• BUCEW

    Tohle je poslední kapka.Nejsem stěžovací typ,ale dnešní zjištění nových cen RB už mě vytočilo a tak se podělím o svou zkušenost s RB.

    16.4.2007-objednávka rámu Monster EN

    • řešení barvy po mailu atd.
    • cca po měsíci problém při skládání(viz foto)
    • pár mailů s RB,dodán nový adapter na smyk(seriový),který je stejně nakloněný akorát víš (foto2)
    • žádost o vyrobení spešl nakloněného adapteru,aby smyk chodil kolem převodníku
    • RB fuck me
    • upraveno doma ručně
    • další problémy s rámem,nemožnost protočení vidle(bez infa na webu),nesešte­lovatelný smyk,neskutečná vibrace zadní stavby při brždění.

    2.9.2008-mail o problému s vibrací zadní stavby

    • RB-víme o tomto problému,pracujeme na spešl adapteru na zesílení zadní patky,bude do 14 dní.

    29.9.2008-mail:Co je s adapterem?

    • RB fuck me

    6.10.2008-mail:Co je s adapterem?

    • RB FM

    16.10.2008-mail:Co je s adapterem?

    • RB FM

    20.10.2008-RB-adapter máme,ale taky nám nefunguje.Budeme dělat celou novou zadní stavbu.Pošlete nám rám a my vám uděláme novou zadní stavbu.

    • dotaz na nový Monster EN a jeho specifikace(zda mi udělají zadní nábu na 150mm,abych mohl použít starou HOPE PRO II)
    • RB:nevíme dáme vám vědět na Sport LIFU.
    • Na SL nikdo nic nevěděl včetně p.B.
    • dohoda na SL o tom že mi dají vědět.
    • 2.2.2009-mail: tak co víte už něco?
    • následovalo 10 mailů na specifikace modelu09 včetně barvy!!!!!,ve­likosti,ceny 16000-v rámci reklamace(nebudu reklamovat ten starý rám,prodám ho a oni mi dají slevu na nový model)
    • 9.2.2009 objednávka rámu
    • RB mail že bude do konce února nejpozději první týden v Březnu.

    17.3.2009-kde je rám?

    • RB:bude konce dubna!!!!
    • brblibrbli…no dobře no

    31.3.2009-RB:vyberte si jinou barvu ta co jste si vybral nám právě došla a už se nevyrábí!!!!

    • btw.nakoupil jsem nějaké HOPE v hodícím se eloxu…

    10.4.2009-rám v ruce,barva jiná podobná,ale pěkná.

    11.4.2009-telefonát s p.Bartoszem aby mi vysvětlil proč je spodní trubka prohnutější a je tam jiná výztuha než na ostatních kolech která sem viděl(S.L.)

    Víceméně vysvětlování o důvěře a nedůvěře ve značku a férovosti k zákazníkům.Po měsíci a něco se dozvím že ten rám stojí 13.

    Prachy mě neserou,ale nikdo mi nevysvětlí že změnu cenové politiky nevěděli před měsícem.A tohle je ta důvěra ve značku o které jsme tak mohutně chlapsky diskutovali.

    Asi zase přišel na to že ty nový rámy vymyslel na hovno a musí se jich zbavit,jinak si to nedovedu vysvětlit…ty vole tohle prostě není fér.Uvařil 10 rámů ty prodal za plnou a ted se nám chechtá do ksichtu.Po prvním RB rámu sem se zařekl že už nikdy RB nekoupím,ale pak přišla super nabídka za 16(dobrá cena).Já sem fakt nepoučitelnej…kur­va,*****,*****

    Jediné plus pana B.jako konstruktéra je že umí vymyslet pěknej design…a na ten mě bohužel pro mě vždycky dostal.Všechno ostatní stojí za HOVNO!

     
    0 0
    • Radek Broz  

      Chápu dobře, že ti vadí, že zlevnili? :D

      0 0
      • gazman  

        Myslím že ho hlavně točí že kupoval rám 2 roky a ty upocená 3000,– taky trochu.

        0 0
      • BUCEW  

        Chytráku tys to asi dobře nečet že?

        Mě vadí to že je to velmi neseriozní přístup k zákazníkovi.

        Vadí mi to že na začátku sezony je stanovená cena a až si to X lidí za tu cenu koupí tak to slevní o 50%.

        A pokud je někdo nalomen v důvěře k této značce(jako já) tak mi určitě nestačí univerzální zákaznickej blábol „jako že přešli na novej sytem“ jako vysvětlení.

        A pokud se mě zeptáš proč sem si to kupoval tak je to kvůli dobré nabídce z 26 na 16.Všechny ostatní technické problemy a dotazy s novým rámem sem se snažil vyřešit před objednáním rámu…

        0 0
      • Karlos009  

        Já jejich současnou politiku taky moc nechápu. Nevěřím, že v minulých letech měli obchodníci na rámu 50% vývar, vlastně to vím skoro najisto, jednoho z nich znám. Takže mě napadá už jenom několik možnosti: buď se na těch rámech RB v minulosti pěkně pakovalo (a já jim to nezazlívám, ceny jsou tržní), nebo se opravdu něco nepovedlo a potřebují se jich zbavit a nebo jde RB do kytek. Tak jako tak to cenové vlnobytí v letošním roce ve mě nebudí příliš důvěru. Kamarád kupoval letos přítelkyni IQ, v únoru bylo za 39.900,–, když ho v dubnu kupoval bylo najednou za 47.000,– a teď je zase na 39.990,–. Ani mu to raději neříkám. :-( A jestli Bruceowi (na přímo) nabídli rám s „exkluzivní“ slevou a on je pak za měsíc ještě o 3000,– levnější, tak to je od RB přinejmenším hloupé.

