• Kelib

    Zdravím, chtěl sem se zeptat, má někdo z přítomných Brnáků Canyona XC? Zvažuju koupi celopéra, a všichni ho tady doporučujou, tak bych se na tom zázraku rád projel. Díky moc

    0 0
    • Indian  

      Canyon neber je to ******, mluví se o něm jen tady na BF, je to taková místní modla, kup raděj něco pořádnýho třeba Red Fox, ted sem držel leták Interspar, celopéro do 3tk, asi to bude lepší volba.

      0 0
      • gouryella  

        :-D

        0 0
      • Pavlos  

        si moc vyskakujes na to ze mas invalidni vidli:)

        0 0
      • Jirka***2  

        Smím požádat o zdůvodnění poznámky s tak silnými slovy: že je canyon ****** … A zároveň by mne zajímalo kolik km a v jakém terénu jsi najel na canyonovi. Pokud tvým záměrem bylo ale jen píchnout do vosího hnízda, tak mne tvůj komentář nezajímá. Stejně tak, pokud jsi na canyonovi nejel, už další poznámku psát nemusíš.

        0 0
        • pepek  

          Si dělá prdel: Red Fox, ted sem držel leták Interspar, celopéro do 3tk, asi to bude lepší volba.

          0 0
        • Jirka***2  

          Jinak já canyona xc zkoušel a – naprostá spokojenost. Koupil jsem ale canyona ES a – zcela totální spokojenost a nadšení.

          0 0
        • gouryella  

          To byla jen takova indianova mala ukazka toho, jak se dela ironie :-D Ale Canyona si do ust bral nemel ani v tomto pripade. To je fakt…

          0 0
          • pepek  

            Canyon je tady už skoro tak posvátný jako Reba a jak kdysi býval i RR.

            0 0
            • MlokCZ  

              To bych úplně neřekl. U Reby a RR není žádný důvod je až tak přechvalovat (i když se tak děje/dělo), u obojeho jsou alternativy za podobné peníze (které jsou v něčem lepší, v něčem třeba malinko horší). Canyon je dobrý horstlink, ale rozhodně o něm nikdo netvrdí, že je to nejlepší kolo a také k němu existuje spousta kvalitních alternativ. Ale narozdíl od Reby a RR má jeden podstatný rozdíl oproti stejně dobře fungujícím kolům a tím je cena.

              0 0
              • pepek  

                Nedal jsem tam smailika

                0 0
              • JSt  

                kola to jsou pekny… az na ram :-p

                0 0
                • MlokCZ  

                  A to myslíš vzhledově nebo funčkně. Mě design je třeba dost ukradený. Letošní logo Canyonu se mi vůbec nelíbí, ale protože na design prdím, tak možná stejně letošní Canyon bude (podle toho, zda bude sleva nebo ne, jinak bude 08).

                  0 0
                  • JSt  

                    funkcne nevim. design se mi nelibi (dokonce bych se nebal rict, ze je odpudivy), v tom se shodnem. a navic ve mne nebudi moc duvery ty fotky pomackanych ramu (vzhledem jejich k vaze verim, ze to vydrzi min). proste paradni komponenty za super cenu, akorat ten ram… coz u mne cely kolo vyradilo.

                    0 0
                    • TheIF  

                      Vydrží hodně, já ho ze svými 100kg nešetřím a ve sjezdech dostává zabrat i 2m drop vydržel, narozdíl od zápěstí a přilby :-)) Ale máš pravdu, že ty fotky pomohli k rozhodnutí prodat ESko (nakonec přece jen půjde z domu za 29K) a koupit Torqua.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Ty to ESko nakonec prodáváš? Není to škoda? Já bych si ho jako druhý v každém případě nechal. Pro tvojí váhu a styl jízdy přechod na Torqua naprosto chápu, ale nechat se ovlivnit tím jedním prasklým rámem, že se nestidíš :-)

                        0 0
                    • MlokCZ  

                      Tak s tim pomačkanym rámem už je to tu téměř trapný. Tady neustále koluje několik fotek toho stejného pomačkaného rámu (z mnoha prodaných kusů) a spousta lidí tu z toho dělá závěry. Přitom praskaj úplně všechny rámy a těch fotek by se k jiným značkám našlo i mnohem více. Ale pokud chceš dělat závěry z jednoho prasklého rámu, tak prosim…

                      S váhou je to právě naopak, vůbec lehký není, je spíš těžší a robusnější (2,8kg bez tlumiče není žádný pírko – mluvím o ESku). Třeba rám mojeho AMS 125 je o 400g lehčí a trubky má mnohem papírovější a taky se o něj nebojim. Prasknout ale může cokoliv.

                      Takže tvoje závěry vůbec nechápu, nemáš žádné informace (jedna fotka), na váhu ses asi taky moc nedíval, ale závěr si z toho udělal. Ale je to tvoje volba…

                      0 0
                      • JSt  

                        jestli si dobre vzpominam, tak tady probehly fotky dvou zmuchlanych kanonu. zas tolik se jich imho neprodalo. ze jich je plny b-f, nic neznamena. ja ho treba jeste nazivo nevidel (ale rozhodne vim, ze ho nechci :-). nejsem nijak tezky, nejezdim zadny sileny veci (protoze to neumim ;-), ale kolu chcu 100% verit.

