• Pepe72

    Poprvé zkouším bezduše. Nasadil jsem plášt na připravené kolo a nafoukal – na jaký tlak nevím, jen jsem to nafoukal. Asi po půl hodině se pláš trochu vyfoukl. Je to ok ? S mlíkem se to spraví ?

    • alo  

      a mlíko je uvnitř?

    • bezdratova.sprcha  

      Půl hodina je hodně rychlý výfuk. Nafoukni to tak na 40PSI (méně než 50) a poslouchej, jestli ti někde neuniká vzduch.

      Zkus taky kolo ponořit do vody jestli se ti třeba jenom někde neposadila špatně patka. Pokud ne, zkus hledat chybu v lepení pásky.

      V málokterém návodě toto najdeš, ale páska by měla začínat minimálně půl centimetru od odtvoru pro nipple (jednoduše, ideálně by měla začínat přímo uprostřed mezi dvěma otvory), jinak ta vrstva co půjde přes ni se snadno nadzvedne a začne tama unikat vzduch. A za pásku je při aplikaci nutno táhnout a to upravdu silně (pokud máš tu správnou pásku, nemáš šanci ji rukou urvat). První a poslední kousky pásky (ty které už nenatáhneš) je dobré odstřihnout.

      • novas752  

        A pak je to fajn zlehka(!) ohřát horkovzduškou ať se to pořádně nalepí.

        • bezdratova.sprcha  

          Buď, a nebo tam nahodit duši, nafouknout na vysoký tlak a nechat čtvrt až půl hodiny sedět. Nicméně osobně si myslím, že tyto kroky lze přeskočit, pokud se použijí dvě vrstvy pásky, protože ta druhá vrstva efektivně „připlácne“ tu druhou.

          Jinak tip top bezdušáky by měly udržet 40PSI minimálně 24 hodin bez mlíka, ideálně pak i několik dní. (Pro objasnění, tím nemyslím že udrží přesně ten tlak, ale že se nevyfouknou úplně)

      • Pepe72  

        Pásku už tam mám, ta je nalepená dobře.

        • Breakpain  

          Já to teda pak vždy proženu ještě horkovzduškou a dotlačuju rukou. Nezdá se to, ale většinou si to pak ještě takhle sedne. Ale jestli to má / nemá efekt, to netuším ;). Guma bez mlíka samozřejmě ujde ;-)

    • Jenda  

      Nenech se zblbnout, že to za půl hodiny ujde je cajk, maximálně tam nalej o trochu víc mlíka, utěsníto i hodně děravý pláště. Může se stát že než to projedeš tak to bude i přes veškerou snahu trochu utíkat, ale jakmile s tím ujedeš tak 20 km tak by to mělo být cajk.

      • bezdratova.sprcha  

        Osobně bych nechtěl jezdit na bezduších co bez mlíka ujdou za půl hodiny.

        Pokud to ujde za tak krátkou dobu, znamená to, že něco netěsní jak má. Myslím, že je lepší najít kde přesně je problém, než spoléhat na to, že to ošéfuje tmel.

        • Breakpain  

          ujde mi to mnohem rychleji ;) … a pokaždé, když jsem tam dal mlíko se to krásně chytlo ;) …

        • scret  

          ale prd! Zalezi, co pouzivas za gumy!!! Pul hodky bez mlika je v pohode…

        • Mr.Duck  

          Já na bezduších jezdím 5 let a nemyslím že bych někdy měl šanci půl hodiny udržet tlak bez mlíka. Stačí mi že se to bez mlíka chytne a naskočí i když skoro vždy i to dělám už s mlíkem, a nikdy nemám problém. Vozím gumy, hlavně na dh, co tlak než mlíka prostě neudrží, a v reálném provozu nemám žádný problém.

          Ojjj outdated

    • jIrI___  

      Mi se osvědčilo nalít do pláště tmel, nafoukat a hned to jet kolem bloku projet, ať se ten tmel dostane všude kam má. Pak se samovolným ucházením tlaku nebyly problémy.

    • Pepe72  

      Nafoukal jsem to podruhé na 40 a uvidíme.

    • Smazaný účet  

      Vždycky mi to utíká kolem ventilku. Naleju tmel, zatrepu a je to OK.

      • bezdratova.sprcha  

        A nemáš jenom konec pásky přes nipple nebo poblíž něj? Případně jaký používáš ventilek, ať vím čemu se vyhnout :D

        • novas752  

          Tam až zase tolik nejde o ventilek, ale o to, jak si tvar patky ventilku rozumí s tvarem žlábku v ráfku. Na jinym ráfku to může fungovat bezvadně.

          • bezdratova.sprcha  

            Pokud je ten žlábek moc úzký nebo hluboký, tak se to má vrtnout, ne? Aspoň dle tutoriálů Notubes.

            • novas752  

              Co vrtnout?

              Normálně maj výrobci ráfků v nabídce ventilky který maj to gumový těsnění přesně padnoucí do ráfku.

              Pokud tam to těsnění u jiné kombinace nepadne úplně přesně, lze ho podložit čtverečkem vyřízlým z duše – guma z které je duše je o dost měkčí a tak se to utažením matičky na ventilku krásně rozplácne a zatěsní.

              Žádný sraní s tim, jsou to jenom bezduše.

        • JFtryall  

          Ventilky funguji asi vsechny. Cafe, WTB, NoTubes, Max1, American Classic. Je lepsi si tam dat jeste zvlast jednu vrstvu pod ventilek. Treba gorilla tape neni zla.

          • jopny  

            Gorillu také doporučuji. Dal jsem jednu vrstvu a hned se bezduše chytly bez nějakého úniku. Pláště Maxxis a WTB.

        • Smazaný účet  

          Začínám před ventilkem a končím za ventilkem. Udělám díru, nainstaluji ventilek a většinou to proste stejně utíká. Ale jak píšu. Už s tím mám zkušenost a vím, ze staci nalit tmel, zatrepat s tím u ventilku a je utesneno. Pak na to nemusím rok sáhnout. Max doleju tmel přes ventilek. Patky krásné drží i při úplném vypuštění. Ráfky WTB frequency i25, páska Notubes, ventilky NoTubes, Caffélate, záleží jak kdy.

      • Strakááč  

        A co použít ventilek z duše, pokud se na to přešlo z duší.. tam to nemůže unikat nikdy a nikde :)

    • Rice  

      Podle tý fotky neni uplně jasný, jestli je plášť zaskočenej po celym ráfku (vpravo je vidět kontrolní proužek na plášti, ale vlevo ne). Pokud nezaskočí všude, tak vyfouknout, natřít mýdlovou vodou a znova nafouknout. Jak si sedne plášť všude, tak bych nalil mlíko (pokud byl problém s nahazováním tak přes ventilek, pokud ne, tak rovnou do pláště).

    • Pepe72  

      Tak utíká to kolem ráfku. všude.