        0 0
        • Buf  

          Co ti přijde nenormální, když ceny určují spekulanti na burzách a peníze půjčujou lichváři v bankách. Výrobci co něco skutečně vyrábí se z těch cenových šoků můžou po…, a vůbec za to nemůžou, tržní ekonomika je blábol, žijeme v době spekulativního kapitalismu, tak co si stěžujete. Dělám s ocelí a ceny vylítly a zase slítly o 200 % . Myslíš, že výrobci mají v tomto prostředí šanci něco ovlivnit. Cestovky taky hlásily, že zdraží a pak v tichosti nabízejí last minute, a stejně to jde všechno do kytek. Jsou zcela deformovány hodnoty všeho, je tady celosvětový kolaps systému a vy tady řešíte 3 tisícovky.

          Všichni upravili ceny po pádu koruny a stejně budou muset slevnit aby přežili, tak co tady hrotíte na RB , pokud mají něco technicky blbě tak kritiku chápu, ale cena včera a dnes to je diskuse mimo mísu.

          0 0
          • BUCEW  

            Jsem rád žes mi vysvětlil jak to na burze chodí,ale pokud bys to dobře přečetl tak mě jde o něco jiného.Tady totiž nejde o nákup materiálů a s tím spojené zvýšení nákladů.Tady jde o změnu v systemu distribuce rámů RB.Kdy RB chce pro snížení nákladů vynechat velkoobchodní odběratele a tím odstranit druhou marži.Tento krok chápu a je logický ale znovu opakuju že tohle nerozhodli za měsíc!!!!!

            pro blbce opakuju že mi nejde o peníze!!!

            http://www.racebike.cz/…-a-ramu.aspx

            0 0
            • Frostty  

              A o co ti jde? O to abys uspokojil svý superego? Nebo se nudíš v práci? :o)) Žeru Tvůj styl!

              0 0
              • BUCEW  

                Už to začíná zavánět mužskou soutěží…takhle se to bude dál hrotit a nakonec skončíme u toho kdo má delšího pindoura…Tak abych to přeskočil tak rovnou napíšu že mám 18cm.

                Uspokojit moje ego samozřejmě nejde protože věci jsou dané!!Rám jsem zaplatil a RB snížilo ceny a já opravdu nečekám že se něco z toho změní.

                Já jsem v této chvíly zákazník který se cítí podveden a nejsnažším(potažmo jediným)způsobem jsem se to rozhodl ventilovat na veřejnost.

                V úvodním textu není žádný otazník a nežádám ani změnu ani vysvětlení,prostě se to jenom snažím říct.Proto lidi píšou knihy,články,čtou noviny a sledují internet…

                0 0
                • Frostty  

                  Děkuji za důkladné vysvětlení, nyní Tě naprosto samozřejmě chápu :o)).

                  0 0
            • dieegoo  

              Pořád mi asi uniká pointa. I kdyby to věděli deset let dopředu, tak slevnění měli určené od určitého dne a to, že ty sis rám koupil dřív, asi není jejich chyba. Proč by ti měl prodavač hlásit – přijď za měsíc, budou slevy… Ber to jako fakt, taky nechodíš vracet rohlíky do obchodu, když je maj druhý den za polovic.

              0 0
              • BUCEW  

                To je nesmysl už jsem to tu psal.Je to proto že ta změna přišla v době kdy to NIKDO nedělá a VŠICHNI vědí že je plná sezona která začíná únor březen.Až se budou rohlíky prodávat sezonně,budou stát 116kč a budeš mít možnost si vybrat mezi čerstvým levným a čerstvým drahým tak budu taky nasranej.

                0 0
                • roud  

                  Seš uplně mimo je na každý firmě kdy zlevní a to že to udělá jindy než ostatní je pouze a jejich věc a tys měl prostě jen smůlu nic víc nic míň…

                  0 0
                  • BUCEW  

                    Ty vole to je kocourkov.Samoz­řejmě že je to té firmy věc,ale když to ta firma udělá tehdy kdy se to nědělá a X zákazníků si to koupilo tak selským rozumem lze očekávat že se jim to asi nebude líbit.Protože nikdo z nich nečekal že v nejsilnějším období sezony bude supermarket výprodej.Kdyby to asi věděli tak ASI počkají NEEEE?

                    0 0
                    • roud  

                      Pokud tu čteš ty reakce tak opravdu jedinej kdo je z toho v šoku seš ty ostatní to viděj jako fajn věc že zlevnily a nic to na tom nemění že kdyby zlevnily na podzim tak bys měl kolo stejnak už doma akorát tu řešíš nesmrtelnost brouka…

                      0 0
                      • tomfree  

                        Všimni si že tady neřešíme zlevnění,ale celkový přístup,ty řeči o individuálním řešení,co já vím,kdokoli chtěl něco jinak,ať už šlo o uchycení,prů­měr,nebo ůhel,vždycky bylo plno slibů,ano to půjde a ve finále musel vzít za vděk seriovkou,tak jak byla a že tu těch příspěvků bylo.

                        0 0
                        • roud  

                          Pokud si přečteš co tu píše kolega tak řeší slevy… jinak co se týče jeho problému nabídnuli mu výměnu zadní stavby ale on ji odmít takže nvm co by nechtěl RB se to snažilo řešit (alespoň to sem pochopil z toho co je tu napsáno) jinak všichni co kolem jezděj RB sou maximálně spokojeni jak s RB tak s jejic přístupem ale tak je to se všim vždycky se najde někdo kdo ma nakej problem…

                          0 0
                          • BUCEW  

                            Ostaní at klidě jsou spokojeni to se nevylučuje.Já sem prostě nespokojenej protože mi třeba vadí že mi vrže brzda a nejde protočit vidle a nikdo mi to dopředu neřekl.

                            Nabídka zadní stavby byla v době kdy jsem čekal 2 měsíce na neexistující adapter a následně jsem zjistil že bude novej rám kterej by měl mít vyřešeny technické nedostatky(pro­točení vidle).

                            Tak jaký řešení by sis vybral? Novou "imaginární "zadní stavbu a stávající problemy na starým rámu nebo novej rám?

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Ohledně protočení vidle pod rámem, konzultoval si to s nima, zda konkrétní model vidlice půjde protočit. Na tohle je běžne potřeba dávat pozor, protože není žádny standart jak by měla být profilovaná krounka vidlice.

                              0 0
                              • XC-biker1  

                                Přímo v nabídce maj díl který slouží jako adaptér pod hlavu aby mohlo dojit k protočeni jednokorunkové vidle… je to pro rámy MonsterDH a MonsterEN.

                                0 0
                          • tomfree  

                            Takže podle tebe řešit 2roky rám je v pohodě? No asi jsme každý jiný,já radši jezdím,než si dopisuji a osobně jsem v rozmezí let 1997–2005 koupil 6 rámů RB a ani jeden nepřišel v dohodnutém termínu,ale o dva týdny až tři měsíce později.

                            0 0
                            • BUCEW  

                              Rám sem neřešil dva roky ale cca rok protože jednání RB je na měsíce.V zimě nejezdím.Po zbylou dobu sem řešil technické nedostatky rámu takže byl furt rozebranej(výměna destiček,kotou­če,handmade výztuha,nové vložky do tlumiče od Franty..atd.)

                              Starej rám mi taky přišel asi za měsíc a půl,ale to mi nevadilo a počítal jsem s tím.U starýho rámu mi vadili technické problémy které jsem se rozhodl vyřešit novým rámem.U nového rámu jsem řešil tech.prob před koupí,ale přišly jiné problemy jako zpoždění o měsíc,barva která došla a ve finále po měsíci jiná cena.

                              0 0
                    • přišlapávač  

                      přestal bych psát pořád ono zaklínadlo „kdy se to nedělá“ …tím bych se vůbec neoháněl. Chápu že to naštve, ale stejně tak někoho může naštvat že si koupí Superba za milion a o tři týdny na to mají akci kdy je za 800 000… to máš těžký…

                      0 0
                • RomanH  

                  To mas tezky. Proc se uz treba ted da na netu koupit FOX 2010, kdyz je teprve pulka roku…

                  0 0
                • dieegoo  

                  A ono je nějaké pravidlo, kdy se smí sezónní zboží slevňovat a kdy ne? Výrobce se rozhodl pro teď, nevidim žádnej důvod, proč by měl čekat na ostatní. Že seš naštvanej je sice smutný, ale neuděláš s tím nic, když se někdo rozhodne dát slevu, tak ji dá.. takhle by ji nemohl dát nikdy, protože by zas přišel další ukřivděnej zákazník a zas prskal, že on koupil draho a ostatní levně.

                  Může to být dobrý marketingový tah, třeba naláká hodně lidí, kteří si chtěli koupit kolo na podzim u konkurence a když teď uvidí, že RB je za půlku a bez čekání…

                  0 0
          • Karlos009  

            V jakém časovém intervalu ceny oceli poskočili o 200%? Můžeš uvést nějaký zdroj? Ale to se ptám jen pro zajímavost, protože tomu nevěřím.

            Onu krizi po celém světě rozpoutávají právě takové histreky jako jsi ty (všechno jde do kytek, kolaps systemu atd.).

            Cena materiálu určitě netvoří ve výrobní ceně rámu takovou část aby její pokles odůvodnil slevu výrobku o 50%. Navíc je pravděpodobné, že v průběhu 2. pololetí ceny zase začnou stoupat. Budou pak zase zdražovat? Ano asi i ceny hliníku o nějaké procento klesly, ale žádný jiný výrobce tak masivně cenu nesnížil. Neřeším 3 tisícovky ale z mého pohledu „podivnou“ obchodní politiku RB.

            Já jsem také obchodník a pracuji s komoditou, kde se cena určuje zvlášť pro téměř každého zákazníka a kdybych někomu řekl, že mu dávám V.I.P. slevu a pak si dal do ceníku, podle kterého odebírá každý drbkař, cenu o 20% nižší, už by mi ruku nepodal.

            Mám RB rád (jezdím na něm) a rozhodně firmě nepřeji nic špatného, jen mě to prostě překvapilo.

            0 0
            • destr  

              Tak s tou ocelí co si pamatuju bylo tak cca před 3–4 rokama, to opravdu stoupla o víc jak 200% procent, ale jenom krátkodobě, protože nevim proč ju najednou začali ve velkym vykupovat činani.

              0 0
              • Smazaný účet  

                já znám zase příklad mědí, kdy ta klesla na začátku roku na polovinu a teď zase vzrostla o 100% (taky jsme kvůli nizkým cenám vyměnili komplet topení)

                0 0
              • drtyc  

                nestaveli treba tri soutesky zatim co rozjideli vyrobu automobilu, takze narazove nedokazaly tamni hute pokryt narust poptavky, tak museli importovat?

                0 0
              • JSt  

                to bylo tim, ze to nemel pod palcem bohus. ten by se nasral a neprodal tem cinanom ani ingot. kurvy jedny sikmooke.

                0 0
              • gazman  

                Myslím že jsem něco zaslech ohledně staveb pro olimpiádu a taky ta přehrada.

                0 0
            • Buf  

              Těch 200 % bylo použito v oficialnim stanovisku Arcelor Mitall k omezení výroby v hutích na Ostravsku, to ale není předmětem této diskuse. 

              Cenová politika rB se změnila, já myslel že to souvisí s tím , že začli nabízet celá kola a zdražili samostatné rámy, to je ale jen moje doměnka, kterou podporuje i jejich čínská značka komponentů.

              0 0
    • jIrI___  

      jj, život je boj ;-)

      0 0
    • lutte1  

      To by mě taky naštvalo.Spíš by mě zajímalo jak si můžou dovolit tak rapidně zlevnit.Myslím si že RB už nebude to co bývalo.Tahle cena z toho udělá masovku.

      Škoda.

      0 0
      • gazman  

        Peníze peníze peníze,toť nejmocnější zaklínadlo.

        0 0
      • BUCEW  

        Jo mě  nevadí že se jim to bude prodávat a bude jich hodně,ale mě štve ten podvod.....pře­mýšlím o tom jestli to náhodou není na soud.Zkusím se někoho zeptat.

        0 0
        • Frostty  

          Podvod? To že změnily cenu? :o) No tak to doopravdy promiň, řekl bych že přemýšlíš v afektu ;o).

          0 0
        • lutte1  

          Mně štve že jich bude hodně :D – plánuju ENko.No aspoň zbude na telskopickou sedlovku.:)

          0 0
          • Manas  

            Jestli si koupis cerveny tak te osobne prijdu ztlouci :-)

            0 0
            • lutte1  

              neboj :) červená se mi líbí ale né na rámech :) zvažuju žlutou , a pak ještě variantu :rámový trojúhelník black matt , zadní stavba  brutal finish , logo brutal finish , a osadit to stříbrnym thomsonem a hope brzdama :) ale stavim až napodzim ;)

              0 0
        • jIrI___  

          Co tím podvodem konkrétně myslíš?

          0 0
          • BUCEW  

            Tím myslím viz výše.Cena se snížila díky tomu že se rozhodli prodávat svoje rámy pouze prostřednictvím RB center,tudíž vyloučili velkoobchodní odběratele a odstranili druhou marži.Tento krok chápu.Podvod vidím v tom že tento krok udělali v době kdy je v prodeji nový model cca 5 měsíců (od představení nového modelu přijímali objednávky a v době přijmutí objednávky je cena závazná-tudíž stanovená).

            0 0
            • matts1  

              Chápu že Tě to sere a určitě to sem můžeš napsat jako zkušenost, ať to vidí ostatní, že to není jen růžový, ale to je všechno. Taky si myslím, že to museli vědět předem, že takový rozhodnutí se nedělají ze dne na den, aby se snížily ceny na polovinu, což není úplně fér pro Ty, co si to koupili třeba před 14-ti dny, ale jinak je to čistě věc firmy, jak si stanoví ceny a kdy, takže nějakej podvod nebo žalobu bych v tom rozhodně nehledal.

              A tím, že tady nadáš polovině lidí do blbců taky nic nevyřešíš.

              0 0
            • drtyc  

              kdyz ale nedodali v terminu od prijeti objednavky funkcni zbozi, ale podle prepisu tech mailu dodali sice funkcni, ale zmetek, ktery predelavali, tak je to sice porad jen forma reklamace, ale mel jim to vratit a chtit penize a koupit si to znova za mensi cenu.

              0 0
        • Qeex  

          Doufám že zažaluješ i další obchody, které po vánocích slevňují klidně i o 80%. http://720.cz/?… . Ještě k tomu že by se snažili prodat modely co konstrukčně posrali…proč ted slevnili boxtera, i oba dragstery, které se nezměnili?

          0 0
          • BUCEW  

            Když se obchodník snaží vyprodat zboží které nějak nakoupil tak je to jeho právo a sám se tím připravuje o marži.Jiná situace je u výrobce který určí cenu svého výrobku a po ostatních chce aby cenu dodržovali a pak se nečekaně rozhodne ty ostatní vykopnout  a cenu strouhne na půlku.Všichni v cyklistice vědí že na podzim jsou výprodeje kol a že sežene kolo o 20% levněji…tak logicky počká.Myslím že nebude nadšen když si koupí 31.srpna kolo za plnou cenu a 5.září všichni slevní kola o 20 a víc%.Ostatní si asi řeknou že je to blbec a měl počkat a já myslím že něco jiného je když se to rozhodně udělat jeden jedinej výrobce v době kdy je to velmi NESTANDARTNÍ !!!.

            0 0
            • Qeex  

              RB ale je tak nějak nestandartní, nemění nabídku rok co rok, nepředstavuje své modely jako modely pro nadcházející rok, prostě v průběhu roku uvede na trh novej model, tak snad má i právo snížit ceny v průběhu roku. Cena modelů neklesla takovím závratným skokem, prostě jen začli udávat cenu bez tlumiče, pak to vypadá že slevnili o 50% , ale když jsem koukal na rozdíl ceny u dragster FR(ceny jiných  si nepamatuju) před a po slěvě s tlumičem, tak byl slevněn jen o něco přes 10%

              0 0
              • BUCEW  

                Ale to s tím nesouvisí.Všichni víme jak to funguje,kdy začíná a končí sezona,kdy se slevňují kola a kdy se představují nové modely(proto premiera na SL).Každej obchodník aby vydělal dodržuje tenhle rytmus prostě proto že jsme sezoní odvětví.