                        abych ti trosku pomohl pochopit. kdyz uvidis fotku auta po havarii a ridic bude propichlej tyckou volantu. budes mit k takovemu autu duveru? svuj nazor nikomu necpu, kazdeho vec.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Prodaný kusy neberu podle ČR, tady je jich málo, ale podle německého fóra a tam je jich mraky (a ty fotky jsou také původem z toho fóra). Kdyby se tam těch prasklých rámů objevilo alespoň několik desítek a vše to praskalo na jednom místě (třeba jako tomu bylo u Merid 04), tak bych z toho já začal dělat závěry, že je něco špatně.

                          Pokud chceš kolu 100% věřit, tak si nekoupíš žádný kolo, protože značka, které neprasknul žádný rám neexistuje. Co si tedy chceš za kolo koupit? Hlavně v takovém případě moc neprohledávej net, abys nenašel fotky fotky zmuchlaných rámů jiných značek (a to i těžší rámů než je Canyon).

                          Tyčka volantu je podle mě dost mimo přirovnání. To by se u dobře navrženého volantu stát nemělo ani při havárii (rám se ale při nárazu zbortit může kdekoliv, jen záleží co konkrétního se s ním stane). Já to vidím spíš, uvidíš fotku nabouraného auta a to bude mít zbořený celý předek, kvůli tomu takové auto už nikdy nekoupíš?

                          0 0
                          • JSt  

                            samozremne u dnesnich aut je tycka volantu lomena, aby k podobnym vecem nedoslo. jen se mi vybavila jedna asijska kopie opelu frontera, ktera trosku pohorela pri kres testu ;-). zeptam se te takhle. videl jsi podobne pomackany ram jako ty kanony? ja si neco takoveho nevybavuju. vzdycky cista prasklina, pripadne ohyb. pokud majitele nelhali, tak se jim to nestalo pri zadnem extremnim zatizeni, jen vlitli do rygolu.

                            0 0
                            • gouryella  

                              U RX-8 se taky u wankela pozdeji projevil problem s tesnenim, coz melo byt dle zatezovych testu vyreseno. Pozdeji se ukazalo, ze tento problem vyvstal u aut, ktere ridil nekdo, kdo nevedel co vlastne ridi a ze se wankel musi tocit. Ale na to nikdo nehledel, okamzite byl cely motor vymenen. Co z toho plyne? Borci z Canyonu kola delat umi. Tehhle priklad pomuchlaneho ramu muze znacit brutalni naraz ve velke rychlosti, nebo absolutne neschopny zachazeni. Tak nebo tak, kolik vyrobcu kol by se zajimalo o to jak se to stalo a i v tomto drtivym pripade nabidlo moznost reklamace, hm?

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Asi ho nepřesvědčíme, ale to nijak nevadí, každý má právo na svůj názor. Já bych se teď měl spíš snažit co nejvíce od Canyona lidi odrazovat, aby mě náhodou nevykoupili ES8-čky a zbyly jim do slev :-)

                                0 0
                              • JSt  

                                tak ono to utesneni wanklu je obecne problem. proto se od toho ustoupilo, jinak to ma sama pozitiva, ze. ty starsi sportovni mazdy na to trpely mnohem vic. sak ten novy motor ziskal i nejake oceneni, jestli se nepletu. pristup k zakaznikovi je jedna vec, ale co chces vyreklamovat na zlomene ruce, rozbite hlave? ale jo, urcite to delam zbytecne napinavy a kolo neco vydrzi. proste jsem kanonum neprisel na chut ;-).

                                0 0
                                • gouryella  

                                  Problem to je, ale clovek s ErExou proste musi umet jezdit aby z toho neco mel a auto hned nedojebal ;) Jinak, samozrejme plati, ze proti gustu zadny disputat.

                                  0 0
                                • MlokCZ  

                                  Zdraví je nejdůležitější a dobrý přístup firmy ti ho nevrátí, v tom naprostý souhlas. Jen si nedokážu představit, že v těch případech, kdy se ten rám takhle zbortí stejně neletíš z kola kvůli tomu nárazu (i kdyby se rám nezbortil). Já takhle letěl loni (a teď jezdím opatrněji, pro kolo tedy šetrněji) a zdraví to nevydrželo, ale ten papírový rám ano. Proto já nějakou praskání u Canyonu řešit fakt nemusim a hlavně bych se měl zaměřit na to, aby se takový pád neopakoval (a o to se snažím a zatím se držím na hranici bezpečnější jízdy). Pro muj styl jízdy a váhu je rám Canyonu naopak v podstatě příliš těžký a naddimenzovaný.

