• moncco

    Nevíte někdo o multifunkčním, ne moc velkém a těžkém kapesním nářadí, které by splňovalo následující požadavky?

    Aby to obsahovalo nějaké skládací kleště (k povolení bezdušových ventilků), provizorní nýtovačku k rozpojení přetrženého článku na dvanáctkovém řetězu (Eagle, a protože vozím spojku, nemusí s ní jít plnohodnotně nýtovat) a jako bonus by mohli být kleště na zacvaknutí spojky řetězu, to ale není podmínkou a k tomu nějaký ten imbus, popř torx.Jednotlivě se tyhle věci v kapesním provedení dají koupit, ale nevíte někdo o ‚všem v jednom‘?

    Díval jsem se třeba na Aliexpres, Delextreme Geekbuying apod, ale jsou tam toho mraky…

    0 0
    • novas752  

      Ventilek utahuj rukou a nebudeš potřebovat kleště. Na rozpojení spojky stačí lanko/tkanička a zbytek je klasickej multiklíč.

      0 0
      • moncco  

        Já ale kleště potřebuju, jinak bych o nich nepsal a nepotřebuju rozpojovat spojku, ale odstranit přetržený, tj. vadný článek. Takže jako díky, ale reakce ne zrovna k věci.

        0 0
        • novas752  

          Na vadnej článek je nýtovačka na běžnym multiklíči.

          0 0
          • Hroch obojzhivelnyj  

            Pri trose sikovnosti staci hrebik a sutr. Ale s nytovackou je nesrovnatelne komfortnejsi prace, o tom zadna.

            0 0
            • doubleingram  

              Tak to bych te chtel vazne videt.

              0 0
              • antt  

                pokud je článek vadný, zdeformovaný nebo jeden čep roznýtovaný, tak je hřebík na rozborku článku v případé nouze dostačující. Jako podklad poslouží třeba klacek, strom . . Čep nemusíš probít skrz řetěz, stačí jen probít oba čepy na jednom článku skrz jednu stranu článku, pak to spojit rychlospojkou. Nejčastěji se ale deformuje vnitřní článek, to je pak potřeba rozebrat okolní článký, řetěz zkrátit a spojit rychlospojkou. Tedy hřebík/vrut vs 4 čepy :D

                0 0
                • doubleingram  

                  No kdyz myslis, ja si radsi vezmu nytovacku z maleho multiklice a roznytuju to s prstem v nose.

                  0 0
          • moncco  

            U většiny nýtovaček, teď mluvím o těch integrovaných na multiklíčích je v popisu uvedeno, že jsou na osmi až deseti pastorkový řetěz. Rozumím tomu teda správně, že pokud budu chtít někde v terénu odstranit vadný článek z dvanáctipas­torkového řetězu (který je předpokládám o něco užší), takováto jednoduchá, výše zmiňovaná nýtovačka mi bez problému poslouží a já jejím použitím nedeformuji nějakým způsobem i vedlejší článek?

            Znovu připomínám, že mi nejde o snýtování.

            0 0
            • doubleingram  

              IHMO v tom neni poradne rozdil, jen je retez tenci, jinak je to porad stejny.

              0 0
            • novas752  

              Je to jedno. Většina multiklíčů už je na trhu nějakej ten pátek kdy 12 nebo i 11spd ještě nebylo a popisy nikdo neaktualizuje. 11 a 12spd řetězy jsou jen užší, důležitý rozměry pro (roz)nýtování jsou stejný.

              0 0
      • Jakobo  

        Jo to s tou tkanickou je dobry figl, ale kdyz jaky smir mam na retezu tak boty bych si s ni uz asi nezavazal.

        K zakladateli. Porid obyc multiklic a nevymyslej novoty, jsi jediny, to o necem svedci. Pokud trvas na klestich jedine nejaky Leatherman, Victorinox…, ale tam zase nebude nytovacka a je tam komrdesat nozu, ktere nepotrebujes. Multifunkcni noze z Ciny jsou blato (mel jsem nebo nekde mam 2, Leatherman je o mile dal). Misto tahani tezkeho naradi si radeji porid matice, ktere povolis rukou nebo nejaky 8hran. Cosi takoveho jsem kdesi videl. Ten povolis malym plochym klicem.

        0 0
        • jaja01  

          staci tohle od cabtechu ;-)

          zdroj

          0 0
          • moncco  

            Tohle nebo něco podobnýho bude řešení. Dky.

            Musím mít ventilky hodně dotaženy profil ráfku hodně do kulata), jinak mi vzduch fouká pod pásku a uniká po celém obvodu ráfku přes niple.

            0 0
            • MirosPikos  

              Bacha na to utahování, někdy má tendenci se gumová kostka na konci shrnout a ucpat díru případně úplně shrnout a ventilek ulítne. Některý ventilky na to trpí víc.

              Jinak ta matice je pěkný nápad, ale cena je dost úlet :)

              0 0
              • Jakobo  

                Nevim kolik to stoji, ale tohle neni problem udelat doma na kolene. Staci stary ventilek, namazat nejakym separatorem (vosk v kapce benzinu) a strcit do epoxydu v nejake vhodne trubicce. Po vytvrdnuti vysrubovat ventilek, rozriznout na 2 casti a dopilovat na konecny tvar. Za 2 vecery hotove. Kdo je neschopny ma smulu, bude muset calovat a ja to nepotrebuju.

                0 0
                • doubleingram  

                  Tak taky je fjan, kdyz to nejak vypada. Plus to x lidi radsi koupi, nez se drbat s nejakym samodomo.

                  0 0
            • Goob  

              Tohle jsem řešil taky… nakonec pomohl bratr skalpel a tu kostku jsem okudlal do profilu.

              0 0
      • doubleingram  

        Tkanička? A tu má vzít kde, Když má boa tretry?

        0 0
        • Goob  

          Vykuchá lanko z boa. Mimochodem když jsem vozil tenhle systém, měl jsem mezi náhradními díly i jedno kolečko, protože mi utržené kolečko (ten mechanismus uvnitř) jednou zkazilo celodenní vyjížďku :D.

          0 0
        • novas752  

          No, osobně s sebou vozim náhradní řadící lanko, takže tak. Kdo nevozí lanko, může vozit starou tkaničku nebo podobnej provázek – nic to neváží a dá se to schovat třeba pod špunt/grip v řídítkách.

          0 0
          • nomecz  

            Lankem to zacina a grilem konci :) pozor na to

            0 0
            • Japhy  

              Zase když člověk má kam sáhnout po Chateau Tetrapak®, přijde mu nějaký přervaný řetěz jako nepodstatná malichernost nehodná opravy. ;-)

              0 0
    • Kacko  

      Topeak Hexus X. Má to i drátek z boku nýtovačky.

      0 0
    • bezdratova.sprcha  

      Kup normalni multiklic na kolo a k tomu nejaky multifunkcni klic s klestema.

      Jasne ze by sel udelat klic kde bude uplne vsechno, ale taky to bude zcela neprakticke.

      Zrovna tak doporucuju klic kde je nytovacka retezu snadno oddelitelna. Mit to pevne na klici je hrozny vopruz.

      Osobne vozim nejaky uplne obycejny za dve stovky z unihobby. Potrebuju ho tak 1–2× za mesic, na coz bohate staci. Krome klesti obcas vyuzivam zubaty a obycejny nuz, otvirak piv a pilnik.

      Multiklic na kolo mam poskladany z nekolika ruznych.

      0 0
      • jIrI___  

        V čem to vozíš? Všechny multitooly s kombinačkama, co jsem viděl, byly strašně těžké krávy, pro mě na kolo naprosto nepoužitelné.

        0 0
        • bezdratova.sprcha  

          Normalne v kapse. Delaji se i male, velikostne zhruba stejne jako klasicky multiklic na kolo. Neni to nic pro dilenske prace, ale na cestach jsem to uz mnohokrat ocenil.

          Vaha je taky nizka.

          0 0
          • Tencovozikmin  

            Kuva dyt ty vozis prece to obrovske jatro na prdeli kam se vejde uplne vse a nicemu to nevadi.O jake nizke vaze mluvis kdyz sebou tahas zamek ktery ma 3kg? Jo ty budes asi ten gramar.

