• vpa007

    Předchozí vlákno Dětské kolo 26 vol. 2 úspěšně přehouplo hranici přes 2000 příspěvků, tak je čas na vlákno nové, lepší (? ;-)). A opět se budeme věnovat pomoci s výběrem stroje pro naše mláďata, recenzím sériových řešení i sdílení slastí a strastí domácích staveb ;-)

    PRAVIDLA VLÁKNA: Vzhledem ke zkušenostem z vláken minulých prosím všechny diskutující o slušnou komunikaci. Dobrá kritika není flusání na věc, ale prostor k zamyšlení a zlepšení. Hulvátské chování, urážení a nadávání budu bez milosti potírat. A nebojte se zeptat, klidně po desáté – není špatných otázek, jen špatných odpovědí ;-).

    • vpa007  

      No a do začátku vlákna dáme nějaký lákadlo… no, mám zrovna v dílně na podlaze takovej dětskej šestadvácovej Dream Build… jako má to ještě rezervy, ale i tak, co vy na to? ;-)

      • Kouba_2005  

        Galusky se nám množí :-D Jak kdybych to už někde viděl smontovaný, jen s jinejma kolama :-)

        • vpa007  

          Mno jo, bude to už 3. reinkarnace tohohle setu rámu a vidle! ;-)

      • zderes  

        Bude to fajn. Protože znám trošku zadání a možnosti, bude to skvělý počin.

        Jinak za mě by byla lepší pevná karbonová vidlice, protože klučina váží cca 25kg a bude na tom závodit. Víc by se naučil i ovládat kolo. Ale vybral si odpruženou, tak co je víc než jeho přání :)

        Těším se na finále.

        • vpa007  

          Dík Zderesi, máš úplně pravdu, ale zadání je zadání a kompromisy jsou kompromisy. ;-)

          Jinak, když už tě tu mám, kámo, nezůstala ti doma někde v šuplíku ta spojovací „kost“ mezi hazkou a rámem? Musel jsem ji vymontovat ze svý XT, kterou zatím chvíli potřebovat nebudu… resp. kdokoliv jinej, netušíte, kde to sehnat?

      • Polka  

        „Dream build“ zase na RB? Ou :-/ Kola by se na nějaké černé číně pěkně vyjímaly.

        • vpa007  

          RB? No takový bylo zadání, který prostě jako stavitel musím respektovat… (a rád ;-)))

      • vpa007  

        .

    • vpa007  

      Tak stavba včera pokročila… ze začátku jde všechno snadno, žejo? ;-)

      Jinak teda, když jsem čistil XTR kazetu, tak je to fakt pecka, to se klukům inženýrskejm z Japonska fakt povedlo! Pak taky další menší zrada, když člověk používá jetý díly z různých zdrojů, tak mě vypekla propojka mezi brzdovou pákou a řazením. I když jsem papírově vybíral tak, aby páka měla I Spec 2, tak na řazení je nakonec něco jinýho… ale to není nic, co by se nedalo vyřešit, prostě takový zpestření stavby, to známe… Nicméně, kdyby se ten pravej adaptér někomu válel doma, tak beru! :D

      • Kouba_2005  

        A uši, uši si umyl? :-D Kdybys chtěl sundat nápis z představce, tak to jde skvěle acetonem :-)

        • vpa007  

          Myl! Včera! Uši! Představec mýt nebudu, to bych pak musel sundávat nápisy i z sedlovky a karbonovejch ráfků a to fakt nechcu… vůbec mi to totiž neva! :D

      • RapMan  

        ještě natoč video a můžeš konkurovat oldshovelovi …

        • Lucase  

          Toho jsem teď začal sledovat v práci. Jako dobrý koukání :))) Jen už jsem viděl všechny díly. Tak jedu Dream build, ale tam je to o něčem jiném. Tam lítají desetitisíce. Hledal jsem něco dalšího, ale kromě nějakýho rajina, nic nenašel.

          • RapMan  

            jojo, práci mám rád, dokážu se na ní koukat celé hodiny… Člověk má pak pocit, že by to taky všechno zvládl jak on… a v realitě se skoro rok přemlouvám k tomu, abych si zkusil alespoň sám nasadit bezduše :)

            • Lucase  

              Já třeba neustále nabouchaval hlavové paličkou přes dřevo, protože mě nenapadlo koupit zavitovou tyč, matky a podložky :)

              Bezduse jsou v pohodě :)

              • vpa007  

                Souhlas, já tyhle stavby a videa mám děsně rád, dycky si pak jdu koupit nějaký nový nářadí… :D

                @RapMan: Old Shovel je fakt dobrej, taky jej sleduju, ale do něj mám ještě daleko… jednak netočím videa (na to dlabu) a taky nelakuju rámy… to mu závidím ;-)

              • K2  

                Pořídil jsem si závitovou tyč a podložky a hlavové složení mělo pořád snahu někam pod tou podložkou uhýbat (zkoušel jsem několikrát neúspěšně).

                Pak jsem vzal smrkový hranolek a lehké kladívko a za půl minuty bylo tam a šlo to pěkně rovnoměrně (asi jsem stará škola)

                • Lucase  

                  Já to dělal taky tak doposud. Chtěl jsem si pořídit tu zavitovku, ale vlastně nemám ani proč :)

      • kadlec  

        Nejsou ty kotouce pro dite krapet zbytecny? Jako pekny jsou, pokud to je na design

        • vpa007  

          No… když máš na bajku Tufa a XTR, co jinýho na CL bys k tomu dal…? ;-)

        • zderes  

          A co není zbytečný? Naprostá většina staveb tady je pro dítě svým způsobem zbytečná. Ale co by jsme pro ty haranty neudělali :))

        • gerrard  

          No chtel bych videt, jak skladas „lepsi“ kolo na V ckach a shanis lehkou vidlici na V. :) A na druhou stranu, proc tam davat V cka, kdyz jsou dnes dostupne levne kotouce s kteryma je min drbani a lip brzdi.

          • kycis  

            Ted jsem shanel lepsi vidli na 24" na V a i to byl velkej problem, vsechno na kotouce, a hodne uz i na pevnou osu. Natoz na 26"…

          • kadlec  

            Ja nepsal nic o brzdach, jen o kotoucich. Je pravda, ze ty nase stavby jsou vlastne vsechny zbytecny :)

            • gerrard  

              No tak moje určitě ne. :) Kdyby se na tom nemělo pořádně jezdit, tak stavím něco jiného. :)

          • K2  

            Dal jsem na dětskou 26 ku nejlevnější kotouče od Shimana a byl jsem mile překvapený, jak pěkně to brzdí, opravdu jsem to nečekal. Dokonce se mi je podařilo zkrátit a nemusel jsem je odvzdušňovat – prostě nebylo potřeba

            a to nemluvím o drbání se s V brzdami

            • gerrard  

              Vcera sem serizoval Vcka. To bylo strasne, to je vec co na kole nejvic nenavidim. Dalsi takova uz je jen omotavani silnicnich riditek omotavkou.

    • vpa007  

      Tak vysněná stavba hotová, fotky už si žijí týden svým životem, ale páč to někdo mohl přehlédnout, tak to dávám i sem! :D

      Na začátku jsem na oko z tabulky odhadoval 8,7 kg. A nakonec přesně 8,4 kg bez pedálů. Takže když k tomu za pedály připočítáme paušálních 300 gr, tak jsem to trefil přesně. Jo, na to jsou dobrý tabulky a zvážený komponenty :D. Taky bylo super šáhnout si na XTR komponenty (ta kazeta!) a Tufo záplety. To jsou díly, který na stavbu pro svou rodinu nikdy nepoužiji, páč je to nesmysl :D. Jinak na výsledku by se ještě daly honit gramy (karbonový víčko, sedlová objímka,…), ale to jsou už jen blbosti. Nejvíc to kolo stejně shodilo na zápletech. ;-)

    • vrabec_obecny  

      Ahojte, koupil jsem mladému Ultrasonica 26". Chtěl bych mu trochu zvýšit komfort a dát dopředu karbonovou vidlici. Máte nějaký konkrétní tip? Díval jsem se na Aliexpres a nevím co vybrat. díky za info

      • kycis  

        Na biku mu karbonka o moc vic pohodli podle me neprinese, spis usetris par gramu. Lepsi efekt budou mit objemnejsi plaste a spravnej tlak.

    • Nostromo  

      Zdar, doporučíte mi nějaké platformy pro dítě?