                                  0 0
                            • MlokCZ  

                              Já se raději po fotkách prasklých rámu moc nepídím. Byl tu třeba odkaz na nějaký web, kde byly mraky fotek prasklých rámů, kompoment, prostě úplně všeho od všech značek. Raději jsem ani neprohlížel, abych náhodou nedošel k závěru, že bych raději na kole kvůli možnosti prasknutí nejezdil vůbec. Sleduju a zajímají mě jen hromadné problémy, které vždy svědčí o tom, že je něco špatně. Ale i když fotky nevyhledávám, tak jsem viděl spoustu fotek, kde rám místo jen zborcení za hlavovkou většinou rovnou prasknul vejpůl (obě trubky), takže dopad pro případný pád ještě mnohem hůře. Navíc váha a jízdní styl je znát proklatě. Třeba jsem rok jezdil ultralehký ne moc pevný Amoeby řídítka, které by tu někteří snad zlomily hned. Já je nezlomil ani při pádu v 50-ce, kde jsem zrušil úplně pravý roh. A i ten papírový rám to přežil. Mě prostě přijde, že prasklé rámy jsou ze dvou důvodů. Ve většině případů to kolo dostalo fakt velkou ránu i když často majitelé tvrdí, že ne. A pak u některých byl prostě vadný kus rámu, což se může stát každému a bohužel smůla.

                              Ale viděl jsem u lehounkých rámů v reálu třeba promáčklé trubky pouze od ne příliš dotaženého držáku kol na střechu auta. A bylo to u tenčích rámů než Canyon, u podobně tenkých trubek jako mám u Cubu.

                              To vyjádření majitelů jsem přímo nečet, podrobně ty německý fóra nepročítám kvůli mojí mizerný němčině, jen je občas letmo prohlížím, bývá tam hodně fotek (a Canyonů fotek tam je hafo), takže to tu bylo jen zprostředkovaně a jen vlítnout do rygolu je hodně relativní pojem (když budu věřit té zprostředkované informaci). Ono totiž vjet do hlubšího rygolu s ostrou výjezdovou hranou ve vyšší rychlosti je skoro to nejhorší, co se kolu může stát. To je v podstatě čelní náraz, kde téměř všechna energie jde do nárazu.

                              0 0
                            • mastihuba  

                              bych ti nechtěl nasadit brouka do hlavy, ale takto zmuchlanýho už jsem viděl i Amuleta. A nebylo to daleko od B. :)

                              0 0
                              • JSt  

                                jezis, tak to uz na nem nevyjedu :-/. aspon par dni. v tom blate singla neutahnu :-DD btw. ten uz toho zazil tolik, ze verim, ze je prakticky nesmrtelny (alespon v mem srdci ;-).

                                0 0
                  • RUR  

                    Sry,že se ptám, ale to budeš mít vážně doma 3 ,imho určením dost podobný, celopéra? Užiješ to vůbec:-))?

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Nejspíš AMS Pro prodám. Nebo si ho možná nechám jako zimáka a silniční speciál (dal jsem už tam teď RR/RR). A ty dva Cuby tak moc podobný nejsou. Dnes jsem byl na AMSu a to bylo nepohodlný :-) A Canyona nechám nejvíc laděného do terénu, tedy s těmi Alberty.

                      0 0
                      • RUR  

                        Jsem pod vlivem těch tvých zdejších rozkladů začal uvažovat o celopéru, ale kamarádi by mě asi ukamenovali jako odrodilce:-)A moje drahá hned po nich:-))

                        0 0
              • gouryella  

                No, kupridladu v mem pripade byl hlavnim duvodem pro rozhodnuti k jeho koupi design. Ta cena byla jen velmi prijemnou tresnickou na dortu :)

                Hezci nez Grand Canyon je pro me snad je naprosto uzasna ORBEA coz uz je ovsem trosku jina cenova relace :) Ale, je to jen otazka vkusu, ze ano…

                trinnity.cz/De­tailPage.asp?DPG=19515

                0 0
    • jarek.cz  

      Nezjistovali jste nekdo jak je to s dostupnosti XC? Kdyz ho koncem cervna objednam, tak jestli jeste bude a za jak dlouho… Psal jsem jim v utery mail ale zatim zadna odpoved.

      0 0
      • gouryella  

        Odpoved cekej kazdym dnem…Ono je to u borcu z Canyonu opravdu na delsi dobu :-D

        0 0
        • TheIF  

          jj někteří jsou už dost nervozní www.mtb-news.de/…owthread.php?… ale není se co divit…

          //esx8, Xl, rot

          1. Montagetermin: KW13
          2. Montagetermin: KW18
          3. Montagetermin: KW21
          4. Montagetermin: KW22–23

          heute habe ich mal wieder angerufen: äh, ja wahrscheinlich KW 28–29//

          0 0
    • Kelib  

      Takže nikdo z Brna ho nemá? Prosím prosím

      0 0
      • Jirka***2  

        Možná že fakt nemá, alespoň dle mého přehledu. Nejblíž budeš mít možná Vojtu (Ant.Řezáče) ze Zlína – má XC v Lku.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.