• Smazaný účet

    Zdarec panackove, mate nekdo zkusenosti s touto vidlici? Mam v zasade dva docela neprijemny problemy, jeden vic a druhej min :) Ve vidlici, v leve noze (kde je system ATA) pri stlaceni zhruba v polovine zdvihu „neco preskoci“, snad to ani nema nejaky vyrazny vliv na funkci, ale je to hodne neprijemny. Jako kdyby se tam prevaloval nejakej O-krouzek… Nevite nekdo co to je? Druhou veci je, ze tlaky uvedene v manualu jsou pro spravnou funkci vidlice naprosto nesmyslne (rozumejte, ze je vidle opravdu velice tvrda) a vlastne jeste treti vec, lockout (system TST2) jde prepinat na vidlici velice tezko, coz se mi taky moc npozdava a opravdu to nevypada na prepinani za jizdy..Muzete mi nekdo pomoci? Diky za kazdou radu

    0 0
    • speedy gonzales  

      pomuzu ti jen s jednim. je docela obvykle ze vidla poradne funguje az s mensim nez doporucenym tlakem…mel sem to tak u mx comp i ted u revelationa. takze bych se vubec nenechal vyvest z miry

      ale pokud mas tolik problemu pohromade to uz by stalo se poptat tam kde si ji koupil

      0 0
    • Lone1  

      Tlaky,které máš uvedené v manuálu,jsou naprosto přesné. Tak se pochlub,kolik jsi tam nafoukal! Na víkend jedu na běžky,v pondělí až se vrátím z práce ti řeknu,kde jsi udělal chybu.

      0 0
      • Smazaný účet  

        v manualu je, ze pri moji vaze (to jest 84kg), mam pozitivni komoru fouknout na 9 baru a negativni na 11 baru…tak sem to tak udelal a s tou vidli skoro nehnul ani muj metrakovej kamos :) ale ty tlaky me az tak netrapej, spis mi jde o to preskoceni, jak kdyby to byl prechod mezi obema komorama :(

        0 0
        • goofy  

          Tak to hod do obchodu kdes to koupil, nebo posli dotaz primo na Bartonicka. Nekdy do dvou mesicu by ti mohl odpovedet ;-)

          0 0
          • Smazaný účet  

            Ja to koupil dobre ale daleko, privezl jsem to ve ctvrtek a nez se tam zas dostanu…:(

            0 0
          • Smazaný účet  

            V kazdym pripade sem k Bartonickovi poslal mail, tak uvidim, co mi odpovi…

            0 0
          • Smazaný účet  

            BTW: Budes se divit, ale odpovedeli hned dneska :) S tim, ze jim to tam mam poslat…Ze se na to mrknou…

            0 0
            • goofy  

              Ty jo.. Asi okurkova sezona, tak nemaji co na praci :-)

              0 0
              • Smazaný účet  

                Mozna, jinak by to asi hnali pres firmu, kde sem to koupil :) jeste se te zeptam, kde na netu by se nechal prohlidnout, vybrat a koupit nejakej kryt na tlumic…mam Fox Float R s 19cm rozteci mezi sroubama…

                0 0
            • Lone1  

              Tak jak jsem slíbil,napsal jsem,že se v pondělí ozvu.Ale než ti napíšu diagnózu,nedá mi to,abych si trochu nerýpnul.Nevím,kam ten goofy chodí na ty ptákoviny.Před­stavte si,že vám třeba denně přijde do firmy 700–800 mailů.Odpovědět na všechny,není možné.Obzvlášť,když se ptají na otázky,kdy nevíte jestli si dělají prdel,nebo máte volat Chocholouška.Takže se odpovídá na smysluplné otázky,Goofy má pak smůlu.Dovedu si představit,že víc nemohou stihnout,stačí,že se tam tomuhle věnuje jeden člověk,který nemá čas pak vydělávat. No a teď k tobě,ještě nikde není psáno,že tě s tím neodkáží tam,kde jsi to koupil. Nevím,co jse ti zdá na těch tlacích divné,to co jsi tam nafoukal,je naprosto v pořádku.Pokud jsi nepopletl pozitiv s negativem,snad ne.ATA patrona má plovoucí píst,tlaky máš v pořádku,přesto vidli nezmáčkneš!Na 100% se ti nějakým záhadným způsobem povedlo onen plovoucí píst utrhnout.Vzpomeň si na mně. Další věcí je regulace tst5.Ta v ŽÁDNÉM případě není určena k otáčení za jízdy.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Tak ty tlaky nebyly uplne v poradku, nastesti sem na vidli „objevil“ nalepku s rozumnejsima hodnotama tlaku(8b P, 9b N)-coz ale je rozdil oproti manualu(9b P, 11b N). Mam tam TST 2 a ne 5…A opravdu nevim, jak se mi mohlo podarit utrhnout tu plovouci patronu, kdyz mam to kolo od ctrvtka a od nakupu krome presunu z auta do pokoje nebylo venku a rozhodne nebylo pouzivane…

                0 0
              • goofy  

                To chce klid… Myslel jsem to s nadsazkou. Proto ten smajlik. Se hned necerti. Jinak moje zkusenost je takova, ze vzdy az takovy 3. mail se vzdy chytil…

                0 0
              • omar  

                no jenom pochybuju že k Bartoníčkovi přijde 700–800 mailu denně , :-))

                0 0
    • kesu  

      hele jeste pokud muzu poradit,tak sem se na sportlifu bavil s nekym od marusky a rikal,ze mozna budou vidlice s TSTlockoutem tunit tak,aby slo zamykat za jizdy.Tzn ze predelaj tu packu a poupravej pojistnou pruzinku aby nedochazelo k zniceni locku.tak se na to kdyztak poptej

      0 0
      • Smazaný účet  

        Takze ani podle tebe(stejne jako podle Lone1) neni TST primarne urceno k prepinani za jizdy?

