Zdravím bikeři, nevíte někdo, zda-li nebude zítra někde PP ze závodu Paříž – Roubaix?
Díky za info.
Zdravím bikeři, nevíte někdo, zda-li nebude zítra někde PP ze závodu Paříž – Roubaix?
Díky za info.
jj, zítra to tu zkusim, díky hoši za info…
wiziwig. A jinak bych rekl ze eurosport, nejlepsi komentar ma UK.
ten co komentoval P-R je perfektni, stejne tak Sean. Ale ten co to komentuje s Magnusom Backstedtom tak ten mele neskutecny hovna. Takovy britsky Mira Bosak.
Ten Míra Bosák je Matthew Stephens. :) Ale Magnus to zvládá dobře, toho poslouchám rád.
Se Seanem nejčastěji komentuje Carlton Kirby a ten je dokonalý. Ten i ze železničního nadjezdu dokáže udělat L'Alpe d'Huez. :D
Neni to Matt, Matta po hlase poznam z GCN. Je to ten co ted komentoval Baskicko a vzdy v cili rve jak pomatenec. To rvani mi nevadi, ale ty obcasne prupovidky z toho bliju.
i kdyz ted to posloucham znovu na YT a asi to je vazne Matt :)
Matt komentuje na British Eurosportu, ale zrovna Baskicko komentoval někdo jiný. Pokud si dobře pamatuji, viděl jsem jenom jedno krátké video z toho závodu. :)
Záleží, jak co, střídají se tam.
Kdyz tam je Matt Stephens tak komentuje dobre myslim, Sean Kelly na PR to ma na dozivoti, trochu vaznejsi/sussi, ale autorita, libi se mi, ze na Eurosportu uz se vsichni naucili vyslovovat Stybyho spravne, to Phil jak se jmenuje, ten starej co komentuje TdF, ten byl v nejakem uryvku, ani nevim z jake stanice, a jel tvrdosijne Stajbaar..
Phil Liggett, jednu dobu jsem stahoval přenosy z Versus TV a to byly dokonalé přenosy s jeho komentářem. I celková grafika byla na jiné úrovni než u Eurosportu. Hodně ale udělala i HD kvalita, kterou jsem na PC přehrál v pohodě, zatímco v TV nikoliv.
jo tak byl to Phil nakonec, uz sem si rikal, ze bych nepoznal Mattuv hlas
Tak to jsem rád, že se ta šmodrchanice vyřešila :-)
Tak to jsem rád, že si rád
Dovedeš si vůbec představit tu sžírající nejistotu, jestli to komentoval Phil, Matt nebo někdo jiný???
Dovedu, az do dneska jsem v te nejistote zil a reknu ti, bylo to strasny. Rano zpocene celo, navic myslenka, co tomu rekne karliner. Nikdy vic!
Nenarazil jste někdo na nějaký kvalitní stream?
kvalitny obrazom ano, ale komentarom urcite nie
Si můžeš nakombinovat zvuk z jinýho streamu :)
A já vůl koukal na minecraft z eurosportu komentář teda hrůza.
Škoda, škoda. Zdeněk to měl na dosah. Ale toho hnusnýho skopčáka ve sprintu nemohl dát :/ Snad o rok.
Ten průjezd šraňkama snad sekundu před TGV byl hustej…
No, jestli to TGV jelo směr Roubaix, tak moh být někdo na velodromu hodně předčasně:-) Jinak Štyby paráda, být druhej na takové klasice..i když chyběl kousíček.
Škoda no, ale jak to udělat, když máte za zády Degenkolba. To ani nejde jinak, než být druhej :/
Fabian ho dal ve spurtu :)
Teda když jsem viděl kolik jich jede po kupě tak jsem se dal na modlení. Dobrá taktika s tím parťákem z týmu vytáhl ho na velodromu slušně na špici. Mohlo to být parádní vítězství. Postupně se Zdenda zlepšuje a to je dobře. Na STV páchají komentátoři sebevraždu jejich Peťa nedopadl a tak je z toho národní tragedie.
Ale na rozdíl od nás to dávají v televizi (STV2) !