                Cena se základním tlumičem byla i předtím stejně jako ted.

                0 0
                • Qeex  

                  Tak v těch cenách mám tedy krapet guláš. Ale určovat firmam kdy maj dávat slevy… RB je nikdy nedělalo, tedy nikdy jsem si nevšiml, že by rb slevnilo na podzim, vždy maximálně vyprodávali testovací modely, nebo výstavní rámy, ale nic víc.

                  0 0
                  • BUCEW  

                    Ach jo.Oni nedávají slevy oni změnili obchodní politiku tak jako víš že výprodeje jsou většinou až po vánocích a ne před…atd.

                    0 0
            • RomanH  

              Tak ja mam s RB zatim jen dobre zkusenosti. A kdyby ty ramy slevnili pred dvema mesici, mel jsem od nich doma dalsi. No a ze slevnili ted ? Nekdo zacina slevnovat v cervenci, nekdo ceka na zari. Je fakt, ze ted se uz kol moc neproda, vetsina lidi, co necekaji na slevu, to koupi na jare (brezen/duben/kve­ten – dle pocasi).

              0 0
          • drtyc  

            a o co ti jako jde? bezna praxe je, ze pred vanocema se na eshopech vypinaji grafy cenovych historii tam, kde je maji. zacina to uz od rijna a je to dost viditelny zdrazeni a neodpovida to importnimu kurzu, takze kdyz pak lidi prijdou po vanocich se zeptat, jestli uz konecne prodavas za normalni ceny, protoze ocekavaji, ze vypraskas pred vanocema lezaky s 300% marzi…

            0 0
            • drtyc  

              krom toho se ty grafy programuji s optimalizovanym vyberem hodnot pro vykresleni hladke neprilis rozkolisane krivky, aby to nevystrasilo zakazniky…

              0 0
              • drtyc  

                jeden priklad za vsechny je softcom. maji obdobi, kdy jsou hodne vyhodny a pak maji obdobi, kdy bych k nim nesel ani reklamovat zbozi v prodluzene zarucni dobe, protoze kdyz nabidnou vymenu za jiny produkt obdobne drahy, protoze puvodni se uz nevyrabi, tak bych na tom neuveritelne tratil.

                0 0
    • Frostty  

      prodej ho  za půlku a máš klid :o))

      0 0
    • roud  

      Já si hezky počkám až se tu k tomu vyjádří někdo z RB ať to vidíme z obou stran… co se týče zlevnění tak to neni žádnej podvod prostě si měl smůlu …

      0 0
    • Neil100  

      Plně chápu tvý rozhořčení, že se vůbec může něco takovýho stát …

      Nechápu, doufám, že to tady něnkdo z RB trochu osvětlí.

      0 0
    • Andrzej  

      tak chapu ze jsi nasrany, resit nejake neshody s ramem a cele to zakoncit tim ze tak fest slevnily.

      ale ja dekuju firme rb za ceny a doufam ze zase nezdrazi (muj ram uz je opotrebovany a za rozumnou cenu budu uvazovat i o rb)

      0 0
    • semtexx  

      nejsi první ani poslední co s nima má problém. Taky jsem měl u nich objednaného monstra dva měsíce. Byl to nějaký starší model, stačilo ho jen nastříkat. RAdši jsem se na to vybodl a objednávku zrušil, nebudu čekat až se nade mnou někdo smiluje. Z mého pohledu je jejich slavný přístup k zákazníkovi pěkně na ho.. a nestojí mi za ty nervy.

       
      0 0
    • tomfree  

      Podobná zkušenost s reklamací,přístup k zákazníkovi nahovno,odebíral jsem rámy v Jezdkovicích,tak­že osobní jednání,jinak k cenové politice,pokud ještě trochu sleví dostanou se do kategorie,kam podle mne kvalitou,konstrukcí a přístupem patří.

      0 0
    • antimony  

      Tak to mě dost zaráží měl jsem RB za slušnou českou firmu. Pokles cen chápu a vítám:) ale komunikace se zákazníkem má vypadat asi jinak. Taky bych uvítal komentář ze strany RB.

      0 0
      • Smazaný účet  

        já jsem si taky myslel, že RB má super přístup k zákazníkovi, že reklamace probíhají jak po másle.. no která z těch značek nám ještě zůstane? :)

        0 0
        • roud  

          Podle jednoho ohlasu bych nehodnotil značku ;O] navíc víme jen o tom co tvrdí jedna strana…

          0 0
          • Smazaný účet  

            no tak jistě, ale mám z toho celkově divný dojem

            0 0
          • BUCEW  

            Ok jasně,já vycházím pouze z věcí které jsou dané jak na webu RB tak u mě v mailu(mám speciální složku RB a je tam 48 mailů).

            Takže já sám pro sebe hodnotím firmu RB jako lidi(člověka) kteří měli supr nápad,povedlo se to,ale plynule to přešlo do salámu a v současné době je všichni otravujeme s tím že po nich něco chceme.

            Navíc mi vadí že nejsou schopní říct otevřeně co je dobře,co špatně,co posralo a co zamýšlí.Praferuju to před matláním medu po hubě.Určitě by to  jejich důvěryhodnosti prospělo.

             
            0 0
      • BUCEW  

        Komentář ze strany RB nebude a když bude tak maximálně napíše Petr Heiník nějakej zákaznickej blábol kterej nic nevysvětluje.Asi jsou nabažení úspěchu a už jim moc nejde o ta hesla která mají v inzerátech o tom „jak to bělá Baťa a jak to dělá RB“

        0 0
        • semtexx  

          nějak takhle to vidím i já, kdyby všude nepsali jak mají supr přístup a kecy kolem, tak bych to zkousl. Jako jsem jejich fanda, protože bych si rád koupil český výrobek. Ale svým přístupem a nevim čím ještě si to u mě podělali. Všechno je to o lidech no

          0 0
    • karliner  

      já jsem s RB a jejich službami (myslím tím spořilovský shop) nadmíru spokojený

      0 0
      • Manas  

        No jo, ale tam je to dany tim ze tam dela Petr a ten je snad nejochotnejsi clovek na svete.

        0 0
        • JMT  

          Jak uz to tady kdysi psal Hanz, bila ovce uprostred cernyho stada. Nebejt bily ovce asi taky jezdim neco jinyho…

          0 0
    • chodec  

      neřeším nějaké úpravy a vady konstrukcem, se kterými sis užil svoje – to je důvod k rozmrzelosti. Člověk není rád pokusným králíkem.

      Ale přidávám se k několika hlasům, co se ti snaží vysvětlit, že lamentovat nad snížením cen je totální, úplná a naprostá kravina. KAŽDÝ výrobce při úpravách cen směrem dolů mlčí jak hrob. Nemůže si dovolit výpadek v prodeji a cashflow do doby změny jen proto, že lidé budou čekat. Svět funguje tak, že lidé kupují, dokud jim cena vyhovuje. Tys koupil = cena se ti líbila. Pozdější snížení z tebe snad nevytáhlo další prachy a cenu nezhoršilo = lamentovat nad nižší cenou mimo tebou očekávaný termín slev. 

      Vedle toho tu bude zase nejakej šťastlivec, který chtěl utratit oněch 16 a protože se 14 dní nedokopal k tomu dát objednávku, tak „vyhrál“ 3000.

      Ruku na srdce – když jsi to kupoval, tak sám píšeš, že to bylo s vidinou toho, jak perfektní máš cenu a byl si z ní celej šťastnej. To že teď to jde koupit ještě levněji by snad nemělo nic změnit na tom, že jsi předtím ušetřil 10 litrů proti ceně, ze které tvá původní úvaha vycházela.

      0 0
      • BUCEW  

        Já taky neřeším rozdíl 3000.To že se dá ted koupit za 13 je mi fakt jedno,musíš ale do své kalkulace započítat starej rám kterej mi leží doma a stál mě 27.Možná ho prodám za 16…možná.Takže jsem furt v mínusu 11 a na to abych mohl vůbec jezdit jsem dobrovolně dal dalších 16 za rám.Celou dobu se tady nevztekám nad tím že jsem nedal jenom 13,ale v době kdy mi RB jakože vycházelo vstříc kvůli reklamaci a dávalo mi slevu na novej rám tak vědělo(nevím to ale myslím si to) že ten rám budou prodávat za 13.

        Takže se ptám jakou vlastně výhodu nebo slevu jsem získal?

        Jaký krok ke spokojenému zákazníkovi nastal tím že se obě strany dohodli na tom že neuskutečněnou reklamaci vyřeší slevou na nový rám?

        Proto si myslím že mě prostě podvedli protože v době kdy jsme to řešili oni už věděli to co já ne a ta nabídka vypadala v podstatě hezky,ale byla za NULA.

        Nikdo je nenutil aby zveřejnili snížení cen dřív než chtěli,ale měl jsem dostat,s ohledem na pozdější vývoj,korektní nabídku.

        0 0
        • dieegoo  

          Neřešís rozdíl 3000, ale celou dobu nemluvíš o ničem jiným.

          Uvědom si, že tě nikdo nepovedl. Když jsi kupoval, jak sám dobrovolně říkáš, nový rám za xy peněz, tak měl nějak nastavenou cenu. Dostal si slevu proti standardní ceně – ušetřil si. To, že ho slevnili potom plošně je situace uplně jiná a s tvou „reklamací“ naprosto nesouvisející.

          A jak už ti tady několik lidí řeklo, prodejce nemá sebemenší povinnost (a byla by to i jeho hloupost), kdyby zákazníkům říkal, ať nekupují teď draho, že zítra budou slevy.

          0 0
          • JSt  

            po tomhle jeho prispevku mu uz trochu rozumim. taky by se ti nelibilo, kdyby delal prodejce hodnyho, ze ti slevi. slevil, ale na vyssi cenu nez za jakou za chvilu prodava ofiko. da se predpokladat, ze tusili planovane snizeni ceny ramu. na soud to asi neni, ale seriozne to na me taky nepusobi. kor, kdyz rb ty tri tycky urcite nespasi a bucewa (nebo kohokoli jinyho v jeho situaci) naserou…

            0 0
          • BUCEW  

            Jde o ten záměr.Kdybych reklamaci řešil ted tak mi nabídnou slevu z 13.V té době mi nedali slevu žádnou protože už věděli že ho budou prodávat za 13.Když prokážu že v době řešení reklamace byli velkoobchodní odběratelé seznámeni se změnou obchodní politiky tak je jasné že hodnota nového rámu byla jiná.Zdůrazňuji že nešlo o nákup ,ale o vyřízení reklamace na které se obě strany dohodly.Těm co to nechápou"počkejte až se dostanete jednou do stejné situace kdy z vás prodejce vytáhne peníze kvůli klíčové informaci,kterou jste nevěděli,a jejíž existence je čistě na vůli daného prodejce".

