• cykloman99

    Chci si udělat k Vánocům radost a koukám po nových brzdách. Vybral jsem asi tyhle http://www.vseprokolo.cz/…touce-100651 . Akorát řeším jaké kotouče? Na obchodě mi doporučili http://www.vseprokolo.cz/…76–6d-101201 nevím jestli za ně chci dát tolik. Mám nějaké alternativy za málo peněz hodně muziky?

    0 0
    • Jenda  

      no osobne bych radsi pritlacil na brzdach a vzal SLX a kotouce klidne na zacatek nejaky uplne obyc. Ty brzdy ti vydrzi prakticky na veky takze na tech bych neskudlil a naopak kotouc je vicemene spotrebak takze peknym si muzes udelat radost nekdy priste.

      0 0
      • had_zachau  

        Ja bych ty Deore klidne vzal, mam je a nemam s nima absolutne zadny problem. Kotouce mam SLX

        0 0
        • Jenda  

          ja nerikam ze jsou spatny jenom mi prijde ne uplne smysluplny kupovat levny brzdy a drahy kotouce kdyz brzdy clovek kupuje pravdepodobne na delsi dobu nez ty kotouce.

          0 0
          • had_zachau  

            No, ja sice kotouce vozim chvili, ale tatka po 3 letech kotouce nemenil, ani bracha po 2 letech. To desky, to je jina :)

            Tim ho samozrejme nechci tlacit do deore, pokad na SLX ma, tak at je klidne koupi :)

            0 0
    • scalar  

      Těžko Ti může někdo poradit, když neví, kolik vážíš, jak a na čem jezdíš…

      Obecně jsou tyhle Deorka povedené brzdy, v této cenové relaci těžko hledají konkurenci. Výhodou je i výběr ze dvou designů, buďto ten „deorkový“ (černá grafitová + stříbrná) nebo pokud máš jinou sadu než Deore tak klasická matná černá s nápisy Shimano.

      0 0
      • cykloman99  

        Vážím 99kg a do teď jsem měl brzdy Tectro Auriga, rám mám Olympia dural. Ty Deorka jsou už i s kotoučema na hraně cenového limitu. Proto se ptám na jiné kotouče než ty co nabízejí.

        0 0
        • scalar  

          tak vem Deorka brzdy a SLX kotouče, jak má Radek, kotouče bych nepodceňoval, vem 180 mm (minimálně do předu), tak ať se nekroutí

          0 0
        • Sup7  

          Myslím, že kombinace brzd 596 a kotoučů 76 je naprosto vyhovující. Kámoš, který váží to, co ty, je má v kombinaci 180/160 a klidně by snesl 160/160.

          0 0
          • Jenda  

            no 160/160 bych na metrak zivy vahy fakt nedaval. Jedna vec je aby to brzdilo ale druha a mozna jeste podstatnejsi je aby se to hned neprehralo a v tom jsou vetsi kotouce obrovska vyhoda. Kdyz vezme SLX tak je v brzdach o litr draz (http://www.kupkolo.cz/…2012_z90691/) ale zase muze usetrit 500 na kotoucich – social varianta http://www.kupkolo.cz/…6-der_z4648/ a varianta dobrych kotoucu za rozumnou cenu http://www.kupkolo.cz/…6der_z91690/

            0 0
            • scalar  

              zase chybí informace – jaké má uchycení kotouče na náboji

              0 0
            • Sup7  

              Jo, přehřátí, hlavně předního kotouče může být u malého průměru problém. To je ovšem odvislé od stylu a oblasti kde se jezdí. Přínos menšího kotouče vidím hlavně v tom, že je brzda bez adaptéru výrazně tužší, zvlášť pokud není použitá 15mm osa. Každopádně výkon brzdy a chlazení je přednější, než škrtání. Takže klidně 200mm, pokud je potřeba a vidlice to snese.

              0 0
              • jIrI___  

                Tak nějakou tuhostu u brzdy jsem fakt nikdy nepoznal a to jsem vystřídal kotouče od 160 mm do 203 mm (vážím 80 kg). 160 mm je na metrák živé váha dle mého holý nesmysl, kde nevýhody vysoce převažují výhody.

                0 0
                • Sup7  

                  Pokud ti nikdy neškrtaly kotouče o desky, pak jsi šťastný člověk.

                  180mm kotouč je jasný standard i pro mnohem méně vážícího jezdce. To je bez diskuze. V každém případě se najdou stokiloví, kteří vzhledem ke svému stylu jízdy víc, než 160mm nepotřebujou.

                  0 0
                  • roud  

                    Ono je to o víc faktorech dost se na tom podílí jak tuhost samotného kotouče + kol a samozřejmě i samotného rámu

                    0 0
                    • Sup7  

                      Pokud máš na mysli škrtání kotouče o desky, pak tuhost samotných kol si myslím roli nehraje. Tuhost kotouče,pokud je rovný, minimální. Zásadní je tuhost vidlice, případně rámu a tuhost upevnění třmene.

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.