Přestavba krosového kola na silniční

13 nepřečtených
  • smažin

    Skoro 2 roky vozím odpruženou vidilici a už mě to nebaví,terén sem vynechal úplně tak nevidím důvod ji tam mít, zadní ráfek zachvíli odejde tak sem se rozhodl to předělat na silnici, nějaké rady co za vidlici a kola vzít? Zatím sem našel jen karbonovou od force (cyklokrosová je kratší a nevím co to udělá s geometrií), dále asi aksia nebo fulcrumy 7. Díky za názory.

    Kolo: http://www.superiorbikes.eu/…eedster.html

    • p@X  

      Z SUV nikdy silničního závoďáka neuděláš, imho vyhozený prachy…

      • smažin  

        To je jasné, ale pevnou vidlici chci tak jako tak a nové kola budou potřeba no,už je u nyplu vidět prasklina :(

        • p@X  

          Naštěstí už mám tyhle fáze za sebou…

          • smažin  

            Není problém s těma silničníma nábojema co se týká šířky (nestahuje to tu vidlici nějak moc)?

            • Lister  

              Kup nebo si nech postavit kola s nějakým užším ráfkem – 17mm a MTB roztečí nábojů a na to nahodíš bez potíží skoro cokoliv.

              Ideálně pláště typu Schwalbe Durano 25mm.

              • smažin  

                A ty silniční náboje bývají prblémové v krosové vidlici?

                • p@X  

                  Mně se zdá, že přední nába je stejně široká, zadní se liší imho o 5mm, takže se přiskřípne stavba nebo vypodloží…

    • nooski  

      Silničku z toho neuděláš. Udělej to, co radí Lister. Vidli máš třeba tady http://www.kupkolo.cz/…e-al_z94643/

    • bochov  

      Ja bych to nedělal radějí byt tebou bych horaka zakonzervoval a koupil si silničku ja po koupí silnice jsem to udělal,ale občas na něm jezdím MTB ma sve kouzlo stejně jako silnice.To co děláš není ani ryba ani rak.

      • winter78  

        Všetko je to o prioritách konkrétneho človeka. Ja mám 5 bicyklov, medzi nimi aj čistokrvný cesťák a čistokrvný MTB, ale najviac km nabehám aj tak na crosse (resp. fitness biku) s pevnou vidlicou. Je to neporovnatelne pohodlnejšie než kostitras cesťák (obuté 32 alebo 35 mm plášte) a po asfalte je to svižnejšie než MTB na odpruženej vidlici.

    • Singlespeed  

      I když mám běžné silniční kolo, nejvíce najezdím na krosu Maxbike předělaném na silniční kolo s berany a posedem poladěným přesně podle standardní silničky. Jak píšou kolegové, silniční výplety dáš do krosového rámu bez problémů, přední pasuje přesně, zadní o 5 mm užší jsem několik let jen stahoval upínákem, dnes už dávám na každou stranu podložku. Vidlic jsem vystřídal už několik, nejkratší měla 39 cm (osa-spodní miska), to už bylo málo, ale dalo se, 42 cm už je naprosto v pohodě.

      • smažin  

        Vzhledem k financím je tohle nejlepší cesta,nějakou silničku za 12 tisíc bych rozhodně nekoupil a toto vyjde kolem o dost levněji, pokud to s tou podložkou funguje tak nevidím problém teda no.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.