      • novas752  

        Kolem ráfku znamená přes patky? Jestli jo tak prostě nejsou dobře naskočený. Nabuš to dokud se neozve hlasitý lup-lup jak patky naskočej, klidně tam můžeš natlačit 4–5 barů, ale jakmile to naskočí, tak to zase ufoukni. Patky by měly zůstat naskočený.

        • Rice  

          Pro zaskočení foukám na max. 2,5 bar a pokud to nezaskočí všude, tak vyfouknu, namažu roztokem vody a tekutýho mejdla a nafouknu, pak to většinou naskočí do 2 bar. Těch 4–5 bar bych radši nejdřív zkontroval, jestli je to povolenej tlak pro danej ráfek a plášť, případně mlíko. Utržená patka pláště nebo ráfku se tu občas objeví, tak to tak z prevence zmiňuju.

          • novas752  

            Kaslat na povolenej tlak, je to jen pro nahozeni patek, nikdo na tom jezdit s takhle nabusenym plastem nebude. Vetsina plastu co jsem nahazoval naskocila mezi 3 a 4 bary, nejale i kousek nad dvema, nejake az lehce nad 4.

            Nahazoval jsem to uz s vysroubovanym ventilkem, hned po naskoceni zastavit tlakovani a vypustit, strikackou tam natlacit 100ml mlika, nasroubovat ventilek, nafouknout na normalni tlak a v ruce rozlit mliko po stenach plaste otacenim a klopenim do stran. S kompresorem a pripravenejma vecma je to otazka 3 minut bez lepeni pasky.

        • JFtryall  

          5 Baru bych do zesilenejch Convictu fakt nedaval. :-) zaskakuje to uz pod 2 bary a kdyz ne, tak prave staci maznout a je vyreseno. Jestli utika kolem rafku, tak bude problem asi v pasce. Dal bych dve vrstvy. DT a WTB by melo fungovat bez potizi.

      • bezdratova.sprcha  

        Mozna patka jeste neseda az tak dobre jak by mela. Ja bych tam zkusil dat na noc dusi, natlakovat a pak zkusit jestli se to neumoudrilo. Plaste po roztazeni casto lepe drzi.

    • Pepe72  

      Celkově to utíká všude stejně a z každé strany, zítra snad bude čas a zajdu do hornbachu pro pásku a ještě to polepím.

      • novas752  

        Nes to hudes lepit tak s8 ten rafek dobre odmasti treba cisticem na brzdy.

    • MirosPikos  

      Jakou si použil pásku? Pokud to nalepíš s přesahem okolo ventilku a budeš to hezky napínat, líp to nenalepíš. Pomůže tomu duše, aby si to hezky sedlo nebo ta horkovzdušná pistol.

      Každopádně plášť musí zaskočit, určitě to poznáš podle lupnutí. Vzduch obvykle uniká okolo ventilku, ale po nalití mlíka je to hned pořešené.

      Co jsem se chtěl ale zeptat, jakou si použil nábu na výplety? Vypadá to na straightpull nebo se mi to jen zdá?

    • Stephenbb  

      Za prve musis mit rafek, ktery ma prizpusobenou patku pro tubeless. Za druhe tam musis mit tubeless pasku. Za treti mliko. Za ctvrte musis plast nafouknou alespon na 2 atmosfery a nejdulezitejsi je to, ZE PLAST MUSI SEDNOU PO CELEM OBVODU DO PATKY RAFKU!!! jinak se ti to bude porad vyfukovat, tak samo kdyz nemas rafek na tubeless. Resi se to pak vlozkou, jakoby dusi, co je jen paska s ventilkem.

    • nomecz  

      Hele kdyz to tady procitam tak je sice supr ze ti vsichni radi to pretlakovat, menit pasky a podobne ale nez s tim vsim zacnes tak tam naper deci mlika a jdi to ven projet. Nekdy holt patka plaste na danem rafku uplne netesni a mliko to pobere ale musi se spravne rozlejt.

      Takze pumpu do batohu a hura na vejlet.

      Naposledy sem takhle nahazoval conti MKII RS coz je hodil do toho deci a pul mlika. Nemohl sem kvuli zlomene ruce jezdit tak sem to tyden musel vzdycky povodit po garazi a dofouknout. Pak se chytli a od te doby drzi uz asi 2 mesice a dofukoval sem jednou.

      Kdyz sem pak na ruhem kole nahazoval to stejne tak po projeti a 1× dofuku po ceste se chytl hned

      • Jenda  

        Přesně tak. Zatím se všechny gumy co jsem nahazoval tímhle způsobem utěsnily, i když někde to chtělo trochu víc mlíka. Jedinej problém byl na dartmoorech Raider který fakt nejsou na bezduše vhodný, tam to sice těsnilo taky ale uchcávalo to občas v bordelu. Tam bylo jediný řešení gheto notubes, což je na druhou stranu neprůstřelná varianta, protože mlíko tu duši/pásku k patkám přilepí a je to jak galuska :-)

      • bezdratova.sprcha  

        Čili místo aby plášť nechal roztáhnout třeba pomocí duše radíš, aby špatně těsnící patky zalepil tmelem a riskoval, že se mu to rozprcne za jízdy?

        • nomecz  

          Ne protoze problem nemusi byt v tom, ze patky nejsou zaskocene ale proste netesni a i kdyz to budes roztahovat nebo mazat mydlinama tak to proste problem nevyresi

        • Mr.Duck  

          Ja bych to klidně poradil. Nikdy jsem kvůli nasazení gumy duše nepoužil duši. Ideální postup podle mě je nahodit a projet, vždy se mi to tak utěsnilo a pak dnům problém dokud jsem nesjel gumu nebo nezničil ráfek.

    • Pepe72  

      Nakonec použita stans 33mm jednu vrstvu , kterou jsem seřízl v ráfku, napumpoval na 4bar a výsledek pořád stejný :-) . Po nalití mlíka drží bez uniku už 3 dny. Mám najeto 40km po betonu.

    • coltcha  

      Ať nezakládám nové vlákno… chci vyzkoušet poprvé bezduše. Kola mám M1600 spline 30mm, Chystám se pořídit tyhle věci:

      Dopředu přijde HR II kevlar 27,5×2.40/3C EXO TR, dozadu ještě nevím Agressor nebo Minion SS 2,3

      Bude to v cajku nebo mám pořídit třeba jiné ventilky?

      Kola by měli být Tubeless Ready, potřebuju vůbec pásku? Pokud ano, jaký rozměr té vybrané koupit?

      Klapnou bezduše s s takhle cvaknutým ráfkem (viz fotky) ? ;) Na duších jsem s tím odjezdil léto a podzim, ale plášť to trochu „potrhalo“

      Díky

      • motacek  

        Ventilky bych vzal od NoTubes a pasku nekupuj, ta kterou máš v ráfku je na to dělána.