            0 0
            • matts1  

              Já taky chápu, jak to myslíš. Určitě by mě to nasralo a příště už bych se díval jinde, ale…I když to dokážeš, že o tom už věděli, tak to bude pořád jen o tom, že s Tebou vydrbali, ale nikde není napsaný, že Ti to museli dát za nižší cenu, než jakou plánujou časem.

              Každopádně pověst to moc nepozvedne, což je škoda.

              0 0
              • BUCEW  

                hurá druhej…dostanete čokoládu.Jasně já už se taky v podstatě ničeho nedožaduju ani nic nečekám jenom sem nasranej a chtěl sem to zveřejnit.Je mi jasné že p.B se drží za pupek a směje se…

                0 0
    • marszy  

      RB balancuje nad bankrotem vím to z dobrého zdroje.

      0 0
      • antimony  

        Tak to je snad kec ne?

        0 0
      • jIrI___  

        Takže raději nekupovat žádné jejich atypicky řešené rámy, např. IQ :-(

        0 0
      • Frostty  

        To je docela dost možné, jelikož jaká menší/střední firma nemá dnes problémy (neříkám že zákonitě všechny). Nicméně musím říct že prohlášení tohoto typu ve mě probouzí smích, doopravdy promiň, ale to je jak nějakej drb mezi drbnama.

        0 0
      • Petr Heinik  

        Vazeny pane marszy, dekuji. Vedel jsem, ze takovyto prispevek prijde a nemylil jsem se. Reagovat na nej je zbytecne.

        S pozdravem Petr Heinik, RB.

        0 0
        • marszy  

          Vážený pane Heiníku nechtěl jsem zde poškodit Vaši firmu  .Tu to informaci mám od člověka který  tzv. vidí za oponu některých firem  pokud on šíří falešné informace o RB je mi ho líto ,ale jak jsem koupil tak prodávám.

          0 0
          • karliner  

            Neví ten člověk náhodou, kdo zabil Kennedyho?

            Docela by mne to zajímalo.

            0 0
      • Radek Broz  

        Muhahaá! Jdu to odlinkovat, dost lidí se ohromně pobaví:D

        0 0
      • hýbňoš  

        Slušná práce :D. V dnešní době a díky cenám na e-shopech typu chainreaction mě strategie zrušení či omezení velkoobchodního prodeje za účelem snížení cen pro koncového zákazníka vůbec nepřekvapuje.

        0 0
      •  

        bych se ani nedivil, když skoro s každou řadou maj problémy a něco se musí na koleně dodělávat. V tomto případě platí „zlatá asijská produkce“ – koupíš kolo,jezdíš a hlavně nic neřešíš.

        0 0
      • goofy  

        Tak ted jsem se nasmal :-D

        0 0
    • Petr Heinik  

      Vazeny pane BUCEW, osobne si myslim, ze vetsinu problemu jsme se s Vami snazili resit korektne a v ramci moznosti a myslim, ze spoustu veci jsme si i osobne vyrikali. Uznavam, ze komunikace ne vzdy probihala idealne, ale nikdy nebyla ve forme FM. 

      Obcasne problemy s terminy dodani jsou dany zpusobem nasi vyroby, kdy se neda presne rici jestli dana serie bude hotova za 1, 2 ci 3 mesice.  Ano toto se da jiste asi lepe zkomunikovat.

      Nezastiram, ze stary typ ramu MonsterEN mel urcite technicke nedostatky – protoceni vidlice u nekterych typu - dalo se resit redukci – ci vibrace stavby pod brzdou – toto se vyskytlo u cca. 5% vsech prodanych ramu, nekde se vyresilo vymenou kotouce, nekde vymenou brzdy, nekde se nevyresilo vubec.

      Problem s naklonem presmykacem se vyskytl pouze u Vaseho ramu, a jak jsem byl informovan – netusim zda presne – jednalo se o dusledek pouziti tlumice jine delky nez doporucene.

      Co se tyka rozdilu v cene, ac ji nekladete jako zasadni problem, bylo by dobre upresnit, ze Vas ram mel v cene priplatkovou barvu a upravu ramu na miru – 150/12mm – a cena byla pokud se nepletu 15 000Kc. Pokud by jste si ram objednal ted s danymi upravami, cena by byla stejna, a to i s pripadnou slevou v ramci reklamace. Netratil jste tedy ani 1Kc.

      Ohledne vedomosti o zmene cen v dobe Vasi objednavky a dodani jednoznacne rikam, ze nemate pravdu. Zmena obchodni strategie – primy prodej skrze vlastni centra byla zvazovana dlouhodobe. Zmena cenove politiky a nynejsi ceny jsou reakci na soucasnou situaci na trhu a byly zvazovany v relativne kratke dobe.

      Svym zpusobem Vase rozhorceni chapu, ale ohrazuji se vuci pojmum jako FM, podvod apod.

      S pozdravem Petr Heinik, RB.

      0 0
      • lutte1  

        Chtě bych se Vás zeptat zda bude snížení cen trvalého charakteru.

        Děkuji za odpověď.

        0 0
      • matts1  

        Ona každá mince má dvě strany, tak díky za přidání té druhé :o) To lecos vysvětluje.

        0 0
      • BUCEW  
        • ad komunikace: Nikdy jsem od Vás neslyšel"fuck you" to je pravda,ale komunikace formou polopravd,rádoby vysvětlení a planých slibů,jakože ztracených mailů atd.prostě uráží mou inteligenci.Dopídit se u Vás korektní odpovědi je na měsíce a hromadu trpělivosti.
        • ad starý rám:Tlumič je upraven od Franty a je o 2,5mm delší (217,5mm).Délka od horního šroubu tlumiče po střed osy otáčení kyvky je 22cm a já si myslím že tlumič delší o 2,5mm nedá ve vzdálenosti 19cm od horního šroubu,rozdíl 9mm mezery mezi převodníkem a smykem.
        • ad nový rám:Za rám jsem zaplatil dokonce 16990!-,barva modrá metalíza(byla v nabídce) a zadní osa je 135/12mm.Takže zadní vidlice je stejná akorát jste tam provrtali větší díru a příplatek za metalické barvy byl myslím 1300......12990+1300=­14290,cenu za vyvrtání větší díry nedokážu odhadnout......Když bych v současné době zaplatil za rám stejně tak opravdu netuší čím jste mi vyšli v reklamaci vstříc,za to že mám doma zmetek,za to že se čekal na rám o měsíc déle,za to že barva kterou jsem objednal záhadně došla a to jste zjistili po měsíci a půl od objednání a za to že jsme se dohodli na slevě když si ten zmetek nechám a pověsím si ho na zeď.
        • ad změna cen:Cítím se být podveden protože jsem rád přistoupil na férovou nabídku a ukázalo se že ta nabídka je nulová.Pokud chci zákazníkovi vyjít něčím vstříc tak se dobrovolně připravím o marži nebo o nějakou výhodu aby byl zákazník spokojen.Vy jste mi v době reklamace nabídl neexistující slevu z marže která už není platná,slevu z peněz které jste se sami rozhodli nevydělat.A já sem tedka rozhořčen protože to co jste mi nabídli jako úlevu je prázdná bublina…

        Nechci řešit technické věci rámů ani nic,viz výše.Jsem prostě nespokojený zákazník z důvodů které jsem uvedl.Vy jste obchodníci tak si prostě vybíráte co je pro vás přijatelnější­.....Já sem se jen odvolával na určitou profesionalitu kterou proklamujete…

        p.s.Je mi líto že to musíte řešit místo Jezdkovic.

        0 0
        • pepe19  

          Dneska jsem si domlouval v Jezdkovicích testování RB IQ a vůbec z toho nemám špatný pocit

          0 0
      • Pavel100  

        ohledně snížení cen......RB získá další nové zákazníky ale také o spoustu těch skalních příjde + obchodníci co si objednali začátkem roku na prodejny výstavní kusy rámů či kol asi nadšeni moc nebudou:-)

        0 0
        • Airbag  

          Nebo jako ja, ja kupoval IQ BASE pred mesicem. Co si o tom mam myslet.

          Dost mi to pokazilo radost. Nejdrive jsem rozdychaval zdrazeni. OK, vsichni zdrazili. Byl skvely pristup pana Heinika behem nakupu i pri pujcovani behem TestFestu. Mel jsem skvely pocit, ze jsem si kopil skvele kolo a uzil si i to samotne nakupovani u ceske znacky. A po trech mesicich po zdrazeni to zlevni zpatky na puvodni cenu.

          0 0
        • drtyc  

          ke snizovani cen – a ono se jako neco snizilo? podle te reakce co tu byla, tak ten ram v tom upravovanem provedeni ted stoji stejne jak pred dvema lety.

          takze jak to je? ma jit o snizeni nakladu nebo zvyseni zisku?

          0 0
    • Tomcat  

      No tak ještě přihoďte trochu bulvaru :-) Myslím, že R.B. i RB  ví co říká.

       

      A stejně už vařej v Asii   :o) 0:-)

      0 0
    • pajan  

      Prásáckej přístup to zřejmě je, ale jinak jsem trochu nepochopil o co ti jde… Nic proti tobě :-)

      0 0
    • BUCEW  

      .

      0 0
    • Siddha  

      Pane Hejniku, mozna to tady zmizi, jen zrovinka to ctu, mam dotaz zcela konkretni a priznavam se, ze jsem linej zvedat telefon, zaroven to nekoho muze zajimat. Na beznym CRku ramu – projdou kolem zadni vidle dvouplacky kliky 44/29 s retezovou linkou jako je na silnickach se shimanem? (tusim 45,5, se silnicni shimano osou 109,5)

      Dekuju za odpoved!

      Honza

      0 0
    • Omen  

      mám jen opačné zkušenosti

      0 0
      • Omen  

        jaké koli díly od vydlic přes představce atd dává rb svým zákazníkům levněji než na netu. Např jsem bral představec raceface a měl jsem ho z RB za 650 na netu v čr nejlevněc tenkrát za 1200 v us vyšel s poštovným na 900. nemůžu si stěžovat. Kolo mi přišlo přesně jak jsem chtěl, tudíž bez dílu které jsem si dodával sám.Vždy když potřebuji tak mi dobře poradí.

        0 0
    • warps  

      Mam naprosto opacnou zkusenost. Objednaval jsem v OPAVE ( RB DRAGSTER FR full ) naprosto paradni pristup ( jednani primo s majitelem ) paradni domluva , bleskova cenova kalkulace. Musim rict ze i finalni cena dost prekvapiva ( porovnani se specialized BIGHIT III ) atd. Mohu jen doporucit. Myslim ze slusne jednani na obou stranach vzdy prinese dobre vysledky.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.