Remerx Magic AL 24 drátů - máte je někdo?

67 nepřečtených
  • Mark-H14

    Vím, že je zde hodně vláken, kde se řeší Remerx Viking, Magic, MTB Disc 7325 Pro atd. Nicméně jsem se nikde nedočetl právě o Remerx Magic AL 24 drátů.

    Kola by měla být pro manželku 52kg, polní a lesní cesty, asfalt a lehký terén, cca 3000km/rok. (je mi jasné, že to tady už někteří vědí z jiných vláken – díky za cené rady)

    Předběžně jsem domluvený s „hnojem“ na kombinaci Remerx Magic, novatec D711 + D712SB + Sapim Race nebo Sapim Laser.

    Přesto bych rád věděl jaké jsou zkušenosti právě s Remerx Magic AL, které mají zapleteny na svých nábojích.

    http://remerx.cz/magic-7337/

    Děkuji mockrát za Váš čas a trpělivost Marek.

    0 0
    • Kamikaze 591  

      Myslím, že varianta s magic ráfkama bude naprosto dostačující pro jezdce o hmotnosti 52kg. Také bude lépe servisovatelná. Nevím ale teda, na kolik ti to nacenil. Jestli to s těma novatecama nebude už cenově na stejné úrovni jako u magiců.

      0 0
    • mr.nikdo  

      Pokud se nepletu, tak naba a draty budou stejne jako u Vikingu. Jen tam je jiny rafek…

      V nabach byly problemy, ale ja na nich dal urco pres 3 000 a naba naprosto v pohode. (asi novy model naby)

      Velkym problemem byly spice. Praskaly. A to treba i po 2. na rovne ceste. Ono to i tak cloveka stve, kdyz to meni kazdych 400 km… A to mi oproti jinym vydrzely ty vyplety hodne..

      Mozna se zlepsily, mozna ne. To nedokazu poradit. Od letoska je nemam a jsem o to stastnejsi ⇒ radeji bych to neriskoval a vezmu to od Hnoje…

      0 0
      • šlapatko  

        Možná trochu mimo téma, ale výplety by měly vydržet deseti tisíce km a né tisíce.Při nezávodním ježdění.

        Když prdne ráfek po 20000km, nebo se posere nába, řeknu si něco vydržel.Když centruju několikrát za sezonu, nebo výměna ráfku.Tak je něco špatně.

        0 0
        • mr.nikdo  

          No vsak jo. Proto sly z domu…

          Jinak je pravda, ze ty moje vydrzely dele, nez ostatnim uzivatelum na B-F. Jako, nez se zacali s?at… ;-)

          0 0
          • šlapatko  

            To je smutné.Remerx jsem jako značku bral a snad pořád beru.Jen ty jejich zapletené kola jsou tragédie.nyní i praskající ráfky Magic.

            Jde vidět že kola nejsou nijak testované.Příjde mi že něco vyrobí a tesujou výrobek na lidech.

            Levné kola od Mavicu, Fulcrumu fungují dobře.

            0 0
            • mr.nikdo  

              Ja presel na Mavic. Ale ne na Crossride… :)

              Ale o tom jsem uz tady nekde psal…

              Sem jsem psal proto, aby se jim nejspis vyhnul. On i Tubular (co prodava i TUFO), tak jsou v podstate Vikingy… Co jsem se dival, tak podobna naba a draty jsou i na nejakych silnicnich kolech…

              0 0
            • Joseph de Sax  

              přitom se to má nejdříve otestovat na zvířatech…

              0 0
    • 666biker  

      Vlastnim Magic s AL 24, 1 rok je teraz tomu,mam cca 72kg, jazdim ich na HT, nesetrim ich, zatial nepraskol vyplet, centrovane bolo 1× pred sezonou, a teraz po sezone musim precentrovat tiez zadne koleso, predne je v pohode.

      0 0
    • Mark-H14  

      Zatím děkuji mockrát.

      0 0
    • Mark-H14  

      Ach jo!!!

      Myslel jsem si, že pod mou 52 kg manželkou, která ASI nikdy nebude jezdit náročnějším terénem, ale jen po polních a lesních cestách, asfaltu a občas lehčí terén by to mohlo fungovat. Za 5.900,– Kč, od českého výrobce, se mi to zdálo fajn.

      Asi budu muset přišetřit, aby měl „hnoj“ větší manévrovací prostor.