            0 0
      • doubleingram  

        Prijde na to, co mas za mutliklic, nektery maj nytovacky ulpne v poho, nektery napicu.

        0 0
      • Smazaný účet  

        Já to mám radši po kusech všechno. Sadu imbusů po jednom v sadě zastrkaný v plastovým držáku, centrklíč, skládací mini kleštičky po složení velikosti nože, malou nýtovačku, klíč na vnitřek ventilku a jeden náhradní, páky a duši. Vejde se to do podsedlovky a se vším se pracuje daleko líp zvlášt, než mít neforemnej multiklíč, kterým ani na některých místech nejde manipulovat (např. seřídit třmen). Pumpu mám na rámu. Na delší jízdy ještě beru batoh a v něm mlíko v menším balení a stříkačku na doplnění mlíka a v zimě i hadry na oblečení v případě většího problému s kolem, než dojede odvoz, nebo než to opravím. S touto výbavou se dá skoro všechno opravit, pokud nenastane totální destrukce něčeho jako je rám, ráfek apod.

        0 0
        • Tencovozikmin  

          A na jeste delsi jizdu bych vzal privesny vozik.

          0 0
          • doubleingram  

            A sici stroj, kdybys rozthl gatě :)

            0 0
          • Smazaný účet  

            Klidně můžeš. Každej ať dělá jak umí. Vzhledem k tomu, že nemám žádnýho přítele na telefonu, a pěšky na veřejnou dopravu to bývá daleko s nejistým výsledkem, tak si radši problémy řeším sám během jízdy.

            0 0
            • Tencovozikmin  

              Ale jo,tak zas ses pripraveny na vec ktera se normalnimu smrtelnikovi snad i stane a kdyz nestane tak snad nejsem na Aljasce ze bych kolo tahnul 100 mil. a byl bez signalu a ruznych moznosti odvozu.

              0 0
    • lidumil  

      Já používám tohle

      0 0
      • doubleingram  

        Hezky ale tezky, osobne radsi totok

        https://naradi.heureka.cz/…i-tools-v11/

        0 0
        • nomecz  

          ten topeak je komfortem úplně někde jinde , když to nevozíš v tom plastovo gumovym obalu tak je váha v pohodě

          0 0
          • jIrI___  

            To se u věcí nouzové potřeby hledí i na komfort? Já vozím tohle a jsem spokojen – malé, lehké a je tam vše potřebné.

            0 0
            • nomecz  

              Tak jistě

              0 0
            • bezdratova.sprcha  

              Osobně multitool nepovažuji za nouzovku. Většinu úprav nevyžadující změnu dílů provádím na cestách a popravdě často na kole operuji jenom multiklíčem i když jsem doma a mám po ruce imbusáky. Práci to odvede stejnou. Což mi nevím z jakého důvodu připomíná, že je čas zkontrolovat řetěz.

              0 0
              • jaja01  

                mám to podobně, zatím jsem s multiklicem nedokázal nastavit jen horní doraz hazky, k tomu sroubu se nedostal

                0 0
              • Breakpain  

                To mi pripomina kamose, ktery fouka i doma malou pumpickou.

                Ja proti tomu nicnemam, jen se priznam, ze jsem pravy opak. Multitool vozim, ale pouzivam jen v nouzi na ceste. Jakmile steluju neco doma, beru klasiku.

                0 0
                • Petulda  

                  Mam to stejne. Prace s normalnim naradim je pohodlnejsi, presnejsi.

                  0 0
                  • bezdratova.sprcha  

                    Co je presnejsi na imbusaku?

                    Me osobne prave vyhovuje to, ze kdyz pracuju se tremi velikostmi sroubu, mam vsechny tri imbusaky porad v ruce a nemusim je nikde odkladat nevo tridit. Cely multiklic muzu strcit do kapsy a vim kde porad je.