        0 0
        • kesu  

          hele podle meho je to spis chyba vyrobce,primarne to k tomu mozna neni ale k cemu pak?…Nicmene treba vidlice montovany na kola scott(AM SL2-montážní) mají upravenou prave tudle packu aby ot slo za jizdy.Ale rikam ,nekdo od bartonicka tvrdil,ze to budou predelavat

          0 0
          • Smazaný účet  

            jako je to fakt, kdy jindy by mel clovek prepinat, kdyz ne za jizdy :) to by byla trochu pakarna. pokud ale by to melo jit takhle tezko, tak ani ta packa, co tam je neni zrovna dobre navrzena, protoze docela reze do prstu…no asi jim to tam zkusim poslat, jedna PPL navic me uz nezruinuje :) prodejce mi tvrdi, ze takhle mam jezdit, ale me se do toho moc nechce, pak tam neco vazne zrasim a raklamace uz nebude uznatelna…

            0 0
            • kesu  

              ja bych to poslal.rikam,ten scott tu packu ma jinou aby sla lip do ruky,takze si myslim,ze by to melo jit vymenit

              0 0
          • Lone1  

            Za jízdy,je ovladatelný pouze lock.Loňské tst neměly vůbec žádnou páčku.V otevřeném stavu,je to houpačka,takže si každý nastaví citlivost vidle-tst,tak jak mu vyhovuje a ende.Víckrát není s čím kroutit. Plovoucí píst urveš úplně jednoduše,stačí když si špatně přečteš návod a nafoukáš ATA patronu ve špatném pořadí.Kapito?

            0 0
            • kesu  

              ja marzosku nemam a nechci,jen rikam co mi rekli u marzosky a u scottu,kde tvrdily ze letosni model AM ma krajni pozici TST pouzitelnou jako lock.A rikali,ze to ma i pojistnej ventilek,kterej zabrani zniceni toho locku.Akorat ze tam je moc silna pruzinka a ze se to proto cas od casu nici.Ale ze je mozny to zmenit.Kapito?

              0 0
            • Smazaný účet  

              Kapito :) Ale ja uz ji mel nafoukanou od prodejce, a tohle sem zjistil az doma, takze to urcite neni moje prace :( Ja ji foukal az pak, doplnoval tlaky :) TST 2 je otevrino nebo zavrino s 2cm zdvihu, nic jinyho, kapito? :) klasickej lockout to nema

              0 0
            • Fugas  

              To jsem teda netušil že s TST(nebo ECC) se nesmí za jízdy kroutit.. k čemu tam pak je? To jako musim pred každou změnou i před zamknutim zastavit???Proboha to snad ne, nejezdim na čas, ale tohle bych fakt nerozdejchal.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Ja prave nevim, jak se ten system ma chovat nebo jeho prave urceni, ale zatim se to tvari docela uzivatelsky neprivetive. Packa je na manipulaci neprijemna, a k jejimu otoceni je potreba dost sily v porovnani s jinymi vidlicemi. Zatim se mi nikde nedostalo fundovane odpovedi. A tak nevim, jestli to mam poslat k Bartonickovi, jak me k tomu od nich z firmy vyzval p. Fornous nebo to dal pouzivat jak tvrdi lidi od prodejce…

                0 0
    • Smazaný účet  

      Ono i kdyby jich tam prislo sto, tak abys na kazdej uplne odpovedel, tak to mas cloveka na plnej uvazek navic :)

      0 0
      • Lone1  

        Pánové,víte proč tak rád žiju v čechách?Uznej­te,že tady se člověk nenudí.20 milionů uživatelů na celém světě s tím nemá problém,chápou k čemu to slouží a proto si to koupili.To ale konstruktér nezná naše lidi,tady by mu rovnou řekli,že to musí být vada,přeci tomu rozumí líp,než výzkumák inženýrů.Nebo neumí číst,co Fugasi?Vezmu to bod za bodem.Kesu,to o čem tady pořád píšeš,naprosto nesouvisí s touhle vidlí.Ty píšeš o tst 1 a tahle vidle má tst2,to je úplně něco jiného.Tenhle problém je už tady vyřešen. Teď Fugas,já jsem přeci nepsal,že se s tst NESMÍ kroutit za jízdy.Proč by jsi ale s tím chtěl kroutit?Terrain selection technology,jak zní zkratka,je určen k nastavení citlivosti vidlice.Tu si můžeš podle situace za čas třeba změnit.Jde ladit v pěti krocích,poslední poloha vidlici znecitliví úplně.Celé je to připravené na ovládání ze řídítek,ale jenom lock.Jen tak mimo téma,není žádný problém to potunit tak aby s kolečkem šlo LEHCE točit za jízdy.

        0 0
        • Fugas  

          Číst umim, jen mam delší vedení… Modely 2006 a mladší neznám a lock na řídítkách jsem v ruce taky neměl. Znám jen starší Marathonky 03–05 a tam je všechno v pohodě.TST bych použil třeba, když se za jízdy změní terén (výjezd po silnici/kořenitej sjezd). Jinak patřím k těm 20 milionům o kterejch píšeš, jinou vidlici nechci:-).

          0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce