• bagr84

    Nepodarilo se mi v historii najit temer nic ohledne teto verze pythonu, proto dalsi topic o plastich… Tech neni stejne nigdy dost :)

     

    Mate s nimi nekdo zkusenost? Srovnani s WTB Exiwolf, Karma 2.0, Crossmark 2.1,  Nanoraptor, Bontrager XR  (vse kevlar) by bylo super.

     

    Pouziti – tvrdej rychlej povrch, prevazne sucho, rad bych aby drzel na sypkym podkladu, hlavne v naklonech. Presunum po asfaltu se nevyhnu. Lepeni defektu me popravde moc nebavi.

     

    Za kazdej prispevek k veci budu zauzlovan :)

    0 0
    • ememem  

      to si asi dost spatne hladal :-)

      z vlastnej skusenosti – k opisovanemu pouzitiu OK, ale ak ta nebavi lepenie tak si rozhodne kup nieco ine, snad ten nanoraptor, sice som ich nikdy nejazdil ale vsetci co ich mali ich opisuju ako dost odolne, jazdne vlastonosti budu asi velmi podobne. zo skusenosti ti ich mozem porovnat ti ich viem len s CM – obdobne po kazdej stranke, ziadny zasadny rozdiel som nepozoroval. kedze ma podobne ako teba lepenie nebavi tak som tuto kategoriu plastov uplne opustil.

      0 0
    • Hejdik  

      Tak loni jsem odjezdil sezonu na" těhle Pythonech":http://www.eod.cz/…nal.html,pár defektů sice bylo,ale nijak výrazně více než jindy.Na suchu jezdily skvěle,tak jsem letos pořídil kevlarovou verzi jsem s nima naprosto spokojenej a dokud se budou vyrábět,tak si je asi budu kupovat,prostě mi na můj styl ježdění maximálně vyhovují.Na silnici jedou jako ďas a na suchém tvrdém terénu drží.Co se týká šotolinek,tak celkem v pohodě,ale pokud je na cestě souvislá vrstva štěrku,tak znatelně podjíždějí,ale to je dáno charakterem vzorku.Jinak teda na mokru to chce dost opatrně,hlavně na mokrých šutrech.Tam nezabírají.Ale pokud chceš rychlej plášť na silnic a do suchého terénu,tak doporučuju.A ani se nijak  výrazně nesjíždějí.Teda aspoň při mých 70kg.

      0 0
    • siafu  

      tak kevlarové Pythony na dnešní dobu trpí trochu nadváhou:) prostě do 500 g se ten plášť nevleze.

      mám Karmu E-Stick 2.0, rychlostně je na tom asi o něco líp než starší Racing Ralph 07, přičemž víc podrží v terénu. Za mě jako na takový univerzální plášť spokojenost. Do nějakého mazlavého blata nebo tak není, tam je znát, jak ztrácí rychlost, ale na suchý, tvrdší povrch jsou to dobré pláště

      0 0
      • Daf  

        Já co jsem vážil tak měly airlighty vždycky lehce pod 500g. Možná ten tvůj s tou krabicí váží víc. Každopádně jsou to dobrý pláště. Jedou parádně i po silnici. Hustit se dají až na 5 barů. Pro kolo, s kterým se bude jezdit i po silnici je ideální. Já teď vozím CrossMarky. Oproti Pythonům jsou na silnici trochu pomalejší, ale líp drží v měkčím terénu.

        0 0
    • jonti  

      Air light by som sa vyhol, je podobne tenky alebo tensi nez Schwalbe RR, lahky, dobre ide ale picha sa.

      Ta verzia MRC High je v tom o dost lepsia a nie o tolko tazsia.

      0 0
      • bagr84  

        hm, mam pocit ze ma neco pod 600 g coz me uz pripadne dost… Navic ta MRC verze se snad skoro vsude prodava s tim sedym pruhem(mozna se pletu), coz nechci.

         

        Pravdepodobne se tem Airlightum teda vyhnu, jelikoz mam metrak a defektit opravdu nechcu… Chtel sem jit puvodne do crossmarku ale nemaji je dnes na prodejne a potrebuju to hned, proto vezmu karmy, snad budu spokojenej…

         

        Vsem dekuji za reakce.

        0 0
    • pee.tr  

      Využiju téma. Jsou Pythony http://www.kupkolo.cz/…7992_z92265/ výrazně rychlejší na suchu než Cobry? http://www.kupkolo.cz/…1822_z92319/

      Díky.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.