• Bizy

    Rád bych se zeptal na srovnání těchto 3 crosových kol (případně nějaké další alternativy tak do 10.000,–).

    http://e-shop.leaderfox.cz/…2000101.aspx#…

    http://www.sport-racing-bike.cz/…-brake-2015/

    http://www.sport-racing-bike.cz/…rx-540-2014/

    S kolem mám v plánu jezdit denně asi 5km po cestě a 2× za měsíc vyrazit někam na cyklostezku. Měřím 185cm a vážím 100kg, tak ať mě to unese i s baťohem :-). Děkuji za rady a názory (vím že to není moc na nové kolo, ale rozpočet si navýšit dovolit nemohu).

    0 0
    • JendaH  

      To prostřední nemá, pokud správně hledám, zamykatelnou vidlici. Nebrat (nebo vzít a vyměnit).

      0 0
    • Xhao  

      https://www.mall.cz/…et-route-500?…

      Nemyslim si, ze za ty prachy sezenes lepsi ;-)

      0 0
      • Bizy  

        Nakonec jsme teda dal na tvoji radu a objednal tohle kolo. Díky :-)

        0 0
        • Vilém  

          Tak pokud ti sedne nektera ze dvou nabizenych velikosti, tak proc ne.

          0 0
    • hovanec  

      V tom případě bych ani neuvažoval o nějaké odpružené vidlici. V téhle cenovce to je spíš těžký držák předního kola. Zkus oslovit nějakého stavitele a na podobných rámech Ti poskládá krose s pevnou karbonkou.

      0 0
    • Bizy  

      Já hlava děravá! Přesně proto jsem začal číst diskuze na tomto fóru! Tohle jsou kola které mi doporučili jednotlivý prodejci. Já také moc nevěřím odpruženým vidlicím (v téhle cenové hladině) a prodejce SCUDa mi jako jediný nabídl místo té odpružené vidlice pevnou.

      0 0
      • hovanec  

        Pevnou duralovou nebo karbonovou? Karbonka Force je sehnatelná kolem 1900,– Kč, Tyhle odpružené šmejdy stojí od 900 do 1500. To už není takový rozdíl a máš o kilo a půl lehčí kolo.

        0 0
        • Bizy  

          Bavili jsme se s prodejcem o duralové. Tuším že říkal že by stála 750,–.

          0 0
          • hovanec  

            Jako příplatek ke stávající ceně? Zkus se zeptat, co by stála karbonová, třeba ta Force.

            0 0
            • Bizy  

              Ne, byla by to výměna za tu odpruženou, takže celková cena kola by byla nižší. Dobře, zkusím se zeptat :-).

              0 0
              • hovanec  

                Ona právě ta karbonka nahradí tu levnou pružinovku co se týká zdvihu a funkce. Dovolím si tvrdit, že to bude i pohodlnější jízda. :) Navíc kolo odlehčíš až neuvěřitelným způsobem. Ty lowendové vidle mají klidně i 2,5 kg.

                0 0
    • ˘Ö˘ Krab  

      Nájezd počítáš minimální, pevnou vidlici oceníš, bohatě stačí Alivio osazení. Na Tvé popojíždění stačí i základní záplety, v cenové relaci budeš stejně vždy na V-brzdách, takže ráfky při občasné údržbě (vyčištění a domazání ložisek) spíš probrzdíš, než bys spotřeboval i nejlevnější náboje.

      Priority bych viděl takto: pevná vidlice, kliky se slušnými převodníky – klidně MTB, dostatečně široké pláště (42mm+) na zápletech s neztenčovanými dráty, blatníky, dobře nastavené sedlo a řídítka.

      Naučit se šlapat a neřadit v plné zátěži.

      0 0
      • Kaka  

        To jen muzu potvrdit, jako kluk jsem mel crossa Author na Aliviu, V-brzdy, pevnou vydlici. Najel jsem na nem nekolik tisic km a jezdi porad – prazahovacka radi, slapacky slapou a to jsem ho coby pubertak nesetril a moc neudrzoval.

        Pred lety jsem si prikoupil zanovni Author Reflex s pruzinovou vidlici RST – oproti pevny pri jizde po lesni zpevneny (=neasfaltovy) ceste necitim rozdil, ta pruzinova vidlice pruzi az kdyz vjedu do diry. Jedinej prinos levny pruzinovy vidlice je snad pro rafek, ze nedostava takovy stosy, na pohodli jezdce ma vliv minimalni. Tu prizinovku lze oznacit za typicky kurv.tko – k nicemu to vlastne neni, ale muze se to rozbit. :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.