• Dlabka

    Rozhodl jsem se pro kola Remerx Viking. Ve středu si pro ně pojedu, ale stále nevím, jakou variantu zvolit.

    Na kole jsou oproti fotce zlaté brzdy Oro puro, vlajdy Truvativ Noir, předstacec Team. Sedlovka bude také Noir, jen se zatím neprodává:(

    Design polepů se mi děsně nelíbí!!! A ty co mají na testovacích kolech prý nedodají, tak ty „ornamenty“ sundám a v reklamce si asi nechám udělat vlastní.

    Jen bílé dráty nemají prý zatím vychytané a barva se prý odírá. To že váží o 00 nic víc je mi jedno.

      

    Anketa: Teď jen jakou barvičku ráfků a špic

    3x
    12%
    0 0
    • Dlabka  

      Pokud ne Vikingy, tak jakou alternativu? Už se to tu řešilo, ale spíš bez výsledku:(

      0 0
      • Hnoj  

        Nějakej ruční náplet, za tyhle peníze 100% zapleteš lehčí kola…

        0 0
        • destr  

          Furt ruční záplet…to teda vůbec nechápu, jak je možny, že se prodávaj crossmaxy, když sou skoro 2× dražší a těžky sou taky…

          0 0
          • Vilém  

            A napadaji te nejake jine varianty v cene ± 7500,– ?

            0 0
          • Hnoj  

            To mě taky není jasný, nenašla by se nějaká pomazaná hlava, která by mi to vysvětlila?

            0 0
            • jecnak  

              Asi design i kdyz to je diskutabilni a nativni ust.

              0 0
              • Hnoj  

                Uznávám, že UST je hodně dobrá věc. Ted mi trošku leží v hlavě vyzkoušet jako druhý pár kol ZTR355 nebo tu mám pár kousků GALUSKOVÝCH mtb ráfků DRC, hmotnost 327g, ale trošku se bojím dostupnosti a ceny galusek…

                0 0
          • RomanH  

            Ze by UST ? Cenu nesmis brat od Kastaru…

            0 0
        • Dlabka  

          Do 7500 si zas tolik vybírat nemohu…

          Také jsem zatím nepochopil, jaká je výhoda ručně zapletených kol.....

          Přítulka má Fastdisc na WTB laser disc lite a super.

          0 0
          • Vilém  

            Vyhody? Lepsi servisovatelnost, muze byt podstatne nizsi vaha.

            0 0
            • Dlabka  

              A nebude hmotnost na úkor tuhosti? Nemohu srovnávat, pouze spekulace…

              Se servisem u Vikingů nevidím problém..........

              0 0
              • jecnak  

                Spis asi jde o dostupnost nahradnich dilu. Treba na dovolene v zahranici tezko sezenes nahradni drat.  Stejne tak nevim jak je to aktualne s dostupnosti jinych nahradnich dilu. Tesina veci je tam nestandardni.

                0 0
            • stumf  

              Servisovatelnost neberu jako důvod, dráty a ložiska už se dají koupit na kdejaký zapletený kola. Výhoda zapletených kol je podle mě jejich tuhost a možnost peciálního výpletu. Kdyžto u ručne zapletených můžeš víceméně vybírat pouze z kříženého nebo radiálního výpletu, navíc zde hraje velkou roli kvalita zapletení, stále jsou servisy co to prostě neumí. Průmyslově zapletený kola jsou většinou měřena tensometrem a ve všech drátech je stejné napětí.

              0 0
            • destr  

              Otázka je, jestli za 7t zaplete dostatečně tuhy kola…ty remerxy budou podle mě dost pevnější.

              0 0
              • Hnoj  

                Myslím, že cena s tuhoustí moc nesouvisí. Je to o pevných drátech a ráfku, což se za 7500Kč (to stojej Vikingy) určitě naplést dá…

                0 0
                • Raver  

                  Dufam, ze nechces povedat, ze Revolutiony alebo Sapim Laser su tuhe vyplety, lebo to naozaj v porovnani s Mavic Crosmaxymi alebo Remerx Vikingami nie su a nikdy nebudu…

                  0 0
                  • kubad  

                    nesmíš dávat papírové ráfky, které neumožní dozažení výpletu

                    0 0
                • Dlabka  

                  ale pokud budeme koukat ještě na design, tak už je 7500 na ručně zapletená kola málo.

                  To je pro mě další velká výhoda Vikingů.....

                  Když dám jen za ráfky 2 – 3000, tak musím ošidit zbytek. Když dám za náboje 5000, také nemám na ráfky a dráty. Tak babo (Hnoji) raď

                  0 0
                  • destr  

                    Tak mladá má zapleteny kola, co maj cca 1360g a stáli právě těch 7500, ale to bylo z protekce :-D

                    0 0
                    • Raver  

                      Mam teraz dva sety kol okolo 1550g (Novatec 711/712 + Equalizer 23) – jedny s DT Revo a druhe so Sapim Race a napriek vyssej hmotnosti Vikingov posledny mesiac preferujem pri jazdeni prave Vikingy, lebo jazda v terene je o niecom inom.

                      Hrat len na nizku hnotnost bez zohladnenia dalsich dolezitych vlastnosti kolies je prinajmensom divne…ale kazdy si je strojcom svojho stastia :)

                      0 0
                      • destr  

                        Tak je rozdíl, jestli na nich jede devadesátikilovej chlap nebo 53kg holka ;-)

                        0 0
                  • Hnoj  

                    Já nevím. Už dlouho jsem nejezdil na kole klasický výplet, takže těžko můžu porovnávat tuhost Vikingů (nebo zde milovaných X-max) a ručního nápletu.

