• Smazaný účet  

      Uááá!

      0 0
    • madhence  

      50 x a stále poprvé? Už tady někde je nekonečné vlákno o nejlepších pláštích..

      0 0
    • Smazaný účet  
      0 0
    • Mart7  

      Vittoria Barzo TNT nebo Cross King Protection, předek a zadek v pořadí nebo oba stejné. Barzo má 3 mm výšku středových figur a větší rozestupy oproti 2,5mm u CK.

      0 0
    • Slavik  

      Dopředu Rocket Ron, do zadu Racing Ralph…

      0 0
      • Georrge  

        Přesně… Racing Ray sice zatím neznám, ale na Rocket Ron nedám dopustit. A klidně se může dát i dozadu, tam sice mizí dost rychleji než Racing Ralph, ale taky lépe drží.

        0 0
        • scalar  

          +1, taky už vozím Rockem Rony vepředu i vzadu.

          0 0
          • Slavik  

            Taky jsem přemýšlel dát Rocket Ron i do zadu. Tak děkuji za usnadnění přemýšlení… :-)

            0 0
      • ondra7  

        Přiznám se, že na Rona jsem taky koukal, ale přišlo mi, jestli už to není moc. Frčí to dobře na místech, kde není třeba až takové drapáky? Pevná lesní cesta, asfalt…

        0 0
        • Georrge  

          Frčí parádně. Proti Ralphu na zadku asi je trochu pomalejší, ale popravdě mi to ani moc nepřijde. Na předku to nepoznáš, tam bude rozdíl proti Ralphu zanedbatelný, ale podstatně lépe drží.

          Ron má trochu nevýhodu v tom, že řidší vzorek je trochu hlučnější, více vibruje a rychleji se sjíždí (na předku ne, tam vydrží dlouho). A taky je to hodně lehký plášť, takže odolnost je slabší, což se dá řešit odolnější verzí tohoto pláště.

          0 0
          • ondra7  

            Super, díky za info.

            0 0
            • Georrge  

              Jinak on Ron zas takový drapák není, pořád je to XC plášť.

              0 0
              • Mart7  

                Souhlasím, středová figury jsou vysoké 2,4 mm a většina z nich má úkos. Aktuálně ho mám na předku ve verzi performance. Bočnice silné 1,4 mm a díky tomu tlak na předku vozím 1,5 baru s duší. Spíš mě u něj štve kvalita zpracování, přestože jsem koupil plášť z oficiální distribuce v krabičce.

                0 0
        • novas752  

          Je to o kompromisu. Buď to výborně jede ale vůbec nedrží nebo to výborně drží a vůbec nejede. Mezi tim je spousta mezistupňů.

          0 0
    • couffy  

      A nestačilo by vyměnit jenom předek,třeba za zde jmenovaného Rocket Rona 2,25

      0 0
      • ondra7  

        Asi stačilo, ale radši bych vyměnil komplet, ať to má nějakou kulturu.

        0 0
    • cosmo  

      ty maxxisy tam mas spatne – Aspen s Ikonem nebo Rekonem, patri vzdy dozadu !!!

      0 0
    • Tydlii  

      netřeba se držet u obou stejný značky já vozil přes sezónu přdek Rocket Ron 29×2,25 (naváženo 590g) a zadek Raceking ProTection 29×2,2 (naváženo 580g) . Na zadku rychlej vzorek a vyšší odolnost, na předku odolnost tolik netřeba → hrubší vzorek ale lehčí kostra.

      Byl jsem spokojenej, akorát to chce hlídat tlaky, ty schwalbe se snadno cvaknou, když jsou moc měkký.

      Na zimu mám Barzo TNT 2.35/Barzo TNT 2.35 – v terenu si chrochtam, na tvrdým hladkým je fakt znát ze to nejede.

      0 0
    • Smazaný účet  
      0 0
      • ondra7  

        Ano, chybka se vloudila… Je to samozřejmě vždy kombo Předek – Vzadu.

        0 0
    • novas752  

      Rekon a Rekon Race nebo Ikon.

      Na měkké povrchy (bahno, písek) nižší tlak (a bezduše).

      0 0
    • seatik  

      Jsem velmi spokojen s Bontrager XR2 Team Issue 29× 2.2. Odolná bočnice, neubývá, umí jak tvrdý povrch, tak oslizlé kořeny kameny, bahno, dobře se nahazuje a drží mlíko. (Joes Race).

      0 0
      • aquilas  

        Ano potvrzuji

        0 0
      • ondra7  

        Na Bontragery jsem si také vzpomněl, ale nemám vůbec zkušenost. XR2 29×2.2 vozíš vepředu i vzadu? Na tvrdém povrchu jedou dobře nebo je tam znatelný odpor?

        0 0
        • seatik  

          Na předku mám o dost větší jistotu oproti Fast Track od Specialized, jinak XR2 vozím vpředu i vzadu. Na rychlém povrchu jede velmi dobře. Není úplně z top nejrychlejších , ale na výjezdech s kořeny, kameny ten grip opravdu mile překvapí a vrátí ti to. Dobře se i čistí od bahna. TPI má 120, váha cirka 610 gr.

          0 0
      • sheenecek  

        vozim toto kombo taky a pohoda :)

        0 0
    • Enron  

      Maxxis Ardent Race 2,2 předek, Ikon 2,2 zadek.

      0 0
      • cosmo  

        Ardent Race predek + Rekon Race zadek…jezdeno letos za 1+

        0 0
    • Tomas_82  

      Za sebe bych doporučil pláště maxxis forekaster 29×2.6, do písku, bahna a podobných marastů jsou výborné a na pevném povrchu to není až taková kotva.

      0 0
      • ondra7  

        2.6 už je moc. V úvahu by mohla být verze 2.20 nebo 2.35.

        0 0
        • novas752  

          Pozor na to že Maxxisy jsou obvykle užší. Muj Assegai 2,5" je širokej asi jako 2,3" Schwalbe.

          0 0
          • ondra7  

            Aha, měří to v Maxxisu nějak jinak?

            0 0
            • novas752  

              Nevim jak to měří ale Maxxisy obecně jsou většinou prostě užší.

              0 0
          • Tomas_82  

            Bude to model od modelu, Recon race 2.25 je na 21mm ráfku o 2mm širší než Schwalbe Racing Ray 2.25

            0 0
    • Smazaný účet  
      0 0
    • capo  

      Zeptám se na lehce trailovejsi XC setup (doted jsem vozil ground control vepředu a vzadu fast track nebo ikon. Dřív to byl nobby nic vpředu a raralph vzadu). Nový Neuron má vzadu i vpředu nobby nicy 2,3. Na předku ho nechám, ale dozadu bych chtěl něco rychlejšího. Přemýšlím co je nad Ikonem – malinko pomalejší při větším gripu – rekon? Nebo?

      Mám doma nového Ikona 2,2 tak možná nejdřív sjedu ten… Případně ho prodám a koupím něco v 2,3 co vyplyne z diskuze…

      0 0
      • Smazaný účet  

        Race King 2.2, a není problém jede i drží více než Ikon 2.2.

        0 0
      • jonti  

        S Ikonem jsem to zkousel a je to spatna kombinace, Ikon oproti NN strasne klouze, nema poradne bocni spunty. Lepsi je Racing Ralph nebo bych tam mozna vyzkousel Rekon.

        0 0
      • Slam09  

        Vozil jsem dřív kombo jako ty a po nějakém tom zkoušení- protože na Schwalbe už jsem neměl nervy kvůli defektům skončil u Vittoria Barzo 2,35 na obou a spokojenost ;)

        0 0
        • ondra7  

          Je velký rozdíl mezi těma Ritchey a Schwalbe/Vittoria? Ty Schwalbe si jezdil s duší nebo bez?

          0 0
          • Slam09  

            Schwalbe jsem jezdil s duší a byl jsem celkem spokojenej než začala jít kvalita do h.jzlu. Vittoria jezdím bez duše a fakt po dlouhé době spokojenost.

            0 0
            • ondra7  

              Po jak dlouhé době/km šla do háje?