    • Majus  

      Zdravím chlapi, kdysi jsem tu narazila na p. Pátíka, který nám postavil pro dceru kola 20" a 24", je na čase posunout kola mladším dětem a tak se pohlížím po 26". Dceři je 8 let, 137cm, 27 kg. Nesme ultra cyklisti, jsme aktivní rodina, děláme od všeho trochu (kola, lyže, voda, turistika), nebudeme jezdit těžké bikové terény (když se nepočítají rozbité silnice a polňačky). Spíš počítám, že bych jí hned dala nosič, aby si už mohla vézt základ sama, až pojedeme na vícedenní výlet na těžko se stanem. Nepotřebuji pro ni Mercedes, ale ani nechci žádnou šunku, ať se jí dobře jezdí. Kolo zdědí dva mladší sourozenci a pak půjde ještě ségřiným dětem, takže se využije. Nevím zda hledat seriovou výrobu nebo někoho, kdo postaví. Poradíte?

      Fotka pro představu z už loňského puťáku po Greenway Jizera ;).

      A ať to jede v roce 2021!

      • oddie  

        Pro tenhle účel nejspíš něco jako Beany Zero 26, Islabikes Beinn 26 apod.

        • Majus  

          Díky, koukám na ně, ta Isla se musí koupit v zahraničí? Nenalezla jsem ji u nás. Ten Beany vypadá zajímavě, akorát mám obavy, že velikostně odpovídá spíše tomu Core 24", co máme od Pátíka. Píšou 125–140cm, z toho mi vyroste už na jaře

          • oddie  

            Jo, pravda, rám je jen 12", chtělo by to tak 14–15". Frog 26" by mohl vyhovovat.

            • Majus  

              Koukám, že se mi neodaslal kus komentáře, v něm jsem zrovna psala, že 16" máme Froga, jsme s ním spokojeni, ale na 26" si s ním nejsem jistá, vydrží to něco? Mám z něj takovej méně bytelný dojem.

              • oddie  

                Jestli má holka 27kg, tak fakt není třeba se bát, i když jí na to navěsíte stejně těžké bágly :D

        • Fra  

          Přidám otaz. Beany znám. Syn 9 133/28. Zero 26 je ok. Chci ale dostat váhu o +/- 0,5 kg dolů – pod 8. Po objevu B-F budu řešit rotaci.(tzn. pláště a duše, z důvodu efektivity, i finanční :-)).Nejsem schopen pročíst vše. Je to cca 200+ g/kolo, takže jak, aby to byl nejlepší průmět ceny, bezúdržbovosti a jízdních výkonů. Jezdíme asfalt a dobré cesty->rád bych i spíš rychlé než terénní zaměření. Díky za rady.

          • pocestny  

            Vypadá to, že pláště Force Innova 26 × 1,95 v drátové verzi snad váží 940g jinde zase psali 860g . Zeptal bych se emailem výrobce, zda tam montuje plášť s drátovou patkou, nebo kevlarovou. Pokud fakt jde o plášť s 860–940g, tak není problém to odlehčit o půl kila jen výměnou těch plášťů. Ale možná se úplně pletu, na fotografii je nějaký INNOVA PRO X BOBCAT… kdo ví

            Jestli tam dávají kevlarovou verzi (a já nevím, zda vůbec existuje!), tak bude odlehčení o půl kila už trošku oříšek. Lehké výplety to kolo strašně prodraží.

            Třeba ty kliky 152mm jsou na místní poměry docela dlouhé a určitě se na nich dá výměnou taky ušetřit nějaké gramy.

            • pocestny  

              Možná mě google zavedl špatným směrem ke značce Force.

              Tady v tom katalogu na straně 32 je nějaký „X Bobcat“ s 490g a dokonce jakýsi Bobcat ultra light s 300g! Těch 490g se mi zdá nejpravděpodob­nější, co tam asi v Beany nasadili. Né že by to nešlo odlehčit, ale není to špatná hmotnost.

              http://www.innovatires.com/…2016-PRO.pdf

          • gersa  

            Mimo pláště můžeš koupit na Ali karbonové řidítka a sedlovku, tam minimálně 2×100g srazíš za investici cca 20USD. Sedlo by asi taky šlo sehnat lehčí.

          • Pán z Dubu  

            Prioritně pořeš ergonomii, kliky jsou nadměrné a chybějí lehké převody. MAX1 Kids 28z 140 mm https://www.bike-centrum.cz/…ne-s-krytem/ jsou poměrem cena:výkon efektivní.