BTW Sice mluvili cca 90% času o Peterovi (ale na Zdenála taky upozorňovali), ale žádnou moc velkou tragédii z toho nedělali. To spíš bude zase plno řečí na intenretových fórech…
Ja ale pravda, že kmentátoři až příliš zdůrazňovali, že ho hoši z jeho týmu netahají a že měl smůlu s poruchou kola cca 5 km do cíle.
Jak to čtu, zlatý ES s anglickým komentářem :-)
A když jsem se dival na okolo Baskicka tak když vyhrál Purito časovku…tak se mohli protrhnout…peknej zápal do sportu…skoda ze ho nevidím na čt4
jojo, je to vzdy jako na jihoamerickem fotbale (skoro)
Poslouchat porad jak je tam Peto opet sam a ze ma kolegou uplne k nicemu zacalo byt po chvili uz unavny.
Ale je pravdou, ze to pomalu vypada, ze za S-T jedzil klasiky jen Sagan. Zbytek tymu nebyl vubec videt. Je frajer, jak ot sam zvladal.
Francúzska železničná spoločnosť SNCF dnes vyhlásila, že podnikne právne kroky voči jazdcom, ktorí nerešpektovali zákon a prechádzali aj keď závory išli dole keď prichádzal TGV.
Bonne chance… byla tam pulka pelotonu.. to jsou jen takove levicacke kecky, ve skutecnosti je zerou… je fakt, ze v tom zmatku moh klidne byt nekdo na prednim skle, ale tomu nikdo nezabrani, mozna kdyby bylo jasny pravidlo, ze (alespon) peloton pak ceka na zbytek, unik asi ne…
Ale zas jezdi jim to tam docela rychle, ne? V Cesku kdyby se balik zasek u trati v horni dolni, tak tram stravi tak 20 minut, jeste pojede motorak z druhy strany… a celej zavod by byl v pytli.. :)
jednou jsem za to dostal málem disk, tuším na berounským maratonu, padly šraňky v Nižboru a my jeli druhou skupinku, pěkně odjetý akorát po sjezdu prvního sortovacího kopce, takže volba byla jasná ;)
IMHO skásnou ty tři výtečníky, co zastavili na pokyn policajta, ale pak se rozmysleli a ještě si to střihli.
na přejezd nesmíš vjet už ve chvíli, kdy začne blikat červeně… Pokud by trestali jen ty 3, tak je to dost divný.
Když ti začne blikat přejezd pár metrů před autem, tak to taky nemusíš zadupnout. Ale ti tři už byli hrubě za hranou, a ignorovali i pokyn policisty.
doporučuju nastudovat vyhlášku, nic o tom co tu píšeš tam není…
Já bych studoval raději zákon ;)
(1) Řidič nesmí vjíždět na železniční přejezd,
§ 71
(6) Signál dvou vedle sebe umístěných střídavě přerušovaných červených světel znamená pro řidiče povinnost zastavit vozidlo před světelným signalizačním zařízením.
(7) Není-li světelné signalizační zařízení vybaveno signálem „Pozor!“, platí při rozsvícení signálu k zastavení vozidla obdobně § 70 odst. 2 písm. d) první věta.
§ 70
(2)
signálu přerušovaně, nejde o křižovatku s provozem řízeným
světelnými signály
no super že sis to přečetl, ale pořád to není o potrestání 3 lidí, jak píšeš. Navíc po projetí vlaku vjeli na přejezd ještě ve chvíli, kdy byly závory dole. Potrestat by měli téměř všechny, vč toho motorkáře.
Přečti si pořádně, co jsem psal: IMHO skásnou ty tři výtečníky O tom co by měli nebo neměli jsem se vůbec nezmiňoval.
A kus dál: Když ti začne blikat přejezd pár metrů před autem, tak to taky nemusíš zadupnout.
Na což jsi reagoval nepravdivou informací: doporučuju nastudovat vyhlášku, nic o tom co tu píšeš tam není
Za a) to není ve vyhlášce, ale v zákoně, a za b) to tam je ;)
OK, není to ve vyhlášce ale v zákoně, slovíčkařit ti jde..