        Nicméně bych nejdříve dal dokopy ten rafek, nebot je risk, ze to bude mit v tom místě lekáž :-)

        • coltcha  

          Moc nevím co s ním, abych mu ještě víc neublížil :)

          Bude v těch NoTubes ventlkách takový rozdíl? dát 189 za jeden ventilek mi přijde dost. Ale jestli myslíš, že se to vyplatí…

          K čemu je tenhle klíč? https://www.kupkolo.cz/…ilek_z90417/ Budu ho potřebovat?

          • novas752  

            Na povolení středu ventilku. Tenhle nekupuj, stačí takovej malinkej plastovej myslim Rubena/Mitas asi za 30Kč.

            Nebo vyškemrej v nejbližšim servisu zadarmo. :)

            Ventilek stačí taly Mitas asi 130Lč za oba. Pod gumu na ventilku vystřihni malý čtvereček ze staré duše.

            Můžu se zeptat kde si našel ten HRII? 2,4 v kevlaru a 3C se mi nikde nedaří najít.

          • my_dudesty  

            Souhlas s novas752, ventilky stačí ty od rubeny, sám jsem je teď dával do dt swiss ráfku, v balení mají i ten klíč na povolení středu ventilku a taky 2 o-kroužky, které to usazení ventilku utěsní bez problémů – nahozené se mi tu válí už týden bez mlíka a pořád mají dostatečný tlak.

      • Jenda  

        jak psali již jiní, pásku kupovat nemusíš ale jen pokud bude používat notubes mlíko. Zeroflats mi pásku DT rozežralo. Pokud budeš chtít koupit tedy pásku, kup si tuto, uříznou ti libovolno šíři. Cena teda za balení ± stejná jak na tom KK ale máš toho 66 m :-)

        Jo a rubena ventilky jsou naprosto v pohodě, jezdím je už poměrně dlouho a zatím žádný problém.

      • TomJ  

        Kolik toho tmelu tam mam nalit z jedne flasky? Pulka jedno kolo pulku druhe?

        Plast 29×2.20

    • pumpy  

      Ahoj, vyuziji vlakna a chtel bych se zeptat – kdyz me utika vzduch kolem rafku, a mliko me to nechce pobrat – co je na to nejlepsi – shodit plast – ocistit patku i rafek a znovu nahodit ? nebo by jste me doporucili neco jineho?

      diky

      • MirosPikos  

        Ještě doplň jaká kombinace pláště a ráfku to je. Dost to napoví.

        • pumpy  

          jasne to me nedoslo, mam:

          WTB Scraper i45 650b

          Specialized Ground Control, 650bx3.0"

          jinak mam je tam uz snad dva roky ale ted me zadni zacalo uchazet kolem rafku – a mliku se moc nechce to brat ;)

          • MirosPikos  

            2 roky zadní plášť a ráfek neporušený? Není to už na umíráčka? Možná už to má patka za sebou. Vizuálně zkontrolovat, jestli není načatá/trhlá a případně dojezdit s duší. Po dvou letech stejně už je ten plášť před koncem pokud nestojí opřenej v garáži. Na kolo je třeba se spolehnout a nečekat, že to někde vyběhne. Toť můj názor.

            • pumpy  

              plast neni moc sjetej – to je ten problem – protoze ho jezdim jen v zime a leto davam do kola 29tky kola ale zkusim sundat a zkontrolovat

              • novas752  

                Otrhej z patky zaschlý mlíko, to samý na ráfku, zkontroluj jestli páska stále drží dobře a po nalití novýho mlíka se ujisti, že je plášť dobře nahozenej a rovnoměrně sedí v patkách, klidně tam dej i trochu vyšší tlak, ať se to pořádně usadí.

                • pumpy  

                  A otrhat jen z patek nebo z celeho plate? Nebo mas nejakou radu cim to jde nejlip dolu?

                  • lukas aka mitro  

                    hehe…preji hezkou zabavu:) Ja to cistil dratenym kartacem/kotoucem ve vrtacce…

                  • novas752  

                    Na usazení a těsnost patek bordel uprostřed nemá vliv, ale když to vidim tak bych to trochu vydrbal. Rejžák, drátěnej kartáč… Prostředek stačí jen tak rozrušit tu ztuhlou vrstvu a odstranit co se vysype aby se nový mlíko dostalo přímo na plášť.

                    • pumpy  

                      Ok zkousim to zatim rukama

                      • pumpy  

                        Tak pcisteno a nahozeno…zatim bez mlika. Kolik by jste me doporucili do to toho plaste nalit mlika? 27,5× 3" diky

                        • novas752  

                          Dal bych tam tak 150ml.

                        • MirosPikos  

                          Dal bych ho přiměřeně. Zkusil 100 ml jak to bude fungovat a když ne, přidal bych. Nedával bych rovnou 150 ml ikdyž se tam nakonec můžeš stejně dostat.

                          • pumpy  

                            tak jse mnalil 100ml mleka. a nejak me to prolina pres bok plaste… ale pocitam ze se to snad zalepi. Co me jinak doporucite, pac u predniho kola ma plast osmicu (rafek je v pohode) a kontroloval jsem patku plastea ta je zaskocena spravne. Muze byt nejak poskozenej plast nebo to mam jen spatne nahozeny?

                            viz video – netusim jak lepe popsat.

                            https://www.youtube.com/watch?…

                            diky

                            • novas752  

                              Tohle musi byt spatne usazena patka. Pokud ne tak je to na reklamaci.

                              • pumpy  

                                uz jsem toho loosera co to delal zjebal :D – takze ted to mohu reklamovat tak samu sebe :D

                                mel jsem ten plast na kole – shodil ocistil patku a vnitrek plaste a po nahozeni toto – takze shodit dolu a oopet nahodit ze?

                                • Smazaný účet  
                                  • pumpy  

                                    kolo se toci, patka je zaskocena dobre, tu linku jak o ni pises jsem kontroloval a je v poradku, Na kole zatim tak jezdim vse funguje ale vypadato jako kdyby ten plast mel osmicu. (Cekam zatim na novej plast nez prijde).

                                    Jen co nechapu jestli jsem ten plast mohl nejak zku..vit tim jak jsem ho cistil ?

                                  • pumpy  

                                    kolo se toci,desticky neskrtaji, patka je zaskocena dobre, tu linku jak o ni pises jsem kontroloval a je v poradku, jen ten plast proste v jednom miste je uhlej bokem ale patka je tam dobre.

                                    Na kole zatim tak jezdim vse funguje, ale vypada to jako kdyby ten plast mel osmicu. (Cekam zatim na novej plast nez prijde).

                                    Jen co nechapu jestli jsem ten plast mohl nejak zkur.vit tim jak jsem ho cistil ?

                                    • Breakpain  

                                      Obcas rupne patka …

                                      Zrovna ted mam sisoid taky, zrejme jsem mu dal moc pri jizde, jinak si to neumim vysvetlit, be pred mesice byl ok. Ale viditelne poskozeny kord nema. Zatim neresim a jezdim…

                                      • pumpy  

                                        me to spis zarazilo, protoze pred cistenim plaste vse bylo OK, az po cisteni – a to jsem to delal jen rukama (respektive palcama) to zacalo delat- a ano – sisoid je spravne slovo – tak to asi vypada.

                                        me to jen stve pac kdyz jsem o vikendu jem v zamrzle koleji tak kolo melo tendenci vyjizdet z ni – ze nejelo tak uplne rovne – ale to nevadi, stejne uz cekam na jinou.

    • abernas  

      Chci se zeptat jak casto bezdusaky dofukujete nebo jak rychle je normalni kdyz se ufukujou

    • lunochod  

      Mají bubliny v prohlubni nějaký vliv na funkčnost? Lépe to nalepit nedokážu.

      • Kire  

        Ne.

      • jaja01  

        naopak, zlepsuji tepelnou izolaci, nebude ti zima odspoda :-D

      • lunochod  

        Zadné koliesko Gorilla Tape pěkně rovné.....zeptám se bude stačit 1 vrstva? (vzhledem ke gumovitější struktuře aby mě to Zeroflats nerozleptalo)

        • Martinson  

          Jedna vrstva se mi řezala o díry pro niple, pak jsem dal dvě a nakonec sundal a nahradil nelepící páskou od Spešlu a je klid.

    • TomJ  

      Kluci, ještě se zeptám. S těmito ventilky máte zkušenosti ? Budou v pohodě ?

      https://www.kupkolo.cz/…4mm_z104625/

      • Ricci  

        Vyhodene prachy, uplne stacia tieto a funguju super:

        https://www.koloshop.cz/…ntilku-.html

        • TomJ  

          Ok. Alespon usetrim. Diky

          • Smazaný účet  
          • kadlec  

            No na Mitas jsem v minulosti nedal dopustit, cena nizka a na DT swis me fungujou i kdyz musim bic utahnout maticku. Koupil jsem je teda i na Mavic a ouha, vitr kolem ventilku a hodne. Ani jsem to radsi s mlikem nezkousel. Dal jsem ventilky s konusem a cajk.

      • McBlacky  

        ty Force jsou lehčí protože jsou hliníkový. Což má tu výhodu, že zrovna když se ti to fakt nehodí tak rupne při nasazování/sun­davání velký pumpy, zvlášť dobrý je to urvat venku při dofukování ruční nasazovací pumpičkou :)

        • grafik  

          To jsou fakt tak „křehý?“

          Já teď zvažuji jestli koupit 1× MAVIC ventilek za 220,– nebo FORCE za 320,– (sada dvou ventilků).

          • MnemonicJ  

            mám něco přes dva roky hliníkový Schwalbe (byly zrovna skladem) a zatím drží, takže bych to možná až tolik neprožíval

    • quoll  

      Rad by som presiel na bezduse na rafkoch Race Face Aeffect . Profil rafku je zhruba ako na obrazku. Mozem pouzit ventilky od Rubeny , alebo radsej nejake s kuzelovitou podlozkou? A aku sirku pasky by ste odporucili (uvazujem o Specialized 2Bliss) pre vnutornu sirku rafku 25mm?

    • JanN  

      Malý tip pro všechny – když tak vidím ty výběry ventilků, pásek, mlík… by jsme toho ušetřen, koupil jsem na bike24.com celou sadu, Continental Tubeless Set za 38 Euro, je v tom úplně vše. A funguje to. Dělal jsem to poprvé v životě, moc jsem se s tím nepatlal. Ráfky WTB DX23 700c (ráfky samozřejmě bezdušové nejsou), od oka jsem na střed nalepil pásku, asi 5cm přetáhl, jen prstem přejel okraje, aby to neodstávalo tolik, šroubovákem propíchl díru na ventilek a nacpal tam ventily ze sady, samozřejme tvarově nesedí, ale je to jedno, jsou do konusu s matičkou, nandal jsme pláště, přloženým obrouskem otřel patku a ráfek, v pneuservisu nafoukal než to cvaklo, pak jsem to vypustil, vyšrouboval ventilek, nalik deci mlíka, zašrouboval a znovu nafoukal, a hotovo. Nafoukáno asi na 4 bary, už jsem s tím najel asi 300 km a pořád to drží.

      Takže jestli někdo chce přejít na bezduše, už bych nikde žádné pásky nebo ventilky nesháněl, koupit set za pár Euro, je tam vše, a ten set od Continentalu opravdu funguje, jezdím na tom :-) Práce i s demontáží asi na 15 minut na jedno kolo.

      • embi  

        A nebo si to sehnat a usetrit dost penez…

        • String  

          Přesně. Všechny věci ze sady, jen jiný značky (což může být plus – např. Notubes, Caffelatex, Mitas), mají skoro na všech eshopech skladem a bude mít všeho při stejné ceně 2 až 3 násobný množství. Ale každýho věc, moje prachy to nejsou. :-)

          • JanN  

            Na kolik vyjde obsat toho setu kupovaných po částech včetně poštovného? Revo sealant 240ml, u nás cena 270 kč plus poštovné. Někde levné ventilky? Ok, ten odkaz na ventilky za asi 130 nebo kolik, je fajn, plus poštovné? Už jsme na kolika? Na minimálně 500? K tomu pásku a pár drobností… Celý set stojí asi 880,– Kč. Kolik bych ušetřil nákupem po částech? Co děláš za práci, že máš čas a baví tě oblézat kvůli pár korunám eshopy, objednávat, řešit pak poštu… No, prč ne. Ale stejně bych byl rád, kdybys mohl bez zbytečných keců okolo vypsat, nakolik by přišly ty komponenty samostatně. Máš na to?

            • kuba.stefka1984  

              +1

            • embi  

              Z dopravou to vychazi na 1155 korun z bike24.

              Na kup kolo

              • 1L No Tubes 549,–
              • 2× Mitas ventilky 139,–
              • postovne 100,–

              celkem 788,–

              +

              paska

              Gorrilla tape 25mm x 8M za 99,– / Pattex Power Tape 50m za 200,– / Nebo Caffelatex ci NoTubes do 300,–

              Kazdopadne ve vsech kombinacich se vyjma znackove pasky pohybujeme pod 1000 korun, ale mame v tom litr mlika a kvantum pasky a doruceni je druhy den.

              Mam pocit, ze blbe kecy tu mas jenom ty:) A jeste jsi arogantni kreten.

            • tomxxx  

              hm, jenže já si koupim litr mlíka, 66m pásky a dva ventilky asi za tisícovku. Což je sice o 120 kaček víc než ta tvoje sada, ale mlíka mám 4× tolik a pásky 13× víc. Nemusim se pak fackovat, když třeba pojebu lepení pásky, páč jedno kolo mě stojí na pásce asi 10 korun…

            • AussigBiker  

              Ze jsi to ty, kosik z Koloshopu za 1 064 s dph bez dopravy, ale je tam 946 ml osvedcenyho tmele. Ty za tech par stovaku dokoupis tmel + psotovny (nebo ho nebudes dolejvat?) a je to sul nul. Kdyz najdes eshop, kde maj tu sadu ventilku s klicem od Rubeny, tak jeste od tohohle kosiku odecti kilo za klic.