                    Ale podle všeho kolem 7.5K už by se mělo dát naplést Novatec 711, 712, Laser a XR4.2D…

                    O tuhosti se tady můžem hádat do nekonečna, ale toho nebudu účastnit, protože fakt nevím.

                    0 0
                  • Pic  

                    Ty co mám na kole v profilu- DT Swiss 240s, Sapim Laser, DT Swiss 4.1. stály 7900Kč a podle mě budou kvalitativně víc než srovnatelné s Vikingy. Chce to jen mít trpělivost a hledat.

                    0 0
    • stumf  

      Bral bych černé, nebo bílý ráfek a černý výplet. Váha rozhodně není zanedbatelná, uvádí se že je to 3g na jeden drát, takže kola s bílým výpletem budou o dost těžší a to o 150g oproti černému výpletu.

      0 0
    • Dlabka  

      Tak už jsou doma! Vyzvednuto v Remerxu.

      Mají v tom trochu bordel.......­.......   ty co jsou na netu s těma klikihakama se už nedělají. Jen ty co jsou na MTBS.

      Vzal jsem bílé ráfky v kobinaci s černou. Děkuji publiku za nápovědu:)

      Dostal jsem tři černé špice a vysomroval jsem jednu bílou:)  S tou váhou to pořádně nevědí ani v Remerxu. Rozdíl je na fotkách......­......  tak není důvod nekupovat bílé. Snad jen větší šance, že se oloupe barva.

      Rychloupínáky co jsem k tomu dostal vypadají dost šeredně. Leštěný hliník, nápis open close brrrr. Jak made in china!!!!

      No a kola vypadají suprově! Hmotnost je trochu jinde, ale ne o moc.  Je to lakem a páskou. Bez pásky se vejdou do té toleranc.

      Zítra vyzvednu na poště Joe's no flats a doufám, že vše i vyzkouším. 

      0 0
      • Dlabka  

        Dohromady tedy cca 1740g.

        Jsem zvedavej co budou dělat v terénu. Časem přidám i foto na kole

        0 0
      • Pavel100  

        Upínáky jsou nádherný výstavní kousek za které se nemusí stydět ani Remerx:-(

        Přidej fotky jak vychází dráty z příruby nábojů…díky

        0 0
      • Hádě  

        tak ať slouží k tvé spokojenosti !

        0 0
    • Kubiczech  

      …a prý že až na podzim. (: Nahoť fotky na jak vypadají na Koně.

      0 0
      • Dlabka  

        Instalace Joe's no flats naprosto bez problémů na Maxxis Ignitor drát jetý cca 1000km velkou auto pumpou bez bublinek.Snad to do zítra neujde.

        Najel jsem asi 2km po silnici, bo stále prší, tak toho moc nepoznám.

        Jestli chceš ještě nějaké foto toho náboje, tak udělám někdy venku, až nebude pršet

         
        0 0
        • jack  

          dělají se i na centrlock a nebo budu muset nějakou dobu čekat.dík

          0 0
    • JiriFR  

      Ahoj Dlabko,

      také zvažuji Vikingy (celočerné). Chci je na podobné kolo jako máš Ty (Stumpy FSR).

      Můžeš prosím postupně popsat pocit z jízdy? jde mi hlavně o chování v těžkých kamenitých pasážích a sjezdech. Jezdím vyloženě enduro trasy, a tak bych jinak místo Vikingův volil osvědčený DT revolution + XR4.2D. To jezdí kolega a bez problémů.

      Vlastně si nejsem vůbec jistý, jestli do náročného endura dát raději tlumící měkčí výplety, nebo stabilnější účinné Vikingy.

      Také ta úzkost ráfku Viking je dost podezřelá.

      Díky Jirka

       
      0 0
      • Hnoj  

        Takže dneska jsem si VIKINGY velmi zblízka prohlížel.

        Náboje (minimáně jejich interiér) jsou NOVATEC DB811SB a DB812SB, takže náboje by nemusely být špatné.

        Zpracování laku drátů není nikterak úžasné, ale dráty je možné po dohodě dodat v JAKÉMKOLIV barevném eloxu nebo práškovém laku, takže pokud chce někdo zelené, nenebude to pro­blém…

        Váha kol = 950g/zadní, 850g/zadní černé ráfky+bílé dráty… 

        0 0
        • destr  

          Teda váha nic moc no…

          0 0
          • capo  

            Na to, že tyhle náboje (tedy pokud to jsou ony), váží 191g + 268g, tak váha opravdu žádný zázrak… Já jsem v minulosti zkoušel v remerxu zjistit, jaké náboje dávají na kola Fastdisk Revolution, ale nedostal jsem to z nich…

            0 0
            • Hnoj  

              Píšu přece, že jejich INTERIÉR A OŘECH je z produkce NOVATEC, tělo náboje si buď dělají sami a nebo si to zadali vyrobit, protože náboj viking se nejvíc podoobá crossmaxu…

              0 0
              • capo  

                nojo, mě to pak došlo hned v zápětí, že ten náboj vypadá úplně jinak, ale tady ty příspěvky nejdou editovat, tak jsem to nechal být :)

                0 0
      • Dlabka  

        Kdyby stále nechcalo, tak bych třeba i některé technické pasáže vyzkoušel. Takhle jen 300km bahnem a něco po silnici. Při pár horších sjezdech mi kolo přijde ovladatelnější, takové hrajvější, ale námám s čím adekvátním porovnat. Také jsem přešel na Joes no flats.

        S kolama zatím naprostá spokojenost, jen ty polepy bych chtěl v jiné barvě. O rychloupínákách už jsem psal.....

         
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.