• vojtechposmourny

    Ahoj,

    mám dotaz. Jaké máte zkušenosti s Chainreacti­oncycles a komunikací v poslední době? Před týdnem jsem obědnal a zaplatil paypalem (věci které byly skladem) a udělal chybku v objednávce. Chtěl jsem jí napravit (mailem), ale na maily už čtvrtý den žádná odpověď, protelefonovat se tam nedá, buď je v pracovní době neustále obsazeno, nebo po pracovní době záznamník s „přesměrováním“ na pracovní dobu. Ve sledování zásilky je stále „processing“… Máte někdo podobnou zkušenost? Jinak, předchozí objednávky a komunikace s nimy bez problémů, vždy do druhého dne odpověděli.

     
    • kubad  

      odpovídají velmi vláčně a pomalu, ale odpoví

      pokud jim napíšeš srzumitelně co vlastně chceš změnit  – udělají v pohodě

      • vojtechposmourny  

        Napsal, zeptal se na způsob doplatku. Psal jsem tam už čtyřikrát, na všechny možný maily (sales, customerservice, payment). Otázkou je, co je srozumitelně, ale pokud by nerozumněli, snad by se zeptali… Teď mám akorát strach, aby to neodešlo dříve, než si přečtou ty maily…

    • jojina20  

      K poslední objednávce jsem jim psal, že chci něco zrušit a něco přidat. Ještě ten den mi odepsali, do 5 dnů přišla žádost od paypalu na zbytek peněz a  bylo to…

      Jinak mail na customer… v předmětu číslo objednávky..

    • kOmE  

      ME odpovedeli asi po 3 dnech , nakonec poslali jinou velikost nez jsem si objednal minule a i jinou nez jsem jim psal v mailu a ted cekam az orazi ta spravna. Nestesti mi tu puvodni nechali a tu druhou poslali zdarma a tu spatnou at prej prodam…

    • hctr  

      zdar nebude ted nekdo z chainu neco brat? potrebuju 1 vec, kterou nemuzu nikde sehnat :/

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.