            • Fra  

              Díky za tipy. Priorita je rotace/setrvačné síly. Chápu, že ze 490g se couvá těžko (a draze). Ale i tak, představoval jsem si něco jako:150g plášť, 50g duše.., takže třeba ten 300g ultralight je téměř ok i bez úspor na duších. Samozřejmě hledám i nejsnazší a nejlevnější cestu. Na celek mám cca 15k a cíl je pod 8 kg(kluk není Golem a není trénovaný->nemá sil nazbyt).Pokud z 860, není problém ;-) Výrobci jsem psal. Až odpoví, dám echo, ať víme o čem se bavit. Kliky beru a snížit váhu na trubkách plánuju časem taky, bo po něm bude ještě bratr, tak mám důvod pomalu zlepšovat:-)

              • mirorek2  

                Ale priorita je ergonomie, ne 150 gramů, ani kilo sem tam nepozná tak, jako správnou geo, kliky atd…

                • Fra  

                  Beru. Zkusím nastudovat a proměřit. Taky plánuju ho na to předem prosadit. Nechat projet.. možná při tom natočím a o rady se teď už vím, kam obrátit ;-)) Jinak jsem laik, ale rád dělám věci v rámci možností správně.

                  • mirorek2  

                    Super

                    Ty kliky 140 výše postované jsou za babku a IMHO budou akorát

              • Fra  

                Mmchd, nějaké konkrétní tipy/odkazy na ty trubky z Ali? Sedlo asi budu měnit jen pokud by nesedělo. Zbytek je fakt už zbytečná/drahá gramařina, že?

                • Fra  

                  Info od výrobce je, že tam jsou ty cca 300g ultralighty! To odlehčování začíná vypadat jako finanční a „pracovní“ nesmysl.(možná tak Tubolito S, stejně jezdíme bezproblémové věci a na kolech už to asi jinak nepůjde, navíc to bude pilotovat komár;-)))Samozřejmě tam zkusím něco lepšího/lehčího, ale zaměřím se tedy hlavně na ergonomii. Co se týče dílů, mám asi 3000,– takže bych šel do klik,sedlovky, řidítek a uvidím, jak sedlo. Nebo je ještě nějaká možnost efektivně odlehčit? Taky to dodávají bez pedálů(našel jsem narychlo zeray zp-d 262 276g..)Takže teď prosím o tipy na tyto věci, pokud možno rovnou s odkazem. Nemám přehled a třeba Ali bych jel přes známého..Moc díky. PS: Obecné rady k ergonomii beru taky;-)

                  • Kouba_2005  

                    https://www.aliexpress.com/…9540509.html

                    https://www.aliexpress.com/…4439011.html

                    A kola si kup galuskový od Tufa.

                    edit : ty máš ale véčka, že jo?

                    • Fra  

                      Díkes moc. Ty řidítka..moc parametrů mi to neukázalo, ale to je možná tím, že na to čumím narychlo z mobilu..Jo V-čka :-/ kola už bývají ale stejně palba, ne?

                    • gersa  

                      Spíš tuhle, je ještě lehčí :)

                      https://www.aliexpress.com/…9142304.html?…

                      • Fra  

                        Hoši Vy jste borci! Už to začíná lítat;-) Díky! Předpokládám, že ani nemusím kontrolovat, že je to kompatibilní.. to nestíhám :-))

                        • Kouba_2005  

                          Máš na výběr z mnoha rozměrů, to si musíš vybrat to správný pro tebe.

                      • Kouba_2005  

                        Elita One mě nasrali, tam už nic nekoupím :-)

                        • Rychlej turista  

                          Já jsem spokojený, od loňska na jejich karbonu bez problémů jezdím a otestoval jsem ho i na S24. Nejúžasnější je ovšem jejich sedlo :-)

                          • Kouba_2005  

                            Tak to je dobře, že jsi spokojen. Já potřeboval design v UD matu, což nenabízeli, ale ty odpovědi na dotazy, to mě fakt odradilo.

                          • oddie  

                            Na mě je tohle už moc lehké, neměl bych odvahu na to sám sednout :)

                        • INSP.TRACHTA  

                          Za me Elita One zatím dobra zkušenost – 1× problem, reklamace a komunikace na výbornou (poslali nový kus), 2× nákup (sedlovka, vidlice) zatim ku spokojenosti. Pokud mají kus na německém skladu, dodávka do týdne.

                          Thrust – z nákupu nakonec sešlo – covidem omezené kapacity, ale komunikace seriozní, zrušení objednávky a vrácení peněz bez problémů

                          Teď přijde na lámání chleba u Rockbros – pošta někam zašantročila říjnovou dodávku, koncem ledna končí lhůta a pak dispute. Zatím se k tomu staví čelem, komunikují a pokud nedorazí do lhůty, prý pošlou peníze zpět.

                  • pocestny  

                    Tak to je paráda, že tam dali ten lepší.

                    Pedály bych ti doporučil z Alíka buď dražší Xpedo C260 (pokud ti nevadí žlutá, ostatní byly vyprodané). Pokud něco levnějšího, tak Promend PD-R87. Ještě by se ti mohly líbit tyhle od earlyrider a bylo tu ještě pár dalších pedálů, které nemůžu najít.

                    Řídítka, představce a sedlovky a sedla se tu hodně vyskytujou FCFB, Ullicyc, Toseek, Elita One, EC90 a podobně. Samotného by mě zajímalo, jestli je mezi nimi nějaký rozdíl v kvalitě. Z hlediska ergonomie mi přijde pro děti lepší dát řídítka s větším zahnutím dozadu (backsweep). Číňani to moc neuvádí, takže těžko říct, co je vhodné a co ne.

                    • Fra  

                      Což ale znamená, že zbytek je těžší:-) A můj záměr, že to snadno a efektivně odlehčím..Taky z nich teď dyndat další info o jiných komponentech, je už trochu mimo:-/ Ale jo, svou práci asi umí. 1+ Na tipy mrknu. Díky!

                      • Rychlej turista  

                        Pedály 254 g. Ty menší.

                      • kycis  

                        Ono ja bych tu vahu nevidel jako takovou mantru. Jasne ze musi byt rozumna, ale jestli je to 8 nebo 8,5 nebude v realu podle me extra rozdil. Na zavody Beany neni, a pro bezne pouziti to neni treba hrotit. A jestli mu chces odlehcit o pul kila, vem mu na vejlete bidon k sobe do kosiku a mas minus pulkilo zadarmo :-)

                        Ale rozumim ti, jako vetsinu z nas me to vylepsovani detskokol taky bavi ;-)

                        • Fra  

                          Mí kluci jezdí vždy skoro nazí, někdy bosí a bez jakékoli zátěže. Mají hodnýho tátu:-)

                          • Fra  

                            Vlastně chcem letos začít jezdit trochu vážně. Delší věci turisticky, kratší rychle. Třeba i dojíždět do školy, práce.. Auto nechat děvčatům:-) Vždy jsme měli ultralighty (E.R. Belter 16,20) Teď je čas na změnu. Mmchd, prodal bych tu 16ku..

                            • Pán z Dubu  

                              Začít můžete už dnes a odlehčovat kolo nebude třeba.

                              JJágr uváděl: „Táta mě vždycky vedl k tomu, abych posiloval vlastní váhou těla. Žádné činky, ale dřepy, kliky a podobné cviky, to bylo to pravé. A dělal jsem jich fakt hodně. Nejvíc asi ve třetí třídě, dřepů mohlo být denně takových tisíc až dva tisíce, a k tomu ještě sto kliků. Právě proto říkám malým klukům: když chcete být nejlepší, musíte trénovat víc než ostatní. Mně se to vyplatilo.“

                              Hezký cviky má Zuzka https://www.youtube.com/watch?…

                              Množství jež jim prospěje a přinese potěšení (že pro JJ to byly dávky jak pro celé Kladno, je anomálie).

                              • kejda  

                                To interview se maskérům úplně nepovedlo…

                              • Fra  

                                V podstatě souhlas. Tělo cvičíme většinou takovým způsobem, který užívá vlastní hmotnosti, proporcí ap. Např. lezeme po skalách. Doma je občas něco jako rvačka bez vzteku. Jinak nemám žádné"cvičení pro lepší výkon jinde." Jsme hodně outdoor, takže kolo je skvělá věc pro poznání věcí dál než"za domem." Letos to fakt vypadá i na první vážnější věci (dojet do školy/práce..cca 8 km rychle/ víkend na kolech kolem 30 na den) Přeci jen.. mladšímu je 6.. I když i na té 16" dojel 20km už předloni!! Ale to byl konec sezony;-) Díky ještě jednou za tipy a odkazy. Teď studuju hlavně tu geometrii/ergo­nomii. On i na to zero 26 je úplně jen tak tak. V tom se mi líbí stavitelná řidítka woom..zase se dá hýbat úhlama.. když někdo někde ještě vyškrábnete cokoli přínosného, ať z „hw"či"sw“, budu rád. Už teď mám dobrý pocit, že nejsem jako ti ignoranti, jejichž trpící děti občas na vyjížďkách potkáváme.

      • mykovec  

        Asi by se měly zodpovědět následující dotazy: jaká je zamýšlená velikost rámu, brzdy kotouče nebo můžou být ráfkové, jak s odpružením a jaký je rozpočet?

        • Majus  

          Co se týče velikosti rámu, tak asi podle výšky, na brzdy nemám názor, nechám si poradit. Cena – doufala jsem, že se vejdu do 15 tis. se vším. Přeci jenom to není náš hlavní sport, jenom jeden z mnoha. Tu 24" nám p. Pátík postavil před rokem za 11tis včetně blatníků (na kterých trvám, vím, že pro vás to je směšné :-) ) – a to kolo maximálně vyhovuje našim potřebám. Nezanedbatelný je i faktor, aby se člověk nebál od něj vzdálit bez zamykání na 10 m, když si jde pro zmrzlinu.

          • mykovec  

            Tak do Vašeho limitu je realizovatelná stavba na mtb 26" alu rámu velikostně 15" se vzduchovým Raidonem s pohonem 1×9 –10 možná i 11 s nějakýma základníma kotoučema od Shimana v hydraulice. Dneska je celkem problém díky koroně sehnat díly, ne vždy jsou k mání nejen měniče nebo řadící páčky, problém bývá i s rámem nebo vidlicí.

            Pokud má mít dětské kolo odpružení, je lepší vzduchová vidle než pružina, skrz váhu a jednodušší nastavení k hmotnosti jezdce. K mání jsou Suntourky Raidon (už jen na kotouče) nebo RST First, ty se ještě dělají na V-brzdy. Časem ale ubývá rámů s pivotama na ráfkové brzdy, bohužel.

            Blatníky směšný určitě nejsou, na zimáku je mám taky. I když u toho MTB se tak nějak z podstaty počítá s tím, že se jezdí v terénu kde není jen sucho, často se to řeší jen nějakým tím mobilním mud catchererem, jízdou v blátě není problém blatník ucpat, že se nerozjedete…

            • Majus  

              Díky za rady, víte o někom, kdo se stavbami pro děti na zakázku zabývá a stojí za doporučení? Ideálně Praha, Litoměřice.

              Ucpané blatníky se mi již také podařily, ale nestává se to často, častěji z jejich přítomnosti profituji a děti milují jízdu loužemi, takže to je jasná věc. My na tom kole nejezdíme sportovně, jezdíme turisticky a můj sen je podniknout nějakou delší dálkovou cestu natěžko.

    • Slavik  

      Ahoj,

      pls mám problém s koupí vzduchové 26"/100mm CX vidlice pro dítě 10let, nejlépe tappered, QR 9mm, disk, černá, váha kolem 1.6kg. Na trhu toho moc v současné době není – teda alespoň v rozumné cenové kategorii (kolem 5tis. Kč). Co jsem koukal na nabídku:

      1. Rock Shock Reba, nejlépe, ale cena je ÚPLNĚ mimo mísu (nad 15tis.). Kdyžtak nemám problém s použitou, servisovat umím.
      2. Vidlice RST F1RST 26 Air 20/28,6 za 5000,–
      3. SR SUNTOUR Epixon RL-R 26 Disc černá za 6000,–
      4. Čína BOLANY za 3000,– Má to smysl? (pls, nehejtovat čínu, záruku a pod.)
      5. Něco jiného, co?

      Co by jste vybrali?

      Děkuji za názory a hezké dobré ráno

    • oddie  

      Tak tu mám trochu dilema, na nadcházející sezónu. Na 13" Authora s Rebou, co dát za obutí. Mám tu z kdysi usyslené dva kousky nepoužitých Rocket Ron 26×1,85 Lite Skin Pace Star, krásné lehké kousky. A nebo jestli na to dát radši nějaké 2,0–2,1, co je běžně dostupné reálně asi Rocket Ron nebo Race King, oboje v Performance verzi. Žádné extra terény ani technika se na tom jezdit nebude, závody už vůbec ne.

      • pocestny  

        Na bikroskách se lítá na úzkých a nevadí to. Ale v reálu určitě využijou tlustčí gumu. Jako kluci jsme narvali kolem v rychlosti do patníku třeba … kluci jsou kluci.

        • oddie  

          Uvažuju spíš jestli by je někdo třeba na závody nevyužil líp, nebo zda je nemám nechat pro mladšího, ten je víc drak…

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.