• nedojed

    Zajímá mne jaké jsou váhy ocelových retro rámu letovaných do mufek? U velikosti 56 – 2100g je málo nebo moc?

    0 0
    • kubad  

      Podle peněz :)

      2100 g. je dost.

      0 0
    • Jáchym 1  

      Jako u všeho,jde o to za kolik.

      viz.Štěrba

      Špičková váha funkčních rámů je někde kolem 1,3 až 1,6 kilogramu. Je jedno, jestli se jedná o karbon, ocel nebo dural.

      Špičkový ocelový rám pak taky ale bude stát jako karbonový.

      0 0
      • nooski  

        No, karbon může jít hluboko pod kilo, nový Atheos od Spešlu má pod 600 g včetně vložky pro závitový střed. Špičkový hliník může mít klidně kolem 1100 g i méně. U super oceli bych těch 1300 g viděl reálně. Takže to není zdaleka jedno.

        0 0
        • kubad  

          900g jde u 953

          0 0
          • Smazaný účet  

            Tak otázka byla na retro rámy letované do mufen. Mezi retro bych počítal řekněme něco jako Cromor, SL, SLX od Columbusu. U toho cromoru je to kolem 2000gr, SL nebo SLX o asi 100–200 gr lehčí. Zajímavá sada byla Max, ne že by byla nějak lehčí, taky měl rám asi 1900gr, ale byl opravdu výrazně tužší. Měl jsem rám třeba z trubek Vitus TXO, ekvivalent SLX, taky to mělo uvnitř drážkování. Při velikosti 62 to navážilo pod 2 kila, ale bylo to fakt hodně pružný, ze sedla na velkou nic moc. Mám tu ještě Šírer z Oria Hi-ten, to asi není ani chrommolybden, váží to 2900gr, hlavně zadní stavba je těžká, ale je to tuhý jak kolejnice. I kdyby na tom rajtoval 100kg chlap, tak se to snad ani nehne.

            0 0
          • kamaro  

            Nejlehčí na který jsem z 953 narazil byl maximálně odlehčený English, který měl lehce přes 1100g. Nutno podotknout, že hmotnosti bylo podřízeno snad vše, mělo to hlavu na rovný 1 1/8" sloupek, bylo to na ráfkové brzdy a mělo to venkovní vedení. Trochu by se dalo srazit kdyby to bylo svařované a ne pájené, ale až na 900g bych to neviděl.

            0 0
            • kubad  

              s rámen z 953 pod kilo sem četl krásný článek, zkouším dohledat, myslím že to byl Baum

              jestli by se UL stavba k 900g dostala sem si tipl, asi stejná šílenost jak 600g karbony no :D

              0 0
              • kamaro  

                Kdyby se podařilo, byl bych rád. Klidně do SZ.

                0 0
              • nooski  

                To by mě taky zajímalo, abych si rozšířil obzory :-) díky

                0 0
                • kubad  

                  nemůžu to už najít, ale TADY máš odkaz na oceláka s 5,43kg :D

                  bohužel váhu rámu nikde neuvádí

                  0 0
              • Nimrod  

                také si něco takového vybavuji, ale nedaří se mi to dohledat…

                0 0
    • R-A-D-I-U-S  

      https://cinelli.it/…rodotti/xcr/ (1650g rám + 350g vidle)

      0 0
    • couffy  

      Koupil jsem loni no name ocelový rám,svařovaný,vel 60 a váha rámu byla 1980g.Je to mimo dotaz,ty mufny mají něco do sebe,takovou nějakou nostalgii.

      0 0
    • Honzis  

      To je asi normální váha pokud je to bazar za 2 až 5tisic kč, i fungl Ritchey má v 55 nějakých 1800g a stojí 30.000 s vidlicí

      0 0
    • Petr Ch  

      Přijde na to, co si kdo představuje pod pojmem retrorám. U mě je hranice do roku 1985. Pokud je ocelový rám 56–2100-do1985, tak potom je ta váha dobrá.

      Můj ocelový retrorám, na kterém jsem v osmdesátkách jezdil a stále ho mám ve skříni, váží včetně laku a polepů 2238 a vidlice 743 gramů. Rok výroby je 1974 a značka, jak jinak, než Favorit. Model F-12, vel. 56.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.