• Pekáček

    Asi už se o tom psalo, přešel jsem z Goldů na Air Lighty a hned na první jízdě jsem ho rozřízl na boku, pak defekt a hned na závodě další. Loni s Goldama nic. Jaké máte zkušenosti vy? Dík.

    0 0
    • ravel  
      • lehce offtopic – ja jezdil ALLIGATOR Gold Kevlar a jednu jsem potvoru trhnul na boku jak Ty, druha mi vselijak popraskala na spoji zlute a cerne. HUTCHINSON uz nikdy vic.

      P.

      0 0
    • Standa  

      Mám air light asi deset dní a dva defekty.Pláš? mi vyhovuje-pohodlnej,celkem rychlej na všech površích(kromě bláta-tam se zasírá),ale jestli budu víc spravovat duši než jezdit, tak nevím-asi půjdou do koše. Je něaký rozdíl mezi air light a gold v pevnosti?

      0 0
      • Pekáček  

        Právě kvůli defektění asi skončí jako trénikgový. Rozdíl je v TPI, tuším 127 Gold a 66 Air Light. Předpokládám tedy, že odolnější je Gold.

        0 0
        • Daf  

          Myslim ze nemas pravdu s tim TPI. Jedinej rozdil je ve smesi, ktera je u airlightu lehci a rychleji se sjizdi. Kdysi jsem vozil Airlighty a defektu bylo malo. Myslim ze mezi goldem a airlightem nebude v odolnosti vyraznej rozdil.

          0 0
      • Lukster  

        Tak já mám zatím se Scorpionem Air light jen ty nejlepší zkušenosti.Sice jsem na nich nalítal zatím jen cca 400km,ale jsou fakt super.Sice jsou těžké,ale ještě jsem s nimi nepíchl a to v nich vozím 100g duše.A nedá se říct,že jezdím ve sjezdech opatrně a pomalu…Verzi gold bych si na kolo nenasadil už kvůli těch žlutých proužků:-).

        0 0
    • jose  

      Tak já si nemohu stěžovat, jezdím už je cca 2roky, jak treninkově, tak na závody. Měl jsem tak minulej rok 5defektů, letos jen 1. Ale hustím 3,5–4.Jsou už ale dost popraskaný.....

      0 0
      • biker.rm  

        Pythony už jezdím hodně dlouho. 3 roky jsem válčil na goldech a nemám na ně křivého slova. Minulý rok jsem dal airlighty, abych ušetřil pár gramů a začal jsem mít hodně defektů a dvakrát jsem ho říznul.Už měíc jezdím pythony tubelessy + do blátivého terénu mosquita na přední kolo aje to opět pohoda. co se týče tpi, tak jsem přesvědčen, že mají všechny stejné tpi 127. Rozdíl je akorát v tom, že na airlightech je míň materiálu, aby se dostali na dobrou váhu a z toho plyne jeho menší odolnost. Myslím si že hodně záleží i na správném nahuštění. José foukat ho na 4 se mi zdá docela hodně to musí být jak šutr a nemůže mít dobré jízdní vlastnosti. Já jsem ho jezdil na 2,7 a bylo to v pohodě. Teď jezdím tubelessy na 3,2 a jsou pohodlnější než klasiky na 2,7. Zní to asi dost hloupě ale je to tak.

        pythonystům zdar

        0 0
    • MartinXC  

      Jezdím na Airlightech už asi 3 roky (Python, Mosquito, Scorpio, některé 2.0, něco 2.3) Nešetřím je, ale ani defekty nesbírám. Před 3 lety jsem jeden rozřízl na boku, ale jinak vpodstatě nic, 2–3 defekty ročně. Jejich jediné mínus je, že rychle odcházejí – vepředu 1, vzadu 2 za sezónu. Airlight má TPI 127, má na kordu tenkou vrstvu tvrdého materiálu jako základ, běhoun má pak něco jako protektor – měkká guma, která nese dezén.

      A musím přidat, že jsem neměl lepší kombinaci na maratony než Mosquito vepředu a Python vzadu – do většiny terénů i do sněhu. KDyž vyloženě po cestách (a vozík za sebou), pak Python i dopředu. Do opravdu rozbitého terénu dopředu Scorpio, do rozbředlého sněhu Scorpio dopředu i dozadu, do hodně (řídkého) bláta Mosquito dozadu a dopředu.

      Teď v rámci hledání laboruju s Kleinama a Verticalem, oceňuju ještě větší objem pláště (=pohodlí), ale ta váha…

      0 0
      • Pekáček  

        Chtěl bych všem poděkovat za vaše názory, myslím že to s nima ještě zkusím :o) Ale vážně, oni jedou skvěle a jsou velmi pohodlný, těžko najít za ně náhradu. Vertical 2,3" je tak nějak stejně velkej, ale má špunty a tak se jeví větší, řekl bych že je ale méně pohodlnej – Pythony jsou v tomhle fakt nedostižný, rozdíl cítím i na fullu (co ještě nevezme vzduch v tlumiči, musí vzít vzduch v plášti). Nanoraptory vypadaj docela dobře, ale slyšel jsem že jsou též míň pohodlný. Takže Pythonům (Pythonystům) zdar!

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.