Nové kolo Merida Matts sport 500

31 nepřečtených
  • Iv15

    Ahojky, nedávno mi ukradli kolo, tak si chci koupit nové, jsem studentka, takže peněz zase tolik není, ale našla jsem teď podle mě docela dobré kolo v akci, co říkáte na kolo Merida Matts sport 500? Beru všechny názory. www.merida-bike.cz/…ts-sport-500

    0 0
    • oxyaction  

      Tohle je pro holku taky taky pěkný.

      0 0
    • oxyaction  

      Cena 14500,–

      0 0
      • mosquito  

        taky bych hlasoval pro tohohle supa .. oproti te meride ma mnohem peknejsi ram a ty prouzky jsou taky opruz – jako baba to uznas sama :) a SUP je IN :-P

        0 0
      • Iv15  

        no kolo je to pěkný, ale já mám dobrou zkušenost s Meridama a tak se mi nechce měnit značka.a taky nějak nechci dámský kolo, nevim, asi jsem divná, ale prostě se mi pánský líběj víc a líp se mi na nich jezdí

        0 0
    • Sobi  

      No to jsem si koupil taky a pak jsem ho upravoval a tunnil až to dopadlo takhle… viz můj profil!

      Vidlice je fakt příšerná!

      Ale jinak rám je dobrej, tuhej a super jenom bacha při sekoku ze sedla dopředu hlavní horní trubka je dost vysoká. Geometrie mi taky sedí na XC

      jestli budeš mít konrétní dotaz sem s ním! :-)

      0 0
      • Iv15  

        měla bych jeden dotaz, jakou bys mě doporučoval velikost rámu, měřím asi kolem 172…

        0 0
        • Sobi  

          No to je fakt těžký říct, výška není vše, každý má jinak dlouhý ruce a nohy a styl držení těla… :-) Tenhle rám má delší hodně sportovní posed, já mám 189 ( 190 jak kdy :-) ) a mám 22´´ a zdá se mi o fous delší než bych potřeboval, ale 20´´ byla moc malá takže to budu řešit představcem. Možná bych vyzkoušel 18´´ a 16´´ a uvidíš co ti sedne. Já vím sorry to není konkrétní odpověď, ale tohle je zcela individuální záležitost.

          Jo a z původního kola už je snad jen rám… tunning forever! :-)

          0 0
        • Jakub92