              Predstav si, ze si z eshopu muzes poslat vic druhu zbozi najednou v jedny objednavce. Tim padem neplatis postovny za kazdej objednanej kus zbozi. Jestli ty platis postovny za kazdou polozku, tak te potom chapu.

              Ale klidne se hadej dal… Nic proti tvy sade, za ty prachy dobrej kup. Ale to neznamena, ze kdyz to koupis zvlast, tak to bude 2× drahy.

              Dekuji!

              • kadlec  

                Koloshop ma ventilky od Mitasu s klicem, min tejden jsem je tam bral

                A tu cena 880 z rajchu za sadu ma nejakou divnou, moc me nekoresponduje s aktualnim kurzem a jeste to je bez dopravy cca 6 eur

                Ale zase kdyz je spokojenej …

                • AussigBiker  

                  OK, takze je to z Koloshopu teda okolo tisicovky (lehce pod litr). Sem tolik nebadal. Cena z rajchu dobra, akorat jak rikas, „zapomnel“ k ty cene pripocitat dopravu, coz bude 5–9 euro (hledat to fakt nebudu) a naopak u nakupu bazmeku zvlast argumentuje tim, ze by musel platit postovny za kazdej kus. A jeste navic, kdyz budu pocitat 39 Ecek (pac je to 38.90, to opravdu neni 38 Euro, ale skoro 40) x 26 kc za Euro, tak je to bez postovnyho 1014 KC, dejme tomu tedy bez postovnyho 1000 kc. Tak si tedy rad necham vysvetlit, v cem je levnejsi sada s 240 ml tmele.

                  Koneckoncu jeho vlakna naznacuji, ze ma problem s nakupama. Treba zalozi 4. vlakno: Nakupy pocvrte aneb horor pokracuje :D.

                  Edit: doprava 6 Ecek, toj sem prehlid, takze 45×26 je 1170,–, takze je to +/- stejny jak to koupit zvlast a mit tmel na doliti. Ale jo, spokojenost predevsim :D.

                  Dekuji.

                  • kadlec  

                    Spokojenost. A vo tom to je :)

                    Nejsme prece tak bohaty, aby jsme mohli kupovat levny veci a zvlast kdyz toho je jeste vic :)

                  • JanN  

                    Kupoval jsem to společně s plášti, takže dopravu jsem nepočítal, neb jsem ji platit nemusel. Ale i kdyby, byla 5 Euro, stále jsem pod 1000 Kč. Kdežto Vámi popisované nakupování každého dílu jinde se poštovnému nevyhne. Ale stejně je podstata jinde – fakt nevím, co děláte a čím se živíte, ale osobně považuji za nejdražší položku můj čas. Takže jestli si vy potřebujete někde hledat kraviny, abyste měli něco o stovku levnější, a pak ještě řešit doručování balíčků a podobně, tak já za ty dvě hodiny vydělám cenu té sady několikrát. Můžeš mi věřit, nemusíš, za ten si vydělám 5–10k podle to, co zrovna dělám. A když mám čas, raději ho trávím užitečněji, než oblézáním eshopů nebo přezouváním kola. Takže sada možná není ta nejlevnější varianta, ale je extra jednoduchá, kde nemusíš nic kombinovat, vybírat a shánět a máš vše potřebné v jednom :-)

                    • AussigBiker  

                      Ty kraso, to je jak do dubu. Ze tys nam chtel jenom napsat, ze hodne vydelavas? Gratuluju. Cets vubec co jsem napsal, podival se na ten obrazek? Ja se s takovejhlema ignorantama bavit neumim. Mas tam obrazek a napis mi teda, proc bych vsechno kupovat jinde, kdyz to muzu nakoupit u nekolika eshopu u nas s dodanim do druhyho dne? Ja tam preci pisu, ze vubec nechapu, proc bych mel vsechno kupovat jinde.

                      Ty si tady vyzival, at ti laskave napisem, kde se to da poridit +/- za stejny kacky zvlast. Stalo se, ale stejne si meles svoji.

                      • JanN  

                        Jo, ok. O vydělávání se nezajímám, vzhledem k zdejší anonymitě mi to v životě nijak nepomůže. Cena je podobná, pokud ji musíš řešit (i když tedy koukni na obr), ale princip byl ten, že se nemusí starat, nemusíš hledat, máš vše potřebné (a funkční, protože i když mi tu někteří kolegové cyklisté přáli vyzutí v zatáčce, ještě se tak nestalo) v jedné krabičce.

                        • AussigBiker  

                          Tomu rozumim. Akorat tys tu vyletel jako cert z krabicky, kdyz ti napsali, ze se do ta koupit jinak…

                          • JanN  

                            Uznávám, trochu nepřiměřeně jsem reagoval na několik příspěvků najednou, protože jeden píše nejlevnější na jednu věc třeba koloshop, druhý uvádí nejlevnější ventilky na bikeinvestu… U většiny obchodů se to asi poskládat nějak dá.

                            • scret  

                              proste jsi se choval jako kdyz mas kramy a jeste jsi se snazil presvedcit vetsinu lidi o tvym nesmyslu… A uprimne, kdybys vydelaval takovej batoh a vazil si svyho casu, tak to neresis a jen to zavezes do servisu a zaplatis a nebudes se tim vubec zabejvat…:))

                              Tak nas tu prestan mimodekovat a sup zas na nejakej „vyhodnej kup“:))))

                              • JanN  

                                No právě – pokud si přečteš moje vlákna o nakupování, tak bys zjistil, že přesně tohle jsem chtěl udělat. Domluvit se v servisu, hodit to tam a pak si přijet pro hotové i za podmínek, že to bude stát několikrát tolik. A nějak se nepovedlo, k nákupům venku a hrabání se v tom jsem byl více méně donucen hloupostí a neochotou právě těchto obchodů/servisů, o kterých píšeš.

                                • scret  

                                  mas tezkej zivot :))

                                  • JanN  

                                    Ono to tak jen vypadá, ve skutečnosti to tak těžké není. Nenaštvávám se, spíše mne to vždy pobaví :-) A alespoň si trochu rozšířím obzory, když si speciality musím zajístit sám.

                                    • scret  

                                      speciality? Myslis na tu tvoji herku? Chapu prodejce, ze spoustu veci uz nemaji, prtze je to proste retro:))

                                      • JanN  

                                        Mohl bych tě požádat o trochu lepší rozbor? Třeba mi to pak dojde. Jak poptávka po nejnovějších bezdušových pláštích Schwalbe, vidlici Cross RST Vogue Air-TRL, V-brake/disk, která je model 2017, nebo cyklokarťasech souvisí se stářím mého kola?

                                        • scret  

                                          nepochopil, nevadi…

                                          Speciality – o tomhle slove bych uvazoval, kdybys shanel treba nejaky exklusivni nebo celkove malo dostupne veci… Ale resis tady akorat cipoviny.