Jestli ti začne nebo nezačne blikat přejezd pár metrů před autem je tady trochu zbytečný rozebírat, všichni ho přejížděli ve chvíli kdy už padaly/zvedaly závory a tady doporučuju pořádně si ten zákon přečíst.
Ach jo. Ty prostě stále reaguješ na něco jiného, než co jsem já konkrétně řekl. V tom případě to ale nepiš pode mne. Jinak přesné vyjadřování je základ :)
Hm. Chtelo by to vyhlasku Francouzu
Taky si myslim ze ten prejezd nebyl u nas :)
A to TGV se Pendolinu take moc nepodobalo :-D.
A kdyz to tak vezmeme, tak vlastne jeli na uzavrene trati, ze? Takze tam budou platit pravidla UCI :-D.
A ta částka taky nesedí.
A ted se zda jsme rozborili nekomu babovicky, protoze se o tom prestali hadat :(
Neboj, tady na b-f předpokládám novou kosočtvercovinu za 3, 2, 1…
Nejak Ti to nevyslo :-D.
prave ze zadupnout bys to mel, ale protoze by to nemuselo byt prijemny pro posadku a kdyby jel nekdo tesne za tebou v aute tak i nebezpecny tak nejdriv zacnou blikat svetla a az po chvili jdou zavory dolu
Když začne blikat červená metr-dva před tebou, tak po zadupnutí skončíš uprostřed kolejiště ;)
nájezd předpisová třicet + reakční doba profi hráče CS :)
Pouze v případě, že tam není bílé světlo. Jinak je to 50km/h.
Ale jak již bylo zmíněno, je důležitý, jak to maji francouzi.
Každopádně ty co objížděli závory, ty jsou jasně propadající. Ty co jeli jenom na červenou, těžko posuzovat, jestli si toho v rozjetym pelotonu vůbec všimnou. Podle mě si v tom balíku všimneš až že jedeš přes koleje.
Mě dost překvapilo, že TGV jezdí i přes takové přejezdy. Když odveze traktor, nebo náklaďák na čumáku, tak se to musí dost prodražit.
TGV jezdí maximálními rychlostmi 250 až 300 km/h po zvláštních tratích bez přejezdů a za dvojitým plotem. Ale některé tratě, kudy soupravy jezdí, jsou normální a tam jezdí stejně jako obyčejné vlaky. ICE v Německu to má taky tak. Ale třeba 160 km/h je taky šupa a s tím traktorem nebo náklaďákem máš pravdu.
no tak zaradis zpatecku a zacouvas pred zavory :D
Podobnosť čisto náhodná? Tour de Flanders U23 2015
A to jsem si myslel, že většinově mají v hlavě nasráno jen fotbalisté :(
tak daleko vic nez fotbalisti maji v hlave nasrano treba hokejisti
to je velky omyl. absolutne a beznadejne najtupsia skupina medzi sportovcami su fotbalisti, su na tom horsie ako napr. boxeristi a pod.
V žádném případě. Suverénně nejtupější a současně nejarogantnější sportovní komunita jsou silničáři.
ja bych byl mozna jeste konkretnejsi – cesti silnicari (ne ze bych znal jiny, ale to co vidim u nas na zavodech…).
silnicarov az tak moc nepoznam ale zopar fotblaistov viac nemej nahodou hej tak si stojim za svojim :-)
+1
Co jsem tak hrál proti různým týmům, tak vím že slovenské kopačky jsou ještě tupější než české, tak to může být vyrovnané :-)
to je divne, lebo v hokeji je to presne naopak.
to beres nejak moc osobne.
Vůbec ne. Jen mám ty zkušenosti. Na hřišti suverénně nejvíc pičujou arabové (100%), ex-sověti (většina) a slováci (půl na půl).
ja som humanista, nerobim narodnostne ani rasove rozdiely, mne prijdu prijebani vsetci rovnako.
nj, proste ziletkari… cistokrvni ziletkari maju v hlave vymlete este viac nez freerideri ci DH jazdci.
na ziletke je to velmi casto taka nuda, ze fakt treba mat vymetene. ja dam silnicku maximalne raz za tyzden-dva a aj to je uz privela.