              0 0
              • Smazaný účet  
                0 0
              • Slam09  

                Ona šla do háje kvalita. Kupoval jsem tu nejvyšší řadu s ochranou SŠ a těch defektů hrozně přibývalo. Poslední kapka byla když jsem nový plášť po třetím defektu obrátil a prohlížel našel jsem tam takový tvrdý hrudky který se daly vydloubnout.. Teď už se prý kvalita zlepšila, ale já už to zkoušet nebudu.

                0 0
                • pepek  

                  To není nekvalita, to je vlastnost. Odjakživa. Koupil jsem po dlouhé době zase RoR a za týden hned dva defekty (vpředu)

                  0 0
        • capo  

          Nic proti Barzu, ale podle vzorku mi přijde že pojede asi jako NN :). To bych dozadu nechtěl.

          0 0
          • Polka  

            Odvážná myšlenka na to, že Barzo špunty jsou tak poloviční oproti NN.

            0 0
            • capo  

              Ok, díky za info, z fotky to tak patrné není. Kouknu na něj detailněji.

              0 0
              • capo  

                Tak jsem si chtěl i to Barzo na zkoušku pořídit, ale v TNT se dělá jen se šedým bokem. Na tom to skončilo :).

                0 0
          • Slam09  

            Závody nejezdím. Chci něco co nejvíc univerzálního, aby to i podrželo. Oproti NN jede skvěle.

            0 0
          • novas752  

            To sotva. Nn a zvlášť ten nový už má špunty od pohledu jak enduro pláště. Barzo furt vypadá jak xc plášť.

            0 0
    • Jason Voorhees  

      Jezdím Hutchinson Cougar 2.4 a stačí (+ je Made in France).

      0 0
    • andy97  

      Ahoj, na novou sezónu budu kupovat nové mtb pláště. Chci nějaké rychle xc pláště.

      Tuto sezónu sem vozil Maxxis ikon. Co jsem tak četl ve fóru tak Continental race king by měli byt ještě rychlejší a i líp drží.

      Tak jestli je to dobrá volba? Případně jiné?

      Díky

      0 0
      • Mart7  

        Jakou verzi Ikonu jsi vozil a za kolik plánuješ nové pláště? Jak ti můžeme poradit správný výběr, když nenapíšeš, co jezdíš…

        0 0
        • andy97  

          Nejvyšší řadu sem vozil a za kolik to nemám určené.

          0 0
      • Esi  

        Na zadní kolo je to dobrá volba když není bláto, na přední kolo je to špatná volba pokud nejezdiš jen po suché šotolině a asfaltu

        0 0
      • novas752  

        RK rychlejší je ale rozhodně líp nedrží.

        0 0
    • GKM  

      Ahoj teď mám Fast Track a Fast Track.

      Chci se zeptat pokud bych dal na předek Rekon a na zadek Rekon Race, bude mít ten Rekon lepší grip na měkkém a v blátě než Fast Track?

      A Rekon Race bude mít menší nebo stejný záběr jako Fast Track?

      0 0
      • TheJD  

        Srovnani nemam, ale do blata ty plaste opravdu vhodne nejsou. Podobne, jako jine XC plaste s nizkym rychlym vzorkem do sucha. Jinak je to skvela kombinace, kterou jsem sam vozil a objel jsem s ni minuly rok etapu Trilogy pres TT bez problemu.

        0 0
        • GKM  

          Já se asi špatně vyjádřil, nejde mi ani tak o cílené ježdění v bahně jako o klasickou vyjíždku kdy pak člověk v lese na určitých místech narazí na blátivý úsek.

          Prostě zda ten Rekon bude co do bláta schopnější jak Fast Trak.

          Pro cílenější ježdění za mokra bych už asi volil Forecaster.

          A pak ještě jedna otázka k Maxxis, jak je na tom jejich směs? Je to taky měkká poddajná guma jako u Specialized?

          Nebo je lepší se vydat směrem Fast Trak zadní a Ground Control na přední?

          0 0
          • TheJD  

            Spesl plaste jsem nikdy nejel, takze nevim.

            Kazdopadne ty Rekon/Race v blate… Zalezi. Pokud je ridke blato v tenke vrstve a pod nim pevny podklad, je to v pohode. Pokud je blata vic a zvlast, pokud je hustsi, je to klouzacka. Uplna. Ale uz jsem s tim jel i za mokra zavod a v pohode, ale to bylo na XC trati s pevnym podkladem na 98 % trate, takze blata bylo malicko.

