinch  

      visi ti to na celnici…

      0 0
      • kubad  

        nevím co by balík za 30 dolarů dělal tak dlouho na celnici od odeslání je to už skoro dva měsíce.

        spíš se balík stratil – nic neobvyklého :-( mám s tím taky nepříjemné zkušenosti

        0 0
        • kolečko  

          Taky bych to tak viděl. Mně teď přišel balík ze Států po 14 dnech včetně pečlivé kontroly v Praze. Ale PayPal vrací peníze za určitých podmínek, ale neznám je přesně.

          0 0
    • prvniodkonce  

      Taky mi visí ve vzduchu jedna dodávka z USA už asi měsíc :(

      USPS FCAM navzdory názvu může trvat až 40 dní. Pokud je to ale přes 2 měsíce, už je to fakt dlouho.

      0 0
      • kesu  

        blby je,ze ebay eviduje jen zakazky do 45 dni zpet a tohle uz je vic:(

        0 0
        • vojtechposmourny  

          To sis měl ohlídat, faktem zůstává, že disput můžeš dát do 45 dnů od zaplacení. Pokud tak učiníš, máš ještě relativně šanci dostat peníze zpět. Mě se teď  tímto způsobem vrátily peníze za věc odeslanou udajně 22. ledna.

          0 0
    • Bougemil  

      Kdyz mi sla Leftyna ze statu v CR byla asi do 14 dnu ................... na celnim skladu 5 tydnu ..... preju pevne nervy :-)

      0 0
      • kesu  

        jenze predstavec v hodnote 29,9US by nemel bejt na celnici:(

        0 0
        • kolečko  

          Ale celníci neví, co v krabici je, takže ji musí zkontrolovat. Já měl v bedně HW za $10 a pečlivě ji prohrabali a zalepili.

          0 0
    • kali222  

      taky cekam na plaste na nomada uz pres mesic a cena byla 70 dolacu i s postou:(

      0 0
    • padlos  

      No jestli mas to trackovaci cislo od UPS tak bych prudil je.  A ne prodejce.

      0 0
      • kyl  

        Mám malej problém.Změnil jsem si sdresu doručení,udělal objednávku,vše bylo ok,došel mi mejl o potvrzení objednávky ale na Paypal účtu tato transakce není.

        0 0
    • Georrge  

      lidi když už to tu vytahujete, tak bych vás taky poprosil o pomoc. Nebudu tu rozebírat že mě jeden prodejce natáhnul, když jsem udělal objednávku, on mi poslal mejl že poslední kusy nejsou vhodné k prodeji a že mi vrátí peníze, a ty už jsem nikdy neviděl. Ale udělal jsem ještě jinou objednávku, tu mi poslali, čekal jsem na ni hodně dlouho, a po asi měsíci mi poslali mejl, že jim balík přišel zpátky, a že mi tedy vrácí peníze. Vrátili. Problém je, že jsem ten balík chtěl, a domů nic nepřišlo. Začlo mi to vrtat v hlavě a jediné co mě napadá je, že mám něco špatně vyplněno v profilu. Můžete mi tedy prosím zkontrolovat, jestli tam někde nemám chybu? Tak tedy:

      First Name – to je jasné moje jméno, předpokládám bez diakritiky.

      Last Name – příjmení, taky bez diakritiky.

      Address – Název ulice, ale teď nevím, jestli číslo popisného psát hned za název ulice, nebo do řádku který je pod tím? (mám to teď hned za názvem)

      City – město, předpokládám že čistě název bez čísel čtvrtí.

      State – asi platí pouze pro země s více státy (USA), takže tam nic nemám.

      Postal code (Zip) – poštovní směrovací číslo? Mám tam to, co píšu u české pošty, prostě 74706

      Country – czech republic

      Primary telephone – nevyplněno

      Sedondary/mobile – nevyplněno

      Všechny názvy mám bez diakritiky, může v tom být chyba? vyplňoval jsem to podle nějakého návodu a tam bylo že to má být bez diakritiky… ale časy se mění… nerad bych totiž zase objednával něco, co mi nepřijde, a prodejce už tak hodný být nemusí a můžu přijít o další peníze. I ta první zásilka možná byla nakonec odeslána, ale ke mě nikdy nedorazila. Nebo to mám dobře a prostě jen došlo k nějaké chybě, která se stává, a proto jim to přišlo zpátky?

      0 0
      • kyl  

        Já to mám napsáno normálně ale jak sem si změnil adresu doručení tak je to v tahu a nemůžu nic obědnat,vlastně můžu ale na paypal účtu se mi to nezobrazí takže to není zaplaceno.Od toho co sem objednával ale dojde mejl s potvrzaním objednávky.Tři objednávky jsou na cestě,se picnu jestli to nedojde.

        0 0
      • obda  

        Já jsem měl takhle problém s balíkem, který sice dorazil na poštu, ale ke mně nedorazilo oznámení o uložení zásilky. Balík byl z Indie. Po uplynutí doby uložení (10 dní?) to pošta poslal zpátky jako nedoručitelné. Naštěstí mi to byl prodejce ochoten poslat znova. Stejná adresa, všechno, a tentokrát bez problému.

        0 0
      • vojtechposmourny  

        Máš to dobře, možná bych si tam připsal telefonní číslo. Jinak jednou jsem čekal na zásilku z USA a pořád nic. Volal jsem na poštu, pořád nic, zkuste prodejce. Asi po čtrnácti dnech jsem si šel pro jinou, na kterou mi přišlo normálně oznámení, a k ní mi přidali tu první, mnou hledanou, se slovy „no to je dost, že si pro to jdete, večer bychom jí posílali zpět.“ Na mojí otázku, proč mi uplynulých čtrnáct dní do telefonu tvrdí, že u nich na poště nic nemám a ať kontaktuji prodejce, mi nebyla schopná odpovědět. Ale prý jsem určitě dostal do schránky minimálně dvě, ale spíš tři upozornění…

        0 0
        • kubad  

          jj podobné zkušenosti :(

          0 0
          • kyl  

            Dá se objednávka stornovat když my Paypal nechce odeslat platbu?Změnil jsem v profilu adresu doručení a už jsou problémy.

            0 0
            • kyl  

              Nikdo nic?Je nějaký postih za to když to nejde zaplatit?Prodejci jsem poslal email zda je možné objednávku stornovat,zatím bez odpovědi.:-((

              0 0
              • kubad  

                pokud máš důvod a druhá strana souhlasí tak jo, jinak ne, pokud nezaplatíš můžeš dostat negativní hodnocení

                0 0
                • kyl  

                  Když ten účet zruším a udělám novej,stane se něco?Veme to původní kartu?

                  0 0
                  • kubad  

                    tak to netuším, ale asi to moc rozumné nebude, to chceš řešit kvuli jedné platbě?

                    0 0
                    • kyl  

                      Dvě platby za 6000kč,u jedné jsem se překlikl a položka se tam objevila 2×,označil jsem jednu a zaplatil,celková suma se přepočetla na cenu za jednu položku,vše ok,zaplaceno ale ta jedna položka teď visí v seznamu jako nezaplacená.Pak jsem u další objednávky použil druhou adresu do práce a už to paypal zezaplatil a dotěď to nejde.

                      0 0
                      • kubad  

                        jestli s něco objednal omylem 2× není problém to se domluvíš s prodejcem, případně pokud ne tak přímo přes e-bay.

                        a z tou adresou máš někde chybu, stačí ji najít :D

                        já mám u paypalu už asi 7 adres a všechny to bere

                        0 0
                        • kyl  

                          Měl jsem dvě na první je vázaná Visa karta ale i když ji uvedu tak transakce není dokončená.Druhou jsem smazal.

                          0 0
                        • kyl  

                          Tohle se mi napíše když chci potvrdit platbu.

                          PayPal does not share your bank account or credit card information with the seller.

                          0 0
                          • obda  

                            Což je v pořádku, ne? Prostě ti jenom říká, že o prodejci neprozradí žádné informace o tvém bankovním účtu a kartě. To jako abys byl klidnej. Převod peněz je v režii PayPalu, takže to ani prodejce nemá co zajímat.

                            0 0
                            • kyl  

                              Jenže to celé dopadne nakonec takhle

                              0 0
                              • obda  

                                Hmm, smůla. Píšou tam, že je máš kontaktovat. Kontaktovals? Ta předchozí hláška s tím nemá vůbec nic společného.

                                0 0
                                • kyl  

                                  Jasně že jo protože předchozí mejl byl v překladu asi v tom smyslu že jsem změnil adresu a že může být problém a že chtějí říct jestli jsem ji změnil opravdu já.Napsal jsem jim že ano a přiložil i ten mejl co mi poslali.Dostal jsem tuto odpověď:

                                  Dear Vítězslav Freiwald,

                                  Thank you for contacting PayPal regarding confirming your address.

                                  I have reviewed your enquiry and I can confirm that we are currently

                                  unable to confirm addresses in your country. We only mark an address as

                                  confirmed when we verify that the credit card billing and shipping

                                  address are the same.

                                  We use automated verification methods supplied by credit card issuers or

                                  third party vendors to confirm the addresses of our customers. These

                                  verification methods are not supplied by all card issuers and as such

                                  are currently only available to customers in the US, UK and Canada.

                                  Sellers can use the presence of a confirmed address to determine risk

                                  when considering transactions where Seller Protection may be

                                  unavailable. These types of security measures are necessary in an online

                                  environment where it is difficult to check someone's identity.

                                  If your seller has expressed concern about shipping to your unconfirmed

                                  address, please advise them that it is not possible for addresses in

                                  your country to be confirmed and ask them to contact us directly. We can

                                  advise the correct procedure for them to be protected under our Seller

                                  Protection.

                                  PayPal will continue to upgrade our systems for the foreseeable future

                                  in order that you will be able to confirm your (xxxinsert countryxxx)

                                  address as soon as possible.

                                  It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.

                                  Sincerely,

                                  Ron

                                  0 0
                                  • miki  

                                    no nevím jak to máš nastavený ale já mám 4 adresy v Ebay a napřed vložím správnou adresu kam to chci poslat na Ebay a pak mě to přesměruje na payPal a tam se obleví doručovací adresa co jsem zadal na Ebay.zaplatím a hotovo .

                                    0 0
                                    • kyl  

                                      Už tam mám jen jednu adresu a furt to nefunguje.

                                      0 0
                                      • kyl  

                                        Zejtra abych šel do banky zjistit jestly není problém tam :-(,tohle mi došlo(překlad by google)

                                        Vážení Vítězslav Freiwald,

                                        Děkuji Vám za kontaktování PayPal, pokud jde o potíže vás

                                        zkušený, když se snaží, aby se platba za položku eBay.

                                        Pan Freiwald, omlouvám se za potíže jste zažili, když

                                        pokoušet se dělat platební kartou končí 7514. Mám přezkoumány

                                        svůj účet a můžete vidět, že zaplacení 145,00 dolarů USD byl

                                        odmítl podle svého vydavatele karty.

                                        Jediné informace, které jsme obdrželi, je, že Vaše karta poskytovatel

                                        odmítl použití této karty s PayPal.

                                        Zde jsou některé běžné důvody, proč vydavatele karty by pokles platby:

                                        • by mohl být limit na vaší kreditní kartě, která byla překročena.

                                        • Je možné, že vydavatelem karty může být dočasně nedostupná

                                        odpovědět na žádost o autorizaci jsme poslali.

                                        • Vaše kreditní karta společnosti by mohlo být blokování této transakce pro

                                        Z bezpečnostních důvodů, protože se nevejde své pravidelné útrat.

                                        Já bych Doporučujeme vám kontaktovat vydavatele vaší kreditní karty a mluvit

                                        někdo, kdo se zabývá on-line transakce zjistit, proč se tato platba

                                        byl odepřen. Vezměte prosím na vědomí, že obecná služby zákazníkům ve vaší bance

                                        nemusí být schopni poskytnout konkrétní informace o tom, proč byla transakce

                                        popíral. Budete muset kontaktovat oddělení na starosti on-line

                                        platby na získání těchto informací.

                                        Můžete být schopni dokončit tuto platbu poté, co jste mluvil ke svému

                                        vydavatele karty a problém vyřešen. Případně si můžete přidat další

                                        kreditní karty k vašemu PayPal účtu, pokud máte k dispozici.

                                        Chápu vaše zklamání v této věci a lítosti všechny

                                        nepříjemnosti by mohlo zapříčinit.

                                        S pozdravem,

                                        David

                                        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.