Fakt??? Myslel jsem, že ji drtíš tak 6 hodin denně.
ale kdeze, to by mi muselo IQ klesnut aspon pod 120.
:)
Vostrej útok…
:D
drsné :D
:) tam ale meli spoustu casu, ta masina jela pomaleji nez zavodnici
rofl :D:D
Má to tradici:))
Jsem čekal, kdo tuhle klasiku vytáhne :)
Paráda, hned mám lepší den :-)
Chjo, zas druhej.
Zasloužil si to .
Byl jsem celý víkend mimo civilizaci, ale už vím, kdo byl druhej. :)
po tom co víc jak hodinu chytal nástup za nástupem pro Tomekeho je neskutečný, že tam zůstal.
Náhodou.. nevíte kde by se u nás dal vyzkoušet podobný „povrch“?
Já jen že to co sem viděl v televizi.. asi bych to nechtěl jet ani na biku :)
Myslím, že to v Česku nebude problém. Tady máme dost rozbityho povrchu. :D
Mně stačí v Litoměřicích objet náměstí a klepu se z toho ještě druhý den :-)
Tak treba tady takova mirnejsi varianta kousek od Plzne
Tam jsem blbnul v sobotu :-D
Na plzeňsku je pár lehkých kostkových úseků (většinou okolo 300 m)
Tenhle je u Nevřeně, v Příšově je pár kostek asi 200–300 m, v Manětíně asi 900 m přes celé město, v Nynicích a v Plané u Kaceřova je asi taky 300 m kostek, v Radnici na Křivoklátsku asi 800 m, v Horní Bříze jsou asi dva, ale hodně krátké.
Když by někdo věděl o dalším, tak klidně přidejte.
Ja jsem si posledne dobre podrncal v Dobranech na namesti. Holt pro pivo Modra hvezda se musi trpet :-) Jinak mi prijde, ze dlazdeny namesti ma kazda duha řiť v republice.
snad všude se dá namotat okruh, kde vymeteš poctivé pavé. My jezdíme na jihovýchod od Prahy, sektory Jílové, Hvězdonice, Senohraby, Turkovice, Ondřejov, Rataje, Stříbrná Skalice…
čistě třeba v Praze je toho mega moc, hodně rozbitý je úsek Výtoň-Vyšehrad, největší peklo je asi ulice Košická to se skoro nedá autem atd.
No maly kostky jsou vsude. Poradny kocici hlavy, to uz je horsi. Krome Stary Boleslavi vim jen po Praze, na Zizkove, pod Vysehradem (Premyslova, Vnislavova) nebo Apolinarska- Ke Karlovu.
Ta Košická je fakt super :o)
Zajímalo by mě, jestli na silničce na kostkách funguje stejný efekt, jako v autě na roletě – že do určitý rychlosti vibrace dramaticky rostou, a pak se to zklidní.
Nejsem ten správný masochista, je mi líto kola a nemám koule na to to zkoušet, přidávat, a čekat, na jaký rychlosti se ten efekt dostaví, pokud vůbec. Ale když vidím, jak to tam perou čtyřicítkou, tak si říkám, že to není možný, aby se ty vibrace s rostoucí rychlostí pořád zhoršovaly.
ono je to hlavne o tom mít na to kola. na 1200gr carbonech to je trochu loterie pálit dolů Vyšehrad v plnejch :)
U malych kostek to tak funguje, nad 30–35 kmph je to vyrazne lepsi. Kdyz na to mas nohy.
U kocicich hlav je to taky lepsi. Jak je to na Roubaix to nevim, tam jsou vyrazne rozbitejsi. Na tom useku u Vinore je po zacatku kousek normalnich kocicich hlav, a to ti pak prijde jako hladkej povrch.