                    0 0
                    • Petulda  

                      Nevím, co je přesnější na imbusáku. O přesnosti imbusáku jsem nepsal. Psal jsem o pohodlnosti a přesnosti práce. S multiklíčem neumím imbusy šroubovat jednou rukou, multiklíč mnohdy hůř dostane na nějaký místa, s multiklíčem je menší páka, na multiklíči chybí některé velikosti atd. Třídit také nic nemusím (a ani nevím, co bych měl třídit).

                      Nemám nic proti tvému způsobu práce. Mě vyhovuje jiný. Není třeba hledat konsenzus.

                      0 0
                    • Jakobo  

                      Dosahnes rovnomernejsiho utazeni. Snadno jej chytis ve stejne poloze a pouzijes stejnou silu u vsech srubu. U multiklice se to tak nepodari.

                      0 0
                      • bezdratova.sprcha  

                        Vubec nic krome predsudku ti nebrani to stejne delat u multiklice.

                        Prave ze kvuli zvyku uzivat vice multiklic mam tendence s imbusakama pretahovat a musim davat vetsi pozor :D

                        0 0
                        • Petulda  

                          Logicky, na delší páce máš větší cit, protože sílu můžeš líp dávkovat. Nehledě na to, že v dílně použiješ momenťák.

                          0 0
                          • bezdratova.sprcha  

                            Logicky, pokud se zmeni paka, zmeni se vnimana mira utazeni. S vetsi pakou tedy pochopitelne bude vetsi tendence pretahovat.

                            Dalsim faktorem je tuhost. U sveho multiklice mam omaknute jak se prohyba v okoli 8nm, a jak se prohyba u 11–12nm. U imbusu na to takovy cit nemam

                            Teorie teoriemi, vsechno je to naradi a co plni ucel, je k ucelu vhodne. Pokud ti neco nesedi, pouzijes jine naradi.

                            O momenťáku radši začínat nebudu, bysme debatovali až do večera a na to bych potřeboval pivo.

                            0 0
                            • Petulda  

                              „S vetsi pakou tedy pochopitelne bude vetsi tendence pretahovat.“ – jedině pokud je někdo zvyklý rvát vše na krev.

                              0 0
                              • bezdratova.sprcha  

                                Tvoje logika je s odpustenim nelogicka. Pokud mas cit na urcitou delku paky, jakmile se paka zvetsi, utahnes sroub pri stejnem pocitovem tlaku na naradi na vetsi moment.

                                0 0
                                • Petulda  

                                  Ano, pokud z procesu vynecháš zásah mozku. To ale většinou trvá první 2–3 servané šroubky.

                                  0 0
                                • Jakobo  

                                  Male momenty utahuju tak, ze imbus dam na stojaka a vim, ze pri drzeni mezi palcem a ukazovakem vic jak 4–5 Nm nedam. Nebo spis bez ohledu jak to zarvu sroub nebude pretazeny. Navic samotny imbus ma vetsi tuhost, v multi jsou ruzne perove podlozky, imbus je casto zatoceny do smycky a vsechno se to nejak krouti, byt nepatrne vliv to ma a proste s multitoolem neni tak presna prace. To ti stejne tak rekne kazdy strojar.

                                  0 0
                • jIrI___  

                  Tak nějak. Měl jsem za to, že tohle je obvyklý postup, ale B-F mě opět vyvedlo z omylu :)

                  0 0
                • bezdratova.sprcha  

                  Fakt nevidim souvislost uzivani multiklice a foukani plastu cestovni pumpickou. Na svoje gravelove plaste jsem si poridil velkou kurvu Joeblow Mountain od Topeak, abych mel hned nafoukano.

                  Pouzivani multiklice oproti nemultiklici nenese zadne casove zpozdeni. Cas co stravis hrabanim se pro nejaky klic stravis u normalniho klice vytahovanim z drzaku.

                  0 0
                  • Breakpain  

                    Když ho nevidíš, tak ho nevidíš, já ano ;). Pro mě je to rychlejší a hlavně tam mám kuličku. Jsou místa, kam se dostaneš blbě/vůbec…

                    0 0
                    • bezdratova.sprcha  

                      No tak samozrejme pokud je problem prace s multiklicem, beru klasicky imbusak. A ano, obvykle je to prave kvuli te kulicce, nebo nedostatecne pace.

