Ma nekdo zkusenosti s autem Nissan X-Trail ?

128 nepřečtených
  • maedva

    Ahoj !

    Ma prosim nekdo zkusenosti s Nissan X-Trail ? Konkretne s motorem 2,2DCi, rv. 2004/2005.

    Jakekoliv postrehy, nebo zkusenosti by se mi hodily :-)

    Diky.

    0 0
    • malamala  

      X-Trail motorově i zpracováním byly dobré rv. 2003 – 2004.

      Barva auta na obrázku nebyla určena pro východní Evropu, tudíž je asi dovezené. Bez servisní knížky nikdy auto nekupovat!

      Netuším kolik má najeto, předpokládám do 200.000 km, tak 135 –150.000,–Kč max prodejní cena.

      0 0
    • Vilém  

      Mam Tino. Vyrabelo se i ve verzi s tebou pozadovanym motorem. Odbornici jej nedoporucovali.

      0 0
    • BigKarel2  

      No jesi je to ten Renolťáckej motor, tak na něj sem moc chvály neslyšel… :/

      0 0
    • maedva  

      O servisni knizce, najetych kilometrech si iluze nedelam… Vim jak to chodi :-)

      Spis mi jde o takove ty prakticke poznatky co se sere a co ne – motor, prevodovka, brzdy, napravy, je to 4×4, takze i tohle me zajima…

      Na tom tipcars.cz je par takovych mini-recenzi, tak to proctu.

      Jeste by mohla byt i Toyota Rav4, Land Rover Freelander, KIA Sorento… Proste tento typ aut. Ztaim po tom jen patram, ale ten X-Trail je zatim favorit i co se tyce jizdnich vlastnosti, pry jsou vyborne.

      0 0
      • bikerGT  

        V terenu jsou to všechno mrdky. Něco jako crossová kola. Jedině Rubicona. :)

        btw…Co do spolehlivosti vede z jmenovaných RAV4, Freelander není zas tak špatnej, jak se o něm povídá, pokud vyřešíš viskózní spojku (snad vždy nutná repase) – bazarovka bude mít totiž pravděpodobně vakl jak prase, případně už se ani nebude dát hovořit o 4×4, otestuješ v plném rejdu, Sorento jsem viděl u dvou známých a oba přemýšlí jak se toho co jevychcaněji zbavit.

        0 0
        • miki  

          Jedno sorento nám zrovna odpočívá v dílně co po 119tis kilometrech se potkal motor po tom co se utrhla řemenice na gumě.Nebrat-3roky starý auto a zespoda rezavý jak liška.

          0 0
    • K2  

      Co tak OctaviaII 4×4 (třeba i Scout)

      Potřebuješ opravdu tereňáka?

      0 0
      • scret  

        myslis ze sezene Scouta v cene jako staryho X-traila? myslim ze max. starou Ochcavku 4×4… a ta nebude mit takovou pruchodnost..

        0 0
    • JMT  

      Hledej 2,2dci v renaultech a nenajdes nic moc hezkyho :-(

      0 0
      • sy35  

        Tak hledat a počíst si o 2,2 dCi od renaultu sice může, ale jen pro info, protože toto je 2,2 turbodiesel od nissanu – že je taky dCi je pouze matení zákazníka. Takže v klidu:-)

        0 0
    • Flegmatik  

      Když už tady to téma Nissan, kdybyste někdo měl zkušenost s Qashqaiem (nejhorší název k napsání, kua), tak se taky můžete podělit. Díky :-)

      0 0
      • scret  

        na to jak je to malej xindl, docela drahy auticko, muj nazor… pokud ojetinu, bral bych neco asi vetsiho anebo kombika (mysleno vse 4×4)… ve dvoukolce jsou tyhle auta uplne na… slusne receno trochu ztracej smysl:)

        Anebo novy – Suzuki SX4… sice mala jebka, 1,6 motor v benzinu, takze nicmoc sila, zas ale za ty prachy… A ma to slusnou 4×4…

        0 0
        • cabbage  

          Kdyby to nemělo dvojitej A sloupek, tak bych to viděl jako jasnou volbu.

          0 0
        • Flegmatik  

          No jo no, vím že to není 4×4, ale to bych stejně nevyužil, a když, tak jeden den v roce. Může to být občas fajn, ale tahat ten těžší vercajk celý rok s sebou a mít to o těžší, nevím no. Ono to není zase tak malý (ale ani ne nějak velký :) No, zkusím se v tom někde povozit vůbec.

          0 0
          • marszy  

            Vi někdo jestli se to SX dělá v Madarsku jako Swift?

            0 0
            • Flegmatik  

              Igen, ez a termék az Esztergom.

              0 0
            • cabbage  

              Možná, ale to samý auto prodává i Fiat:-)

              (p.s. ve švajcu jsem viděl i Swift 4×4)

              0 0
            • bikerGT  

              Jo jo, dělá se v Maďarsku a ze stejné linky sjíždí i dvojče Fiat Sedici. Jen na něj lepí jinou masku, která ale není tak pěkná jako u SX.

              0 0
          • scret  

            no uvidis, ja bych ale nic jinyho nez 4kolku uz nechtel, sice v lete to neocenis, navic vyssi spotreba, ale v zime nebo kdyz je nasmrkano je to parada! a kdyz si vzpomenu jak jsem tuhle zimu mel problemy s janderou vyjet i od baraku, no vopruz…

            Kaškaje ve dvoukolce bych nebral, proc taky? Za tu cenu muzes mit velkyho kombika, kterej bude precijenom lip sedet na silnici, a bude mit nejpis i lepsi vybavu… Jedina vyhoda, ze sedis o trosku vys nad silnici…

            0 0
        • mr.antik  

          Teď jsem viděl někde v horách Swifta 4×4, prišel mi trošku zvedlej a nevypadalo to taky zle.

          0 0
    • lucifr  

      Koukni po Subaru Forester.

      0 0
      • nzg  

        Jako spokojeny majitel jiz dvou Subaru ti Forestra take doporucuji. Trvaly 4×4 reseny pomoci mechanickeho mezinapravoveho diferencialu je funkcne mnohem dale nez pripojitelny system u Nissanu (pokud neuvazujes o Patrolu).

        A dle statistik spolehlivosti je Forester z tohoto obdobi na spici.

        0 0
        • K2  

          Starší ale nebyly v Dieslu a celkem žraly (zvážil bych plyn), nafta je nová a bude cenově jinde…

          Jinak Subaru bude dobré auto.

          0 0
          • nzg  

            Jenze on se pta na ojete 7 let stare auto a tam naklady na udrzeni dieselu v provozu (turbo, vstriky) bohate prevysi vyssi spotrebu benzinoveho Subaru. A porad ma jeste moznost jit do LPG, coz je u 2.0 Forestra bez problemu varianta montovana i importerem.

            0 0
          • mr.ricardo  

            diesly od subaru nejsou zrovna rozumna investice, spotreba celkem prima, ale naklady okolo nic moc. Benzinovy subarko muzu jen doporucit, tata mel nejdriv imprezu, pak prvniho forestra a ted ma dalsiho forestra, vsechno dvoulitry bez turba, spotreba okolo 8 litru za tech cca 14 let. Ja mam legacy 2,5i a jezdim okolo deviti (a to nejezdim nijak pomalu :) jizda se subaru je silne navykova …) problemy veskery zadny, krome znamych subarackych drobnosti, ktere ale v naproste vetsine pripadu nevyradi auto z provozu, proste to jezdi porad. viskospojka u subaru vydrzi skoro vsechno

            0 0
            • scret  

              8L? to ale na dalku a s lehkou nohou ne?

              0 0
              • kubad  

                a z kopce – znáš to :D

                0 0
              • mr.ricardo  

                kdepak, pisu dlouhodoba, dalky ta atmosfera jezdi okolo 7 litru (treba chorvatsko loni tam a zpet cca 7,2) popojizdeni na kratko okolo 9 litru. ta spotreba neni tak strasna jak se rika, povest subaru kazi hlavne turba :) ale tam je to zase o zabave a clovek na nejakej ten litrik nekouka.

                0 0
                • scret  

                  co to je konkretne za motory? vykon? vim ze benzinovy subarka pod 10 nejdou ani pomalu na dalky… v normalnim provozu kolem 13L s lehkou nohou…

                  ze by to byly teda ty turba?

                  0 0
                  • mr.ricardo  

                    tady je moje legasko http://www.spritmonitor.de/…/424188.html

                    tata ma forestra rv.08, 2.0i, 116kw, predtim mel rv.02, 92kw, imprezu rv.97, 90kw.

                    0 0
                  • esti  

                    Větší spotřeba je předevsím danná konstrukcí motoru a boxer který je pro tuto automobilku symbolem ,nebyl nikdy moc přívětivý ke spotřebě ,proto subaru začalo tento neduh (především pro evropu) řešit v podobě možnosti přímovstřiku LPG nebo nového dieselu.Jinak turba jsou výsadou především u vybraných vrcholových motorizací.Jinak je zde hojné zastoupení atmosférických motorů 2.0 a 2.5L nebo pro náruživé 3.6L :)

                    0 0
                    • pepek  

                      Proč by boxer měl žrát víc jak jiné motory?

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        boxer taky žere víc než normální lidi :0)

                        0 0
                      • esti  

                        Protože to třeba vyplívá z jeho konstrukce? Nicméně motor typu boxer má plno jinýh dobrých vlastností,např: je dost kompaktní-menší těžiště,je lépe mazán,jeho chod je více vyvážen a je mnohem lépe kultivovaný apod.

                        0 0
                        • pepek  

                          No na to se právě ptám: Jak to vyplÍvá z jeho konstrukce? Konkrétně, skutečně mně to zajímá.

                          0 0
                          • esti  

                            Co se týče samotného motoru a jeho spotřeby (leč subaru už má k dispozici 3. generaci tohoto motoru) je zde mnoho faktorů a především těch konstrukčních ,které hrají velkou roli při jeho optimalizaci.At jsou to použité materiály,tvar spalovacího prosoru,umístění zapalovací svíčky/vstřiko­vače,průměr pístních kroužků,celý klikový mechanizmus,tvar/u­místění sacího/výfukového potrubí,variabilní zdvih a časování ventilů.Pro podrobnější infomace bych tě spíše odkázal na odbornou literaturu.Nicméně u subaru je potřeba vzít ještě jeden zásadní faktor.V duchu jejich filozofie se jedná o auta s pernamentním pohonem všech kol tzn:větší hmotnost pohonu,vyšší světlá výška,větší ztráty a odpory vzniklé při přenosu na další 2 kola.A právě v těchto bodech je znát nárust spotřeby.

                            0 0
                            • pepek  

                              Takže zase kydy.( je zde mnoho faktorů a především těch konstrukčních ,které hrají velkou roli při jeho optimalizaci . . . bla, bla )

                              Já se neptal na 4×4, ani na Subaru jako takový.

                              Já se ptal, jak ta vysoká spotřeba konkrétně vyplÍvá z konstrukce boxer motoru jako takového, jak jsi tady tvrdil?

                              0 0
                            • Tomínos  

                              Takže jiný stálý čtyřkolky nežerou nebo jak to je?

                              0 0
                              • marszy  

                                Octa v TDI na hlínach a f plný palbě 4×4 super mega husto kára.

                                0 0
                                • Tomínos  

                                  Jasný, ale měl jsem pocit že řeč je o autech asi tak o metr vyšších :-)

                                  0 0
                                  • marszy  

                                    f combi přece:-))

                                    0 0
                                    • Tomínos  

                                      Jooo f combi, já zapoměl, tak to je potom jiná, předpokládám že to ale musí mít ještě krutohustěpřísnou muziku se sabvůůfrem?

                                      0 0
                                      • marszy  

                                        A žere to 3,5789l na sto.

                                        0 0
                                        • Tomínos  

                                          No, ale jen při průměrný rychlosti 289km/h Jinak to žere ještě míň a když jedeš pod 90 tak nafta v nádrži přibývá!!

                                          0 0
                                • Flegmatik  

                                  Čím víc čoudu z dieselu, tím víc auto! Fuj, dneska jsem se zase za jednou octavií nasral, jak ji to čoudilo při rozjezdu.

                                  0 0
                        • Smazaný účet  

                          A já myslel, že porsche boxery dělá proto, že se jim do 911tek dozadu nic normálního nevejde :0) Jak jinak si vysvětlit to, že do ostatních aut typu Panamera nebo Cayenne dávají klasická Včka? Subaru boxer má podle mě proto, že to kdysi okopčili od sportovní ikony porsche a zůstávají u toho bez invence dodnes, i když z pravých subaru nezbylo vůbec nic :-P

                          0 0
                          • pepek  

                            Subaru byla původně letecká fabrika, tak proto.

                            0 0
                          • nzg  

                            Tak koncepce boxer neni vynalezem Porsche, mel ji i VW Brouk ci donedavna Alfa. Nebo BMW u motorek. Nevyhoda je hlavne slozitejsi a tudiz drazsi vyroba.

                            0 0
                            • pepek  

                              Nebo taky starej Karl Benz, od kterýho to všichni potom „okopírovali“

                              0 0
                    • mr.ricardo  

                      3,6l ? a do ceho se to davalo?

                      0 0
                      • mr.ricardo  

                        pokud vim, tak 3,6 je novy motor, on chce ojetinu, takze maximalne 3.0, ale ten je jen v outbacku a opravdu pekne zere :) ten uz jo …

                        0 0
                        • nzg  

                          Tak prave ten 3.0R v Outbacku mam, prumernou spotrebu mam 11.4, ale na velke kombi s 20 cm svetlou vyskou,automatem, permanentnim 4×4 a hlavne 245 koni to je spotreba primerena.

                          0 0
                          • npeter  

                            jasně, pořádné auto pořádně JEDE a taky pořádně ŽERE!!!

                            takže po boxer dieselu bude boxer šestihrnek

                            btw mně diesel papá k 9, ale nevyčítám mu to, já si taky pojím, když pořádně dupu do pedálů ;-)

                            0 0
                            • marszy  

                              Chceš mít koně musíš mít na oves!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!

                              0 0
    • HKou  

      Výměna monobloku mezichladiče (60k, 1500 CZK), ale zřejmě chronická vada, od té doby OK, přední ložiska (85k, 5000 CZK), jinak žádný problém, teď 170k. Trochu to začalo kouřit, ale to zřejmě vyřešilo aditivum.

      0 0
      • šimlos  

        Možná se budete ušklebovat,ale v práci jsme měli na testování Dacii Duster diesel a přes počáteční velkou nedůvěru se ukázala jako skvělý auto do terénu.Na tankodromu v Milovicích neměla sebemenší problém,čuměli i čtyřkolkáři.. Na rozdíl od těch všech Sorent a podobných SUVek,který jsou dobrý leda tak pro paničky ze satelitu..A cena solidní za nový auto. Subaru je skvělý, ale drahý..Pokud bych si vybíral auto do terénu,tak bych vzal Dacii Duster.

        0 0
        • alinceb  

          Duster je taková celkem šikovná náhrada ze Nivu…do práce asi super poměr cena/výkon, tvarově hezká, ale pořád je to Rumun… navíc s motorem z pi*i…:)

          0 0
          • pepek  

            Kupodivu, soudruzi v německu (BRD) nemají takové předsudky. Zdálo se mi, že jich tam jezdí víc jak škodovek.

            0 0
          • mr.nikdo  

            Pry v Egypte je to same auto znacky Renault a typ Duster :-D

            0 0
            • alinceb  

              Já kdysi v rajchu viděl Felicii PickUp s logem VW a typem Caddy na zadních vratech…:)

              0 0
          • jimiAJ7  

            motor z p.ci????

            0 0
            • alinceb  

              rozumněj „z renaultu“… prostě auto pro gynekology…:D

              0 0
        • jIrI___  

          Duster jsme měli ve výběru, když jsme vybírali nové auto do rodiny ale vypadl z několika důvodů. Na interiér a ergonomii jako ve stodvacítce sere pes, to je drobnost, větší ******* už je stísněnost vnitřku a hlavní věc, kvůli které vypadl, byla naprostá banalita – chybějící plastové krytí podběhů. Kamínky a všechen bordel od kol odlítává přímo do plechu a je to neuvěřitelný rachot. V zimě při jízdě po silnici sypané štěrkem to byl takový malý koncert :)

          0 0
          • jimiAJ7  

            tak my jsme zakoupili…mame ho doma…a plastove podbehy tam teda jsou…a jizdni vlastnosti prevazne v zime ( beskydy ) jsou absolutne vynikajici…sou­hlasim s velmi strohym interierem ale spouste lidi se libi jednoduchost..

            0 0
            • jIrI___  

              Tak možná že tam plasty časem přidali. My jsme to vybírali v době, kdy byl čerstvě uveden na trh, a od té doby jsem se o nějaké novinky už nezajímal.

              0 0
          • tomfree  

            Ono je pravda,proč si koupit auto které si na nic nehraje a dokázalo v mnoha testech co dokáže,když potom sousedi uvidí nápis Dacia,když si můžu koupit mrdku s nápisem VW či jiným,které na zahradě působí daleko honosněji a při každé návštěvě servisu brečet jak je to všechno drahé a hledat nějakou čínskou náhradu dílu,který už v originálu stojí za hovno,kdybych se s tím nesetkával každý den,tak by mi to připadalo směšné,ale už mně to unavuje.

            0 0
            • marszy  

              Už jste si někdo Dacii prohlížel blíž .Cena na tom autě je opravdu hodně znát , šetřilo se všude.Auto bez pozinku!! to Vám to nestačilo s Felinou?

              0 0
              • pepek  

                O kolik má např. 15 let stará nerezavá (?) felina větší cenu, než rezavá? O 5 tisíc?

                0 0
                • marszy  

                  Já nikdy neviděl 15let starou Felinu:-))) s OK plechama:-))

                  0 0
                  • pepek  

                    Jsou vzácný, ale existují. Většinou stojí ve stodole a v zimě nejezdí.

                    0 0
                  • obda  

                    Tak 15 ne, ale tusim 12 let bych par znal. Ale jezdi jen o vikendech a na dovolene.

                    0 0
                • cabbage  

                  Při bouračce, kdy mají nezrezlé plechy podobnou pevnost jako u nového auta, je to k nezaplacení…

                  0 0
              • jIrI___  

                Takových 5–6 roků to vydrží i bez pozinku. Je to sice relativně velká nevýhoda, ale ta cena se někde projevit musela. Zas na druhou stranu, kdo by si takového pracanta nechával třeba 10 let…

                0 0
    • Ruprt2  

      pokud se opravdu chceš něco dozvědět, tak počkej až ti něco napíše uživatel Bomba+

      Do té doby můžeš všechny ostatní s klidem blokovat.

      Co vím, tak patří mezi největší odborníky u nás.

      0 0
    • npeter  

      taky se mně kdysi líbil, to jsme měli doma nezničitelný tank Terrano II (a taky dva fordy)…

      … potom nissana koupili frantíci a výroba AUT tam skončila

      od té doby su-u-baru a stojím si za tím, že auta začínající na eF NEBRAT, konkrétně ford, fiat a fčecky francouzské!

      0 0
      • marszy  

        Nedráždi draka :-))) Mám Fiata:-))

        0 0
        • bikerGT  

          Žena má Grande punto. Naprosto skvělé auto se srdcem. Byl to risk po předchozích zkušenostech s modely této značky, ale po dvou letech je ze mne zapřísáhlý Fiaťák

          0 0
        • alinceb  

          Můj otec říká, že Fiat a koza nejsou majetek…:D (a to první „západní“ auto v naší rodině byl Fiat 600, pak škodovky, pak Croma a teď dědeček Pajero)

          0 0
          • bikerGT  

            Časy se mění a ne všechny moudrosti našich otců stále platí. Fiat ve statistikách spolehlivosti (D, GB aj.), celkem jistě poráží VW. Třeba v třídě nového Punta. ;)

            0 0
            • alinceb  

              Však já se s tebou nepřu…:) Popravdě když kamoš sháněl nějakou rozumnou ojetinu, tak sem ho místo ochcávky dotlačil k Marei 2.0JTD…než ji po 3t. km poslal do lesa, byl s ní moc spokojený…:D

              0 0
            • Smazaný účet  

              Myslíš to Grande Punto, které si za 22 trestných bodů odneslo z testu na 100 000km německého Auto Bildu známku 3 a 37. místo? :0) Nebo fiat 500, u kterého měnili motor? :0) Čím tedy celkem jistě poráží VW? Nerejpu, jen se ptám.

              0 0
              • kubad  

                mě 2 Fiaty doma jako ponaučení nadosmrti stačily :-(

                0 0
                • kubad  

                  jen dodám hláška od servisáka:

                  buď tam natekla voda, nebo odešlo vstřikovací čerpadlo, nevím diagnostika hlásí že je vše v pořádku mě totálně rozsekala, naštěstí bylo auto v záruce a za 10 minut už šlo zase nastartovat

                  0 0
                • Vilém  

                  Mel jsem Bravo, vydrzel jsem s nim rok a pak ho s radosti pod cenou prodal, jinak bych se z toho zblaznil. Mlada ma Pandu, tu novou. Motor zatim OK, ale ten zbytek nevim nevim. Tlumice odesly v 80tkm, brzdy vytekly cca ve 100tkm (komplet vymena), zaroven s tim loziska zadnich kol, mezitim nejaky cepy a nejaky tyc na predni naprave. Znamej bral stejnou pandu pro tu svoji a je na tom stejne, navic mu v 85tkm praskl chladic. Zda se mi, ze se to proste sere nejak prilis brzo, ty slavny Fiaty.

                  0 0
              • bikerGT  

                Zřejmě myslíš tu tabulku, v níž je Fiat Bravo 2008 na 8 místě se známkou 1 a VW Golf V 1.4 na místě 50 se známkou 4 za 26 trestných bodů. :) ;)

                Víš jak je to s těma tabulkama. Není nad osobní zkušenost a ta je u každého jiná.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Já tě nechci chytat za slovo, ale zrovna Bravo ani Golf nejsou ve třídě nového Grande Punta :0)

                  0 0
                  • bikerGT  

                    Ony tam ty auta nejsou ani stejné ročníky a káždé je tam jen v zastoupení jedné motorizace. Proto jsem psal ten dovětek s tabulkama. Je to srovnání k prdu. Třeba to GPčko je tam z roku 2007, když od 2009 mělo GP odstraněno celkem dost původních vad, na něž si zákazníci stěžovali.

                    Stejně tak může být jeden motor spolehlivější než jiný i u stejného modelu auta.

                    Manželka má GP nové, rv.2009, a také je to jen o benzínu. Navíc garančka u Fiata s výměnou oleje, filtrů atd. cca 2000,– + spokojenost se službama a přístupem. Prostě s tím co musím vytrpět každoročně se Škodovkou (taky 2009, Fabia II v nejvyšší výbavě, předtím Fabia I, též nejvyšší model) a ve Škoda servisu + co to tam stojí, je to nebe a dudy ve prospěch Fiatu.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      O tom, jestli tahle tabulka má vypovídací hodnotu nebo ne bych se tady přít nechtěl. Koukal jsem, že zastoupená je tam pouze fábie I a punto II. Fábka II nebo dokonce verze po FL tam není. Třeba by to pak bylo zajímavý. Podle mě to s fiatem je to samé jako dejme tomu s šíleně propíraným HTP. Jak jsi psal, ve fiatu změnili spoustu věcí. Což ale lidem můžeš vysvětlovat jak chceš, ale nepochopí to. Pokud jednou něco dostane šarlatový písmeno, už se ho nezbaví. Takže Fiat se třeba doopravdy polepšil (čemuž obecně u italů, podobně jako u řeků, nevěřím). Podobně takhle lidem vysvětluju, že 1.2 HTP nejenže je motor, ale dokonce se projev liší u dvou stejných aut, které dělí 2 roky, natolik, že to pozná i mamka.. Jenže prostě pár lidí z Cimbu napsalo něco jiného, do toho vyjde test na 100 tisíc VW Lupo 1.2, které se nad 120 přehřívá. Že je tam na vině nefunkční termostat, ale válce a pístní kroužky i po 100t km jsou jako nové a preventivně, draze měněná hlava válců také, už ale okázalé internetové kritiky nezajímá. HTP má jednou nálepku HonemToProdej, HovnoToPojede, HromadaTechnic­kýchProblémů atd. a to, že neustále probíhá vývoj a furt se uvnitř něco mění – počínaje změnami uspořádání pod kapotou, přes řídicí jednotky až po naprosto jiný zvuk a vyřešené problémy s olejem a napínákem, to už holt nikdo neocení, nebere v úvahu. Takže třeba to je s malým maserati, či obecně s fiatem, taky jiné. Až budou zase dělat hezká auta (jako byla hned první verze Grande Punta, ale teď to jde do kelu), tak si ho třebas jednou koupím :0). Ale zatím designově fiat nehraje na mou strunu.

                      P.S. často si všímám, že hodně kritiků HTP vidělo ani né „letmo a zběžně“ a jezdí autobusem..

                      0 0
                      • bikerGT  

                        Odbocim. Nejake lehci traily kolem Krasna? Doporucis?

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Odkud jsi? Jinak je toho celkem dost, ani jsem určitě všechno ještě neobjevil – třeba teď znovuobjeven sjezd od Krásenské rozhledny (měl jsem z něj dřív strach). Mnou velmi oblíben je sjezd z Dvorů do Lokte. Jinými oblíben a mnou neoblíben je sjezd z Krudumu.

                          0 0
                          • bikerGT  

                            Od Touzimi. Jezdil jsem dosud hlavne tam, jak ted nasli toho očouzenýho borce. Na těch kládách jsem si den před tím dával sváču :))

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Hele já o ničem nevím?

                              0 0
                              • bikerGT  

                                Tak si hoď do googla: hlinky mrtvola ;)

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Jo, četl jsem na idnes… To víš, tady je mafiánská džungle co by kamenem dohodil do KV :0)

                                  0 0
                                  • bikerGT  

                                    Zase se vrátím k tomu ježdění. Z rozhledny vede jen jeden slušnější sjezd a to je směrem na Dolní Hlubokou. To myslíš tudy? Před pár lety to na tu stranu bylo skoro i neprůchodné, natož sjízdné anebo jsem netrefil tu správnou pěšinu :)

                                    0 0
              • scret  

                kamarad kupoval cca 3roky zpatky Grande Punto – novy, a podle jeho slov do nej akorat leje benzin, takze je max. spokojeny…

                Parkrat jsme s tim jeli na hory a docela se mi to libilo, spotreba relativne mala, jizdni porjev taky v poho… za ty prachy tenkrat nic lepsiho nesehnal… V dnesni dobe to dost valcujou ceny Hyundai i30tek, takze kdyby kupoval dneska, koupil by asi tu…:)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Asi záleží jak se k tomu autu chováš :0)

                  0 0
                  • bikerGT  

                    Bezesporu jedna ze zásadních věcí. Pak je to také o náročnosti. Někdo neodpustí autu ani vrznutí, jiný ignoruje i napůl nefunkční auto a nepovažuje to pomalu za vadu.

                    0 0
                    • scret  

                      to mas samozrejme pravdu, ale pokud se pohybujes ve stejnem cenovem segmentu moc tam toho nevymysli ani francouz, ital, nemec, korejec nebo japonec:)

                      0 0
                    • Smazaný účet  

                      Jenže když se koukneš na auta do 250ti tisíc, a zjistíš, že na našich silnicích vrže i BMW za 10ti násobek, tak to musíš tomu levnému autu odpustit. Kdyby byly pořádné silnice, tak nevrže ani dacie…

                      0 0
      • Flegmatik  

        To jsou takové ty lidové povídačky, že :-)

        0 0
    • venabch  

      No to je pekna sracka.

      Po silnici vysoky a do terenu to nemuze :-D

      Motor renooo tak ze pica na kapote.

      Leda koupit najet 100 000 a pk rychle najit nejakyho vola co to koupi . Protoze se to rozpadne.

      0 0
    • HELLBOY22  

      http://www.cars.cz/…1017655.html

      Ak si ešte nepozeral ;)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.