Na Strade Bianche, na Monte Sante Marie (Settore Fabian Cancellara) stridaji prudky vyjezdy prudky sjezdy, a jak tam auta brzdej, tak se dole udela roleta, vlny pul metru od sebe (byli jsme tam letos 2 tydny po zavode, takze to tam muselo byt, a misty neni jak se vyhnout). Do toho jsem vlitnul pres 30 a normalne jsem citil, jak se mi na tech asi 10 metrech ohraly vibracema ruce do horka. Vubec nechapu jak tam dokazou jet tak rychle, Kwiatko podle stravy ve sjezdech 50–60.
ty rolety jsou na Salzkamergutu na závodě pověstný, sjezdy většinou high speed šotky. Jonti, který si jednou vzal na dvoukilo pevnou vidli by mohl vyprávět :)
Hned vedle dolekopcem je Donská a o kousek Minská – to je taky výživná a zpestřená ještě tram. kolejema. Jsem pochopil proč je ve Vršovicíc těch ruských, ukrajinských apod. přistěhovalců tolik – oni jsou tu doma – podle názvu ulic :-)
Hmm, Celakovice?
Jirice- Lipnik, 7km dlouhe Milovicke kostky, ale ty jsou male a celkem rovne, ani to moc nedrnca. To uz spis kostky pres naměstí Stary Boleslavi, to uz by mohlo projit jako jednohvezdickovey sektor. Nebo Kropacova Vrutice- Melnicke Vtelno- taky male kosticky, ale kousou.
Ekvivalenty klasik:
Strada Bianca: Stara Lysa- Benatecka vrutice – dost verne originalu, jel jsem oboji. Na konci kostky jako premie ( viz cerveny Eddy v profilu).
Flandry: "Koppenberg v Tuchorazi ":https://mapy.cz/s/1yb3o , 40m up/300m na kostkach, viz foto cerneho kola v profilu
Roubaix: Pavé Brut 400m mezi Vinori a Radonicemi, a je toho az dost. No mozna je to jeste o neco horsi nez Roubaix.
To poslední… no prostě Arenberg :o)
Jinak kdo zavítá někdy na jižní Moravu… projeďte se po cestách, které vedou většinou z dědiny do kopce mezi sklepy směrem k vinicím… Třeba v Čejkovicích směrem na Vrbici je ukázkový hellingen, nebo Mikulov…
Tak náměstí mnohých měst jsou hodnotná, z hlavy třeba Znojmo. Jinak z Moravy mne napadá třeba Buchtův kopec, slušné stoupání po kostkách (nicméně kvalitu si nepamatuju, a na mapy.cz/google maps chybí).
Jinak jsme úplně zapomněli na hodnotné pavé v okolí Broumova a trati Sudet :)
Buchták je celkem kvalitní
Vinoř…a kua. To jezdím obden na biku, a vůbec se mi to nelíbí…
Tam bych žiletku nevzal ani zhulenej, to je masakr (a vlastně ani nevím jak bych držel rodla…)
Ale třeba někdy najdu odvahu…
Zkus tady, ale je to fakt masakr.
Navigace u reky uz neni moc pave :) to je prisny i na fullu
To je hustokruto přísný
Dnes jsem se řádně naklepal na „pavé“ v Čejči směr Čejkovice. Kostky malé, ale dávají tu správnou frekvenci… A pořádné kočičáky jsou ve Skalici (SR) v centru města. Dost sektorů je i na uherskohradišťsku. Baví mě to sledovat v TV, ale in real se tomu vyhýbám, nemám na to kolo.
Na Čejči mi to povolilo šrouby v převodnících a doma jsem zjistil, že mám jen 3 :D
Kolem Hradiště má každá druhá dědina dlážděné náměstí/centrum a část silnice kolem, nedá se to minout :) Naštěstí jenom malé kostky, ne kočičí hlavy. Namátkou Kostelany nad Moravou , Uherský Ostroh a třeba Blatnice
Nejvýživnější je ale průjezd přes Buchlovice a Zlechov po staré silnici.
Přes Buchlovice jsem ještě na silnici nejel, ale Zlechov to je mazec… Jak se říká, zážitek nemusí být pozitivní, ale intenzivní… Zlechov to je zážitek :o)
Proto to většinou vezmu někudy po vedlejší ulici abych se tomu alespoň částěčně vyhnul. :)