Liteville - klub majitelů (vol. LVI)

975 nepřečtených
  • mirabike

    Tak tu máme s novým vláknem další bike do klubu. Dnes jsem ho otestoval v Pekláku a je to neskutečně rychlý a požere to úplně všechno a strašně poslušný.. no prostě nadšení :D

    až líp nafotím, tak půjde do našich biků

    Anketa: Jaký tlumič? - předesílám, že obavy ze vzduchu se nepotvrdily a už takhle po pár otočení točítkama je to lepší, jak Bos na Makule..

    0x
    0%
    1x
    13%
    • deekay  

      pecka Miro, raketa jak svine. Tak uzivej a bez vaznych karambolu ;)

    • Lucase  

      LV ve správných rukou :) Super!

    • Lister  

      To je neskutečně dělo, ale víš co tomu chybí, že jo?

      Naběhl sis na to sám s tou nepřehlédnutelnou dvokorunkou, ale vzadu ta černá prostě zůstat nemůže.

    • mpIII  

      Super! Tlumič to chce pružinu s Kashimou nebo X2 :0)

    • Atilla  

      Oujee, pěkný to máš. Pokud ti to chodí proč ne. Nebo něco s pružinou a tohle jako zálohu. Není nic lepšího než když ti první den v Alpách odejde tlumič.

    • logoman  

      CO to je za velikost? Vypada to malicky. I kdyz to mozna dela to predsazeni sedlovky.

      • mirabike  

        Je to L, jsou jen S a L a liší se jen reach (421/446) a tím i wheelbase..

      • kubad  

        to dělá fotka, je to jak autobus :D

        • logoman  

          Ale prd, rozvor 1240 neni zadny autobus … Dle te geo mi to prijde, ze to spis bude hravy park bike.

          • deekay  

            asi jen o 35mm vic, nez mela moje stara 301 :)))

            Kdyz se podivam na ty TJK Nicolaie :D

            • logoman  

              Obcas se projedu na kolegove capre 29 co ma 1250 a je to docela v poho, spis je to tezky kolo, mojo s 1220 mi prijde obratny jak bmx :-) Nechcete nekdo tu moji vecnumku, chci tu 212mm verzi :-D …

            • TJK  

              WB 1300+ :-D

    • vojtechposmourny  

      Parádní, ale ten tlumič, ten musíš doladit :-)

    • alinceb  

      Pěkná střela!

      Dneska jsem byl konečně projet 101 na Tanvladském Špičáku, tak jsem ji i nafotil a vložil do Našich biků. Je to fakt pekelnej stroj…

    • kesu  

      Jo!!!

      hele buďto DHX2 nebo CCDB coil, to posune každý kolo ještě o kus dál..

    • wilda81  

      Pěkné kladivo!

      Dokud jsem vozil 40/X2 nebo BOS Air/X2, tak jsem byl spokojený. Bylo to oboje stejně citlivé i chod podobný. Ted když mám vzadu DHX2, tak chodí oboje jinak a zvažuji jestli bude lepší překopat vidlici na pružinu nebo se vrátit vzadu na vzduch. Bohužel neznám nikoho kdo by měl pruzinovou foxku, tak nemám srovnání a nevim jestli by to byl krok správným směrem.

      • mirabike  

        Ještě prodává Ohlins vzduchovou i tlumící patronu pro F40 a ta vzduchová má dvě samostatně foukací pozitivní komory, aby to mělo projevem blíž k pružině ;-)

    • black.horse  

      Bomba ;-)

    • svářeč  

      Videl jsem, ale…

      … ta slecna mela neskutecne krasnou prdel:)

    • TJK  

      za ty prachy je to pekelna vec.. ja bych to chtel taky :-D … co pruzinovy CCDB ?

      • mirabike  

        možná budu mít na vyzkoušení.. ale tihle chodí fakt luxusně, tak nejdřív něco pojezdím, abych si to zažil pod kůži a poznával pak rozdíly

    • goofy  

      Fešná mašinka! Raw je prostě Raw. :-)

    • scret  

      pecka! Az teda na ty kliky E13, na ty jsem snad neslysel jeste jedinou chvalu…:/

    • TJK  

      borci kdo tu psal ze by mel na pujceni/vymenu titanovou prozinu?

      moje Valt 600lbs x 2.25" je moc a koukam po 500lbs…

      edit: vyreseno tim padem je 600Lbs volna kdyby nekdo chtel

      • goofy  

        Já, ale mám 550 lbs :-)

        btw: za kolik reálně by tak mohl být prodejný nový CCDB IL Coil s Valt pružinou sundaný z kola? :-)

        • TJK  

          zalezi jak rychle se ho chces zbavit a jaky ma rozmer.. ale kolem 10k by mohl jit dost rychle

          • goofy  

            200×57, takže trošku retro. Kdyby to šlo kolem 10k, tak by to bylo v pohodě. Sakra teď nebudu spát. :-)

            • TJK  

              proc zas? ja ted tohle koupil jety za 7k … si mohl rict tyden zpatky :-D

    • Atilla  

      Tady ještě jedno video z Chatelu. Lehká černá.

      https://www.youtube.com/watch?…

      • goofy  

        Hmm… Pěkné pěkné. To už je dobře výživná trať. :-)

      • kesu  

        Tuhle mám rád, akorát to teda vypadá jako úplná rovina :). Každopádně hezký, že tam skáčeš tu střední pasáž…

        • Atilla  

          Tak kamera z toho vždycky udělá lesní pěšinu:) na ty skoky by to chtělo víc pokusů abych skočil i tu další. Tohle byla druhá jízda a je těžké si to pamatovat a navíc to bylo po dešti. Každopádně příště na delší dobu abych si trouf i na tu air lajnu vedle. A celkově to pojmout trochu jinak.

    • mastihuba  

      I30 benzin 1,6 najeto 75tis ještě rok v záruce. Nějaký tip co místo toho okolo 100kw? Nafta, benzin? Japonec? Korejec? Francouz…?

      Je to nudnej dotaz s i30 defakto jen tankuju benzin od zacatku bez zavad, jen je to slabé na dalnici a ma to nějak nahovno katalyzátor že při 100tis tomu odejde motor, což je u mně pul roku po záruce… Co s tim?

      • scret  

        novou i30 v 1,4 TGDI, ale tos asi nechtel slyset, co?:)

        Oproti ty stary i30ce je to uzivatelsky, jizdne i pocitove mnohem dospelejsi auto…

        Co to ale vydrzi, to netusim…

        Nam drzi i ta stara i30ka… ale zatim jsme pred 100tkm:))

        • mastihuba  

          Tak vzhledem k tomu že máš 25tis naskok tak mam ještě nejakej cas.

          • scret  

            momentalne mam najeto v novy i30 cca 11tkm…

            • nitraq  

              Koukám na tu novou i30. A ten interiér, to se teda fest nepovedlo. Celá konzola infotainmentu přilepená jak ve stylu „jé, sorry, my na to ve středovým panelu zapomněli, tak to jebneme tady nahoru.“

              • scret  

                ver, ze jsem mel podobny nazor, nicmene ted po pul roce pouzivani rikam, ze super… Krasne vse pri ruce, logicky umistene cudliky… Za mne super… Momentalne stridam nekolik aut a zlata nova i30!

                Jen me stve, ze nedelaji Nkovou verzi v kombiku :((

                • vojtechposmourny  

                  Jo, N kombi by bylo boží. Obecně se jim ty eNka povedly.

                  • scret  

                    stacilo by mi, kdyby do toho davali tu 1,6ku, co davaj do Proceedu :( tam ma 200k… Stacilo by mi osobne i nejakych 180… na tak maly auto akorat…

                    Tu 1,6ku pritom davaj do Tucsona…

                    • vojtechposmourny  

                      Ten Proceed v 1.6 se mi taky líbí.

                      • scret  

                        me se tam nelibi bohuzel dost detailu, ktery jsou pro mne asi zasadni:(

                        Ergonomie tlacitek, resp. jejich umisteni. Hjundaj ma dle meho hezci interier (dalo by se zkousnout u Kie prinejhorsim). Elektronicka rucka :( Relativne vysoka cena, vzhledem k tomu, za kolik by se dalo sehnat Nko – cca jen kilo navrh u Nka… Ale pritom je Nko uplne jiny auto… Proceed je porad bliz k normalnimu Ceedu…

                        • mpIII  

                          Že do toho vstupuju – pořád nechápu tu obsesi z elektronické ručky… vždyť je to po všech stránkách lepší řešení než tahat za páku (včetně hezčího a uklizenějšího interiéru).

                          Teď se tu určitě vyrojí spousta závodníků, kteří rozhazují auto ručkou před každou zatáčkou. :0)

                          • scret  

                            V cem je to prosimte po vsech strankach lepsi reseni?

                            Nejsem zadnej zavodnik, ale obcas v zime se to hodi…:)

                            • deekay  

                              Hlavne nejak nevim, na co jineho se rucka hodi :D Ja ji na nic jine nepouzil uz drahne let :)

                              • TJK  

                                imho jde o to jak je udelana.. ja treba na lagune mel el. rucku ktera se vypinala sam pri rozjezdu.. tzn kdekoli kde jsem stal jsem ji zatahl (v provozu v prudkym kopci) a mel jsem pohodu pri rozjizdeni s manualem… pak za dalsi to melo kratoucke lanovody (servo uprostred napravy a 20cm lanovod na kazdou stranu) .. to je dobry reseni ktery odstranuje problematiku zatuhlych, vyrezlych a jinak poskozeny lanovodu a zaseklych brzd… takze ja s touhle formou rucky problem nemel (u osobniho vozu na normalni jezdeni a prepravu)

                                • mpIII  

                                  Auto-hold s elektronickou ručkou je prostě neskutečně pohodlná věc. Auto za tebe stojí na brzdě samo po neomezeně dlouhou dobu (pokud stojíš do cca 5 minut, tak je to řešené tlakem v klasických brzdách, po 5 minutách se zatáhne el. ručka) a pak když se rozjedeš, tak se to samo povolí.

                                  • kesu  

                                    Vec uplne k nicemu, roky a roky to vubec nepouzivam…

                                    Ale v Liberci se prej bez toho v zime nerozjedes…

                                    • mpIII  

                                      Bohužel tady nemáš pravdu.

                                      • kesu  

                                        slusne to ma mercedes, kde se to finalne zabrzdi po proslapnuti brzdy. U koncernovejch aut to mam asi 200tkm a trvam na tom, ze je to k nicemu

                                        • mpIII  

                                          Nechápu co tím myslíš. Když prošlapnu brzdu, tak se to zabrzdí a já můžu brzdu pustit.

                                  • krabica  

                                    A k čemu mi to je? Za ty léta za volantem už funguju tak nějak automaticky… Co jsem jezdil s různými asistenty, tak fakt užitečný mi přišel adaptabilní tempomat, matrix světla byly taky fajn a nejezdil jsem teda s nočním viděním.

                                    • mpIII  

                                      Zkus si to používat dlouhodobě a pak přesedni do auta, co to nemá ;0)

                                      • krabica  

                                        Střídám pravidelně i několikrát denně… :-D

                                      • deekay  

                                        Protoze v takovym aute, co dela vsechno za tebe zdegenerujes a je z tebe pak gibon, proto nejsi pak schopny zvladat naprosto elementarni veci potrebne k rizeni auta.

                                        • mpIII  

                                          Jasně, tahání za ručku je elementární věc potřebná k řízení auta. Opět perlíš.

                                          Obyčejná ručka je ti na opravdové použití za jízdy k ničemu, proč asi mají na drift i rallye hydraulickou

                                  • mirabike  

                                    Ruční brzda má být ovládána rukou (vyplývá z názvu) dle vůle řidiče.. auto musí dělat, co já chci.. akceptuji ABS, jako jeden z nej vynálezů, ale ocenil bych možnost jeho vypnutí.. a taky tempomat, pro dlouhý cesty uleví pravý noze a plně vypnutelný protiskluz, a to je vše..!!! Vše ostatní je lákadlem a kurvítkem pro byznys a servisy a mladý požitkáře typu mp3, který (a fakt nic ve zlým:) jim to žerou a nevědí o zábavným sportovním řízení aut vůbec nic a tvrdí, že když auto nemá 150 kW, tak s ním není zábava a nejde s ním vlastně jezdit.. co? TJK, Alinceb atd, atd… joo, jen do mě :)))

                                    • Lucase  

                                      +1

                                    • mpIII  

                                      I elektronická ruční brzda stále ovládána rukou je, dle mé vůle. ;0) ona celá ta automatika jde vypnout.

                                      132kW mi stačí, ocenil bych ale vypínatelnou stabilizaci, i když sportovní mód je už dobrý a chování se docela změní k lepšímu…

                                    • embi  

                                      V klasickym koncernovym aute se da ABS i ESP kompletne docasne vyradit.

                                    • scret  

                                      ony vsechny tyhle ficury jsou fajn pro normalni denni klidne jezdeni, tam to clovek oceni… JInak ne…

                                    • alinceb  

                                      Všechno se to, dle mého, odvíjí od nájezdu. Když jsem jezdil 30kkm ročně, nevadil mi manuál, měl jsem normální tempo a z asistentů jen kontrolu trakce. Pak jsem přesedl do automatu s ACC a na oboje nadával. První rok jsem natočil 70kkm a jsem rád za automat, ACC i další asistenty. Sledování jízdního pruhu mi několikrát zachránilo kejhák, když jsem cestou z noční (po 16–17 hodinách v práci) dostal mikrospánek. A dneska mi třeba helplo nouzové brždění, když se z ničeho nic na pár metrech zastavila dálnice. Nepřipadám si jako cvičená opice, řídím rád a často, ale v autě jako pracovním nástroji, jsou asistenty fajn.

                                      • Bafoon  

                                        No…jako v uvedenych pripadech mi to prijde – ja nevim, trochu spatne ne? Prace ktera generuje tyhle situace te do 50ti vycuca do zombika…

                                        • alinceb  

                                          Loni byl extrémní rok. Letos je to výrazně lepší. Bohužel stavařina je prostě náročnej obor…

                                          • mastihuba  

                                            Ja sem ježdění zatím ocesal na minimum, ale v budoucnu me to asi zase čeká. :(

                                          • mr.antik  

                                            To je spís taxikařina, ne?

                                            • alinceb  

                                              To ještě na PM-stavaře jezdím celkem málo a jezdil bych i míň, kdybych neměl kancelář u Prahy. Ale kolegové z bývalé práce točili některé roky třeba 80–100k.

                                              • nitraq  

                                                Uf, cca čtyři hodiny každej pracovní den v autě, to už je slušná morda.

                                                • wilda81  

                                                  Pokud se ti to započítává do pracovní doby, tak kde je problém?

                                                  • deekay  

                                                    Ze ne kazdej chce pul svoji pracovni doby delat ridice. Me by to teda sralo neuveritelne.

                                                    Ale je to proste vzdy o tom, jak moc jsi ochoten obetovat za dane financni ohodnoceni.

                                                  • wilda81  

                                                    Sedět 4hod v autě nebo za monitorem. Za mě to vyjde na stejno.

                                                  • deekay  

                                                    Tak to mam vyrazne jinak. Ale kazdemu sve.

                                                  • mr.antik  

                                                    Hele, není… fakt ne. Za monitorem můžu na 10 vteřin zavřít oči, v autě maximálně na vteřinu nebo dvě…

                                                  • wilda81  

                                                    Můžeš – otázkou je jenom kde se probudíš. Jestli pořád v autě nebo na JIPce.

                                                  • alinceb  

                                                    V autě můžeš vždycky někde zastavit a dát si oraz. Já osobně jsem mnohem radši v terénu než v kanceláři u monitoru. Kdybych měl ficku, která by za mě papírovou/počí­tačovou agendu dělala, klidně bych jezdil celý den.

                                                  • mastihuba  

                                                    Neni nic jednoduššího než se přihlásit k PPL :P

                                                  • deekay  

                                                    Breta pise, ze by chtel i zastavit a dat si oraz,takze spis Ceska Posta :D

                                                  • vojtechposmourny  

                                                    Nevyjde. V autě nemůžeš ladit bike-forum :-)

                                                  • wilda81  

                                                    Platí to samé co u zavření očí. Můžeš :)

                                                  • scret  

                                                    *1

                                                  • alinceb  

                                                    Tak to bohužel úplně nemám. Cestu do/z kanceláře (popř. na stavbu) mám mimo pracovní dobu (45+45minut denně), ale zas když stavím někde blízko u baráku, tak jsem ze hned doma. Ono obecně se v našem oboru na píchačky moc nehraje. Ale zas je fakt, že ohodnocení je slušné. A naštěstí se pohybuju v ohraničené oblasti do 1,5h od domova a nemusím jezdit na stavby/montáže po celé republice, jak to je u stavebních firem často zvykem.

                                                  • mr.antik  

                                                    45m z gauče na židli ještě jde, to ke cca čas když někdo dojíždí MHD třeba po liberci

                                                  • TJK  

                                                    ja jezdim chr-jbc dvere-dvere 20min… fakt parada

                                                  • alinceb  

                                                    Však já si nestežuju. Bývalá kolegyně jezdila z druhého konce Prahy. Cesta třetinová a ve špičce jela klidně 1,5 hodiny…

                                      • deekay  

                                        Tam je problem od zakladu. Chapu, ze se mi to lehce rika, ale clovek ktery je takhle „fit“, po takovem zaprahu nema v aute na silnici co delat. To je na urovni opileho cloveka. A to je te treba zachrani asistent, je sice na prvni pohled hezke, ale hrozne dvojsecne. Neni to reseni priciny, ale zametani dusledku.

                                      • vojtechposmourny  

                                        Přesně tak. Ve chvíli, kdy se to řízení stane povinností a ne zábavou, jsou všechny tyhle věci k nezaplacení. Ideálně pokud jsou součástí služebního auta, které má pravidelný servis a co tři roky se mění za nové, takže se ta elektronika nemá čas úplně vysypat.

                                  • vili  

                                    už dvakrát mi ta ručka nesepla a nevědomky jsem couval, dokud mě ten za mnou neprotroubil :-)

                                    • mpIII  

                                      Což ovšem nebude problém té ručky, ale někde jinde ;0)

                                      • vili  

                                        To mi povez… prijedu ke srankam a tak jako po tisici predtim seslapnu brzdu a cekam, ze tak jak tisickrat predtim se sepne brzda. A ona nesepne. Mas pocit ze udelal chybu nekdo jinej nez auto nebo jak mam pochopit tvuj koment?

                                        • mpIII  

                                          Tobě se nerozsvítí kontrolka na přístrojovém štítu, že je zabrzděno?

                                          Dojedu, zastavím, ještě trošku prošlápnu brzdu, ukáže se zelená kontrolka parkovací brzdy, pouštím brzdu. Bezchybně pokaždé už skoro dva roky a 50 tisíc km.

                                          • vili  

                                            Asi ano, ale ja fakt necumim na panel pri kazdym zabrzdeni jestli se mi rozne kontrolka. Proste jsem jen uvedl i z meho pohledu negativum toho systemu, ze kdyz si na nej zvyknes a veris mu, ale neni 100%, muze to byt problem.

                                            • mpIII  

                                              Ta kontrolka je alespoň u mě tak jasná, že je vidět i periferním pohledem. A prošlapnutí brzdy s sebou nese i jasnou zvukovou zpětnou vazbu. Takže systém to je naprosto neprůstřelný.

                                              • vili  

                                                1 rok, cca 30 000 km, zadnou zvukovou stopu neregistruju a perifernim videnim v ostrem denim svetle evidentne taky ne. Takze rozhodne ne neprustrelne pro vsechny ridice…

                                          • kandik psi zub  

                                            „dva roky a 50tis km“ je zkusenost k smichu.

                                            • mpIII  

                                              Je to víc, než tady mají ti, co nejvíc křičí, že to je nahovno. Takže se klidně směj ;0)

                                              • krabica  

                                                Já ti nevím, mám na Leonu za 2,5 roku přes 70 000 km, na Fabce jsem měl skoro 190 000 km, pak jsou tu ještě dovči po Evropě s auty od kamarádů, auty od rodičů a třeba road tripy mimo Evropu s auty z půjčoven, těžko říct, kolik kiláků jsem najezdil služebně po ČR za těch 14 let, co makám. ;-)

                                                • mpIII  

                                                  Tebe jsem nemyslel. Myslel jsem tím hlavně všeználka deekaye.

                                                  Jinak fábka el. ručku nemá, tu sem netahej. Autohold na ty dvě vteřiny je úplně jiná věc.

                                                  • deekay  

                                                    Vseznalek deekay akorat nepotrebuje kompenzacni pomucky :P A neznalkovi MP3 to neda spat :))

                                                  • mpIII  

                                                    Ty jsi fakt retard.

                                                  • goofy  

                                                    Možná je, ale v tomhle má pravdu. :-)

                                                  • mpIII  

                                                    Já je taky nepotřebuju, celá diskuze je o tom, že to je pohodlné, ne nezbytně nutné. Rozjet se do kopce s autem bez těhle pomůcek mi nedělá problém, taková auta běžně jezdím. Že to ten trol neumí pochopit a stále mele sračky furt dokola, už není můj problém.

                                                  • goofy  

                                                    Pro tebe je to pohodlné, pro některé je to mnohdy spíš obtěžující. Čili v podstatě jenom další potencionální průser. Sestímsmiř! ;-)

                                                  • mirabike  

                                                    Hele sorry, ale celá ta diskuse je o tomhle tvým výblitku: „…vždyť je to po všech stránkách lepší řešení než tahat za páku (včetně hezčího a uklizenějšího interiéru)“… za kterým si stojíš a plevelíš vlákno oponováním logickým argumentům ostatních, kteří to za „po všech stránkách lepší řešení“ nepovažují, protože ty jo.. a to fakt neznamená, že to tak prostě je ;-)

                                                  • mastihuba  

                                                    ja si myslim že tu debatu zbytečně hrotíte, je rok 2020 tak se s tím s Danem smiřte. :)

                                                  • mpIII  

                                                    Vy zase plevelíte vlákno trváním na tom, že mechanická je lepší. A argumenty pro víceméně žádné.

                                                  • scret  

                                                    *1

                                              • kandik psi zub  

                                                Nevim jestli zrovna ja kricim dost ale zkusenost mam s dovolenim vyrazne delsi. A je to dalsi potencialni kurvitko. A hillholder je spis otrava nez prinos. A zaplatpanbuh mi rucka jen malo brzdila, nepribrzdovala nebo nejaky podobny fail.

                                  • scret  

                                    nevim co je auto-hold, ale neco podobnyho mam v i30 a to mam i normalni rucku… Jinak u korejce to funguje prekvapive vyborne. Ale u manzelcinejch renaultu to nekdy zabrzdi, nekdy ne, jak chce auto a to je totalne k nasrani a dost nebezpecny!

                              • Lynch  

                                Treba pri parkovani v kopci :)

                                • deekay  

                                  V takovem kopci, aby mi nestacil kvalt nastesti neparkuju :)

                                  • scret  

                                    coze? takovejch kopcu je v Usti treba hafo

                                    • deekay  

                                      Jestli sis nevsiml, nejsem z Usti :D

                                    • vojtechposmourny  

                                      Holt Ústí není Praha :-)

                                      • deekay  

                                        Presne tak. Do Usti jedine neco pasoveho s kanonem na strese :D

                                      • goofy  

                                        To sice ne, ale myslel jsem, že třebas tady místní osazenstvo zajede občas i někde na hory a tak, a tam to parkování většinou moc ideální není. :-)

                                        • deekay  

                                          Na hory do klasickych turistickych stredisek nejezdim, kdose tam ma tisnit se vsema tema lidma a kdyz jedu k nekomu „na chalupu“ tak je tam vetsinou parkovani uplne normalni. Fakt jsem rucku pri parkovani nepouzil tak dlouho, ze uz si ani nepamatuju, kdy naposledy.

                                          • wilda81  

                                            Já teda moc pedant na auta nejsem, ale pravidelné parkování jen přes rychlost beru jako slušnou prasárnu na převodovku.

                                            • TJK  

                                              na rovine to nevadi.. ale jakmile to na prevodovce stoji opreny nekde v kopci tak uz to optimalni neni…

                                            • deekay  

                                              Tak zatim to ma najeto jen 230tisic, az to odejde dam vedet :)

                                            • mirabike  

                                              no, pokud se auto dokáže do takovýho kopce rozjet, tak při stání přes kvalt nemůže být nic namáhaný víc, jak při tom rozjezdu, natož třeba při rychlým přeřazení, nebo odhrábnutí na semaforu :)).. tak trochu prasárna to může bejt u automatu, kdy to v rudkým kopci nechám viset na „P“ a pak nezbývá, než to silou vyrvat..

                                            • mpIII  

                                              Já jsem spíš četl, že to nedělá dobře rozvodům, pokud už je trošku načatý hydraulický napínák. Pak to může v kopci poskočit a při dalším startu se ti potká motor. Co je na tom pravdy, to nevím. Parkuju vždy na neutrálu, pokud je hodně velký kopec, tak tam kvalt dám.

                                      • scret  

                                        nalepim to pod tebe, ale to vam to kluci fakt stoji na rychlosti v kopci? Me auto bez rucky cuka postupne dolu… a to snad u vsech aut s manualem…

                                        • deekay  

                                          Tak mozna neni kopec, jako kopec. Treba mas tezky auto a malou kompresi :D

                                          • scret  

                                            No dovol, ja mam urcite kompresi dobrou :D teda co to je? :D :D :D

                                            Nn, i u malyho lehkyho auta…

                                          • TJK  

                                            tak turbomotor bude mit mensi kompresi nez atm.. tzn to urcite pujde … moje prastara R6 atmo se taky umela rozjet z prudkeho kopce

                                        • vili  

                                          posledních asi 16 let parkuju v 99 % jen na jedničku a nikdy žádný problém…ale je pravda, že onehdá jsem telefonoval před firmou a všiml jsem si, že každých cca 5 s se stará zaparkovaná oktávka posunula v kopci o 10 cm blíž lexusu za ní. Tak jsem tam té mamině, co dávala dítě do školky, hodil šutr za zadní kolo :-)

                            • TJK  

                              tvl rucku jsem pouzil v zime tak pred 10 rokama s predokolkou kdyz sem blbnul na parkaci… :-D

                              • deekay  

                                Tak samozrejme s predokolkou :)

                                • TJK  

                                  mno a to je zabavny tak 1× max 2×… me to teda moc nebere.. ted… kdyz sem byl mladej to byla jina :-)

                                  • deekay  
                                    1. ja jsem jeste mlady :D
                                    2. ja to treba pouzival uspesne, kdyz byl snih na vyjizdeni z rady podelne zaparkovanych aut, kdyz jsem se onehda skrabal na festaku po rozmokle louce dokopce (slo do kopce jen couvat a max pod uhlem 45stupnu, takze jedina moznost jak se vzdy otocit jak kyvadlo bylo zatahnout rucku a na plny rejd nechat pod plynem auto prekmitnout) atd.
                                    • TJK  

                                      okrajovy pripady.. tenhle postup nevymysli ani 10% ridicu.. ve vsech standardnich situacich mi to spatny neprijde (pokud je konstrukcne udelana dobre je to celkove proste lepsi varianta)

                                    • mpIII  

                                      2. to se mi v životě nemůže stát. :-D

                                      • deekay  

                                        Tak pochopitelne, protoze vetsina aktualnich aut, ktera nejsou zvysena se na tu louku ani nedostala :D

                            • mpIII  

                              Možnost časově neomezeného auto-holdu (pohodlí), při zatažení za jízdy funguje jako nouzová brzda na všechny kola s ABS (bezpečnost), automatické zatažení po vypnutí motoru (pohodlí), takže můžeš v klidu vždy nechat neutrál a při stání v kopci netrápíš rozvody. Další servisní výhody – nezamrznou ti lanovody, nepřetrhne se lanko, nezatuhne to atd.

                              Jedna nevýhoda tam je, a to, že zadní třmeny jsou docela drahá sranda kvůli elektromotorkům. Ale ještě jsem nepotkal nikoho, komu by to začlo blbnout.

                          • kandik psi zub  

                            az ji budes nekdy servisovat/platit, pochopis.

      • RomanH  

        Zacinam resit neco podobneho, jednickova Laguna se (v 335t Km :-)) zacina rozpadat.

        Mel jsem od nasich nasich domluveno Subaru XV (model 2012, najeto 135t Km, benzin 2.0 Atm). Otec do toho loni vrazil docela dost penez (nove letni + zimni gumy, po celou dobu znackovy servis), opecovavane… Jenze, zacala tam naraz hucet automaticka prevodovka, tak cekam, co to bude (auto je aktualne v servisu), nicmene otec si uz jede pro Forestra.

        To me tak nejak donutilo zacit premyslet, jestli nez nejakou ojetinu okolo 300t Kc nevzit radeji neco noveho okolo 400t Kc. Docela vazne premyslim nad novou Toytou Auris, 1.6 Atm benzin motor. Sice se mi nejak extra nelibi, nebude to letadlo, ale jako rodinny kombik proc ne – prijde mi docela velka, vychazi s danou vybavou lepe nez i30 ci Kia Ceed, a doufam, ze i spolehlivost bude jinde.

        • mastihuba  

          Jj ono moc na vyber neni auris nebo i30 v nafte, mame i fokuse a zlatej hjundaj

        • smizo  

          Taky jsme ted resili rodinny auto a k japonci opet japonce, chteli jsme Hondu CR-V v nafte ten starsi typ s 2,2 a 103kW, takze jsme si dali limit 200tis a objezdil to s nami znamej co ma servis a zna ty auta dobre a v sobotu si jedu k Plzni pro pripraveny auto. Jinak nam daval ted tip na CR-V ale uz za 300tis, myslim rok 2011 v super stavu, ma ho prohlidly a furt nam to cpal, ale bylo to pres nas limit.

          • RomanH  

            No ja puvodne uvazoval o jetym Forestru, rv okolo roku 2012–2014, 2.0 benzin, cena okolo 300t Kc. Pak se mi nabidla moznost odkoupit od nasich to XV. Jenze kdyz vidim, jak se to behem okamziku (pres fakt opecovavani + pravidelnej znackovej servis) dokazalo vysrat (a to se u Subaru udajne ta jejich prevodovka nesere), mam strach vzit relativne drahou ojetinu, navic od neznameho cloveka. Muze to vyjit, ale muze to byt taky past. No uvidime, jeste je i to XV ve hre, uvidime, az ho otevrou.

            • smizo  

              Chapu, proto jsme si hodili strop a za 300tis by jsme uz koukali po necem novym spis..jinak to xv se nam taky libilo, ale ten kufr pro nas asi neni uplne dostacujici, na dovoleny, prcek, kocar, pejsan a spousty dalsich veci, to bylo maly :/ nastesti mame toho znamyho, kterej ty auta zna a tak jsme nemeli obavu ani u auta od nekoho ciziho, v sobotu jsme prave jeli na auto kouknout a nestacili jsme se divit v jakym stavu bylo a tak..necekali jsme, ze na tom bude tak dobre..

            • svářeč  

              Koupit past je nejlepsi reseni.

              Nemas cas na picoviny, nemas prachy na blbnuti a auto si od zakladu krasne postavis podle sebe:))

              • RomanH  

                :-) To muzu jeste chvili udrzovat tu Lagunu, tchan je autoklempir, ve vedlejsi dedine bydli automechanici z Peugotu, a v dalsi dedine pak borci delaji elektriku vcetne diagnostiky. Svata trojice – flexa, kladivo, autogen :-)

          • scret  

            skoda, ze CRV neni 4kolka… Teda realne… Z testu to vzdy dopadlo nejhur a nevyjelo to ani h… :(

            • smizo  

              Pravda,pravda, jako 4kolka nic moc, tam je na tom bidne, je to proste hodne zamereny na silnicni pouziti, ale zase tak moc mi to nevadi, ve vsem ostatnim splnuje vse co jsme chteli, rodinny auto za me super..

              • scret  

                V tu chvili je treba pro mne zbytecny mit SUV…

                Otazka, jak jsou na tom novy CRVecka…

                • Lister  

                  Tu první větu by mohlo prohlásit 99% majitelů SUV

                  • scret  

                    ja treba ocenoval u SUV tu vyssi svetlou vysku… Proste na polnacce nedrbnes o nejakej sutr… V zime taky super, ostatne jako 4kolky a to samozrejme nemusi byt SUV… pocit bezpeci taky fajn a precijenom vic hmoty…

                    Bohuzel ridi se to trochu jako parnik (oproti osobaku)… Oproti MPV to uz asi nebude takovej rozdil…

                    Sportovni jizda se taky nekona, kdyz te ty dve tuny a vic hrnou ven ze zatacky :(

                    • Lister  

                      Právě že jsem nikdy nepochopil proč mám mít auto které jezdí hůř než MPV a je min praktické.

                      Opravdu velkých SUV je malo a jsou nesmyslné drahá a fest těžká. Kvůli váze třeba nechci nového S-Maxe. Čekal jsem na další generaci, ale ta už bohužel nepřijde, tak docela dost přemýšlím, že si ho na konci životního cyklu ve čtyřkolce koupím.

            • vojtechposmourny  

              Pak to prepracovali a uz to nebyl takovej pruser.

              A ruku na srdce, pro 99 procent uzivatelu, ktery to maji max na mokrou louku, to staci.

              • scret  

                praveze i na ty mokry louce by to melo problemy :( ale na polni cestu kousek k chaloupce, kam bys normalne dojel i felinou, ok:)

                • vojtechposmourny  

                  Jo, ty testy, kde to totálně propadlo, jsem viděl. Ale říkám, pak to údajně drobně přepracovali.

    • puka  

      Ahoj, na mojí 301mk10 chci 2.3 minion ss(počasí bude horší a horší), teď mám 2.2 ikon. U spodní vidlice na jedné straně je 1.5cm, na druhé 0.5cm místa, co s tím? Přeplést kolo, zaskákat si na zadní stavbě, neřešit a narvat to tam? :D

      • wilda81  

        Přepletení je pro sraby. V tvém případě je poskákání jediné správné řešení.

      • deekay  

        Zalezi jestli kolo je fakt hozene k jedne strane, nebo je tam sejdrem. Pro X12 osu existuji excentry kteryma kolo muzes doladit. Pokud ale je rovne a jen hozene doboku, pak bych to precentroval.

        • puka  

          Měnil jsem niple z al na mosaz a nechával vycentrovat. Předtím jsem to tolik neřešil, ale kolo bylo na rú

          Na dt 350 bych musel složitě vymýšlet podložky než nějaké excentry ne?

        • mpIII  

          Excentry samozřejmě má (1.0, 0,5 i 0,0)

      • Lucase  

        Hele, měl jsem to taky tak. Musel jsem to nechat docentrovat víc na stred.

        • puka  

          Divné je, že v horní vidlici sedí ve středu..

          • deekay  

            Aha. No spodni vidle je asymetricka, takze s tim nic nenadelas. Proste tam 650b nepatri.

            • puka  

              Pravda, ale někdo tam narval i nobby nicka 2.3" )

              • kubad  

                To je blbost a zkontroluj si jestli je kolo rovné a v ose

              • alinceb  

                Já na mk10 vozil HRII 2.4 na ráfku s ID 30mm a neškrtalo mi to. Máš to blbě vycentrované…

            • puka  

              Tak ne, i tam je to trošku křivé. Přecentrujeme a budu trailovat s něčím rozumným )

      • mirabike  

        Myslím, že nejjednodušší bude dát tam 26, který tam patřej :D

    • Atilla  

      Ne vždy se daří

    • puka  

      Dneska jsem zavítal opět do Mariánského, kde měli testovačku Pivotů. Chtěl jsem zkusit nějaké trailové 29" v L, ale našlo se v L pouze enduro 27,5 (Mach 6). Oproti mojí kraLVičce je tlustější, pohodlnější, více přitahován gravitací. Je hezké, že zvolili místo blízko mého bydliště, ale Pivot mi tu přišel nepoužitelný. Long & slack mi vůbec nesedí, ale na endurování to musí být super. Po hodince jsem si seskládal moje LV neskutečně zářil radostí díky hravosti. Než začnu jezdit pořádnou hlínu (kdo ví jestli), budu jezdit na tomto custom chrastítku. Byl jsem si nejistý jestli zase nepřejdu na ht, ale dnešek to rozhodl, LV zůstane ještě minimálně rok. :)

      OT: Ví někdo o ne tak hnusném košíku na pití? (Plast výhodou)

      • krabica  

        Měli kluci něco v XL? Zítra jsou u nás, tak jestli má cenu zdrhnout z práce…

        • goofy  

          Jo taky jsem byl informován. Akorát nevím, kde se tam kolem Svatého Jána vůbec povozit… :-D

          • krabica  

            To je otázka, uvidím taky co koleno, nějak mě bolí. Ten karbon už dnes nic nevydrží… :-D

            • deekay  

              tos urval kolenem? Nebo se to urvalo a z toho te boli koleno?

              • krabica  

                Ne, to jsem vyjížděl na nízký obrubník (necelých 10 cm) a brzo nadhodil přední kolo, řídítka prostě prdla, přitom přední kolo je OK, a já šel na budku, vůbec to nechápu, budu je raklamovat… :-/

                • goofy  

                  Tak to je pěkně blbé. jsem myslel, že jsi se někde vymlel.

                • deekay  

                  Ja vim proc vozim alu berany :) Zvlast na CX, kde to clovek obcas k zemi posle.

                  • krabica  

                    Tyhle byly neposkvrněné, od té doby, co je mám, jsem na gravelu ještě mrchu nehodil.

                    • deekay  

                      Zajimavy, ze to prasklo fakt daleko od jakekoliv objimky, asi fakt spatnej kus. U tech karbon dilu je to fakt kus od kusu, kdyz to pak riznes a vidis, ze kazda pes jina ves.

                      • krabica  

                        Právě, proto chci reklamovat… Aspoň to bylo přímo před vchodem od baráku, takže jsem nemusel potupně tahat kolo odněkud z… :-)

                      • mirabike  

                        jestli teda nebyla přetažená ta gumová blikačka :)))

            • goofy  

              Taky se pěkně zadařilo… :-D Já jsem momentálně bez auta, tak uvidím, jestli to vůbec budu stíhat.

        • puka  

          Ano měli, minimálně Trail 429. Firebird29 by měl být taky, ale zkus ho rezervovat co nejdřív.

          • krabica  

            Ten Trail mě zajímá, asi tam skoknu hned po obědě…

            • puka  

              Taky jsem ho chtěl zkusit, ale je mi jasné, že bych musel mít velikost M abych se na tom vyřádil :) Škoda, že mě to nenapadlo dřív a šel jsem jen po L

      • suslos  

        specialized zeeee cage… za mě nej košík co jsem kdy měl – už nemám žádný jiný :-)

      • goofy  

        Sakra toho Pivota bych si chtěl projet, ale bojím se toho, že bych pak musel rušit plány :-D

      • nitraq  

        OT: Já jsem spokojenej s tímhle Blackburnem. Na všech kolech, flaška drží, váží jak kdejaký karbony.

        https://www.kupkolo.cz/…cage_z95198/?…

        • puka  

          Funkční mám už teď, jen chci trošku stylovejsi..

          • nitraq  

            Pff, co vlastně chceš?:D

            • puka  

              Slušivý košík. Asi tam hodím retro drátový a bude. :D

              • nitraq  

                Slušivý košík je záležitost těžce individuální. S tebou je pořízení jak s ženskou s pms:D

    • TJK  

      tuu mac kecy ebaut auta :-D

    • TJK  

      hele sulini… zpatky ke kolum… velky technicky problem… dam fakta a potrebuju reseni

      • tlumic CCDB iL coil 200/57
      • peuzina 600lbs valt 2.25"

      ta svine je dlouha a i kdyz vytocim preload na max, nedokazu uvolni spodni opernou podlozku abych ji vyvlikl a pruzinu sundal… jak nato? mate nakej grif?

      • goofy  

        S titanovkou jsem to měl tuším podobně. Zkus ji trochu zatlačit a vycvaknout. Mě to šlo.

      • suslos  

        Dlouhej sroubovak a vypacit + si bzzz paskama stáhnout pruzinu co to půjde – o par mm ji stahnes cca 10ti paskama

        Dělal jsem to same, je to porod, ale jde to :-)

        Edit: proto ta 2” pružina :-))))

        • goofy  

          Aha. Tak takhle jsem to rvát nemusel… :-)))

          • suslos  

            Ona ta 2,25” je na ten tlumič s chodem 55/57mm fakt dlouhá a je to tam natesno… u DHX2 to bude cely jinak

            • goofy  

              Jo jo. jen mě to překvapuje, protože jsem bral, že to je pružina na ten tlumič přímo určená.

              • suslos  

                Ten zdvih 55/57 je realne na rozmezí 2” nebo 2,25” pera… a tady u toho pindika – Coil IL to vychází s tou delší takhle naprd (má vliv jen na sundavani/nandavani pera). U plnotucneho CCDB coil to při stejným rozměru vychází naprosto Ok a sundas/nandas během vteriny

                • goofy  

                  Aha. Tož to je na prd. Já právě bral, že to číslo určuje zdvih pružiny, a proto by mě nenapadlo tam dávat kratší. No člověk se furt učí. :-)

                  • suslos  

                    Naprd ten není, je to úplně fuk vlastne.. tu pruzinu sundas kolikrát? I na čištění ji stačí jen povolit a je to…

                    • goofy  

                      Já to nemyslel, že je to nějak špatné. jen že ty značení pružin jsou takové zvláštní :-D

                      • suslos  

                        Nee, to asi bude v pohodě. Spis ten inline coil bude trosku rozměrově jinak (místo pro pruzinu vs závit :-D)

                      • TJK  

                        ja sem taky pruzinova prvnicka.. takze se radsi ptam… :-) taky by me nenapadlo ze tam jde dat kratka.. ale kdyz o tom premyslim technicky tak na tom nic neni.. pokud je zdvih pruziny vyssi nez zdvih tlumice je to jedno

                        • goofy  

                          Ano. Nic na tom není. Jen se můžou potkat závity a musí jít zašloubovat (ať neskončí závit :-) ), což u těch řídkých ocelových asi nehrozí. U titanovek nebo těch starých pružinových to bude myslím horší.

                          • TJK  

                            ja videl titanky ktere maji teda jeste min zavitu nez ocelovky…

                            • goofy  

                              Jo jo, ale mají dost hrubé dráty. Přišlo mi, že při tom malém zdvihu a délce (2,25) je to při stlačení už dost těsné, ale možná by to vyšlo i na delší zdvihy.

                              Edit: ono to totiž asi bude dost záležet na délce pružiny a požadované tuhosti. Čím delší a menší tuhost, tak můžou být asi více řídké.

      • deekay  

        stahovak na pruziny v dilne nemas?

        • TJK  

          mam ale velkej na auto.. ten mi k nicemu neni… stahovaci pasky sem bral jako krajni reseni.. jako hledam cca 3–4mm ktery nedamu z rukou tak to asi udelam tak a bude klid.. ta nova je 2" takze to sni v yjde jako nic

          • suslos  

            Jo, lupni tam 2”… beze srani a 50g (nebo kolik :-D) mas doma jako bonus:))

            • TJK  

              to schavlne zvazim.. uz jen diky tuhosti musi byt imho lehci a pak toho materialu tam bude vyrzane min.. dovolim si tvrdit ze to muze byt i vic nez 50g .. ale narovuinu je to spis takovej vedlejsi efekt.. pro me dulezitejsi ze ozkousim jakou potrebuju tuhost… jeste me napadlo ze na mereni SAGu muzu navliknou plastovou sponku na pistnici a na ni ten SAG uvidim taky.. od toho se da odpichnout ne?

              • suslos  

                Vedlejší to je, ale není na škodu :-)

                Jj určitě dá. Nicméně ten chod tak ladis geniálně s LSC a HSC, což pak taky dost pomuze – myslím to tak, ze s rozdílným nastavením můžeš v klidu jezdit pero klidně ± 50lbs, ale to hodně záleží na tom jak to mas rad nastaveny… já radši tvrdší no :-D

                • TJK  

                  ted to mam uplne povolene, resp lehce utazenou LSC a je to paradne citlivy i s tou 600lbs ale je tvrda takze mam realne imho tak 100mm zdvihu… vic z toho nedostanu

    • mirabike  

      Dnes ve Špindlu, parádní poježdění.. díky Atilla s bratrem za odborné a velmi platné průvodcovské služby ;-)

    • goofy  

      Tady se ví všechno, takže potřeboval bych zjistit délku drátů. Ráfky Flow Ex 27,5, náby Hope neboost. Našel jsem takovou kalkulačku, ale třebas ráfek nemůžu proměřit, protože ho ještě nemám. Nezaplétal někdo tuhle kombinaci?

      A další otázkou je na co to naplést. Teď jsem vozil Sapim Force a byla to neprůstřelná kombinace, ale nějak je nemůžu sehnat. Vykašlat se na to a dát tam klasické Race?

      • deekay  

        Promerovat snad nemusis, na webu stans pisou ze u 27.5 verze flow je ERD 562mm.

        • goofy  

          Aha. Díky. No popravdě mám v těch číslech trochu hokej, tak jsem si nebyl jistý, co přesně za hodnotu to ERD vlastně je. :-)

      • Atilla  

        Race drát mi ještě nepraskl.

        • goofy  

          Jestli to vydrželo pod tebou, tak mě to taky musí přežít. :-) Díky. Dle kalkulačky mi vyšlo 276, tak snad jsem se nesekl, ale raději to ještě zkonzultuji s borcem co mi to bude vyplétat.

          • kubad  

            to je blbost – dlouhé zkus to znovu :D

            • goofy  

              Do prdele. :-D

              • mastihuba  

                Ne do kalkulačky :)

                • goofy  

                  No jo… Jsem chuj, ale furt mi to vychází stejně. Cyp s tím… :-D

                  • mpIII  

                    Hele mě tři různé kalkulačky daly tři různé výsledky. Tak jsem se na to vybodl a poslal to kubadovi :-D

                    • goofy  

                      Ale jo.. Taky bych mu to poslal, ale potřebuji přeplést stávající kola, a než to v sezóně řešit přes poštu atd., tak bych taky mohl jezdit kdo ví kdy. :-))) Už jsem tu sehnal údajně šikovného borce na výplety a má i Sapimy, tak se tam stavím, řeknu ať si sežene dráty na kombinaci kterou potřebuji, a když bude mít volno, tak mu to hodím na přepletení. :-)

    • mpIII  

      Tak, poslední upgrade je doma :0)

      • TJK  

        neni to malo… jen jedno? :-D

        • deekay  

          To je rezerva :))

          • TJK  

            jo tak… dojezdova :-D

            • mpIII  

              Pobavili jste kluci ;0)

              Kola upgrade nejsou, měla tam být od začátku, byť ne na DT 350…

              Upgrade je kazeta X01 a řetěz XX1 :0)

              • deekay  

                Takze nakonec „hopeless“?

                350 je gut volba

                • mastihuba  

                  Na to kolik zbytečně vrazil do leona tam mohly byt 240 :)

                  • deekay  

                    To je zase skoda na takovou tuctovku :))))

                  • mpIII  

                    Ani náhodou, Leon jsou dobře vynaložené peníze :0) poslední cenově dostupné auto s rozumným motorem a manuálem.

                    Jinak tyhle kola plánuju do budoucna jako záložní, do bahna a do “parku”, proto 350, Sapim Race a obyč ráfky. Druhý kola na běžné trailové ježdění budou 240, CX Ray a Nextie Premium, ať se to trochu odlehčí.

                • mpIII  

                  Jj, od Hope nezbylo vůbec nic

              • TJK  

                u me bude nejspis upgrade na i9, XM481 a EX511 nejspis na DR Comp nebo Race… nez se minpodaru sehnat Kingy a umotat nejakej dalsi karbon

                • wilda81  

                  To je ze stávajících spíš downgrade, ne?

                  • TJK  

                    jak se to vezme :) ono toho pujde pryc mnohem vic :) resp asi temer vsechno :-D… (modre) :-D

                    • wilda81  

                      :))

                    • mpIII  

                      Jako bych to neříkal :-D

                    • scret  

                      ntvl, to je magoor:))

                    • goofy  

                      :-))))

                    • krabica  

                      :-D Už bych do barevně eloxovaných komponent nešel, člověku se brzy omrzí, pokud to není Hope team green… :-)

                      • goofy  

                        Hope team green jsem dost tak chtěl, a už i psal dvěma borcům co to prodávali, ale vždy to bylo hned pryč. :-)

                        • krabica  

                          Třeba koupit celého bika od Hope, ten v zelené je. :-)

                        • suslos  

                          to je jediná Hope barvička co mě vůůůbec nebere :-D teda ještě červená, ale tu prostě nemám obecně rád

                        • wilda81  

                          Mě se víc líbila ta tmavá od Spanku. Tuším Smizo měl kola/ráfky.

                          • goofy  

                            Jo to asi jo. A nejvíc tak zelená od Chris Kingu. Ale ta Hope zelená byla tak zvláštní, že by se mi tehdy na kole líbila.

                            • mpIII  

                              Jo, CK zelená je top.

                              • TJK  

                                to je totiz fakt zelena a jeste i9 ma fajn zelenou… spank je neco jako DVO … spis takova limetkova

                                • mpIII  

                                  Ta je taky pěkná :) Ale černá se neokouká.

                                  • suslos  

                                    Neokouka no… ta už totiž okoukana je :-D

                                    • mpIII  

                                      a právě proto se neokouká :-D To je jako bílá/černá na autě :-D přežije všechny módní trendy :0)

                          • smizo  

                            Tak, tak..tu tmavou zelenou od spanku jsem mel, ale uz jsou nejakej patek prodany..doma mam od spanku v ty, myslim, emerald zeleny 29 kola jeste jedny, ale ty asi taky pujdou pryc, nehodi se a jeste k tomu maj uz spatny rozmer osy…

    • svářeč  

      Opet silenost v podani kamose a bratra…

    • TJK  

      pro pripadne zajemce bude volny hlavko CC110 ZS44/56 a AM35 Industry9 a hazku X01 i razeni X01 … vse ostatni uz s nejvetsi pravdepodobnosti ma noveho majeitele :)

    • mpIII  

      Hotovo! :0)

      V krátkosti projeto, kola jsou neskutečně tuhá už jen takhle při projíždějí po městě.

      Váha nakonec 13,24 kg.

      • deekay  

        Co to je za plaste? Vypada to skoro jak pluska :) Asi to delaji ty masivni rafky. 29 to chtelo, vypadalo by to vyvazeneji :D

        • mpIII  

          DHF WT 2.5 a Rekon WT 2.4… místa je tam ale mraky, jde dát až 2,8”… 29 nechci :0)

          • deekay  

            Ja vim ze nechces, ono casem nebudes mit nazbyt a zjistis ,ze pro lidi co to nemaji v ruce jako treba atilla aspol je to lepsi :)

      • suslos  

        TOP!!! jen ta kashima :-) + doufám, že jsi z těch 350tek sundal ty polepy…

      • TJK  

        tlumak cernej a E wings misto RF :-D

      • goofy  

        Máš to nějaké těžké, tlumák by mě asi sral, ale jinak to jde no… :-D

        • mpIII  

          Taky jsem trochu překvapený, ale zase to je stavěné na odolnost.

          • goofy  

            V pohodě je to! Jen si dělám srandu. ;-) Tak hlavně ať dělá radost a hodně km bez úrazu. :-)

      • mastihuba  

        Kolik váží jedna takova pneu na traktor?

      • vojtechposmourny  

        Boží.

      • krabica  

        To je nějaké těžítko… :-)

        • mpIII  

          Viď? Furt jsem doufal pod 13 a ani s X01 kazetou a lehčím pláštěm jsem se tam nedostal… zase ty XTR Trail pedály něco přidaly a nalil jsem do plášťů cca 110ml mlíka. A kola taky nebudou nejlehčí.

          Ale na váhu už kašlu. Důležité je, aby to něco sneslo, což zatím vypadá, že snese. :0)

          • deekay  

            Co to snese, se uvidi po sezone. Zatim brzo mluvit :) Ja takhle postupne menil co odpadlo, nebo nevydrzelo a vyslo z toho odolne kolo :D ( A tezke :D)

            • mpIII  

              Jo, ale zatím tam jsou kromě kol, rámu a vidle díly z 301ky, tedy už třetí sezónu a furt bez problému.

              A ráfky mají mít nosnost do 180kg, což mi napovídá, že budou odolné.

              • TJK  

                u rafku zalezi co a kde trefis… budto daji 3 sezony nebo 1 vyjizdku :-D

                • mpIII  

                  Koukal jsem, že Rovaly už mám docela omlácené, tak uvidím. Ale proti těmhle kolům jsou ty Rovaly fakt bláta. Co taky čekat u 24/28 drátových kol, že?

      • wilda81  

        Paráda, at dělá radost! Za mě jen doladit pístnice a pláště mi přijdou „až moc“ když máš doma ještě další set do parku.

        Jednou gramař, navždy gramař! Příští sezónu to chci vidět na 12.5kg ;)

        • mpIII  

          Díky :0)

          No já nějak nevidím cestu jak to dostat na 12,5 :0(

          • TJK  

            ja jich tam vidim jen asi tvoje penezenka to videt nechce :-D

            • mpIII  

              Tak je jasné, že kola, sedlo, ale dál fakt nevím :0(

              • krabica  

                Základem jsou lehká kola, plášti ušetříš hodně…

              • Atilla  

                A hlavně k čemu? Stejně to není poznat. Teď mám na trail biku vzadu DH plášť a v předu Shorty DD a je to lepší.