Manitou MINUTE 29 Absolute+ 2010

8 nepřečtených
  • trouba20

    Ahoj,

    Můžete se někteří majitelé podělit o zkušenost s touto vidlicí? Myslím, že byla součástí Supperioru Team 29 z roku 2010.

    Jedná se mě o to, jestli byly již odstraněny dětské chyby z předchozích let a nebo až 2011 Tower?

    Díky moc

    t.

    0 0
    • Jakobo  

      Tak to me take zajima. Hodne se pry reklamovala uz na Teamu 09. Jinak proti Rebe…?

      0 0
    • trouba20  

      Tywe, to nikdo takovou vidli nema, nebo je tu samy hogo fogo:-)

      0 0
    • bbrf  

      Mám model 2009 (v provozu rok) a problémy s jakýmsi klepáním ve vidlici, kvůli kterým jezdily některé Manitou na reklamace, žádné nebyly.

      Vidlice je to dobrá, má pěkně máslový chod a nerovnosti hezky hladí, dá se dobře regulovat hejblátkem na pravé noze, zamykání v podstatě nevyužívám, jen tu regulaci pružení.

      Nemohu ale posloužit srovnáním s jinou vidlicí, z toho ranku jsme jel jen tentýž model z roku 2010.

      0 0
    • whom  

      Pokud to bude k něčemu – mám minute MRD Absolute 130 mm, na 9 mm osu, ale na 26ky. Od podzimu 2008. Zpočátku byl problém s tím, že se mi sama stahovala do zdvihu, nevracela se až nahoru. Je v ní automatické vyrovnávání tlaku v negativce (nahoře na noze nemá ventilek, jen dole), a ten tlak pomalu stoupal a vidle se stahovala jakoby do zdvihu, až měla kolem 100 mm. Vyřešeno výměnou jednoho O kroužku a dodržením hostoty oleje na pístu (píšou 20w50 syntetiku a to byl docela oříšek. Ten jsem sehnal v Yamaze, byl ho půllitr a byl docela drahej. Ale vyřešilo se to, ten O kroužek chce měnit každej rok (najedu 6–8000). Jednou se taky stalo, že natek olej do tlumení tak, že vidlice zarazila taky tak na 100 mm, tentokrát nešla nadoraz. Po domácím seřízení se to víc neobjevilo (vylití). Klepání jsem nezažil. Je to přímo ta vidlice, která byla v testu na Cykloservisu, dostal jsem na ní potom v Progresscyclu solidní slevu.

      0 0
    • easyrider  

      Mám jí, ale zatím najeto jen pár km. Poznatky jen strohé: citlivost není tak dobrá jako u Tower (jiný systém pružení), (zřejmě)díky seriově řazené pružině je celkem dost aktivní při šlapání ze sedla. Možná bych zpětně vzal Tower. Sice je těžší, ale za tu citlivost to stojí. I ten systém pružení se mi u Toweru (ACT Air) líbí víc než u Minuty (MARS Air).

      0 0
      • trouba20  

        Diky vsem za podnety. Chci se drzet nejake 6000 hladine a tam proste tower neni (kolo neni pro me). Kolik Vazis? Predpokladam spravne ten rozdil, kterej sem nasel oproti absolute

        " the absolute is the one that clicks and has little compression adjustment. the absolute+ has a difference on every compression setting, and on the highest it is nearly a full lockout. only downside is stock that the rebound adjustment knob has little effect on the rebound. however, the fork is adjustable via shims (research it) or changing the weight of the oil. "

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce