• Swoby

    Čau, dlouho jsem se rozhodoval co na mého Kubu dám za kola… Už jsem byl téměř rozhodnutej, že koupím od Remerxu Vikingy(červený náboje, bílé dráty, černý ráfek). Ale nakonec zvítězila moje dlouho rejpavá fantasie a právě proto jsem se rozhodl kolo celkově sladit do černo/bílo/zlaté. A tady tkví má otázka jestli někdo neví o nějakách kolech do 7K se zlatýma nábama, dráty nejlépe bíle a černý ráfek? Vikingy mají 1700g a to se trochu bojím, že takové asi nenajdu :/ Nevíte o nějakých s takovými parametry?

    Děkuju moc za pomoc! :)

    0 0
    • jIrI___  

      Nenajdeš. Jedině si něco nechat zaplést a s bílými dráty se do 7k budeš asi skládat horko těžko. Ale aspoň můžeš být rád, že jsi Vikingy nekoupil, protože s těmi koly jsou všeobecně problémy.

      0 0
    • scret  

      njn, to asi nesezenes:)

      0 0
    • Hnoj  

      Tys nečetl zdejší vlákno „remerx Viking/Magic – problémy !!!“ ???

      0 0
    • mr.antik  

      hmmm jedině něco od superstar

      http://superstar.tibolts.co.uk/…uct_info.php?…

      ale takhle podřazovat design funkci bych teda nechtěl…

      0 0
    • De.Fly  

      ja bych se svezl na Tvem prispevku.

      cetl jsem snad vsechny vlakna o Vikingach, vetsina je ale tak z roku 2010,neco pulka 2011, ale uz nikdo nepise zadne zkusenosti z nyni nebo letosni vyrobky. Jsou to opravdu tak spatna kola, jak se pise zde na BF. Preci jen bych chtel neco, co pekne vypada. Pokud bych chtel kvalitu, tak mam vybrane Mavicy.

      Preci ty kola musej mit uz odladeny a vychytany vsechny problemy, cca od 2009, kdy je zacli delat. Zas nechci byt za prukopnika, tolik bohatej jeste nejsem :-))

      0 0
      • Kubiczech  

        Já se bojím, že veškeré odladění spočívá ve stanovení váhového limitu, který dostaly jak Vikingy tak praskající Magicy. Nedávno jsem si mailoval s paní z Remerxu a limit je 85 kg. Na stránkách se o něm samozřejmě nedočteš, podle Remerxu je nutné se o tomto informovat. Zvláštní postup.

        0 0
        • De.Fly  

          pokud by za vsechny ty praskle a uvolnene draty mohlo to, ze na tom jezdili „silnejsi a urostlejsi“ bikeri, tak je to zanedbatelny, ja bych se do 85kg vesel :-))

          jen me totiz zarazila az skoro nenavist a odpor vuci Vikingum zde na foru. Preci v remerxu urcite ctou BF a museli se tim zabyvat, jinak bych teda nechapal jejich obchodni strategii.

          0 0
          • Kubiczech  

            Bohužel si myslím, že problémy měli i výrazně lehčí jedinci. (: Jen mě ten stanovený limit zaujal, neříkám, že na tom nějak nezapracovali.

            0 0
            • camlost  

              jj, i jedinci o více než 30 kg pod tím utajeným váhovým limitem.

              0 0
          • mr.nikdo  

            Mych 65 (max 70) kg v dobe Vikingu a celkem 4–5 prasklych dratu…

            0 0
      • mr.nikdo  

        A co za Mavic? Nebyl by lepsi Fulcrum Red Metal 3?

        Ja Vikingy jezdil. Naby byly OK, ale draty praskaly hodne…

        0 0
        • De.Fly  

          asi crossridy, mel bych na ne cenu a jsou mi doporucovany… ale nejsou nic moc designem :-(

          s Vikingama by to byla jina parada, ale aby si clovek k novym kolum jeste objednal pytlik nahradnich dratu.

          0 0
          • mr.nikdo  

            To spis tak 2–3 nahradni kola…

            Ja tedka zvladnul za 1 sezonu na Crosstrailech oddelat loziska… :-/ → mam smulu na matros. Anebo mu davam moc za usi…

            Proto treba premyslim o tom, ze lituji toho, ze jsem nesel do RM 3…

            0 0
            • De.Fly  

              co vidim ve svem okoli, tak prave mavicy drzej a to jezdime vsechno..

              mi to prijde jako loterie, neco vydrzi, neco holt ne

              0 0
              • mr.nikdo  

                Jako ty RM3 maji seriditelnou vuli, co si tak pamatuji. Crosstraily a snad i Crossridy ne. Coz je mozna chybka…

                Jakmile mas vakl, tak konec :(

                0 0
            • McBlacky  

              tak to bud rád že ti nepraskl ráfek. Taky to dělají s oblibou – společně se SLR

              0 0
              • mr.nikdo  

                Ty nove C'traily anebo to delaly ty starsi?

                0 0
              • scret  

                ty nove??

                0 0
                • McBlacky  

                  model s frézovanou plochou mezi.

                  Jestli ráfek přepracovali pro 2012 netuším.

                  0 0
                  • scret  

                    to byly vsechny:)

                    Jj, ty novejsi – lehci (r. tusim od 2011) maj podle mne trochu jinej rafek…

                    Pred mesicem jsem je bral pro kamosku, tak doufam, ze budou drzet:)

                    0 0
                    • mr.nikdo  

                      Rafek za rok a cca 1 800 km drzi, ale tak nejak spojeni lozisko + osa je v prd…

                      0 0
      • R4YNE8  

        Bohužel k nim píšou i lidi, kteří je neviděli nikdy naživo a jen pouze hloupě papouškují, co si zde náhodou přečetli od několika nespokojených majitelích. Netvrdím, že s koly neměl nikdo sebemenší problémy, rozhodně se špatný kus může objevit, ale většinou mi to připadalo, že je kritika až příliš přísná. Holt si někdo zřejmě nepřipustí, že i levnější konkurence drahých modelů nemusí být až tak mizerná. Né zdaleka všichni majitelé jsou s nimi nespokojeni a já jsem jeden z nich.

        Není výjimkou ani prasklý Mavic ráfek, když ti jde o tohle. Je to většinou o tom, jak se lidé ke konkrétním věcem chovají a jestli je správně servisují. Když někdo hustí pláště na příliš vysoké tlaky, tak ho nezachrání ani sebelepší ráfek a ten dříve či později praskne. To stejné, když si prostorově náročnější koupí lehké výplety a potom se diví, že mu praskají dráty. Chce to někdy asi více přemýšlet :)

        Kupoval jsem je v roce 2010, tedy úplně první model. Měl jsem problémy s častějším dotahováním zadního výpletu, přední nebyl potřeba nikterak dotahovat.

        Nikdy jsem žádný drát neodrovnal, nikdy nevyteklo žádné mazivo z oblasti nábojů. Kvůli zmíněnému častějšímu povolování jsem napsal koncem minulého roku do Remerxu a ochotně se se mnou domluvili na jejich servisu. Po telefonu mi potom nabídli kompletní přepletení nových 2012 modelových drátů, niplů za nějakých ± 700,– s poštou. Od té doby kola výborně drží a nemusím je ani kontrolovat. Jediné „větší“ negativum z mého pohledu je to, že polepy nejsou příliš odolné. A zamrzí absence UST ráfku, ale člověk nemůže chtít za podobné peníze všechno.

        Když se podíváš na moji profilovou fotku, tak uvidíš, že nejsem žádné extra tintítko, vážím 85 kg a Vikingy opravdu nešetřím. Někdy to „prasím“ docela slušně, ale zároveň je občas zkontroluji a očistím, běžná údržba. Proto bych se jich vůbec nebál a hledal nejlépe model z kolekce 2012.

        0 0
    • Georrge  

      nějaký Huny nebo Kelty?:)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.