• scret

    Jak uz napovida nazev, jakou vidli dat na Force? mam v merku budto Pika Dual Air 140mm nebo Marzoku AM1 SL 160mm, oboji na pevnou osu… Prosil bych jezdce a majitele Force aby napsali svy zkusenosti s vidli 140mm ktera na tech kolech byva v zakladu… nebude tech 160mm uz na to kolo moc?? nebo mam moznost na Maguru Wotana v podstate za sejnej peniz jako vsechny tyhle zminovany,ale zas uz precijenom vazi min. 2,5kg, coz uz je brutal zavazi…

    Pripadne jakou vidli byste volili? taky hlavne kvuli chodu atd.

    Diky za vase nazory a postrehy..

    Anketa: Tak jakou?

    1x
    33%
    0x
    0%
    0 0
    • pitos  

      O velikosti předního zdvihu na tomto kole  jsem ti psal už jinde.

      A ohledně vidlice…když jsi omezen financemi tak bych bral Durolux a pokud možno po úpravě.(sám jsem ho dost zvažoval)

      0 0
    • scret  

      nikdo nic? co majitele Forcu??

      0 0
      • Mutant Marana  

        Co zkusit dat do vyberu i FOX 36 FLOAT, nebo VAN, kdyz budes jezdit tvrdejc? Vypadaj moc pekne, zdvih akorat, vaha podobna a na Force by se i hodily…

        0 0
        • scret  

          jéje, ty by se libily,ale problem je ze rozpocet na vidli je cca do 14tis.

          0 0
    • Tušnak  

      Ctěl jsem se zeptat jaké má kdo zkušenosti s kombinací Force a 160mm vidle? Zajímá mě jezdivost ve výjezdech, se 140 mm Floatem jede skvěle, ale uvažuju třeba o Lyrikovi nebo nějakém 36 Foxu, ale pořád nevím, jestli volit vidli se změnou zdvihu, jestli to bude vůbec potřeba? Díky

      0 0
      • Tecumseh  

        Jazdím Force s vidlou Marzocchi 55 ATA2 120–160,dal som ju vymeniť hneď pri kúpe.Vozím ju stále na 160,znižoval som ju asi dvakrát na skúšku,ale nakoľko som nezbadal žiaden prínos vo výšlape,tak som zostal u tých 160.Vyšlapem to čo aj so 100 na Trance.Tých 160 zdvihu s pevnou osou určite nieje na zahodenie hlavne ak jazdíš väčšiu divičinu .S chodom vidle max.spokojnosť,keby som menil tak asi VAN 36.

        0 0
        • Tušnak  

          jj jde mi o to, že často jezdím s lidma delší štreky a tak bych nechtěl aby to kolo bylo vyšší vidlí zbytečně nakopnuté, ikdyž při 140mm je úhel hlavy celkem strmý, jindy si zase jedu zaskákat a projet si drsnější věci, v rámci mých jezdeckých schopností… Ten Force mi právě příjde fajně jezdivý a nechci to zabít, ale nějak jsem si zvykl na pevnou osu. Ještě jsem uvažoval, že bych tam dal Pika.

          0 0
        • fousek  

          No tak jestli se Forcem jezdi dokopce tak jako chodi krasne 55, tak bych uvazoval o snizovani zdvihu:-) I-drive 5 s kratkym predstavcem uz je ve stojkach docela nervozni, pokud je Force na tom podobne  tak by se to snizovani sem tam dalo vyuzit

          0 0
          • Tušnak  

            No právě… ale teď babo raď. Věřím, že vyšším zdvihem se to kolo i částešně zklidní, což by se projevilo i ve výjezdu, sňižování zdvihu bych chtěl ale rychlé, takže mi tady vyšli dva kandydáti, Talas 36 a Lyrik 2-step… U-turn nechci, měl jsem ho a točit furt dokoloa jak mačo mě rychle přešlo.

            A teď: chci citlivou vidli a Talase taky každý haní, že na tom s citlivostí není moc dobře, ale opraoti Lyrikovi by mě vyšel mnohem levněji. Zase ten Lyrik při sníženém zdvihu prý docela znatelně přituhne tak co teď?

