Michelin Comp S Light UST vs. Hutch. Python UST

8 nepřečtených
  • Alex

    Vyberam plast na zadne koleso (vpredu mam RR), kandidati su Hutchinson Python UST Light '05 a Michelin Comp S Light UST (XCR DRY). Hmotnostne su natom priblizne rovnako. Ktory z nich ma mensi valivy odpor a lepsiu odolnost voci pichnutiu? Chcem ich na XC. Ktory je lepsi?

    Dik.

    0 0
    • Daf  

      S valivym odporem je na tom python o malinko lip. Odolnost proti pichnuti ma podle me lepsi Comp S Light. Python by byl lepsi v klasicke verzi tedy ne Light.

      0 0
      • Alex  

        Python v klasickej verzii je tazsi o 100g ako Comp S light. Ako je natom s vyskou (objemom) Comp S Light? Je to vyrazne menej, alebo rovnako ako u Pythona? (zaujima ma aj pohodlie)

        0 0
        • Daf  

          Klasickej Python vazi 730g, ale zase jsem s nim mel za celo sezonu jen nekolik defektu. Python light jsem si koupil loni a odjel na nem 2 zavody. Po druhym zavode jsem nasel 4 drobne defekty. Problem byl ze jsem je nemohl zalepit protoze Light neni zespodu pogumovanej a uchzi to pod zaplatou :( Micheliny jsou taky super, ale tolik zkusenosti jako s Pythonama s nema nemam. Co se pohodli tyce je to tak nastejno oba plaste jsou zhruba stejne vysoke a Michelin je mozna jeste o kousek sirsi. Co se defektu tyce nenajezdil jsem na nich zatim moc, takze tezko rict. Zdaji se ale OK.

          0 0
        • igor  

          Python UST Light bol pre mna pohodlnejsi nez Comp S light, ale zato defektov som mal pozehnane. Comp s light sa mi zdali aj celkovo univerzalnejsie, Pythony boli pre mna ok iba za sucha najma vpredu. Ale tam mas RR..ozaj preco si ho nedas aj dozadu? ja ich mam teraz v 2,25 aj ked uz nie v UST verzii a som celkom prijemne prekvapeny v porovnani s Michelinami a Pythonmi.

          0 0
          • Alex  

            Ano vpredu mam RR 2,25 a dozadu sa ho bojim dat, lebo si myslim, ze ho rychlo znicim. Bohuzial, ked sa chcem dostat do lesa, tak musim prejst 10 km po hnusnom asfalte a to ten plast dost nici. V predu mam nanom najazdene 1000 km a uz to nanom je vidiet. Bojim sa, ze ked ho budem mat aj vzadu a „zafejkujem“ na asfalte (co sa mi niekedy stane hoci to nechcem), tak tie spunty zmyznu a potom ho mozem cely vyhodit…

            0 0
            • igor  

              no neviem ci compy alebo Pythony budu na tom lepsie co sa tyka zivotnosti. na RR som ale spozoroval este jednu vyhodu, dobre sa cisti na rozdiel od Pythonov.

              0 0
    • Daník  

      Když pohledáš ve fóru, najdeš odkaz na německý test (sice ne UST).Tam má valivý odpor Comp 23,1Wattu a Python 26,2 – tedy více=hůře.V o­dolnosti proti průrazu též nepatrně lépe Michelin- 55 : 50 (cm-výška dopadu tělesa).Jezdil jsem oba jen v dušové verzi a pohodlí má Python mnohem lepší.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.