Co s sebou taháte na opravu defektu bezdušového pláště?

60 nepřečtených
    • kubad  

      pumičku, knoty a duši

    • jezdec smrti  

      Ještě bych dotaz rozšířil. Nějak se mi nedaří aplikovat klasické knoty. Mám dojem, že hlavní problém je, že postupně vyjíždí, vyjetej knot se rozplácne nebo i začne brnkat o rám a tím vyjíždí o to rychleji. Řeší tenhle problém sada Dynaplug? Je zde někdo, kdo přešel z klasických knotů na Dynaplug a má pocit, že to je výraznej rozdíl k lepšímu?

      • kubad  

        ano řeší

      • plzakj  

        Mne se jednou vytahl asi po 500km. Ted je mazu lepidlem na flastry a drzi lip. Plus tou vidlickou parkrat zatocim, aby se zamotal a prebytek se ma zariznout.

      • BB  

        ano přešel jsem na Dynaplug a je to pohodlnější (a podstatně dražší :-). Ale musím přiznat, že ani normální knoty mě nevyjížděly, vždy jsem přebývající část pečlivě ořezával a to samé dělám i u dynapalgu

        • RUSH  

          A co ten kovový hrot od Dynaplugu, který zůstává uvnitř pláště? Nedělá to neplechu?

    • OndrysM  

      Jen opravnou sadu s knoty atd..

    • plzakj  

      Tmel v plasti, nahradni tmel v podsedlovce. Na bajku knoty a bombicky. Na grevlu knoty, pumpicku a dusi, protoze s ti jezdim dal od domova, ale zaroven doufam, ze ji nikdy do tech sracek od tmelu nebudu muset davat.

      • kubad  

        jen technická – víš o tom že tmel a CO2 nejde moc dohromady?

        • plzakj  

          Milfkit prej jo.

          • kubad  

            může být, používám taky, zatím bez defektu :D

            • plzakj  

              Ja teda defektu mraky. Zda se mi, ze dobre funguje se schwalbe na xc. Mozna proto, ze ty plaste jsou kus gumy. Ale na CX nejdriv wtb riddler a ted gravelking, tam to vyzaduje knot hned. Tlak nad 2 bary to neudrzelo.

          • wilda81  

            Milfkit? Je pořád řeč o kole? :)

        • ales_cz  

          X-sauce taky uvádí, že je odolný vůči mrazu a lze použít s bombičkami. Ale ještě jsem to nezkoušel :)

    • Potkan007  

      Knoty, pumpičku, duši, lepení duše. Kdybych vozil ještě tmel, měl bych to komplet.

    • foosi  

      Jelikož myslím i na případné pocestné, vozím CO2 i klasickou pumpičku, mlíko, duši, lepení na duše, lepení na pláště, knoty. Vše kromě duše v toolboxu do košíku + 9, 10, 11, 12s rychlospojky a nářadí.

    • Dargos  

      Bezduše jezdím třetí sezónu a opravnou sadu jsem ještě nepoužil.

      Běžně vozím náhradní mlíko, opravnou sadu dynaplug, a záplaty na bezduše.

      Dříve jsem vozil i lepení a duši ale po přechodu na bezduše to už nevozím. Ostatní dušáci co jezdí se mnou mají smůlu vybavení pro ně už nevozím.

    • LM  

      Na kratší vyjížky po okolí jenom mlíko v pláštích (a bidon v rámu + klíče v kapse).

      Na delší beru batoh, kde mám lahvičku s tmelem, knoty, lepení na pláště, montpáky a pumpičku. Vozil jsem dřív i duši ale po dvou letech vození jsem ji daroval někomu s defektem a další do batohu už nedával :-).

    • detoxy  

      Vozím páky, tmel, opravnou sadu Lezyne s knoty, lepení na duši, bombičky. V současné chvíli mám trochu problémy s tmely, které moc netěsní, tak jsem dával i knoty. První 2 se mi však vytáhly, 3-tí jsem namazal tmelem, ale časem stejně začal propouštět, takže jsem to nedávno podlepoval záplatou na duši. Ale asi se propracovávám k tomu, že budu vozit jen tmel a lepení. Co nepobere tmel, podlepím. Alespoň už se k tomu nebudu muset vracet.

    • mastihuba  

      postupem casu uz jen knoty a pumpu. mnohdy je mliko vyschle a na knot se da klidne dojet.

    • Seky  

      Pouze knoty a minipumpičku (50 gramů). A za posledních 10 let jsem nepotřeboval víc.

    • Johny.Merida  

      Knoty Samuraj do řídítek, pumpu, duši, montpaky.

    • mikš  

      kromě knotů a speciálně upravený jehly na jejich aplikaci i duši a lepení ,když je díra-řez větší,a knoty nemají šanci

    • jkcz  

      Zeptam se tech z vas, kteri nevozite dusi, ale jen knoty. Ja zatim mel vzdy „stesti“ v tom, ze defekt zraly na knot znamenal, ze nez jsem aplikoval knot, tak plast komplet vyskocil z patek a rucni pumpickou to samozrejme neslo nahodit. Takze prisla na radu jako posledni jistota duse. Nebo vy byvate tak pekelne rychli, ze stihnete aplikovat knot pred vyskocenim plaste?

      • MlokCZ  

        Dobrý profil ráfku = i prázdný plášť dobře drží a naopak je někdy obtížné dostat plášť z patek ráfku do středového žlábku

        A k tomu ještě bombička kdyby něco.

