Elite Novo Force 2017 8s nebo Elite Qubo Power MagPack 8s

21 nepřečtených
  • Tomino35

    Zdravím, vím že je toho tady spousta, ale přímo konfrontaci těchto dvou trenažérů jsem nezaregistroval, navíc jsou to většinou staršího data a pokrok jde dopředu a navíc spěchám…

    Dotaz jednoduchý, zejména uživatelů, nemohu se rozhodnout mezi těmito trenažéry, kde Qubo je cca o 1tis dražší. Dočetl jsme se, že Elite Novo Force Elastogel, je plně dostačující trenažér, splňující nároky, naproti tomu jsme četl, že Qubo prý více simuluje opravdovou jízdu, už jen tím, že vlastně na brzdu se plášť přiloží vlastní váhou jezdce, prý má i mírně pohyb do boku, aby byla simulace ještě větší. Máte někdo zkušenosti z oběma, děkuji mnohokráte.

    Anketa: Jaký trenažér ...

    0 0
    • petyn  

      Já mám ten Novo Force a podle mne plně dostačující. Nevím jak má Qubo pohyb do boku když je pevně uchycen za zadní osu,ale možné to je nemám s ním zkušenosti. Ono aby se ten pohyb do boku nepřehnal a ono pak něco nepovolilo :)

      0 0
    • blaf  

      Zadny pohyb do boku kvůli simulaci. Malý Pohyb tam je, ale nic to teda nesimuluje. Hlavní rozdíl je brzda. Qubo má fluidní a odpor neroste lineárně jako u magnetického, což je přirozenější.

      Trenažéry jsou na h…o všechny.

      0 0
      • Blunderbuss  

        Ale houby. Qubo je typ rámu. Elite Qubo Power Mag má stejnou magnetickou odporovou jednotku jako Elite Novo Force. Rozdíl mezi oběma trenažery je pouze v rámu a přibaleném příslušenství (podložka, DVD, …).

        0 0
        • Tomino35  

          U Qubo jsem se právě dočetl, že právě díky své konstrukci působí na brzdu jezdcova hmotnost, jak v reálu… což při pohledu na Qubo i zní logicky… Tudíž vlastně můj dotaz zní, zda se vyplatí připlatit zhruba 1tis za tuhle „konstrukci“ či je to prakticky jedno a postačí Nov Force – chtěl bych tak cca 60min podle videa+zátěže každý večer protočit nohy.

          Tady jsem si našel i videa, jak to vypadá v akci…

          Novo Force:

          https://www.youtube.com/watch?…

          Qubo:

          https://www.youtube.com/watch?…

          u toho Qubo mi příjde kolo více „dynamické“, ale aby to nebylo naopak na škodu – rámu nebo tak něco

          Proto ocením každou zkušenost.

          0 0
          • Blunderbuss  

            Ty jsi, koukám, pěkný japanolog.:-) Rozdíl v obou rámech je celkem zřejmý. Zatímco u Qubo se o přítlak pláště na váleček stará gravitace a závisí na hmotnosti kola a jezdce, u Novo Force je přítlak dán nastavením přítlačné síly upínacího šroubu odporové jednotky. Ze sedla se na obou pojede dost blbě, ale na Qubo si ještě odlehčíš a o to bude jízda ze sedla horší. Já mám Qubo Power Fluid (chtěl jsem fluidní trenažer) a ze sedla na něm nejezdím. Službu podle mě odvedou úplně stejnou, skladné jsou oba zhruba stejně a ten rozdíl v ceně dělá patrně to přibalené příslušenství.

            0 0
            • Tomino35  

              No to ani nééé, ale ty videa byly tak nejlepší na podívání, jak fungují oba trenažéry… Moje vize, dívat se u jízdy na youtube, kde jsou super videa z 3D pohledu a podle terénu to i pěkně napíše, co mám dát za obtížnost, tohle bych chtěl dělat snad i denně 60 min. Co se týká příslušenství, ta podložka se dá koupit od Force za 170 Kč nebo Elite za 320 Kč, ten DVD trénink není potřeba, je též na youtube, takže mě spíše jde o to, jaký trenažér si více „užiju“ a nejsem lehký jezdec, jsem vysoký a tím pádem i hmotnost je vyšší… Takže i toto mě zajímá, která konstrukce trenažéru je pro mě vhodnější…

              0 0
        • blaf  

          J, mas pravdu, sorry.

          0 0
    • Tomino35  

      Tady to píšou, černé na šedém (viz. odkaz)

      • rám trenažéru umožňuje lehké naklánění kola do stran během šlapání, pro umocnění pocitu z reálné jízdy

      http://www.cyklopoint.cz/…-pack-8628d/

      0 0
      • blaf  

        Papír snese všechno.

        0 0
      • Blunderbuss  

        To tam sice prodejce píše, ale realita je jiná. Žádný velký pohyb, jako třeba Kinetic Rock and Roll, Qubo rám neumožňuje.

        0 0
      • Breakpain  

        lehké znamená v rámci mm :-) (osobní zkušenost)

        0 0
    • Breakpain  

      U Quba máš jednu velkou výhodu – nemusíš nastavovat přítlak kola. Takže jen upneš kolo a jedeš – za předpokladu, že máš stejný tlak v gumě, budeš mít vždy identické vlastnosti …

      Z pohodlnosti bych si připlatil ;) …

      Jediná nevýhoda – když jsi lehký a spurtuješ ve stoje … pak nadlehčuješ zadní kolo :-).

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.