            0 0
            • GKM  

              Hm a co bys od Maxxisu volil na předek do bláta kromě Forecastru na XC kolo? Ideálně 2,4

              0 0
              • TheJD  

                Ardent nebo Ardent Race, ale ten Forekaster je do vylozeneho blata nejlepsi.

                0 0
      • libisenuj  

        No, me zase zajima tvoje soucasna kombinace, event.Renegate. Ted mam Rekon Race 29×2,25 na Focus Raven. Jede to slusne (rekl bych, ze velmi), prijde me, ze i dobre drzi na vsem suchem. V blate se okamzite komplet zalepi a dloooouho trva, nez to z nej opada. Je citlivy na zmenu tlaku, pod 1,5 se zacne bortit a plave. Na rafku 25mm, pri tlaku 1,8bar ma cca 57mm. Mam na nem 1700km a na zadnim kole ma jeste 1,1mm vzorek, predni 1,9mm. Nevim ktera cast plaste je z jake smesi, ale predpokladam, ze stredova je pouze jednosmes, tak by mel mit po celou dobu stejny valivy vlastnosti. Mam ted novy z risskeho eshopu a vazi 725g (skin wall).

        0 0
        • GKM  

          FT a FT vozim 1,4 předek a 1,2 zadek na 25mm. Šířka 2,3.

          Za sucha super, jede i hezky po asfaltu. Ale někdy mám pocit ze třeba sypkej štěrk tam to rádo ustřelí a v blátě začne okamžitě plavat, stačí k tomu jedna větší kaluž třeba 5m a projet to je docela o hub…u.

          Takže jak je trochu v lesích mokro nebo kaluže tak to je na prd za mne takové dost nepředvídatelné což je pro mne asi nejhorší.

          0 0
          • libisenuj  

            Jaká je prosímtě reálná šířka těch plášťů? Těch 57mm je pro mě hrana, víc tam dávat nechci. Zatím pojezdím ty Maxxisy, není to vyloženě špatně, ale před tím sem měl na fullu Barzo a to bylo velmi dobrý.

            0 0
            • scortis  

              Za mě Barza taky super, asi tolik nejedou jako předchozí Race King, ale není to o tolik a na mokrém nebo v horším terénu to drží mnohem líp.

              0 0
            • GKM  

              Hele při mem tlaku 57 cca – takže jsou užší než by měli bejt.

              0 0
      • Dazz  

        Vozím Rekony vpředu i vzadu. Obecně je vzorek fajn, jen je na šířce 2.25 příliš nízký. Nemyslím si, že bude nějak výrazně lepší v blátě než jiné XC pláště určené na přední kolo.

        0 0
    • Velomiwookie  

      Mam na xc vzadu aspen a voredu rekon a ten vzadu je po 2600km mrtvej.. a to mi prijde, xe moc nebrzdim. Na sotoline jsem ted chytil takovou diru, ze ji nevzal ani ten nejtlustsi knot na nekolik pokusu a musel jsem dat dusi.. Co ted s tim, chtel bych neco co bude vic drzet v terenu trosku, ale bude lehke a do rychla. Takze dat schwalbe kombo nebo nejakej jinej maxxis tip? Voredu jeste ted rekon chvili asi necham.

      0 0
      • TheJD  

        Muzes dat dozadu taky Rekon (ne Race). Pripadne Ardent Race, ale k tomu uz by se hodilo dat i dopredu neco vice odpovidajiciho.

        0 0
        • JachymP  

          Jo, Ardent vpředu, Ardent Race vzadu. Jede to celkem svižně, jedině na hlubší bahno to není. Exo verze jsou docela neprůstřelný. Narozdíl od Protection od Conti. Schwalbe nic podobnýho nemá, jedině Nobby Nic, ty lehčí gumy jsou papír.

          0 0
    • plzakj  

      Ted vozim na 110mm fullu v predu Nobby vzadu Ralph a je to poho. Do hlubsiho bahna planuju vzadu dojezdit Ray, pripadne Ron nebo Razor, ale ten uz je tezsi. Ty novy verze by meli mit lepsi ochranu proti defektu.

