hydrauliky - nestejný chod pístků

8 nepřečtených
  • capo

    Hayes Stroker Trail – na zadní brzdě došlo po dvou letech ke stavu, kdy jeden pístek je vylezlý výrazně více než ten druhý. Brzda teď už nejde seřídit posunem třmenu, protože už je na dorazu.

    Potřebuju vrátit pístky do původní polohy a zároveň zajistit, aby oba dva vylézaly rovnoměrně.

    Už jsem zkoušel vyndat destičky a opatrně zatlačit pístky úplně dozadu. Problém je v tom, že když pak stlačím několikrát páku, jeden zase vyleze víc než ten druhý.

    Předpokládám, že by mělo pomoci trochu namazat těsnění toho který chodí hůře. Zatím se budu pokoušet to řešit bez kompletního rozebírání, takže bych rád věděl, zda je šance to zlepšit jen zvenku (nevím zda k mazání zvolit spíše brzdovku nebo stačí silikon), a nanášet na vylezlý pístek, který pak zatlačit zpět a stlačit páku a tím ho nechat vylézt (tomu druhému musím ve vylézání nějak bránit) a pak znovu a znovu…

    Nebo existuje nějaký lepší postup?

    0 0
    • JSt  

      po dvou letech tam mas bordel. jediny trvalejsi reseni je brzdu vypustit, poradne vypiglovat prase i pistky a znovu naplnit. jinak na silikon radej zapomen ;-)

      0 0
      • capo  

        Hm, manual ti asi dává za pravdu:

        Recommended Fluids and Lubricants

        Use only DOT 3 or DOT 4 brake fluid. Do not use any petroleum-based lubricants, as this will cause the rubber parts to swell. HB Performance Systems recommends the

        use of DOT 3 or DOT 4 brake fluid. Clean the disc and pads only with isopropyl alcohol.

        0 0
    • Mr.Duck  

      Zkusil bych to tak jak řikáš, asi se silikonem

      0 0
    • Burizon  

      Něco, co jsem řešil před nějakým časem já:

      http://www.bike-forum.cz/…-pistku.html#…

      0 0
      • capo  

        Jee, díky za odkaz, tohle jsem při hledání nenašel.

        0 0
    • bluma  

      Mám taky Traily, dokonce jsem montoval ještě jedny kámarádovi, úplně nové dělali přesně to, co popisuješ a seděl mi kotouč na jedné straně. Vyřešil jsem to tak, že jsem oba pístky co nejvíc zatlačil a ten, který lezl víc ven jsem při pomačkávání páky přidržel šroubovákem, aby nelezl ven a míra vylezlosti se srovnala.

      0 0
    • capo  

      Tak jsem pomocí jehly ve stříkačce dopravil DOTku na pístek, několikrát ho prohnal oběma směry, a vypadá to, že je problém vyřešen. Ještě si to musím potvrdit na vyjížďce. Už se na ni těším, dával jsem ještě nové kliky a bowdeny a rozebral a vyčistil řadící páčky přesmykače, které totálně zatuhly…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.