                      Nicmene vetsinu veci je mi pohodlnejsi udelat multiklicem. Mam ho preskladany tak, ze klice jdou logicky od nejmensiho po nejvetsi, takze problemy s hledanim nemam.

                      0 0
                      • Breakpain  

                        mír pane kolego :), já prostě raději bedničku s nářadím :)… nevnucuji svůj postup ;)

                        0 0
                        • Petulda  

                          …nebo ponk a nářadí na bike přehledně pověšené na zdi za ním :-).

                          0 0
                        • bezdratova.sprcha  

                          Sak prave tak to chapu. Zazemi dilny.

                          Ja osobne nesnasim nad udrzbou kola travit vic nez hodinu v kuse, takze dilnu povazuji za nutne tlo. Vsechno musi byt hned, rychle a idealne behem jizdy.

                          Treba prehazovacku co nedavno dojela jsem montoval primo pred postou, protoze se mi to nechtelo delat doma a hlavne jsem ji hned chtel projet. Bylo to hotove hned, behem jizdy a zrovna jsem mohl doladit v provozu.

                          0 0
                          • lidumil  

                            No to by mě teda mrsklo v předklonu něco montovat. Kolo pěkně do stojanu a v pohodlí … ale je to svobodná volba každého soudruha

                            0 0
                          • Petulda  

                            Fantazii máš slušnou, to jo… Jinak ale… :-).

                            Já zastávám názor, že nejmíň špatných zlozvyků a nejvíc správných návyků člověk absorbuje, když se danou činnost učí od profesionálů, které ta činnost živí nebo na ní hodně záleží. A zatím jsem třeba na TdF, svěťácích v XC nebo DH neměl možnost vidět teamové mechaniky dělat v depu opravy či údržbu multiklíčem na zemi.

                            Za sebe chápu jejich důvody. Tím neříkám, že nemůže existovat někdo, kdo to zatím nepochopil nebo se to naučil dělat hůř.

                            0 0
                            • bezdratova.sprcha  

                              Tvuj nazor je omezeny presedcenim, ze existuje nejaky jeden korektni zpusob jak veci delat.

                              Skutecne profesionalni mechanici kteri obrati desitky kol behem smeny jsou schopni pracovat uplne jinym zpusobem, nez ty nebo ja, coz je taky duvod proc tam toho mehanika delaji oni a ne nekdo ze zdejsich diskuteru.

                              Zapnout televizi si umi kazdy, to z tebe lepsiho cloveka nedela.

                              Nechci napodobovat zavodnika, profi mechanika, ani zadnou celebritu z televize. Potrebuji rychle udelat na kole nutnou udrzbu a pokracovat v jizde. To neni zadny spany zvyk, to je pragmatismus. Dulezity je vysledek, nikoli znacka naradi, pouzita metodika, nebo vyraz obliceje a uces mechanika.

                              Pokud jsem schopny neco splacat na chodniku za patnact minut a pustit se do jizdy, proc bych mel tahnout kolo zpatky domu, abych stejnou praci udelal za deset?

                              Jenom kvuli pocitu ze jsem to udelal jako mechanik na TdF rozhodne ne.

                              0 0
                              • Petulda  

                                Stavíš svůj příspěvek na vlastních domněnkách, ne na tom, co jsem v předchozím a dalších příspěvcích napsal. Někde dokonce reaguješ na pravý opak toho, co jsem napsal. Čti pozorněji. Zatím diskutuješ se svými předsudky.

                                0 0
                              • lidumil  

                                TVL proč se většina diskuzí zvrhne v onanistické orgie?????

                                0 0
                                • bezdratova.sprcha  

                                  Protoze jsme na bike foru :)

                                  Nediv se a pridej se, kdo s nami nejde jde proti nam.