      Ray na predku na traily moc neni.

      0 0
      • novas752  

        Velky rozdil je mezi starym NN a novym. Ten novy uz se na 110mm xc kolo moc nehodi, je to uz docela kotva.

        0 0
        • plzakj  

          Jo, to jsem taky cetl. Mam tu predchozi generaci. Bude chvili trvat, nez bude potreba vymenit. Tak snad mezi tim neco vymysli.

          0 0
    • RMX  

      Máte někdo zkušenosti s pláštěm MAXXIS – ASPEN kevlar 29×2.10 EXO T.R ? Chtěl bych ho dát jako zadní plášť. Díky

      0 0
      • Velomiwookie  

        Ted jsem kupoval novej (2.25), prvni KO po 2700km XC jezdeni. Je celkem do rychla, v blate ale docela trapeni

        1 0
        • RMX  

          Díky, asi je vezmu. Jezdím lehčí terén a docela dost i asfalt.

          0 0
          • Velomiwookie  

            taky tak, xc kolem Prahy a na to je to ideal… jen ta zivotnost me moc nepotesila, ale dam tomu druhou sanci :) Jinak po tom co jsem ho objednal jsem narazil na tenhle plast – Vittoria Barzo TNT 29×2,25 (55–622) – kevlar a urcite ho zkusim jako dalsi.

            0 0
            • MatS  

              Na XC ti stačí i Vittoria Mezcal, když tak Barzo dopředu. Jsou to dost chválené pláště. Sám je mám připravené až sjedu Contíky :-)

              1 0
              • Velomiwookie  

                dik za tip

                0 0
              • grafik  

                Mám je a super. Ve vlakně: jaké vozite aktualne plaste jsem napsal několik postřehů. Pokud nepůjdou kvalitou dolu, tak zůstávám u nich.

                0 0
              • Mart7  

                Taky mám nachystané Barzo, ale dokud nebude víc blátivo, tak si budu užívat rychlost sjetého RK :D Na předku vozím Rocket Rona, který jede též hezky.

                0 0
    • Bumblebeee  

      Na novou sezonu vyzkouším Maxxis Aspen 2,4 WT předek i zadek. V záloze mám 2× Rekon Race 2,35, pokud bude nějak zásadně deštivo…

      Zalíbily se mi Pirelli Scorpion XC RC Team Edition Yellow 2,4, akorát nejdou nikde sehnat. Tak snad časem…

      0 0
      • MJ24  

        Pokud bude deštivo, tak bych jel možná raději na 2,4 aspenu jak na rekon race 2,35

        0 0
        • Bumblebeee  

          Má pak Rekon Race nějaké výhody? Aspen je lehčí a jezdivější. V čem má Rekon Race navrh?

          0 0
          • MJ24  

            Možná v životnosti, ale ne o moc. Vozil jsem Rekon Race 2,35 i 2,4, různě vepředu i vzadu. Myslel jsem že Rekon rece bude mít víc gripu vepředu naž Aspen. Ale ve finále bych osobně vozil jen Aspen 2,4. Přišel mi lepší. A pokud dopředu něco agresivnějšího tak se podívat úplně po něčem jiném.

            0 0
            • Bumblebeee  

              Dík za zkusenost

              0 0
              • MJ24  

                Doplním že v 2,4 fakt balooon i na výšku. V terénu pocitově fakt rychlé i na šotolině, ale jakmile je to čistý asfalt tak mi to přišlo malinko pomalejší oproti užším plášům,

                0 0
                • Bumblebeee  

                  Čím víc balón, tím lépe :-) ve 2,4 by měl mít okolo 760g. Rekon race ve 2,35 okolo 810g.

                  0 0
          • libisenuj  

            Jezdim Rekon Race 29×2,25. Je to slusnej plast v podstate na vse. Jezdil sem s nim na snehu, bahne, lehky teren. Na asfecu ale zase tak moc nevali proti Racing Ralph nebo Hutchinson Skeleton. Tesni s tmelem slusne a je i komfortni. Zadni ale dost defekti…Jako nahradu sem koupil Pirelli Scorpion XC RC 29×2,2…do zadni stavby Ravenu vleze max 2,3.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.