      Co tedy tahle kombinace? Novatec D711sb, D712sb + bílé ZTR Olympic nebo Arch? + Sapim laser + Sapim niple

      Bohužel ráfek musí být bílý a tímto se okruh podstatně zužuje.

      Ještě narazil na tohle:

      ráfky: ZTR Olympic, hmotnost ráfku 347g, 32 děr

      náboje: Novatec Superlight , uchycení kotouče na 6děr

      dráty: Ritchey WCS zeslabované 2,0–1,8–2,0, černá barva

      niple: ALU

      6990,– Kč

      Jsem myslel, že ty náboje Novatec superlight jsou jen na silnici.

      0 0
      • maajkee  

        Novatec Superlight = Novatec 711/712.

        0 0
        • Mark-H14  

          No absolutně tomu nerozumím, ale těch superlight je asi více, protože je třeba přední 116g/629,– Kč, zadní 173g/890,– Kč, zadní superlight 4 246g/1420,– kč, D711 158g/1440,– Kč a D712 268g/1970,– Kč.

          Omlouvám se za svou neznalost – učím se …

          0 0
          • maajkee  

            Superlighty jsou totiž jak na V brzdy tak kotouče.

            Já na MTB už několikrát zaplétal na těchto:

            Zadní náboj NOVATEC SUPERLIGHT Disc 6 díra 8/9 4 Japonská průmyslová ložiska 32 děr 279g barva černá lesk

            Přední náboj NOVATEC SUPERLITE Disc 6 díra Japonská průmyslová ložiska 32 děr 155g barva černá lesk

            Pak jsou ještě o něco málo lehčí verze pro V brzdy (nebo silniční) bez uchycení na kotouč, to jsou ty co jsi uváděl.

            0 0
            • Mark-H14  

              Je to takle?

              Superlite = 811/812

              Superlight = 711/712

              Jak se v tom má laik vyznat, když jeden prodejce má u Superlite váhu takovou a jiný zase jinou a liší o docela dost a podle ceny to také nepoznám, ty se také líší hodně.

              Nicméně:

              Novatec Superlight 155/179g + bílé ZTR Olympic či Arch + Sapim Laser

              to by šlo?

              0 0
              • maajkee  

                Superlight 155/179g to je zas co? :) To asi nebude hmotnost MTB nábojů na kotouče :)

                Superlight 6 děr čili D711SB/D712SB mají 155g/279g

                0 0
                • Mark-H14  

                  Jasně, překlepl jsem místo 2 na 1 čili ne 179g, ale 279g.

                  V jednom e-shopu jsme stejnou váhu našel i u označení superlite a v jiném zase zcela jinou.

                  U D711SB je většinou uváděno 158g a u D712SB zase 268g.

                  U D811SB někde uvádějí 191g a u D812SB 368g.

                  Ach jo – vzdávám to!

                  0 0
                  • maajkee  

                    Co vzdáváš, není co řešit, prostě kup D712SB a D712SB, ty jsou osvědčený, lehký a téměř bezúdržbový, nevim co pořád řešíš :)

                    Já osobně bych dal nějaký dt swiss ráfky, XR 350 nebo klidně bych se spokojil s XR 400 a dt comp dráty.

                    0 0
                  • Hnoj  

                    D811 a D812 mají OCELOVÉ OSY.

                    D711 a D712 mají ALU osy.

                    Označení SuperLight je nesmysl, který někteří obchodníci šíří po ČR.

                    Dráty WCS mají kování 2.0–1.6–2.0mm, ale vyrábí se POUZE STŘÍBRNÉ. V černé se dají sehnat dráty Sapim a DT Swiss.

                    0 0
                    • Evilcleaner  

                      wcs jsou jen stříbrné? kdy přestali dělat černé?

                      0 0
                      • Hnoj  

                        Černé se nikdy ani nevyráběly. Nechávají se černit pomocí nějaké agresivní soli, ale to se potom oloupe.

                        0 0
                        • Evilcleaner  

                          tyjo ale vždyt i bottico je dodávalo… confused:-/

                          0 0
                          • Hnoj  

                            Bottico je nechávalo černit… DT Swiss je nikdy v černé nevyráběl.

                            0 0
                  • Evilcleaner  

                    711d váží ale 141g bez upínaku;) (převáženo)

                    0 0
    • RUR  

      Přilepím se s dotazem. Neví nějaký dobrý duch něco o Magicích, ale s přímým ocelovým výpletem? Jsou v katalogu na rok 12. Neviděl to už někdo aspoň? Žena bude asi potřebovat nový podvozek, ale vzhledem k tomu kolik najezdí, se větší investice nevyplatí. Hmotnost je super a dráty od sapimu by taky mohly být OK. Co?

      0 0
      • JSt  

        Žena bude asi potřebovat nový podvozek, ale vzhledem k tomu kolik najezdí, se větší investice nevyplatí.

        …na to moje mrdani.

        0 0
      • Mark-H14  

        Radku, také mě to zajímá, ale zatím paní přímo z Remerxu mi napsala tohle:

        Kola Magic se nedělají na 24 děr, protože nejsou k dispozici vhodné náboje.

        Tak jsem jí v sobotu napsal, že to mají ve své nabídce na svých stránkách v pdf souboru. Zatím mi neodepsala.

        Jinak bych byl rád, pokud něco zjistíš – najdeš, abys písnul třeba mejla.

        Zatím jsem zde a jinde dostal XY doporučení, které bych shnul do dvou:

        1. pro mou ženu 52kg, lesní, polní cesty, lehký terén budou ty Magic AL

        24 AL drátů v pohodě

        1. Magic (respektive jejich komplet s jejich náboji) nebrat a to za žádnou

        cenu, protože je to prostě na ho…

        Zatím v tom mám zmatek a už tady nechci s dalšími „hloupými“ dotazy obtěžovat.

        0 0
        • Bafoon  

          já si prošel bodem 2. a pro tvoji holčinu bych dal bod 1. Momentálně to dělám stejně, cool factor je rozhodující :-)

          0 0
          • Mark-H14  

            Zdeňku, mohl bys to prosím trochu rozvést? Klidně emilem. Díky M.

            0 0
            • Bafoon  

              měl jsem vikingy v 29er, povolovali se dráty a to prakticky od první vyjížďky. Byly na reklamaci u RMX tuším 2×, pak jsem je chvíli dotahoval doma a pak se mě naštěstí hnoje zželelo a vzal mi je na svý triko zpátky. Teď ty kola jezdí pod holčinou cca 60kg, rekreačně, takové to brouzdání krajinou na pohodu, polní lesní cesty a drží. Slečna je měla za poměrně megaluxusní cenu – lehký, barevný, levný a pro ni super tuhý kola :-)

              0 0
        • Mark-H14  

          Paní z Remerxu mi dnes odepsala s tím, že se spletla. Náboje pro 24 Sapim drátů mají, jen dodací lhůta by byla tak v polovině ledna.

          0 0
    • Mark-H14  

      Tak a teď mám dilema!

      1. Remerx Magic AL (24 AL plochých drátů + Remex náboje, 1590g) za 6.200,– Kč

      nebo

      2. ZTR Olympic (32 Ritchey WCS zeslabované 2,0–1,8–2,0, + Novatec D711, D712, 1500g +/-20g) za 7490,– Kč

      Bude mezi nimi výrazný rozdíl na to manželčino bajkování? Pokud by chtěla časem přejít na bezdušový provoz je mezi nima nějaký rozdíl?

      Ještě jednou díky moc za info. M.

      0 0
      • xshreck  

        Od hnoje jsem kupoval před rokem magic+novatec+sapim 28 drátů – mělo to bez RU těsně pod 1500g

        0 0
      • Smazaný účet  

        Ac ti nenapisu vsechna technicka pro a proti, volil bych druhou variantu…ZTR = snadno manzelku pripravis o dusi, coz se muze hodit:)

        0 0
        • Mark-H14  

          lukasi,

          u Magiců jí o duši připravit nemůžu? Nebo je to obtížnější? Je v tom ZTR jiné? Díky.

          0 0
          • Smazaný účet  

            ZTR jsou delane jako bezdusove rafky-maji bezdusovou patku, pro konverzi na bezdusaky staci zalepit diry po niplech. Jak je to u Magicu nevim.

            0 0
            • maajkee  

              Jaký ZTR ráfky jsou nejodolnější a unesly by mojich 100kg? Docela rád bych příští záplety pojal jako bezdušáky.

              0 0
        • Mark-H14  

          xshrecku,

          tuto třetí variantu jsem opoměl. Jsem s Hnojem předběžně domluvený :

          3. Remerx Magic, 32 drátů Sapim Race, Novatec D711, D712SB Hnoj psal : Váha cca 1600g. Asi máš od něj jiné – lehší dráty.

          0 0
          • xshreck  

            jojo, moje mají ecelých 1600 s origo RU. mám o 4 špice míň + lehčí dráty.

            ty ZTR jsem jen zesrandy dal do vyhledávače a jsou i pod 7

            0 0
            • Mark-H14  

              Opravdu pod 7??? Se stejnými náboji i špicemi?

              0 0
            • Mark-H14  

              Já je našel jen za 6990,–, ale v černé barvě. Bohužel potřebuji bílý ráfek a tam chtějí + 500,– Kč, což je 7490,– Kč

              0 0
              • Hnoj  

                WCS se nedělají ČERNÉ !!!!

                Jinak s WCS dráty se to vcelku bez problémů dá řešit i pod 6900Kč… I s bílým ráfkem.

                0 0
                • Mark-H14  

                  Tohle je ta nabídka, kde píšou černé dráty. Odepsali mi, že za příplatek 500,– to bude s bílým ráfkem.

                  http://www.mikebike.cz/…erlight/3704

                  0 0
                  • Hnoj  

                    Dráty WCS se vyrábí jedině stříbrné a to v kování 2.0–1.6–2.0 a nebo 1.8–1.5–1.8mm, dají se načernit pomocí nějakého chemického procesu (což se nakonec stejně oloupe).

                    Pokud nabízejí dráty WCS 2.0–1.8–2.0, tak buď lžou a nebo naprosto netuší, co prodávají…

                    0 0
                    • vladaza  

                      Kde se dají koupit ty 1,8/1,5/1,8 a kolik stojí kus? Kdysi před lety jsem je kupoval v Botticu, ale ted¡ nabízejí jen DT 2/1,5/2.

                      0 0
                      • kubad  

                        Ritchey Logic WCS kováním za studena zúžená špice, rozměr 1,8/1,5/1,8 mm,

                        Materiál+pevnost jako 120021. Hmotnost při 265 mm 4,1 g

                        délky v mm:248,250, 252,253,258,2­60,261,262,263,264,265,2­66,267

                        268,269,270,2­72,273,274,276,277,278,2­80,283,284,285,286,288,2­90,291

                        292,293,294,2­95,296,297,298,299,300,3­02,304,306,308

                        120022

                        Ritchey Logic WCS 1,8/1,5/1,8 mm – bez niple 4kč

                        Příplatek za provedení v černé barvě (dodací lhůta 4 týdny) elektroforéza 4kč

                        z ceníku botica 2011, na stránkách to tuším vůbec nemají

                        0 0
                      • Vilém  

                        Jen maly dodatek k tem prumerum. Ty na ktere se poptavas jsem nikdy nepouzil, ale na tech vyse zminovanych mam napletenejch nekolik kol a ve skutecnosti maji bliz k prumeru 2–1,7–2, nez k udavanym 2–1,6–2.

                        0 0
                      • Hnoj  

                        Upřímně řečeno si myslím, že drát 1.8–1.5–1.8 je dobrý tak max. do 50kg majitele, víc určitě ne…

                        0 0
                        • maajkee  

                          Taky bych řekl, kamarád měl na spešloj na origo kolech 1.8–1.5–1.8 a praskalo to pořád má cca 90kg.

                          0 0
                        • Evilcleaner  

                          no podle mě je docela jedno jestli 1,8 po celé délce jak se občas dělají levné záplety s pokusem snížit váhu nebo 1,8–1,5–1,8. a do nějakých 65kg to je ještě relativně v klidu na xc. stejně nejslabší místo bude v ohybu u hlavičky a ty ztenčené by mohly relativně vydžet více, protože se v rámci pružné deformace protáhnou více a nenamáhají tolik právě ten ohyb. jinak ale obecně mít u hlavičky 1,8mm je málo, o tom žádná.

                          0 0
                          • mxv  

                            A co takhle vzadu ke kazetě a vpredu ke kotouči dvojky a na druhou stranu 1,8?

                            0 0
                            • Evilcleaner  

                              ja ti nevím, prostě 1,8 u hlavy je jednoduše málo, pokud to není hodně lehký jezdec. když vezmeš 1,8–1,5–1,8 a 2,0–1,5–2,0 tak ty druhé mají mnohem lepší šanci přežít (vždyt někteří jsou na nich schopni i jezdit DH, ale to je hodně o technice) a váhová úspora těch prvních je v řádech pár gramů.

                              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.