      • detoxy  

        Ne zatím mi to vždy odcvakalo. Proto vozím bombičky, kterýma to v poho nahodím zpátky. Ale je fakt, že kdybych sundal plášť a chtěl podlepit záplatou, tak už si nejsem tak jistý jestli se mi to bombičkou povede. V současné kombinaci plášť ráfek je to po sundání docela porod nahodit. Takže asi budu knoty vozit i nadále…

      • mastihuba  

        ztr arch sem musel vždy utrhnout z patek pouze kombinace max 1 a scyla mi padal, to musí mít člověk vyzkoušený.

      • jezdec smrti  

        TLR ráfky + G one allround pláště – včera jsem jel cca 5 km na prázdným kole, teprve potom plášť vyskočil z patek. Btw. plášť jsem myslel že bude na hadry a vydržel, pouze se různě vyboulil.

        Btw. jakej byste doporučili gravel plášť? Šířka 35 – 38, aby šel dobře na bezduš, né moc těžkej, ale aby vydržel víc než G-one a né moc hladkej? Cenovej strop cca 1100 za ks.

      • Breakpain  

        Vozim inserty, jako bonus ti plast nespadne do rafku, i kdyz je prazdny a da se na tom v nouzi dojet. Tzn mne staci knot a pumpicka na delsi streky, na nejake blbnuti na malem placu nevozim nic (mineno, ze budu tlacit kolo vedle sebe do 1h).

    • midlander  

      Jenom náhradní duši. Ale ta by mi asi byla k hovnu, páč bych nesundal ventilek z ráfku. No zatím jsem to nikdy nemusel řešit.

    • Jenda  

      Mlíko, knoty, pumpičku a bombičky kdyby guma vyskočila z patek, náhradní duši jen když jedu někam fakt mimo civilizaci. Pak vozím ještě multiklíč, nožík, náhradní lanko, lékárničku, hajzlpapír a náhradní spojku na řetěz. Kromě toho hajzlpapíru vlastně nikdy nic nepotřebuju a mám vždycky nejtěžší baťoh ze všech :-/ Jenže většinou jezdím sám a nikoho moc nepotkávám a pěšky s nepojízdným kolem chodím nerad.

    • jIrI___  

      Duše, CO2 pumpička, dvě bombičky a kolíček na povolení ventilku. Na vyšší level ve formě knotů a tmelu v malé láhvičce jsem zatím nedospěl mentálně.

      • mikš  

        neboj,vono to příjde

      • MlokCZ  

        Zajímavé, přitom mentálně hlavně musíš mít na vkládaní duše. To je jednoznačně největší opruz z těch tří variant opravy defektu.

    • well  

      Na gravelu vozím tmel, Stan's Dart a pumpičku. Na MTB nevozím vůbec nic. Jen tu pumpičku mám mizernou. Nějaký tip na dobrou?

    • l-e-t-o  

      Knoty Dynaplug Racer a CO2 bombičku. Přešel jsem z batůžku na Camelbak ledvinku a zjistil jsem, že mi naprosto vyhovuje a dostačuje, takže bombička a knoty stačí.

    • kadlec  

      Mam dusi, dve bombicky, v sedlovce pumpicku, nahradni tmel a knoty notubes dart

      Zatim jsem jednou pichnul, to pobral tmel a jednou riznul bok a musela se dat duse, protoze jsem predtim ztratil tasticku a do novy jsem na knoty zapomnel

      Ale davat dusi do toho oslintany plaste je vopruz jak svina

    • RomanH  

      Protoze obcas jezdim na vice dni a nechci resit, jestli musim pribalit to ci ono, vozim v prendavaci kapse Camelu na naradi vse a kapsu pak jen prendavam mezi batohy.

      Konkretne na defekt :

      CO2 pumpa, 2× 16g bombicka, minipumpa, original 60ml lahev mlika, knoty + naradi, klic na ventilek, nahradni vlozka ventilku, 1× Tubolito UL duse, lepeni

    • RUSH  

      Vozím CO2 pumpu, 2× 25 g bombičky, knoty a duši. Mlíko ne. Defektů je fakt minimum, naposled jsem opravil knotem dofoukl CO2 a dojel v pohodě domů (mlíko NoTubes). Možná jednou vyřadím i tu duši. Jednak věřím že to mlíko a knoty zvládnou a taky dávat duši do mlíka je masakr.

      • jkcz  

        Je, potvrzuju. A hlavne se musi doma ta duse hned vytahnout. Ne jak ja blbec, ktery s tim jezdil dalsi mesic a pak pri defektu ji nebyl schopny vyrvat ven, jak se krasne nalepila na plast.

    • V0jtisek  

      jsem cerstve na bezdusich a zatim nevozim nic, doporucite mi nejakou sadu s knotama? Koukal jsem na lezyne tubeless kit, force pikado nebo sahmurai sword… K tomu mam v planu vozit bombicku a cely bych to nejradsi nekam prilepil k ramu nebo pod sedlo… pripadne pak hodil do dresu

      • l-e-t-o  

        Nemůžu si vynachválit Dynaplug Racer. Je dražší, ale manipulace s tím je naprosto bezproblémová a rychlá. Prostě máš připravené dva knoty (tenký a tlustý). Stačí jen oddělat víčko narvat do pláště, vytáhnout a hotovo. Navíc váha a velikost je nicotná.

        • RUSH  

          Taky jsem se na něj díval, ale co ten kovový hrot, který zůstává po opravě uvnitř pláště? Nedělá to později neplechu?

          • l-e-t-o  

            jezdil jsem takhle opraveným pláštěm ještě asi 300 km a úplně v pohodě.

            • RUSH  

              A co pak? Nechat ho tam, nebo vyndat a plášť zalepit?

              Ptám se proto, že klasický knot (zastřižený) mi tam vydržel až do konce životnosti pláště.

              • l-e-t-o  

                po těch 300 km jsem plášť už vyhodil, protože byl sjetý ;)

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.