                                          Jak tu napsali nekteri, prodejci z tebe musi byt vylozene nadseni.

                                          Ja osobne uz mam sve okoli pomerne dobre zmapovane, vim, co kde maji nebo nemaji nebo ani nedokazi sehnat a kdyz neco potrebuju, vim kam pro to jit…

                              • satch  

                                Souhlas. Ale dát to do servisu nemusí být vždy výhra, i když máš balík. I za předpokladu slušnyho servisu bych to po nich stejně kontroloval, to už to můžu udělat zrovna sám. A většina věcí (alespoň základ) není nějaká věda.

                      • String  

                        Díky všem za nahození příkladů, až teď jsem to četl.

                        Ale koukám, že je to zbytečný s ním cokoli řešit. :-)

                    • MlokCZ  

                      Každý díl jinde chceš neustále řešit pouze ty. Všichni ostatní by to vzali z jednoho eshopu jako to např. vzal AussigBiker z Koloshopu (a našla by se celá řada dalších, kde bude dostupné vše). Jen tam napoprvé přidal zbytečně ten klíč na ventilky navíc. Tedy bylo by to z Koloshopu komplet s 1l tmelu za 935Kč.

                      Z více shopů to budeš brát akorát ty až zase za 2 měsíce budeš znovu objednávat nový tmel…

                    • kadlec  

                      A za kolik kupujes eura? Me to furt nevychazi, mozna proto ze nevydelavam nekolik tisic za hodinu

                  • MlokCZ  

                    Ono to není ani těch 38,9E. Všichni koukáte nepřihlášení a nebo bez změny dodací země na ČR.

                    Správná cena je 39,55 (navýšení udělá rozdílná sazba DPH pro ČR).

                    • AussigBiker  

                      Jo, ja tam prihlasenej nejsem a kvuli jednomu ignorantovi, kterej se na neco zepta a pak se divi, ze mu nekdo odpovi se tam registrovat nehodlam :D.

                      • MlokCZ  

                        V pohodě, jen jsem chtěl upřesnit, že to bude ještě o něco dražší. Jinak bez registrace to jde také, jen se změní země na ČR. Když už tam účet mám, tak je rychlejší se přihlásit (po přihlášení si pamatuje všechna nastavení).

                  • JanN  

                    Tak jsem ti to vlákno založil, když sis to přál…

      • Carloss  

        ventilky jsou za babku http://www.bikeinvest.cz/…rubena-mitas?…

        k tomu litr mlíka a kilometr tesa pásky a máš to pořád levnější.

        • AussigBiker  

          Jenomže to by musel nakoupit na internetech a ještě k tomu v zahraničí :D.

        • JanN  

          Fakt? Nestyď se na vypiš tu, nakolik by obsah setu vyšel po částech? Určitě to lidi uvítají. Každý rád ušetří. Takže? Jaká by byla cena za věci potřebné k předělání jednoho kola na bezduše?

          • String  

            Tak znova. Jeden eshop, dodáni ihned, ČR – ČR, + poštovný 100Kč

            Mlíka skoro litr, pásky dvojnásobek než jsi koupil a hodil jsem tam i ty páky. Ty odmašťovací hadříky asi nepotřebuješ, jestli máš doma obyčejnej hadr a technickej líh stojí 50Kč.

            Je mi to fakt jedno za kolik co kdo kupuje, ale když říkáš že to nejde, tak tady máš nabídku:

            • Smazaný účet  
              • String  

                V té jeho sadě jsou jaký? Kovový? Už se tady každej chytá blbostí. Tady šlo o princip, že to z té sady koupí buďto levněji ve stejné kvalitě od jiných značek z jednoho eshopu a nebo ve větším množství. Dál to nemíním řešit.

                PS:Ventilky a mlíko používám Caffelatex, kdyby měl i s tím někdo problém, ale házeli sem ostatní Mitas, tak jsem je tam hodil. Mlíko Caffelatex sem radši ani nedávám, protože to by se strhla další válka o mlíku.

            • JanN  

              Já nepsal, že to nejde, kde je to uvedeno? Já jen psal, že nemusíš nic řešit a vybírat a vše v jednom. A ušetříš si dotazy jaké mlíko, jaké ventilky, jakou pásku. Pokud o tom nikdo nic neví, je set nejjednodušší varianta, protože v jedné krabičce máš vše, co potřebuješ, a společně to funguje. A o tom to právě je. Proto si například lidé kupují celá sestavená kola a ne díly, ze kterých by si to sestavili, i když to vyjde mnohem levněji.

              • MlokCZ  

                Když si ušetříš uvedené dotazy, tak pouze riskuješ, že to fungovat nebude. To jestli to bude dobře fungovat vůbec nezávisí na tom, jestli to koupíš v jedné sadě nebo samostatně (sada není výhoda v ničem), ale na:

                • ventilek vs profil ráfku, tedy ta sada na některých ráfkách fungovat bude a na některých ne, stejně jako samostatný ventilek (u něj ale můžeš správně vybrat, u sady si nic nevybereš)
                • páska musí zejména správnou šířka, sada pouze omezuje výběr šířek, výhoda opět žádná
                • tmel pak s páskou a ventilky nesouvisí vůbec a tedy opět výhoda sady vůbec žádná, jen nevýhoda, že máš pevně daný tmel a mohl se koupit samostatně lepší

                Tedy koupením celé sady jsi jen výrazně zvětšil šanci na nějaké problém…

              • mr.garisson  

                To s tím skládáním kola by právě levněji nevyšlo. ;) Ale celý kit je pro začátečníka skvělá věc. Nic neřeší, namontuje podle návodu a jede.

                • String  

                  Až se bojím zeptat co má za ráfky, když to dělá takhle, že stačí bez informací koupit jakousi sadu a jezdíš. Ale jak jsem pochopil, jistě o tom založí další téma Nákup sady na bezduše a další noční můra :-)

                  Nevěděl jsem o koho jde, někdo jste mě měli varovat, teď už to vím. Pročetl jsem si jeho témata, lepší než komedie.

                  • JanN  

                    A ty sám si jako komik nepřijdeš? Neber si to nějak špatně, ale já jsem hned v prvním příspěvku napsal naprosto přesně, co mám za ráfky, a ty teď napíšeš „Až se bojím zeptat co má za ráfky…“ ? Jo a mají u toho i kreslený návod, podle kterého jsme to dělal :-) A že je to komedie? Mohl bys to nějak upřesnit? Co je komického na tom, že za hodinu od doručení balíčku s plášti a tubelles sadou jsme na tom již jezdil? Nebo že bys tím komickým myslel místní systém, kdy něco jednoduše funguje, ale jelita jako ty mi tu píší pochyby, aniž by vlastně četli, co píši (nebo to nejsi schopen pochopit?), a mají problém z toho, že to, co oni považují za složité, je ve skutečnosti primitivní věc? Tak to pak jo…

                    • String  

                      Hluboce se omlouvám, informaci o ráfcích jsem přehlídl. Moje chyba.

                    • Smazaný účet  
                      • AussigBiker  

                        Protoze by to musel koupit zvlast a musel by platit postovny zvlast za ventliek a za pasku… viz. vise :).

                      • JanN  

                        To je jednoduché – když na bike24 začneš psát tubeless… tak ti to nabídne jako první Continental set a je v hezké krabičce :-)

                        • scret  

                          a pritom Contiky jako gumy jsou jako tubeless asi nejhorsi:))

                          • tomxxx  

                            a to jako proč?

                            • scret  

                              proste to tak je…:) u novych Contiku uz je to snad lepsi, ale jeste loni to byla traga…

                              • mr.garisson  

                                Jaký model a co definuješ jako „trága“?

                                • MlokCZ  

                                  To je fuk, u předchozích Contíků všechny. Už se to tu řešilo mnohokrát, že ani protection verze nebyla na bezduše udělána dobře. Používat to samozřejmě šlo, ale zejména patky byly oproti jiným výrobcům tragické. Pokud je to udělané dobře, tak patka těsní vždy bez tmelu. U Contíků nejen, že bez tmelu netěsní vůbec, ale po prvotním zatěsnění při nedoplňování tmelu znovu přestane těsnit.

                                  Uvedené chování vyzkoušeno na minimálně 30+ různých kusech protection co jsem vozil sám nebo někdo v mojem okolí.

                                  Přepracovaná novější protection verze by už měla ale mít patky ok, konečně těsní jak mají (jako ostatní značky už mnoho let).

                                  • mr.garisson  

                                    Je fakt, že jsem vytáhl tatovi nějakou vykopávku Performance ze skříně, která tam ležela asi 2 sezony. Nové modely jsem zatím nezkoušel, dojíždím jarní várku a mám ještě nějakou zásobu, co jsem letos sundal z nového kola…tak snad to do příštího roku přepracují. Mají dobré směsi (RK verze RS), slušně jedou i drží. Bohužel ta patka…v tomdle Conti fakt zaspali.

                                  • tomxxx  

                                    Sorry, ale meleš totální sračku. Jezdim na x kingu Protectionu 5 let a s utěsněním nemám nejmenší problém. Bez mlíka drží, s mlíkem drží, vyschlé mlíko drží, defekt jsem měl za tu dobu jeden a to jen díky tomu, že jsem jezdil na starym plášti s odrbanym bokem a vyschlym mlíkem. Navíc jezdim jako hovado a občas prostě nějakou díru nebo šutr vymetu až na ráfek.

                                • scret  

                                  jak pise mlok…

                                  Ale snad 2017 modely uz maji byt lepsi…

                          • JanN  

                            A proč mi to píšeš? On tu někdo psal o těchto gumách? Logiku místních asi opravdu nechápu… :-(

                            • scret  

                              slo o jemnou narazku na to tvoje tvrzeni, ze proste vezmes jeden balicek dohromady, idealne gumy + nejakej predrazenej set a mas to nejlepsi, co muzes dostat…

                              Ale zas jsi mel kliku a kupodivu ti to funguje:)

                              • JanN  

                                Mě jen zarazilo, že jsi psal o gumách, když ty jsou Schwalbe :-) Od Continentalu je jen ten set. No a stím výběrem – se podívej sám. Deset druhů jedné věci, každý má jinou zkušenost, někdo by bral okamžitě znovu, jiný zase tohle už nikdy. Třeba mlíka. Z toho vyplývá jediné – je úplně jedno, co koupíš. A vzít to první dostačující? Platí to samé – jistě to tu zná spousta lidí. Shánějí informace, vybírají, čtou testy… nakonec něco pracně koupí a stejně to není úplně ono, nebo to nefunguje nebo jsou jinak zklamaní. Takže je jedno, zda něco zuřivě vybírám, nebo ne. Dneska už ve vyšší cenové třídě žádný výrobce nebude mít úplný nepoužitelný šunt, takže je fakt jedno, co koupíš. A proto jsem třeba vzal i ten set. Vše je pohromadě, nemusím se starat, vybírat a shánět. A proč jsem o něm psal? Ne kvůli tomu, že je o pade dražší nebo levnější, ale protože funguje. Prostě za průměrnou cenu koupíš krabičku, 30 minut práce a jedeš. Co více si přát?

                                • scret  

                                  Ty jsi psal, ze jsi bral Contiky. Je zvlastni, ze ty jako bezdusovy zacatecnik tady pronasis takovy radoby dogmata, pritom placas nesmysly a svoje hypotezy. Jezdim na bezdusich uz spoustu let, vyzkousel jsem jak UST, tak TLR (ruzne kombinace rafku i gum). S mlikem neni zadny problem, pokud pouzijes osvedcene, ktere ti rekne kazdy druhy – No Tubes. Nevim, co v tom hledas za slozitosti?? Zbytecne veci akorat komplikujes.

                                  To, ze ti Conti system zrovna fungoval a mas kliku, tak bud jedine rad. Ale jak ti psali jini, nemusi to tak byt vzdy. Pasku si musis vybrat dle sire rafku, mlika tam mas trosku a kdyz se ti nepovede, uz nebudes mit dalsi na doliti atd. atd.

                                  • JanN  

                                    Kde jsem psal, že jsem bral pláště Continental? Rád se omluvím, pokud tomu tak je…

                          • mr.garisson  

                            Trvá dlouho než se utěsní patka, ale pořád je vozím. Jsem nepoučitelný. :)

                            • kadlec  

                              Race kingy mam na dvou kolech a neni problem s utesnenim

                              • mr.garisson  

                                Já je nasadím na DT ráfky a tak 2 – 3 vyjížďky trvá, než tmel zaleze a neuchází. Pak s tím není problém, ale Schwalby mi drží hned a to tam ani nemusí být tmel. Prostě Conti mají jinou patku. Ale RK mám moc rád, je to dobrý plášť, tak se mi nechce moc měnit.

                                • kadlec  

                                  Ja mam lonsky race kingy na dt a patky na par.mistech utesnilo az mliko a ted jsem daval letosni na mavic a tesnej i bez mlika a patky drzej v rafku jak svina, to u dt kdyz to vypustim, patky za chvilku vyskocej skoro samy

                              • plzakj  

                                Mam taky na kole od koupe. Je to nejaky model 2014/2015. Vpredu xking, vzadu race king. Oboji bez problemu. Drzely tlak i bez tmelu.

                            • scret  

                              bohuzel ja jako drivejsi zastance Contiku, si ted od nich nemam co vybrat:(

                              ani v XC gumach, tak ani v AM/EN gumach…

                              A to je dost smutny…

                              • mr.garisson  

                                No u mě je to dlouholetá volba. RK je super. Kdybych pátral u Schwalbe, čím se dá od nich RK nahradit?

                                • scret  

                                  Ja mel rad XK, ale RS verze se zvejkala uz od pohledu, na tom jsem nemohl jezdit a Protection je zas min ohebny:(

                                  Kdysi jsem vozil i UST verze, jenze ty byly zas tezky jak prase…

                                  • mr.garisson  

                                    XK jsem právě vyměnil za Ralpha, neměl takovou trakci. Vozím ho vepředu.

                                  • tomxxx  

                                    To je jediná věc co mě štvala, že protection je takovej tvrdej ingot, ale to se s Cross kingem změnilo. Sice vypadá jako stejnej plášť, ale konstrukcí je dost jinej, hlavně 2.2 je šírší než 2.2XK

                                    • scret  

                                      uvidim, az ho nekdy zkusim…

                                      Bohuzel v kategorii tvrdsich plastu opet zadna slava ani po prepracovani:( Co se mi osobne nelibi, kdyz uz teda nevazej tunu, tak ze spuntu je tam jako safranu:(( Proste zlatej Maxxis nebo WTB…

    • Velomiwookie  

      Kdyby mel nekdo zajem o 1/2 rubena/mitas kitu na tubeless tak rad poslu dal, Vcera sem stravil nad jednim asymetrickym ravkem s timhle kitem celej vecer a druhej uz delat nebudu. Tzn 75ml mlika, ventilek, tesnici paska do 29", 3M lepici paska pod to…

    • koldas  

      Že se s tím borcem furt bavíte. Vždyť už prudí ve třech jiných vláknech.

      Chudáci ti, co si sem přijdou pro radu a čtou ty ho…a.

      • JanN  

        Naprosto s tebou souhlasím. Také nechápu, proč se na tak jednoduchý a banální tip pro váhající, že v sadě Continental Tubeless set je vše najednou a funguje to, seběhlo tolik nicneříkajících a často i stupidních reakcí :-(

        • roman II  

          A jaký máš názor na cvakající vidlice Suntour, někdo říká že jsou rozbitý a někdo tomu říká že je to vlastnost, kde je tedy pravda?

          • JanN  

            Nevím. Na rozdíl od toho tubeless setu s vidlicemi Suntour nemám žádnou zkušenost.

            • roman II  

              A já si furt myslel že jsme už na to téma někde diskutovali

              • JanN  

                Nemyslím si. O vidlici jsem přemýšlel, ale byla to rst. Suntour sice nějakou na V brzdy má také, ale určitě jsem se k ní nikde nevyjadřoval. Jediná vidlice, o které jsem psal, mohla být ta moje, a to zřejmě proto, že je nefunkční. Tedy jsem si myslel. Ale když o tom tak přemýšlím, tak mi to asi vyhovuje. Normálně nepruží a chová se jak pevná, zabere až při nějaké větší ráně nebo díře :-)

                • adius  

                  Dalo by se tedy prohlásit, že vlastnostmi, kterými odpružená vidlice obvykle disponuje, zde nejsou k mání. Udivuje mě, jak někdo, s personou kterou se zde snažíš prezentovat, dokáže člověk takového kalibru v poklidu ignorovat a spokojit se

                  s něčím takovým. Vzhledem k tomu, že tě dokáže rozlítit jakýkoli nesouhlas vůči některému z tvých přesvědčení, které jsi za svůj život nabyl, vzápětí statečně rozprášíš tvrdými argumenty podloženými vědeckými studiemi i nezávislými testy buď tvými, nebo druhých. To mi tedy řekni :)

    • Johny_r  

      Přiživím se tady :). Mám ráfky Mach1 Klixx ETR (easy tubeless ready). Je v nich nalepená nějaká páska. Můžu spoléhat na to, že to je tubeless páska a nemusím jí kupovat nebo mám radši dát jinou/novou?

      Díky

      • Esc  

        Nespoléhal bych vůbec na nic, ale můžeš to zkusit a když to bude nahovno tak to předělat :)

        • Johny_r  

          Čemuž bych se právě rád vyhnul. Když už tam bude jednou mlíko, tak bych byl rád, kdybych to co nejdýl nemusel sundavat, mejt a přelepovat :). A jestli mám teda radši koupit pásku, tak podle čeho vybrat šířku? Musím to nějak změřit nebo se to dá zjistit ze specifikace ráfku (23C)?

          A ještě dotaz. Jak dlouho vydrží NoTubes mlíko? Jde mi o to, jak velký balení koupit. Na dvě kola padne tak čtvrtlitr a nevím, jak často budu doplňovat. Předpokládám, že půllitrovka na rok by mohla stačit, ale jestli vydrží dost dlouho, tak má asi cenu koupit větší. Máte někdo zkušenost?

          Díky

          • jIrI___  

            Mám zkušenosti, že NoTubes po měsíci v plášti už moc dobře nefunguje. Pásku beru vždycky o 2–3 mm širší než je vnitřní šířka ráfku.

            • Velomiwookie  

              ja nalil notubes v breznu (cca 100ml/kolo) kdyz sem daval bezduse na nove kolo a od te doby jsem na to nesahl (vyjma jednoho knotu kdyz sem chytl hrebik v cervenci, mliko to utesnilo, ale pro jistotu). Jen vozim trochu mlika sebou kdyby prisel defekt na doliti…

              mliko vozim dle zdejsich doporuceni v 60ml bralence z lekarny za 10kc, ma hubicku co pasuje na ventilek :) ve treti lekarne co jsem zkousel to meli

          • Mildee  

            De facto žádný tmel nevydrží měsíce funkční, spíš jsou to jednotky týdnů. Já měním zhruba 2–3× za sezonu + vždycky vozím 1–2 neotevřené 60ml lahvičky tmelu. V případně defektu nový tmel pobere téměř všechno a s knotem je to taková víceméně jistota.

          • Mr.Duck  

            Já tu mám oproti ostatním docela dobrou výdrž mlíka asi. Jak teď moc nejezdím DH tak mi tam vydrželo v předním kole rok v pohodě, v zadním po půl roce nebylo moc ale pořád opravilo menší díry. Po roce už moc funkční nebylo. Na enduru už mám v předním taky přes půl roku, v druhý gumě už a buď nepíchám nebo to funguje, guma drží tlak více méně bez znatelné ztráty za týden.

            • TK75  

              Včera jsem měnil plášť a taky jsem k překvapení ve starém plášti měl pořád tekuté mlíko.Myslim, že jsem ho tam dával před cca třemi měsíci.

              A jednou mi přišla lahvička mlíka (jako reklama) nepamatuju si značku a to bylo tekutý i po půl roce

      • allrose  

        Nahod bez mléka,pokud to vydrží do 2dne stále pod „slušným“ tlakem,tak je to ok,můžeš to hodit do vody (potřít mýdlovou vodou) a uvidíš,kde ti to utíká ,pokud boky,mírně u ráfku,to „zacelí“ mléko

        Mléko vem klidně 1l.ve flašce mi vydrželo fční 2roky

        Hlavně se z toho neposrat! ;))

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.