Proč má manitou minute podkovu otočenou obráceně než obvykle?
Viz třeba tento cube:
https://www.bike-life.cz/…9-2016/d6971
Dík.
Proč má manitou minute podkovu otočenou obráceně než obvykle?
Viz třeba tento cube:
https://www.bike-life.cz/…9-2016/d6971
Dík.
To jen vyfotili s blbe namontovanou vidlici.
Ne. Kámoš ho má.
máš bodík za pozorovací talent-)
https://www.mojekolo.cz/…20-qr9-1-5t/
Podkova je vzadu a ne vpředu.
Aby tam nejaky sulin nemontoval odrazku.,
Na to bych nespolehal. Takovy pantata z vesnice bude hodne vynalezavy a i zrucny remeslnik. Kousek plochace, parkrat zohnu a jeste si udelam diru na blatnik! Viz silnicky se stojankem.
:-X
To mají všechny manitou pokud vím.
Asi jo, jen nevím proč, ale asi jen designová odlišnost.
Proto, ze nekoho v Manitou napadlo, ze bude dobre lisit se od konkurence?
Prostě asi jen tak. Dělá to i DT Swiss
rychle googlim, hodně odhadem to takhle děkají od rohu 2002
A Magura je má pro jistotu z obou stran.
Je to hezčí, prý pevnější, funguje trochu jako blatníček, ale hůř se vede hadice…
Jo jo, tenkrat to uvedli tusim na Skarebu (predchudce R7) . Kdo na tom jel, ten vi, ze to s tou tuhosti je jen marketingovej vyplod :-) Navic tenkrat se jeste dost vozily Vcka, a cepy umistene na druhe strane nez je podkova nadherne roztahovaly celou vidlu, normalne jsi okem videl, jak se to hybe :-)
Měl jsem nedávno Marvela, a určitě to byla tužší vidla než Fox 32 a Reba.
Jojo Skareba jsem měl, sice verze na kotouče (tak jsem ten byl o ten popisovaný efekt ochuzen) ale tuhost taky žádná. Ale ty marketingový kecy z katalogu si pamatuju :)
S tím vedením hadice bych teda řekl, že je to spíš naopak:)
Tak viděl jsem tři způsoby: napřímo vlevo, prostředkem vidle, nebo vpravo pod spodní trubkou. Vím, že jsem furt hledal optimum pomocí stahovacích pásek. Na klasice to dáš do očka se šroubkem a nikde to nedrhne.
Měl jsem rád verzi vpravo, pod rám a chytit na můstku a pak na levé noze. Ve výsledku to bylo docela elegantně uklizený…
Jj, hlavně v tom nehledat žádnou vědu. Tohle řešení je suveréně nejlepší i třeba ve srovnání s klasikou.
Díky všem.
Doporučuji založit další téma, proč má Cannondale jednu nohu… :-)
Dobrej námět, debilních vláken na BF není nikdy dost, jak se zdá.
Díky umístění vzadu je možné mít podkovu nižší a tím o něco tužší. Takové bylo před lety zdůvodnění Manitou.
Na samotnou tuhost má ale samozřejmě vliv daleko více věcí.