            0 0
    • mr.antik  

      Kolik by vážilo to kolo včetně 2.5 kg vidlice? Já to měl stejný problém minulý měsíc, nakonec zvítězil pike, ale ten občas chodí nebezpečně blízko dorazu :-)) Takže bych se klonil k 160mm a to asi k DUROLUXU, o kterým nic nevím, ale rád bych, aby ho co nejvíc lidí vyzkoušelo :-))

      0 0
      • Tušnak  

        jj Pika jsem už na jiném kole dostal na plno, ale to bylo zmrskaným dopadem, ale jinak mi chodem ta vidle vyhovuje, ale dají se za dobrou cenu sehnat 36-ky Foxy… Jsem uvařoval o Talasu, ale každý ho tady haní, že s citlivostí je na tom bídně, to by mi vadilo a podfoukávat se mi to taky nechce nepříjdme mi to jako dobré řešení. Ten Durolux by mě taky zajímal, ale zase chci zachovat i slušnou hmotnost.

        0 0
        • mr.antik  

          Já mam spiš problém, že zatim nevim, jak na tom pikovi všechno naštelovat, aby to chodilo tak jak bych potřeboval. Snažim se jezdit co nejmenší sag, takže se snižovatelnou 160kou a správný sagem by větší rozdíl nebyl. Ta hmotnost je znát – ale o co je třeba Durolux levnější, dá se koupit třeba nějaká lehčí nába, výplet, řidítka a vyšlo by to na stejno (v mém případě).

          0 0
          • Tušnak  

            Tak to je taky možnost… Jestli máš Dual-Air tak ten se dá vyladit dobře,podle mě ti to umožní najindividuálnější nastavení. Taky jsem uvažoval o Lyriku 2 stepu, ale tam je ta cena pořád docela vysoko. Je pravda, že zase na vyšším zdvihu bude i větší sag, tak tím se taky uklidňuju, že to nebude moc nakoplé.

            0 0
            • pitos  

              nakoplé to nebude,ten force potřebuje vyšší zdvih jako sůl.už jsme to někde řešily se Scretem a s tou 160kou to bude imho akorát.

              0 0
              • pitos  

                myslím že to s tou 160kou vycházelo na úhel 68st…to moc nakoplé nebude.na můj vkus spíše málo.Třeba takový pitch od lucie má 67st.

                0 0
                • Tušnak  

                  Tak to čumím. právě že Reign mi přišel už se 160 docela nakopnutý, ale zase ve sjezdu a při skákání to bylo super… samozřejmě taky hrál roli sag tlumiče…

                  0 0
              • Tušnak  

                jsem psal že se 140 je ten úhel hlavy docela strmý… 69 stupnů. Podle mě by bylo akorát, kdyby se to s tou vyšší vidlí dostalo na 68, míň už bych nechtěl.

                0 0
            • mr.antik  

              jo, mam dual air, ale nějak se nezdá, že by se tim nějak ladila progresivita. Navíc se mi přefukuje vzduch do negativky. Na poslední vyjížďce jsem v těžších pasážích (sjezdy na hraně přepadnutí přes řidítka) utahoval trošku ten modrý motion control, aby se to tolik nenořilo, a to mi přišlo celkem dobrý.

              0 0
              • Tušnak  

                Já si to ladil, tak že jsem klidně přifoukl pozitivní komoru a zároveň i negativku na stejnou hodnotu… Více tlaku v pozitivce způsobilo větší progresivitu a v negativce zase lepší citlivost z kraje chodu… nevýhoda je, že když přefoukáš negativku, tak příjdeš o már mm a až jeden centimetr zdvihu a to je škoda:(

                0 0
    • kali222  

      cekam lyrika, podle me se uz ten pike nevyplati: ), proc vlastne trvas na tom vzduchu tady u te vidlicky? : ) ja treba v tehle zdvihove kategorii nerikam NE ani jednomu : ) nechavam to otevrene coil/ air :)) v kazdym vidim neco

      0 0
      • Tušnak  

        Tak pružina má taky svoje:) já třeba bych už chtěl to rychlé snižování zdvihu tak proto. Váhově už v tom taky není takový rozdíl. Nejezdím jen s lidma, co vyhledávají jen náročné terény, ale taky s s lidma co mají rádi cykloturistiku nebo svižnější jízdu a tak v tomto případě bych to využil.

        0 0
        • Tecumseh  

          S tým znižovaním zdvihu by som to až tak nariešil,ja ho mám a jazdím stále na 160,na tú geometriu je to akurát,kľudne vyšlapem to čo aj na HT z reálnym zdvihom 6 cm čo mám ako zimáka

          0 0
          • mr.antik  

            já myslim že třeba na Gardu se to hodí. Ale tam stačí i „pomalé“ snižování.

            0 0
      • scret  

        protoze vzduch je lepsi, muzes si nastavit vidli presne jak potrebujes a nemusis kupovat dalsich nekolik pruzin abys trefil presne kterou…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.