                                  0 0
                                • Petulda  

                                  Protože většina lidí neumí věcně reagovat na to, co píší ostatní. Styl, který provozuje turista je typickým příkladem: reakce na nenapsané, vyvracený vlastních myšlenek, vnášení sporu sám se sebou…

                                  0 0
                          • jIrI___  

                            Tak to já má raději pohodlí, kolo upnuté do stojanu, k tomu nějakou hudbu, láhev Club Maté a vodní dýmku. Z montování hazky před poštou mi nabíhá husí kůže :D

                            0 0
                            • Petulda  

                              +1

                              Pokud člověk aspoň trochu jezdí, tak má kolo v různé míře zašpiněné. Servisovat špinavý kolo je prasárna vyjma akutních věcí na vyjížďce. A navíc mě to i baví. Zastávám názor, že jak se člověk k věcem chová, tak mu slouží.

                              0 0
                              • bezdratova.sprcha  

                                Proc je servisovani spinaveho kola prasarna? Cemu presne to vadi?

                                0 0
                                • Petulda  

                                  Především to vadí mně, nerad něco dělám rukama od bláta, šmíru, prachu.

                                  A pokud se ptáš, proč třeba písek, prach a bláto vadí tesněním, ložiskům, lankám a bovdenům, kotoučům, destičkám atd., pak se tvému humpoláckému přístupu ke kolu asi už přestanu divit.

                                  0 0
                                  • bezdratova.sprcha  

                                    Prvne, je to bowden, ne bovden.

                                    Za druhe, je velky rozdil mezi cistotou a funkcni cistotou. Ze je ramovka od blata retezu ani loziskum nijak nevadi. Zvlast zapouzdrenym loziskum.

                                    A za treti, je moc velky rozdil dobre se o kolo starat a ritualne se s tim srat. To prvni je stejne kvalitni jako to druhe a to druhe je zbytecne.

                                    Docela by me v kontextu zajimalo kolik kol a s jakymi najezdy takto udrzujes.

                                    0 0
                                    • lidumil  

                                      Hm...... každej to prostě máme postavený jinak. Kamarád se o kolo nestará, vrazí mi to, až když mu něco nefunguje, zas.aný jak jetel, já si svý kolo opečovávám …

                                      0 0
                                      • bezdratova.sprcha  

                                        Tak takovi uz jsou myslim mimo toto tema. Kdo resi naradi na cesty obvykle resi i udrzbu :)

                                        Tady se hlavne setkavaji ruzne myslenkove pochody. Pro me osobne je nemyslitelne mit kolo jakkoli dlouhou dobu mimo provoz. Mam to jednak jako a sport, a jednak jako dopravu. Hodne veci jsem se proto naucil delat „za pochodu“ a prece jen na tom kole travim hodne casu. Treba zrovna dneska jsem si menil retez primo na parkovisti pred pracovistem, abych to nemusel potom delat doma.

                                        0 0
                                        • Petulda  

                                          Zase reakce úplně mimo cokoliv, co bylo napsáno.

                                          Nikdo nepsal o tom, že je nutné mít kolo dlouhou dobu mimo provoz (jakkoliv je to vágní pojem).

                                          0 0
                                    • Petulda  

                                      Osobně neumím jezdit tak, abych blátem zasral jen rámovku a zbytek kola byl čistý. Když je od bláta rámovka, mám od bláta i zbytek kola, vřetně funkčních pohyblivých částí. Servisovat takový kolo (třeba měnit řetěz, tzn. dát nový řetěz na zablácené pastorky), to je pro mě prasárna. Nebo měnit jakékoliv těsnění na zablíceném / zaprášeném komponentu je taky pozvánkou do pozdějších funkčních problémů.

                                      OT:

                                      Slovo bovden je relevantní slovo spisovné češtiny. Pokud chceš poučovat, měl bys poučovat správně a neměl bys sám sekat tolik chyb.

                                      0 0
                                      • AussigBiker  

                                        Zase reakce na to co nikdo nenapsal, reagovani sam na sebe a podsouvani myslenek. Cti pozorne.

                                        0 0
                                      • novas752  

                                        No jo, ale jedna věc je pak kolo rozumně udržovat = vyčistit řetěz + okolí, kluzné plochy odpružení a okolí ložisek a druhá věc je leštit se s každym záhybem na rámu.

                                        0 0
                                • Slavik  

                                  Je to prasárna. Na druhou stranu, servisy nemaj pyskovat, když sprasený kolo přijímají. Mají ho regulérně umýt, opravit a předat nablejskaný. Samozřejmě umytí skrytě napočítat do ceny opravy… A ještě vydělají další 2–3 stovky. Jenže to bysme neměli bejt v Česku

                                  0 0
                                  • novas752  

                                    Jojo, spousta lidí má kecy když maj za klasickej servis (řazení, brzdy, kola) dát víc než 400, tak jim to pro jistotu ještě umejem. A protože i schopnej mechanik ztráví nad extra zajebanym kolem (zatuhlá špína okolo ložisek, na nábojích, špicích, zkamenělej bordel v kazetě…) víc než hodinu, dělat to za 200–300 je docela charita.

                                    0 0
                                    • obda  

                                      Je to zcela běžné. Obvyklá formulace něco jako „kola na opravu přebíráme čistá, v případě znečištěného kola účtujeme příplatek 150 Kč za umytí“.

                                      0 0
                                      • novas752  

                                        No to jo, ale to je něco jinýho než to bez upozornění umejt a nechat si za to zaplatit.

                                        0 0
                                        • Libores  

                                          mě třeba v servisu vždycky umejou auto a když to mám hodně zaprasený tak i vyluxujou:)

                                          0 0
                                          • Petulda  

                                            No ale to dělají zadarmo. Navíc za opravu auta platíš krapet víc než třeba ty 4 stovky, takže tak to dává smysl.

                                            0 0
                                            • Libores  

                                              zadarmo ani kuře nehrabe, natož servis. Je to započítané v ceně opravy a hlavně je to takový „servis“ kvůli, kterému se tam rád vracím. Postarat se o mě takhle i v cykloservisu, tak podle mě super, ikdyž to bude o něco dražší.

                                              0 0
                                              • Petulda  

                                                No tak jasně, že to mají nějak zahrnutý. Myslel jsem to tak, že umytí není samostatná položka za XY Kč. Je to prostě režijní náklad započtený do cen.

                                                0 0
                                          • Slavik  

                                            +1 Mě taky

                                            0 0
                                      • Petulda  

                                        A s tím má fakt někdo problém?

                                        0 0
                          • Breakpain  

                            Mě ten servis baví :)… to bude asi ono ;)

                            0 0
                      • DragON  

                        Taky problémy s hledáním nemám… (foto je ilustrační :-))

                        0 0
            • Sodoma  

              Na silničku super

              0 0
            • Breakpain  

              Jj, je fajnej, jen jsem k tomu pridal Torx :)

              0 0
            • lidumil  

              Torx?

              0 0
              • jIrI___  

                Ten na kole nemám, takže mi nechybí.

                0 0
                • eukalipt  

                  opravdu ?

                  0 0
                  • Vilém  

                    Byvaji i na imbus. Nebo ma centerlock.

                    0 0
                    • Petulda  

                      Nejde o to, jestli bývají i na imbus. Jde o to, že je jIrI___ na kole má…

                      0 0
                      • eukalipt  

                        sice na gravelu k ohýbání kotouče asi nedochází nijak často ale já s tím již bohužel zkušenost mám , pro info fotka je z kola co ma jIrI___ v profilu …

                        špatně zařazeno

                        0 0
                        • pepek  

                          A kdo má centrlock, tak musí vozit ten dlouhý klíč? Torx se mi na kotouči nikdy nepovolil, centerlock už 2×, ale nenapadlo by mě vozit kvůli tomu klíč. Když ohnu kotouč, že neprojde, tak sundám třmen a je to. (Ale mám na kole ještě jednu brzdu)

                          0 0
                          • Jakobo  

                            To jsou ty debilni hlinikove matice s tou tenkou podlozkou. Ta planzeta brani zaklesnuti do ozubeni. Stava se mi to i u XT kazet. Pri sundani po roce nepotrebuju ani bic. U obyc kazet s ocelovou matici se to jeste nestalo. Jen cekam, az se tak na*ru, ze tam dam ocelove misto te hliny.

