• crky14

    Jazdí niekto Canyon Strive 2015 ? Mam v plane kupu modelu Race 7.0 ale bojim sa zariadenia shapeshifter.Roz­mýšlam preto nad spectralom.

    0 0
    • Mysee  

      Zkus hodit tady do vyhledávání magické slovíčko Strive, i o tom letošním tu toho je plno.

      0 0
    • Lister  

      I kdyby ho někdo jezdil, tak ti o dlouhodobé spolehlivosti nic nenapíše. Ohledně reklamace, repasu a podmínek výměny je tu toho už napsaného hodně.

      Jestli nepotřebuješ ultimátní mašinu, tak bych volil Spectrala, který je v letošní verzi velmi dobře použitelným kolem.

      PS: doufám že jseš si vědom rozdílu v geomterii Race vůči nonRace modelů?

      0 0
      • crky14  

        No som si jej vedomí. Ale som pomerne začiatočník tak by si ma mohol poučiť.

        0 0
        • Lister  

          Začátečníkovi bych Race model asi nedoporučil. To už chce hodně vyježděného jezdce, který se do toho bude umět položit. Nebo jedině, že máš dost krátké nohy a potřeboval bys co nejnižší rám, pak by dávalo smysl koupit menší velikost Race modelu.

          0 0
          • crky14  

            Mám 192 cm. A doteraz som jazdil DH na GIANT GLORY myslel som to tak že som začiatočník do týchto geometrii a podobne ale z recenzii čo som čítal všetci uprednostňovali race model. Povec mi prosim ta tak lajtsky že v čom bude iný pri jazde. Mám v pláne na ňom občas skočiť aj do bikeparku na freeride trail preto som chcel race geometriu.

            0 0
            • Lister  

              Tak v tom případě to je jiná situace. Tady bych bral Strive a tu Race geometrii. Pro tebe to bude výhoda, bude se to chovat podobně jako tvůj DH stroj, bude mít dlouhý rozvor, bude stabilní, do zatáček bude potřeba více pracovat s náklonem, ale na to musíš být z DH zvyklý.

              0 0
              • crky14