                            0 0
                            • doubleingram  

                              Ocelove bych ocenil, pac hlinikovy uz jsem 2× protocil. Kde se daji sehnat?

                              0 0
                              • Jakobo  

                                Pro kazety ze starych kazet po radu Deore byvaly ocelove, tech mam dost, jinak vydyndas v servisu, normalne se vyhazuji i s kazetou. Na kotouce prave nevim. Ty CL matice jsou oproti na kazety vypoukle, samotneho by me zajimalo, jestli by sla dat z kazety. Stejne pocitam, ze nejnizsi rada CL kotoucu RT10 – 30 bude ocel. Podle fotek to i na ocel vypada. V servise pokud budou mit vyhozene imho opet daji zadara.

                                0 0
                              • Vilém  

                                Treba je vysomrujes v servisu, kde jich maji ve srotu spousty.

                                0 0
                                • doubleingram  

                                  Byl jsem rict o tlinikove ve Specializes na ve Vrsovicich a meli kulovy, resp. jednu nejakou stojetou Sram.

                                  Zkusim jinde.

                                  0 0
                      • Vilém  

                        Tak pokud je to foto jeho kola, coz zrejme ano, tak potom jasny. Toho jsem se nedovtipil.

                        0 0
                  • jIrI___  

                    Fotky nejsou aktuální, ale změnou kotoučů jsem měnil i šrouby. Nikdy v životě se mi šroub na kotouči sice nepovolil, ale tím jsem vymýtil torxy úplně :)

                    0 0
                    • eukalipt  

                      pak je vše v nejlepším pořádku, nicméně by jsi mohl myslet na případné spolujezdce nebo nahodné jezdkyně v nesnázích , které torx na kole mají :-D

                      0 0
            • Libores  

              díky za doporučení. V pondělí jsem ho objednal a už je doma. Malý, lehký, je na něm všchno co na silničce můžu potřebovat.

              0 0
          • lidumil  

            No já mám na druhým kole CB multi 19 a roznýtovat s tím řetěz byl docela opruz, proto RR s malou ráčnou. Tím to jde jedna báseň.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Občas CB nýtovač použiju a problém v tom nevidím. Na dílenskou to nemá, ale práci odvede.

              0 0
    • totalmaster  

      Vozím tohle: http://eshop.skoda-auto.com/

      A až na kleště je tam všechno. Váhu neřeším, má 160g

      0 0
    • Smazaný účet  

      Nedavno jsem poridil novy kleste do naradicka na kole. Maly stavitelny klic knipex. Jsou proste roztomile:)

      0 0
      • MatS  

        Klesticky paradni, Knipex je ma oblibena znacka, ale nejak nevim, co bych s nima na kole delal :-)

        0 0
        • Smazaný účet  

          No to nikdy nevis, dokud nedokroutis treba raminko na hazce a nechces ho nejak porovnat, abys mohl aspon dojet:)

          Ale jinak jsem kupoval sadu orechu a nejake blbosti a padly mi do oka..proste „musim mit“…ikdyz se cena objednavky zdvojnasobila:)

          0 0
          • Japhy  

            Tak jednou se mi zadařilo, ale po zkrácení řetězu na tom šlo dojet jako na singlespeedu. Na úplně všechny nehody se člověk stejně nepřipraví. To bych musel vozit i invertor a flašku argonu.

            0 0
      • Vilém  

        O trosku vetsi model pouzivam v praci na nytovani malych retezu. V jedne celisti je zalisovany kaleny cep, v druhe celisti je drazka (stacila by dirka), kdyz se retez roznytovava.

        0 0
        • Smazaný účet  

          To je original, nebo jste si je upravily? Nejak mne nenapada, jak by se daly ty celisti navrtat…

          0 0
          • Vilém  

            Je to upravene. Ty celisti zase tak tvrdy nebudou, aby to neslo. Pokud vzpomenu, tak ti to zitra, pro zajimavost, blejsknu. Nastroj je to perfektni, protoze nytovacky, na tak male retezy, ktere tam pouzivame, nejsou a ani by kvuli nedostatku mista nesly pouzit.

            0 0
          • Vilém  

            Slibovane foto.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.